Voi teitä kyöpeleitä. Töllötin jotain karmeaa australialaista murhatutkimusta ja olen jäänyt paljosta paitsi.
Pikkutirri Miedän adoptiohaaveet ovat alkuunsa kaatuneet siihen, että me ollaan ihan liian vanhoja siihen. Tietty aikamme jyystettiin uskoen, ett onnaa, mutt olin 42v kun raskauduin eka kerran ja siitähän se tosi yritys vasta alkoi, kun oivallettiin, ett vauvahaave saattaisi olla totta. Kun aikoinaan mieheltä adoptiosta kyselin, ei hän lämmennyt ajatukseen ollenkaan ja siihen se jäi. Onnea sinulle sen sinkkijutun kanssa :saint:.
Kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä saa mm. Minimanista, siellä se on halvintakin. Neo E+ taitaapi olla myyntinimi ja
mur-mur on sulle niistä jo linkkejä laittanut. Minä olen reumani vuoksi tilaillut jo vuosia omega3sta ja krilliä kapseleina NaturaMed Pharmalta. Paketti kolahtaapi luukusta joka kuukausi erikseen tilaamatta. Krilli on se pieni äyriäinen, jota kalat syövät ja jääämereltä sitä pyydystetään meidän kapseleihin. Lapsettomuuteen en tiedä onko siitä apua, mutt reumaan ainakin on ollut. Minä olin ns. toivoton tapaus ja kuoleman kieliski jo käynyt hoitojen vuoksi ennenkuin sen löysin.
Justiina Sinähän saat miehes syömään vaikka kalanpäitä ammatti-ihmisenä jos mä oon saanut omani syömään D-vitamiinia
.
Voi sinua
mur-mur, minä vetelen tupakkata entistä enemmän jos ukko siitä jurputtaa. Vain oikein paha sää saa mut miettimään kannattaako ulos mennä. En siltikään polta yli kymmentä (1mg nikotiinia/ 2mg tervaa) per päivä, mutt silti toisinaan muistelen sinkkuaikoja ku kavereiden kanssa pössyteltiin joko takan tai liesituulettimen ääressä tai saunan ikkunasta
.
ON Veskiin olen salakuljettanut Cb:n +testin. Pikhkurapahkura, ett petyin ku luulin, ett se olis digitesti, mutt sen kuitenkin aamusta hannoo dipata, vaikkei plussaa tuliskaan. Ei ole muuten pienintäkään oiretta tädistä vielä, ei ensimmäistäkään ja olen juonut yhden ison sidukan, pienen öölin ja pikkulasillisen punaviiniä kuin uhmaten sitä, etten voi olla raskaana.
Käynpä viel tupskulla ja kipasen sitten nukkumaan joko ukon viereen tai olkkarin sohvalle =). Natinati teille, yökyöpelit :wave:!