40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
KääK :p Mä taidan sit olla alkkis:O:$. Voin nimittäin juoda tissutellen hissukseen tai vaikka ihan kekkuliinkin asti. Voin juoda silloin tällöin, joskus, harvoin, toisinaan tai olla juomatta ollenkaan. Joskus juon usein ja paljon tai harvoin ja paljon, joskus juon harvoin ja vähän tai paljon. Joskus en juo mitään. Joskus juon yksin, joskus kaksin, joskus kavereiden tai tuntemattomien kanssa. Voin juoda omassa kotona, muiden kotona, ravintolassa, sisällä tai ulkona. Joskus en muista kaikkea, harvoin olen oksentanut aamulla, mutta sitäkin on tapahtunut:O. Miten ikinä alkoholisti määritelläänkin, niin mä varmaan täytän jokun kriteerin niistä, koska ihan varmaan on olemassa joku, jota jurppii jos mä juon. Juu, olen mä, ihan ilmiselvästi. Kääk;). Enkä mäkään tästä enempää.:wave:

Viimeksi muokattu:
Mur-mur Onneks se akka vihdoin tuli, ettei sun tarvinnu kauempaa ootella. Nyt tähän kiertoon siulle paaaaaaljon voimaa, sisua, iloa, onnea ja plussia! :heart:

Putunen Hyviä oireita. Kiva kun sun päässä humisee :D! plus plus plus plus peukutan d=)b

Kiitos Ottis :heart:. Mäkin oon iloinen että sain lähdettyä ulos talosta.Ja se esitys oli LOISTAVA! Siitä tuli tosi iloinen mieli! Suosittelen kaikille :attn:.

Mami41 Huiiiii miten jännää…. Jos haamu jo tuli ja poskia kuumottaa, niin se on aivan selvä merkki vaavista :) :heart:!

Pikkutirri Voihan nenä! Mä ehdin jo loikata puol metriä ilmaan... mutta sitten luin viestejä eteenpäin :(. Väärä testi mikä väärä testi. Mut jos tätsyä ei viel näy, niin…. Puuuuuh ++++ puhallan:whistle:. Miks et sais raskautua ennen ku tapaat sen gynen?

Mynteli Kiitos :heart:. Toi lattiahymiö on riemastuttavan ihana =)! Ihan oikeasti mä olenkin tosi kiva, aktiivinen, innovatiivinen, innostuva ja innostava, liikunnallinen, hauska, sympaattinen, empaattinen ja vaikka mitä. Sellainen kuin te ihanaiset ootte. Mutta nyt se kiva tyyppi-Hystis on kateissa ja mul on valtava ikävä sitä:O:(. Kyllä mä sen vielä löydän.. jossain vaiheessa. Nii! =)

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille puhureista ja tsempeistä :heart:! Ihanaisia ootte, kaikki kertakaikkiaan! Mä puolestani puhuroin teille kivoja oireita, viivojen vahvistumisia, herkullisia talletuksia, vikkeliä siimahäntiä, kunnon plussia, liimaa ja teippiä. Pim! Hyvää yötä ja kirpuille työtä. T. YÖKyöpeli Hytsis

Huomenta kaikille!!!:wave:
Mua vieläkin hymyilyttää se eilis iltainen "haamuttelu"...joo..en mä oikeestaan oo ees pahoilla mielin...siinä pienessä hetkessä kun oikeesti luulee että ois mahollisesti tärppi käynyt sitä ehtii näköjään ajatella vaikka kuinka paljon ja ne ajatukset oli ihan hyviä...ei pelkoa, ei syyllistymistä, ei paniikkia, ei mitään negatiivista..vaan puhdasta iloa ja innostumista...=) sitä kun on oikeestaan mahdoton kuvitella miten sitten oikeesti suhtautuisi jos näin onnellisesti kävisi... vaikkakin sen pienen hetken erehdyksen selviämisen jälkeen olin kyllä niin nolo kun vaan olla voi...mielessä kävi heti poistaa ne kaikki tekstit mitä olin innoissani kirjottanut..vähän sama fiilis kun kaatuu niin kattoo ympärilleen näkikö kukaan?Noh...tästä taas eteenpäin ja kohti uutta ja parempaa kiertoa..masussakin jo vähän siltä tuntuu että ehkä se täti vois oikeesti tänään tulla...
Ja Hysteria...innoissani selostin varmaan sekavasti..siis todellakin se lääkäri sanoi viime sanoikseen ett SAA raskautua ennen kun ensikerralla nähdään=)
Nyt mä oon omanapaillu taas niin paljon että keskityn teihin muihin tässä päivänmittaan(jahka pomon silmä välttää...);)

