40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oliivitar miulla on Ovis+ tullut nykyään välillä: Kp9-11
..aiemmin(viime vuonna) tuli vasta: Kp12-13..jopa Kp16

Nyt ei tuhrua tule enää?..mutta kyllä sitä taas huomenna..KN huitelee vielä aika korkealla, joten täti pyyhältää aikaisintaan vasta lauantaina, lämmöt 36.9

Ette kyllä i k u n a arvaa, mitä mie tein???:whistle:

Menin ja tilailin ulkolaisesta nettikaupasta Clomifen(Clomid) tabuja-->50mg/30kpl= 36e(lähetyskuluineen)
Offshore Pharmacy

..nyt en edes tiedä, uskallanko niitä edes käyttää!:|..kaikenlaista pas*** kun saattavat myydä..
Tuoltahin Firmasta löytyy pillereitä joka lähtöön, huh..

Mie olen aina vaan ollut aika nopea käänteissäni ja rohkea noiden ostoksieni kanssa..kovasti monta tuntia ettin tietoa kyllä noistahin.
Progesteronit oli kalliimpia kuin Suomesta ostettuna(ainahin tuolla firmalla)

Progesteroni voidetta olisin ostanut 2kk:n kuurin..oli muistaakseni 39 US Dollaria= 24e
..ei vaan onnistunut toimitus Suomeen.: /

Kattelaan nyt..tyttäreni on kyllä tilannut joitahin Lääkkeeksi luokiteltuja ja ihan on tyytyväinen ollut..silloinhin mie häntä kyllä hieman varoittelin:whistle::ashamed:..

Kyllähän nuokin Clomid tabut ovat puolet edullisempia melkeinpä, kuin Suomesta hankitut(suomessa 66e/20tbl) ja silloin ostos kannatti!
(..mikäli siis ovat yhtä turvallisia/toimivia)

Jos yhtään epäilen, heitän ne roskiin ja olen vain sitten 36e köyhempi..NIIN ja eihän sitä tiedä jos jäävät vaikka Tulliin..lääkkehistä kun EI aina tiedä!

Luge reseptin kolmelle kuukautta, pyydän kuitenhin TK:n lääkäriltä.
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur
Missäs vaiheessa oikein kävi niissä verikokeissa? HUS:in sivuilla oli tällaista infoa tuosta Progesteronista (S-Prog)
Tosin minähän en näistä ymmärrä mutta kuitenkin ...? Minusta tuota olisi pitänyt seurata eikä yhden ainoan verikokeen tuloksen perusteella tuomita. Katso lihavoitu kohta tuolta alhaalta:


Tulkinta

Viitearvot:

Naiset follikulaarivaihe 0.3-2.5 nmol/L, luteaalivaihe 7-80 nmol/l. RIA:lla 31.10.2008 asti: Naiset follikulaarivaihe 1 - 7 nmol/l, luteaalivaihe 14 - 62 nmol/l.

Progesteroni on pääasiassa keltarauhasen ja raskauden aikana istukan tuottama steroidihormoni, jota käytetään keltarauhasen toiminnan arvioimiseen. Pitoisuus on korkeimmillaan keski-luteaalivaiheessa. Jos hedelmöitystä ei tapahdu, progesteronipitoisuus palaa lähtötasolleen jo ennen kuukautisten alkua.

Luteaalivaiheessa mitattu kohonnut progesteronipitoisuus (yli 8 nmol/l 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua) osoittaa ovulaation tapahtuneen. Keltarauhastoiminta katsotaan normaaliksi, jos yksi arvo 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua ylittää 25 nmol/l tai kolmen arvon yhteissumma ylittää 45 nmol/l, kun näytteet on otettu 5-10 päivää ennen kuukautisten alkua.

Seerumin progesteroni kohoaa raskauden aikana ja se voi nousta tasolle 1000 nmol/l loppuraskaudessa. Postmenopausaalisilla naisilla progesteronipitoisuus on matala.

