Hystis Kiitos toivotuksista. Ja jos toivoa saa niin mä toivon, ettei mun tarvitsis tänään lähteä miehen kanssa veljensä luokse ku se meinaa, ett a) mun pitäis siellä siivota ku mies tekee miesten juttuja, b) siellä on aina epämiellyttävän kylmä, c) mun miehen ei kelvannut viime viikonloppuna lähteä mun systereiden luo, vaikka niillä oli party-ilta ja d) nyt olis aivan ideaalinen sää siivota kotona ku sais matot tuulettumaan kunnolla. Miehelle asiasta jo soittelin, että onko mun aivan pakko jos en taho, mutt melkein luurin korvaan löi ku oli sanonut, että "katotaan nyt". Sitä mä vaan meinaan, ettei ole reilua, ett mun pitää täällä aina yksin siivota silloin kun mies on omilla teillään, kun olen ensin hänen mukanaan ihan joutavassa jutussa. Tarkoitan että jos tänään mennään veljelleen, minä siivoan siellä ja sit kun huomenna ollaan kotona, minä siivoan täälläkin ja mies kuitenkin keksii lähteä vaikka äitinsä patjoja tuulettelemaan tai jotain... ts. pääsisin yhdellä siivouksella jos en lähtis miehen mukaan vaan siivoaisin rauhassa illan kotona ja huomisen saisin levätä. Yksi työkaveri vinkkasinkin, ett mun pitäisi tän illan keikalle laittaa ehdoksi, että mies sitten siivoilee mun kanssani kotona huomenna ja sen mä taidan tehdäkin =).
Hystis Jos sua sun alkoholin käyttös askarruttaa, niin googleta AUDIT-testi ja vastaa kyselyyn. Siinä käsitellään aikalailla kattavasti juomistottumuksia. Tosin ne annosmäärät on ainakin mulle hebreaa ku vaikuttas siltä, ett pitäis melko säännöllisesti 'ryypätä' ku ne vaihteluvälit on niin ihmeelliset. Tiedän kyllä ettet sinä oikeasti edes epäile käyttäväs alkoa liikaa, mutt kaikki testit on mun mielestä metkoja =). Ukkelillekin kun testin tein, niin en saanut häntä määrällisesti ongelmakäyttäjäksi, vaikka hänellä käyttäytymisessä sitä ongelmaa toisinaan onkin. Sori, että vielä tähän tabu-aiheeseen palasin
.
Vaikka lisäänpä vielä, että jos annosten määrä saisi viikossa yltää naisilla 16 annokseen viikossa, niin pitäispä totisesti juomistyötä tehdä, ett siihen rajaan pääsisi. Ts. pitäisi kunnon tyttöiltoja olla ainakin 2 viikossa ja niitä ei mun elämääni ainakaan saa mitenkään mahtumaan samaan malliin. Ja miehellekin 24 annosta viikossa mukamas ongelmakäytön raja? Pitääkö tästä vetää johtopäätös, ett suomalaiset on keskimäärin ihan mahottomia juoppoja läpeensä??
Psst. Kiva ett ymmärsit yskän siinä vitsissä =).
Putunen Sulle nyt jo plussapuhureita ensi TOTT-päivän testiin puhkun :heart:.
ON Eilen illalla mulla oli vasenmunis ja alamasu (kohtuko?) niin kipee, ett olin jo varma ett täti yön aikana hyökkäisi, ja valkovuotoakin tuntui. Aamulla ei kuitenkaan minkäänlaisia oireita eikä tietoakaan tädistä, ei vieläkään ja tänään olis kuitenkin jo dpo14, tai ehkä sittenkin dpo13. Arvatkaapas vaan ettei digitesti ja Wondfot ja One Stepit rapise testilaatikossa jo ihan itsestään
.
Pitänee lähteä torppaa lämmittämään. Olisko ihan hullu juttu dipata testi, vaikkei edellisestä pisusta ole kulunut kuin tunti? Jos olisin raskaana (mitä en kuitenkaan ole), niin näkyisikö tänään päiväpisusta jo jotain?