mur-mur Kyllä minä alan sittenkin kallistumaan tuohon sinun löytämääsi teoriaan siitä "vanhasta vuodosta" joka on jäänyt kohtuonteloon. Jäin vain miettimään sitä kuukautiskipumaista tuntemusta että voisiko se olla jotain supistelua joka sitten aiheuttaa sen vuotamisen. Minulla nimittäin ei tänään ole minkäänlaisia oireita eikä vuotoa eli eilisaamuinen tuhru on jäänyt kipuineen pois? :confused: Täytynee "päivittää" tosiaankin ne tiedot uusiksi kun kunnon vuoto on alkanut. Viime kierron alun laskin myös sen mukaan koska varsinainen vuoto alkoi, en siitä tuhrupäivästä eli taitaa nyt sitten olla minulla kuitenkin menossa kp25 ?
Tänään jännittää aivan kamalasti sillä vien kisuliinin (American Curl) steriloitavaksi klo 9.30. Kisut ihmettelevät kun kaikki ruokakipot ammottaa tyhjyyttään, ei edes koiruliini ole saanut vielä ruokaa! On se aina niin hirmu juttu leikkauttaa narttukissa kun se on niin iso operaatio!
Mutta nyt alkaa olla kiirus :wave: Täytyy lukaista palstaa läpi tarkemmin jotta saisin kommentoitua myös muiden kirjoitteluja ja etenkin niitä dippailuhetkiä jännitän kanssanne :D
Mukavaa perjantaita, kuullaan ... :hug:

on: Täällä olo on täysin normaali ja sekös onkin alkanut mietittyttään... :| Yritän ajatella, että rv vasta 5+1, joten tuskin tässä kamalasti niitä oireita tarvis ollakkaan ja kun poikasta odottaessakaan ei ollut minkään sortin oireita... Yritän pitää pääni kylmänä liialiselta ajattelemiselta...
Varasin ajan Ouluun Gynekoon varhaisraskauden ultraan ajan Aydin Tekaylle ens vkon torstaille, jolloin rv tasan 6. Saan ainakin varmuuden, että ettei ole KU tai TM. Sydänääniä ei välttämättä vielä kuulla.
Ehdottivat, että olisin rv:lle 6+ tai 7 ottanut ajan mutta viimeksi KU räjähti rv 7, joten en halua jäädä tuurilla odotteleen, että toinenki munatorvi (tai joku muu osa) poksahtaa taivaantuuliin, jos olisi tilanne, että sellaisesta kyse.

Pikkutirri, lohtuhalaus ja :flower: Vielä voi plussa tulla tässäkin kierrossa, isosti peukutan :heart:

Putunen, sulla kivoja oireita, toivottavasti tuovat plussan :heart:

Mafinkalle ja mur-murille lämpimät tuhruterkut, onneksi on vaaratonta ja kuin ei usein ole! Mur-murin löytämä teoria kuulostaa uskottavalta.

Mulla oli eilen ja tuntuu tänäänkin olevan, tosi epätoivoinen olo tämän toiveen kanssa, ei tästä enää mitään tule -fiilis. Ei siellä ole enää yhtään hyvää munasolua, turhaan toivon. Oikein inhorealisti! Tylsää aloittaa viikonloppua näillä fiilareilla. Olen ollut melko pessimisti tämän asian kanssa vajaa kaksi vuotta, muutamissa hoidoisa olen saanut pientä toivonkipinää ja innoissani olen odottanut hoitoa ja piinaa. Nyt tulevaan kiertoon en taida saada mitään toivoa tai intoa, huoh.

Teille kaikille vauvahaaveilijoille toivotan aurinkoista viikonloppua! :wave:

Rominas, toivon, että kaikki on pienellä hyvin :heart: Pidä vaan pääsi ja mene silloin kun haluat sinne ultraan!