:wave:
 
Mafinka kiitos siulle:kiss:..
Olen kyllä kolunnut j o k a i s e n mahdollisen labrojen sivuston ja yleensäkkin Progesteronista kaikkea mahdollista..ja kyllä tuo miun arvo tarkoittaa= "heikko ovulaatio"..ja se ei riitä esim. raskautta ylläpitämään..
Ovis siis oli(ehkä) jonkinlainen, lämpöjen&dippilujen mukaan..mutta siihen se sit jäikin..:ashamed:

Ainut mikä oli se, etten käynyt 7vrk oviksesta ja luteaaliavaiheen puolessa välissä!
..kävin vasta 9vrk oviksesta/Kp20..
Jos tarkkoja oltais, olisi pitänyt käydä 25vrk:n kierron mukaan Kp17..ja löysin sellaista tietoa netistä, että 9vrk oviksesta, arvot ovat kuulemma jo huomattavasti pienempiä, kuin esim. juuri 7vrk oviksesta..(olisiko näin, myös sitten raskautuessa?)

Tiedä sitten, onko näin..mutta kyllä se täti tänne nyt tuleepi, ei mahda mitään.: /
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Sinähän rohkean ostoksen teit. Rohkea rokan syö =). Olivatpa muuten aikalailla halvempia Clomit sun shoppailupisteessä kuin meillä apteekeissa.

ON Taas olen haravoinut kolmisen tuntia, joten tänäänkään ei tarvi pahemmin iltasyömisiä surra. Tänä aamuna puntari näytti 56.5 kg eli enää on 0,8 kg viralliseen ihannepainoon. Mikä sen jälkeen karisee, on ylellisyyttä :).
 
Ottis Sinähän olet ahkerana jaksanut olla :) Onko vapaapäivä vaiko lomaa vielä? Miten sinun olosi on ja miten mur-mur muistaisin että kummallakin on ollut oksettava olo ainakin? Kysyn koska itse olen melkein oksentanut tänään, alkoi aamulla huono olo, yöllä oli kurkkukipua, ehkä flunssaa pukkaa... ajattelin josko olis mahatautia liikkeellä ... :x

mur-mur Minkäsmaalaisesta lääkefirmasta/apteeksita on oikein kyse? Sen verran pelottaisi itseäni tilata kun kertovat että lääkkeissä on ollut liimaa jne joten en itse varmaankaan uskaltautuisi tilailemaan noin vain, uups! Olethan sitten varovainen noiden kanssa! :saint:

ON: Naurattaa kun toin kotiin sellaisen naudan raan sääriluun jossa lihaa ja molemmissa päissä valtava rusto niin eikö koira pelkää että kisut syö ja ajaa kaikki pois luun läheltä :LOL::LOL::LOL:
 
ON: Katson tässä tuota 4 häät ohjelmaa ja alkaa hieman nyppimään taas kerran. Olin itse eräissä häissä tänä kesänä jossa kuvattiin samaiseen ohjelmaan osioita ja toivon totisesti ettei häistä ole annettu yhtä negatiivista kuvaa kuin mitä tässä ensimmäisessä jaksossa sai nähdä :( Ei kiva!
 
Mafinka, mie just myöskin kattelin tuota "Neljät häät" ohjelmaa..olipahan arvostelua kerrakseen!!!
..vaan, se kait on tarkoitushin - ohjelman formaatti sellainen.
Kattelin joskus sitä Brittiläistä versiota myöskin.

Mafinka
, kylläpä kyllä..pikku riskinhän mie siinä otan kun/jos noita ulkomaan pillereitä alan popsimaan..kunhan saan paketin käsiini, syynään vielä tuoteselosteen tarkoin(vaikka sekään ei sulje pois sitä, että siinä tuotteessa jotain muutahin epätoivottavaa olisi)

Kesäkuun kierrolle varmaan vasta kerkeävät kun otin postituksessa sen hitaamman vaihtoehdon: 14-21vrk - max.30vrk(vajaa 7 US Dollaria)..nopsempi postitus olisi ollut yli 20 US Dollaria/1-5vrk.

Mafinka muuten - mikäs Kp/dpo siulla nyt onkaan?
..olisko paha oloinen s i t ä..:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur kultainen :) En usko että on sitä vaikkakin on Kp23 ja taitaa olla dpo9 sillä kun syön niin paha olo menee ohi ... en jaksa uskoa noihin "aikaisiin raskausoireisiin" vaikkakin minua alkoi tänään oikeastaan etomaan kun join kahvin kermalla ja seuraavan kerran kun söin rasvaista ruokaa... se ainokainen raskauteni teki nuorempana merkkejä muistaakseni siten että ensin jäi kuukautiset pois, jossain välissä oksensin kun söin rasvaista ruokaa ja sitten selkä alkoi juimia ... muuta en muista .... mutta mutta... ei en usko ... suloinen olet :hug::kiss:

Hyvää yötä Teille kaikille ihguille naisille :kiss:|O
 
Ottis
Mafinka Kyllä minä töissä olen tämän viikon ollut. Mulla vain on kohtalaisen lyhyet työpäivät ja siksi puhtia piisaa (toisinaan) kotonakin. Ennen lomaahan tein viikon työtunnit tavallaan etukäteen plakkariin ja silloin riitti 'työkiireitä' ja työhommia kotona. Ei paljoa ole ehtinyt kotona touhuilla kuin viikkoa ennen lomalle lähtöä. Vaihtelevaa tämä elämä. Pihasta vielä kolmannes haravoimatta ja vähän olen kahden vaiheilla haravoinko huomenna vai siivoaisinko tuvassa. Mökille ollaan menossa vappua viettämään, joten sen puoleen ei olis tarvis kotona siivota, mutta kivahan se olis jos ei pölyä olis ihan joka nurkassa.

Mua etoi loppuillasta taas, mutt varmaankin ihan vaan kun en ollut syönyt. Tein pari voikkaria ja kummasti helpotti. 2-3 ekaa päivää Terolutien kanssa oli yhtä tuskaa. Meillä töissä useampi on valitellut pahaa oloa, mutt me keksittiin syyksi se kun räkä kurlaa kurkussa ja keuhkoissa, ett siitä paha olo johtuu ja voihan se niinkin olla. Kaikilla pahaa oloa valittaneilla (minä mukaanlukien) kun on ollut sitkoa limaakin kurkussa.

Minäkin katoin 4 häät ohjelman ja varsinkin se yhden morsiamen jatkuva arvostelu otti mua päähän. Kai tohon ohjelmaan kuuluu nostaa esiin ne toisten huomaamat epäkohdat. Itse en mokomaan lähtisi. Mutt heiiiiiii... näytköhän sä siinä ohjelmassa juhlavieraiden joukossa? Kerro meille sit ku se tulee ulos niin arvuutellaan kuka olet :).
 
Mafinka; pidetään peukkuja. Eihän sitä koskaan tiedä noista oireista! Jospa sittenkin... Ja Ottiksellakin on jännät paikat ja toivottavasti oireet liittyvät niihin...

Minulla oli alkuraskaudessa tosi huono olo. Useasti duunipaikan aamukahveilta piti lähteä vessaan oksentamaan. Se etova olo vaan tuli kunnon aaltona. Makasin ihan voipuneena duunipaikan vessanlattialla ja ajattelin, että jos tämä on tällaista, niin miten sitä jaksaa. Kerran majoittauduin museon invavessaan, kun oltiin katsomassa näyttelyä ja se oksettava olo vaan taas tuli. Eli peukutellaan, että oireet olisi sitä...

Hyviä öitä kaikille!

Ps. Pahoittelen muuten, jos jaarittelen liikaa täällä ihan vain omista asioistani. Minulla ei vaan ole niin kauheasti mitään kerrottavaa näistä raskausoireista tms. Eli tässä vain ootellaan, josko tärppi olisi käynyt. Sitten sitä tulee höpistyä kaikesta muusta epäolennaisesta. :ashamed:
 
Huomenta Ihanaiset Naiset,

ihmeen hyvin nukuttu yö takana, taitaa taika olla tuossa punaviinissä jota otin "unilääkkeeksi" :)

Edelleen paha olo vaivaa, alkoi melkein heti kun heräsin ja tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan... on ollut kyllä aivan samanlaista joskus aikaisemmin, ehkä hormoonit kiukuttelee tai sitten on joku pöpö!