Viimeksi muokattu:
Heips ihanaiset!!!:wave:

mur-mur laitan tähän omat viimeiset vuodot,eli 28.-30.9 15.-16.10 ja viimeisin 5.-8.11 jolloin siis ultran mukaan olin jo raskaana,eli ovis olisi ollut tuolloin 15-16.10. nla.n mukaan kaikki vuodot lasketaan kk,eli ovis olisi sen opin mukaan tapahtunut joskus marraskuun puolivälissä.ELI EI OLE OLLENKAAN SANOTTUA ETTETKÖ VOISI OLLA HEDELMÖITYNYT!!!!

Minulla vuoto oli juuri sellaista "kummallista",ollakko vai ei vuotoa.
Hirmuisesti peukkuja sulle!!!!:hug:

Rominas tsemppiä matkaan,tiedän tunteen kun kaikki huolettaa...:hug:
Käydään muuten samassa paikassa ultrassa!!!!!!!!

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

mur-mur (45)..............kp1/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp2/26...........yk18.......................2
Mafinka (49)................kp?/28...........yk3................1.
Mahdotontako (46)......kp6/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp6/27-29 ......yk7(07/10) 2.[/COLOR]
Mynteli (39)................kp8/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp9/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp9/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)..........kp10/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41)....................kp15/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp16/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp16/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)..............kp21/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp21/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp26/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp26/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp28/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp29/28...........yk2........4./2yht.
liiza (44).....................kp34/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mother Mary? (45)........kp45/25..........yk6....................1
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Hysteria (42)....................pp4
putunen (41)....................dpo5
Mami-41 (41)...................dpo9
muumimamma-72 (38).....dpo12
pikkutirri (41)...................dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

pikkutirri, mie sen täti hupakon pienkin täällä kun tuntui VIHDOIN tulevan sisään asti porstuaan!!:wave:
Siulle vaan +++++++++++

Mafinka, laittelin siulle tuoksi kp:ksi vielä ?..onhan OK?

Wiiwi
kylläpä se kunnon vuotokin täältä on tulollaan..harmi
..tänään jo siteeseen asti vuoteli ja kaikki kivut seljässä&masulla myöskin:x
Olishan se iiiiihuna ylläri pylläri olukkin kyllä jos salamatkustaja siellä massukassa olishin piilotelut:):heart:

Rominaksen pikkiselle PAAAAAAALJON voimasädettä täältä mur-mur tädiltä..

Viimeksi muokattu:
Aurinkoista aamupäivää!
Jep, dippailin aamusella ja siellä se punahaamu kurkkii edelleen, ehkä aaaaavistuksen vahvempi kuin eilen, mies tuo mulle iltapäivällä apteekin oman testin , jospa siihen jotain parempaa viivasta tulis huomenna. Nyt on aamusta nippaillut ja vihlonu masussa, jotain siellä ainakin yrittää tapahtua, saa nähdä jääkö taas yritykseksi, no en sure sitä vielä=)
Pikkutirri voihan rähmä, väärä hälytys, paitsi jos kumminkin.....:heart: joko tätiä on näkyny, mitkä tuntemukset sulla? Peukutan silti vielä +++++++ puolesta.
Nyt ma alan siivoileen, vein jo petivaatteet ulos ja matot viel perään, ei kerkii ni itteensä kyttäileen kokoajan kun on tekemistä:D
Pakkasta oli muuten täällä aamusella 34,1 ja vieläkin 27, että rapeeta on keli:O
Ihanaista päivänjatkoa ja tulevaa viikonloppua kaikille:wave:

Voi kun hienoa Mami-41, että vahvempi viiva tänään!! Sehän voisi jo merkitä sitten O I K E I N kin hyvää :heart:. Haamulaiselle lähetän vahvistumissäteilyä =)

Laiva jo meitä kaikkia oottelee... ja hytit on valmiina jokaiselle :heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos taas, mur-mur, listan päivityksestä :kiss:. Jahka se sun täti on hommansa tehny, niin sit saakin kyllä lähteä litomaan niin pitkälle ku pippuri kasvaa - ollakseen poissa noin vuoden=)!

sarppav, Mynteli, Iida-Karoliina, Justiina, Haave2010 ja Soili Teille hyvää Oilia toivotan ja siimahäntäsiä nopsia, niin että napsahtaa +++ :heart:

tetu68 Sulla näemmä jo kp16. Anteeks, nyt en kykene muistamaan sun Oili-tilannetta, höh. Et näemmä oo RKTT-listalla. Plussia puhkun, kaikenlaista positiivista +++:whistle:.