Salme :) Täällä saa jaaritella ja höpöttää aivan mitä mieleen tulee, niin iloisista kuin surullisistakin asioista vaikka ne liittyisikin vaan *"omaan napaan" :D

Olen Vapun kotona elukoiden kanssa ja käyn läpi tavaroita mitä sitten myyn, lahjoitan, heitän pois tai kuskaan mukanani kun muutetaan. Huh! Hirvittää ihan pelkkä ajatus vaikkakin ilolla sen teen kun tiedän että pääsen kullan luokse :heart::heart::heart:

Töihin on tänään mentävä aikaisin joten lähden lenkille tuonne ihanaan raikkaaseen aamusäähän :D kisut jo istuskeli hetken takapihalla mutta siellä taitaa olla niiden mielestä turhan kylmä kun tulivat melkoisen pian sisälle takaisin.

Oikein iloista perjantaita kaikille :hug: kuullaan :wave: Aikooko joku rapistella tänään +++++++:ssaa ;)

P.S. Päätettiin että katsotaan töissä nettitv:n kautta Kuninkaallisia häitä, katsoin suorana lähetyksena silloin aikoinaan "nuorena ja nättinä" Prinsesssa Dianan ja Prinssi Charlesin "Satuhäitä", huokaus :flower::flower::flower:
 
Huomenta!

Mafinka :) Oireesi pahoinvointeineen kuulostaa...... aivan..... =) Peukutan tärpin puolesta :heart: Tämä neiti myös katsoi suorana Prinssin ja Dianan Häät; Olin mummolassa ja istuimme ihaillen monarkian loistoa. Tänään ei tiedä ehtiäkö livenä katsella, ehkäpä sitten parhaimmat palat! Niin ja olisi ihgua nähdä Mafinkakin tv:stä!

Salme Peesaan Mafinkaa. Ihanaa kun täällä jutustellaan niitä ja näitä ja omaa napaa. Meistähän me olemme kiinnostuneet

Ottishan on sulanut lumen kansaa kilpaa! Huisia! Täällä se paino tuntui jämähtävän, mutta eiköhän se tuosta kun kevät etenee... Ehkäpä kun tavoite paino on saavutettu on hyvä alkaa "pyöristymään" Plussapuuhkutus ;)

Mur-mur Muistan yhden dokumentin, missä käsiteltiin huijauslääkkeitä... Niissä oli usein lähetysmaana Ruotsi. Nettisivut oli naamioitu jokseenkin siististi, mutta niissä oli kirjoitusvirheitä poikineen. Mutta nuo sivut näyttivät luotettavalta. Mulla isä asuu rapakon tuolla puolen, voin kysellä hieman tuosta nettilääkekaupasta siellä. Mutta tosiasia on, että lääkkeet ovat siellä halvempia!
 
Huomenta ihanaiset!:heart:

Ihana auringonpaiste täällä mutta jos ennusteisiin on uskominen niin se tuosta muuttuu huonoksi:(
Joten ei varpisti grillata vappuna...
Mun siskolla on bileet tänään alkaen ja huomenkii, ne on tossa naapurissa joten helppo tulla himaan jos väsyttää! Huomen porukat vissiin johonkin ravintolaan menee, minä en oikein siitä välittäis, ei oo rahaakaan ylimäärästä, sitähän menee taksimaksuineen jne. kun kierrokselle lähtee... ja plus vielä että taksia on aikas vaikee saada just esim. vappuna.
Voi olla että tulee tänään mentyä istuksimaan tonne, huomisesta en osaa vielä sanoa, sen näkee sitten.

Mur mur: minä ainakin olisin varovainen noitten nettilääkkeitten kanssa, kantsisko oikeesti otta selko kun ne tulee ja näkee sen selosteen... mut se on vain mun mielipide! Toki rohkea rokan syö! Oot kyl aika rohkea lady! Tsempit että et heittäny rahojasi hukkaan!!!:hug:

Mafinkalle ja Ottikselle peukutukset, että oireet olis sitä itteään!! Toivotaan parasta!!!!!:heart:

Nyt koiruuksien kans lenkille! 9.30 on aika työpsykologille (sain ajan kun ton k-menon jälkeen on ollut tosi ahdistavaa oleminen, vaikeeta ollut kun pitää päästä puhumaan asioista, jollekin ulkopuoliselle taholle, oon muuteskii 10 vuotta käynyt vaihtelevasti terapiassa, nyt mun pitkäaikainen terapeutti lähti vuoroteluvapaalle, ja oon kyl kieltämättä ollut vähän hukassa näiden ajatusten kanssa! Toivottavasti noi käynnit, muutaman kai saan, auttaa vähän!)

No palaillaan taas ja jos ei kuulu niin HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE !!!!! Ja plussia kehiin!!!+++++++
 
Huomenta!

Sen vaan tulin kertomaan, että testiajan(10min) sisällä nega. Kp 31/30-38

Onneks on tänään siivouspäivä niin saa purettua pettymyksen siivoukseen.
On vaan ollut niin outoja tuntemuksia, että aloin raskautta toivoa, yleensä menkkajomotus alkaa oviksesta ja loppuu menkkoihin. Nyt jomotusta on ollut vain muutamana päivänä. Muutenkin kaikki on ihan eri lailla kuin aikaisemmin. Mutta tosiaan ku toi mun kierto on niin epäsäännöllinen niin kai tää on ihan normaalia.

Mukavaa päivää ja Vappua teille kaikille!!
 
Huomenta kaikille!! :)

Tällä palstallahan onkin ollut taas mukavan vilkasta - kiva lukea kaikkien kaikenlaisia kirjoituksia - aiheesta riippumatta =).

Mur-murilla olikin sitten vähän surullisempia uutisia - mutta jospa niitä lugeja taas saat ja jos ne clomit uskallat käyttää - niin toivotaan kesäistä plussaa sinulle!! Sullahan oli ne muut hormoniarvot kuitenkin kohdallaan, niin jospa se pienen pieni vielä tarttuisi hyvin kiinni pikapuoliinkin :heart: Vai olisko tähän kiertoon vielä joku mahdollisuus - jos se proge vaan oli juuri sinä päivänä tuollaisella tasolla ja sitten jo myöhemmin erilainen?? :confused:

Salmelle kovasti plussapuuhkutuksia - näytäpä sinä meille mallia ja me muut sitten tullaan samaan plussajunaan tai -laivaan :heart: heti kun joudetaan :D

Ottis - plussapuhurit testiisi!! Ja mukavia kevätpuuhia! Oletkos viime aikoina uusia kisulaisia suunnitellut?

Mafinkalle toivotan jaksamista muuttopuuhien keskelle - sitä minäkin olen nyt tehnyt, seulomista siis, ja kunhan se on edennyt riittävän pitkälle, niin helpottaa kyllä. =) Ja ylläripylläriä toivottelen, jos nuo olot vaikka johtuisikin siitä :wave: :heart:

Toivottavasti oliivitar sun ovis ei livahtanut ohi vaan saitte kuitenkin hyödynnettyä. Plussapuhkut sinnepäin!! :heart: Taikka seuraavaan kiertoon sitten!

- kristiina - jospa testaat vielä liian aikaisin, ja se plussa tupsahtaa sitten parin päivän päästä. Toivotaan parasta!! Oletko jo pitkään yrittänyt ?

Mintulle mukavaa vappua ja paremman mielen toivotukset!!

Hysterialle myös oikein hyvää vappua ja hyvää mieltä sinne jonnekin!!

ON: tässä kierrossa on hormonikartoitus - saas nähdä mitkä tulokset tulee :confused: Jos jotain häikkää löytyy, niin ois kiva saada joku pieni apu asiaan - jos sitten jotain clomeja tai lugeja tai muuta - tapauksesta riippuen. Oviskin on jo ehkä pikku hiljaa taas saapumassa, täytyy alkaa itse kartoittaa nyt sitä :rolleyes:. Vappuna on tulossa paljon ystäviä kylään ja mukavaa puuhaa tiedossa =)

Oikein hyvää vapun aikaa kaikille ihanaisille!! ja vappuinen plussapuhallus :heart:
 
Salme ihunainen - et sie kuule olleskaan jaarittele, eteteteteteeeeeeet!!!..:kiss:
..miustahin kiva lukea erillaisia kirjoituksia - taivaan ja maan väliltä!:wave:

:heart:++++++++++:heart:puuuuhkutuksia:whistle:

Voi että Mafinka - olispa kuiteshin SITÄ!:rolleyes::heart:
On varmaan SUPER ihanaa kun pääset kohta joka päivä kultasi kainaloiseen!