Hei vaan Nuuttimus, liiza ja Mother Mary :wave:. Teillä on kierron lopppupuoli meneillään, mutta tekään ette oo rktt-listalla... :confused:. Joka tapauksessa pistän plussalähetyksen tulemaan teille+++:heart:!

Ja missä on Raputar? Huhuu!! Ikävä on! Mitä kuuluu, kuinka sukuu?

Ottis-Kattis :wave:. Miä pidän kädet ristissä sun puolesta sen puolesta että tulee se mitä haluat :heart:.

Mami-41:lle, muumimamma-72:lle ja pikkutirrille kovasti nyt plussatuulahduksia teidän testeihin. Jännitän ihan kybällä teidän puolesta ja peukutan tonnilla :heart:.

Putuselle toivotan lisää oireita, koska vaikka ne ei välttämättä oo niin kovin miellyttäviä (huminaa päässä yms.), niin kuten itekin sanoit; ne tekee jännittämisen jotenkin todemman tuntuiseksi. Toivon hurjana että saat kunnon vahvan selkeän plussan sitten kun testaat (milloin ajattelit...?) :heart:!

Rominas Paljon paljon onnea ja rauhallista mieltä, uskoa, toivoa, rakkautta. Varmasti kaikki on siellä sun mahassa hyvin. Älä huolestu oireista tai niiden puuttumisesta.. niitä voi olla vaik minkälaisia tai ne voi puuttua kokonaan. Hali sinulle Kapu :hug:!

ON pp4 ja ei oireita. Ehkä Lugejen vuoksi ihan pikkusen nippaa silloin tällöin.

Soili Osaan eläytyä tohon sun inhorealismipessimistiolotilaan :(:hug:. Mutta tiedän myös, että tossa mielentilassa saa helposti suggeroitua itsensä sellaiseen tilaan, jossa muka tietää että kunnon munasolut on loppu tai että aina menee kesken kumminkin tai on aivan varma ettei koskaan tuu kumminkaan saamaan lasta. Pöllöintä tässä on se, että me ei voida mitenkään tietää mitä tapahtuu. Ei, vaikka olis mitä kokemuksia ja tulkitsisi tilastoja. Yläkerran Ukko ja Luontoäiti pitää siitä huolta. Haluan uskoa, että ne pitää huolta myös meistä, tapahtui mitä tahansa. Jos sulta on toiveet toviksi kateissä, niin mä ja me kaikki täällä uskotaan sun puolesta, että vielä sinäkin vauvan saat. Valovoimaa ja aurinkoenergiaa sulle :heart:

Hystis - sulle toivottelen takaisin kaikenlaisia isoja tai pieniä oireita - samasta syystä :) Sinäkös aioit testata vastaa maaliskuussa :confused: - jos nyt kuitenkin helmikuussa testailisit, vaikka viimeisenä päivänä tai jo tokavikana :D :saint: Itse olen ajatellut testailla seuraavana TOTT-päivänä... saa nyt sitten nähdä.... mutta ei varmaan aiemmin mitenkään kannata, koska hädin tuskin silloinkaan voisi mitään nähdä (dpo 11) ja se testien käänteleminen ja väänteleminen on pidemmän päälle aikas rasittavaa, kun ei tahdo viivasia vaan näkyä...

Muumimammalle, pikkutirrille ja Mamille vielä kerran +++++++++ tuulahdus!!