Oliivitar, ihunainen olet jos vain viitsisit Isältäis kysellä tuosta nettikaupasta, josta pillerit tilailin - Kiitos jo edeltä!:kiss::flower:
..ja pitäähän miunkin niitä Kuninkaallisia häitä myös kattella, muistan kyllä vielä elävästi Dianan&Charlesin häätkin.:)

Minttu hyvä että käyt purkamassa tuntojasi ammatti immeisen luona:kiss:..miunhin p i t ä i s..
Ole sie vain oikein rentoisesti siellä siskosi luona, sitten kiva tulla ja köllähtää omaa punkkaan pötkölleen!(ei mitään taxi jonossa kupeksimista;))

_kristiina_
äläpäs ihan vielä heitä hanskoja tiskiin tuon tärpin osalta:wave:
..siullahan kierto heittelee ja ovis on voinukkii olla hieman myöhempään..

Plop Plop:heart:++++++++++:heart:

Olisitkos sie halukas tänne pinoon tulemaan kuumeilemaan kanssamme!?:)

putuselle
mukavaista Vappumeininkiä ja niistä Hormonikartoitus kokehista 10+ tulosta!!!!!:kiss:

..ja ihan oikiasti se täti miun tykö tulee Vapuksi - aamulämmöt enää 35.7..kolottelee ja juimii..vitut***hin..:mad:
Jospa se kesäkuun kierto tabujen kera olisihin tosiaan..:rolleyes:

Juu ja oli ne miun muut hormonikokeen tulokset ihan kierron ajankohtaa ajatellen hyvät..ensi kierrolle sitten Luget taas avuksi jos lääkäri vain kirjoittelee(uskon, että kirjoittaa)

Mukavaista päivää itte kullekkin:kiss:..täällä aurinkoinen alkoikin paistelemaan
..ei vaan mikään kovin lämmin keli.
 
Viimeksi muokattu:
..mie aina aamuisin kattelen tuolta Fakta kanavalta "vauva tulossa" ohjelmaa..kyllä välillä niin herkistää kun kattoo vaavin syntymää:)..mie niin sen haluisin sen kokea vielä kerran ja varsinkin luomuna(alatiesynnytys)
 
Mun hormonitulokset ne tulla tupsahtikin jo - kaikki hienosti ja se FSH, joka on kai kriittisin kohta, oli noin 5. Ilmeisesti ihan ok sekin... ainakin lääkärin mukaan. Täytyy mennä netin syövereistä katsomaan, mitä sen FSH:n pitäisi olla. Ovistesti näytti ihan hailukkaa, eli varmaan tuossa kp 11 paikkeilla taas plussaa kuten aiemminkin =). Eli hormonien puolesta ei kai sitten estettä haaveelle ole. Hyvä niin :cool:.

Mur-mur - toivotan sitten seuraavaan kiertoon sinulle sitä kunnon plussaa!!!

Mukavaista päivää kaikille!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp3/30............n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp6/28-30........yk3............4
putunen (41)...............kp8/24-26........yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp10/28.............yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp14/28............yk6.......3.
oliivitar (40)................kp16/27-30.......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp17/23-29.......yk22...................5.
Nöpsö (42)..................kp19/29-32......yk?................2.
Ottis (43)....................kp19/24-27......yk20( 08/09)1.
Salme71 (39)..............kp23/27-29.......yk1........2
Mahdotontako (46)......kp23/27...........yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp23/24-26......yk25(02&08&11/10)3.
muumimamma-72(38) kp42/25-30......yk10......4./2.yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, Justiina





Ottis (43)..................dpo5
Salme71 (39)............dpo9


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 

Yhteistyössä