Tässä muuten kuva tästä meidän ihanaisten yhteisestä olohuoneesta:

Ovisonnea, rakkausonnea ja tärppionnea ja onnea omaan oloon ihan kaikille!!! Ja hyvää viikonloppua myös =). Palailen taas maanantaina, heipat :wave:

Viimeksi muokattu:
Terveisiä gyneltä. Kaikki pitäisi olla sisuksissa ok. Laittoi vielä lähetteen kilpirauhastestiin ja katsotaan sitten. Molemmat munasarjat kunnossa ja muutenkin ok. Oli vielä melko aikainen kp, joten ei osannut sanoa miten tuo kohtu on, mutta jos ei pariin kiertoon mitään tapahdu, niin sitten tutkitaan sekin. Siis, että seinämä on tarpeeksi paksu (niin se kai oli...)
En vielä halunnut mitään extrahormonia, kun en oikeesti edes tiedä, mitä voisi olla. Pitää varmaan vähän tutkia mitä sitä voisi olla. Olen joskus vähän sekaisin teitinkin kanssa kun puhutte Lugeista yms hörmääneistä...kun en tiedä mitä mikin on ja mihin auttaa :)

Pitää käydä keskustelemassa sit uudelleen, jos ei kuulu mitään vähään aikaan ja haluaa sit jotakin vahvistusta. Näin sovittiin. Ja pitää kai sitä keskustella miehenkin kanssa, että yritelläänkö vaan vai otetaanko jotakin extraa mukaan... (kuulostipa hullulta :)
Pitäisi kai tuota peitonheilutusta vaan hieman tiuhempaan harrastaa oikeaan aikaan. Ai, mut ensi viikonloppuna (siis viikon päästä) pitäis mulla olla ovis, joten sitten taidankin "viskata" poikasen hoitoon ja vikitellä miestä vähän normaalia enemmän...

Niin ja käski tikutella ovista tiuhempaan (siis se gyne :), niin osaa oikeaan aikaan tähdätä. Pari kertaa päivässä, alkaen jostakin kp 10 (kun mulla kierto melko tarkkaan 28-29 pv).

Tää gyne ei muuten pitänyt noita voimakkaita ovis-kipuja mitenkään kummallisena, sanoi vaan, että kuuluu asiaan... Mulla ei niitä ennen ole ollutkaan, no melkein aina on ollut joku hormoniehkäisy käytössä, joten siitä johtunee aiemmin kivuttomuus...

No, mutta tässä omaa napaa. Nyt lähdet vähän lepuuttamaan, nuha vaivaa ja on pää ihan pipinä. Iltapäivästä haetaan poikasen kanssa iskä töistä kotiin ja tullaan turkkilaisen ravintelin kautta kotiin lepäilemään...

Ja nyt menen tilailemaan vähän erilaisia testejä.

Raikasta viikonvaihdetta leidit!

:wave:eek:nkin ollu melkosta haipakkaa täällä=)..ja päivän aikana oon aina pikkusen kerenny kurkkimaan ja lukemaan...täällä tosiaan täti tulla tallustelee(kiitoksia kuitenkin peukutuksista kaikille=))..pientä tuhrua alkanu jo tulemaan..eilen tosiaan jo oottelin ja onneks ei tämän enempää myöhästyny..mulla on kyllä tuo kierto ollu aina kuin kello..nytkin vaikka ongelmia ollu pillereiden jättämisestä(syyskuu-10) asti ni vuoto on ollu niukkaa mutta kierto pysyny säännöllisenä:)...mä luulen että mulla ne ongelmat on siellä limakalvon ohkasuuden puolella ja siks sinne ei pysty nyt kiinnittymään...
Soili..mä kans niin tiedän ton tunteen ja epätoivon ja -uskon...mähän oon kokoajan myös niin et tuntuu ettei raskautuminen oo ees mahdollista..mussahan on nyt vikaa..mitään tuntemuksia ei oo jne...mutta eilinen pieni toivonkipinä todisti että kyllä tää tätikin innostuu jos on aihetta(vaikka eilinen olikin sitten väärä hälyytys..) ja johan alko mielikuvitus niitä oireitakin järjestämään...hassua..
Kyllä mä uskon että sullakin sielä tapahtuu vaik ei miltään tunnu, ja oliko se niin että teillä oli niitä jotain hoitoja(anteeksi kun en nyt muista eikä oo aikaa lähtä ettimään..)??? Kyllä me plussataan kaikki eikä ne munaset sieltä kaikki tyynään ihan heti lopu...PUUUUUHHHH:whistle: puhkun sulle toivoa=)
Mami41...ihanaa....vahvistumista haamulle!!!!:heart:
Ja hei..jos täällä jotain jotka käyneet mun blogissa ja kommentoineet anonyymisti ni kiitos!!! Sinnekkin voi vaikka oman viestin loppuun laittaa tän nimimerkkinsä ni tiedän keltä tullu;)
Voi että mä en nyt enää muista mitä kaikkee "puhuttu" ja aika täällä töissä loppuu ihan kohta...tuun illal kurkkimaan...Mafinkalla oli ainakin kissa leikkauksessa..toivottavasti menny hyvin=)
Kaikille plussa sätehiä ja ovistärppejä ja tarraliimaa tarvitseville!!! Jee....Hystis..sä oot melkee raskaana niinku Mami41kin...hali:hug:teille!!!
Rominas kapu...hyvin kaikki menee(usko vaan...oikeesti pahempi ois jos oireet VALTAVIA!)...ja laivakin alkaa täyttymään..saat sinne seuraa...=)

Ottis
mamiiiiiiiiiiiii41, vai haamuilet sinä :)? Ihanaa :heart:. Olis upeeta jo plussaksi nyt haamulainen muuttuisi!

pikkutirri Älä sure, mullakin on käynyt kerran niin, että alkuillasta vahingossa dippasin ovistestin, kun oli tarkoitus dipata raskaustesti ja ihan olin seota, kun vielä melkein tasapaksuakin viivaa näytti, ja illasta!! Kuvaakin tänne jo pikana laittelin ja Oivikki taisi siihen jo kommentoidakin, kun sitten aloin kattoa, ett herran jee, toi 'kahvaosahan' on vihreä eli testi olikin ovistesti :ashamed:. Toivotaan nyt tätsykän pysyttelevän poissa ja että se oikea plussa siihen kunnon testiin tulisi kun miehes sen sulle toimittaa :heart:.

mur-mur Joko vuoto on alkanut kunnolla? Ihmeellisiä nuo hormonit ku aiheuttavat tuhruttelua ku käsittääkseni niitä käytetään myös siksi, ett pitäisivät se keltishormonitason riittävän korkeana, ettei tuhruttelua tule. Mutt toisaalta, sulla tuhruttelu ei alkanut ennen tätipäivää eli plussaa jo sekin. Onnea uuteen kiertoon!!

Ottis
Hystis Kiitos toivotuksista. Ja jos toivoa saa niin mä toivon, ettei mun tarvitsis tänään lähteä miehen kanssa veljensä luokse ku se meinaa, ett a) mun pitäis siellä siivota ku mies tekee miesten juttuja, b) siellä on aina epämiellyttävän kylmä, c) mun miehen ei kelvannut viime viikonloppuna lähteä mun systereiden luo, vaikka niillä oli party-ilta ja d) nyt olis aivan ideaalinen sää siivota kotona ku sais matot tuulettumaan kunnolla. Miehelle asiasta jo soittelin, että onko mun aivan pakko jos en taho, mutt melkein luurin korvaan löi ku oli sanonut, että "katotaan nyt". Sitä mä vaan meinaan, ettei ole reilua, ett mun pitää täällä aina yksin siivota silloin kun mies on omilla teillään, kun olen ensin hänen mukanaan ihan joutavassa jutussa. Tarkoitan että jos tänään mennään veljelleen, minä siivoan siellä ja sit kun huomenna ollaan kotona, minä siivoan täälläkin ja mies kuitenkin keksii lähteä vaikka äitinsä patjoja tuulettelemaan tai jotain... ts. pääsisin yhdellä siivouksella jos en lähtis miehen mukaan vaan siivoaisin rauhassa illan kotona ja huomisen saisin levätä. Yksi työkaveri vinkkasinkin, ett mun pitäisi tän illan keikalle laittaa ehdoksi, että mies sitten siivoilee mun kanssani kotona huomenna ja sen mä taidan tehdäkin =).

Hystis Jos sua sun alkoholin käyttös askarruttaa, niin googleta AUDIT-testi ja vastaa kyselyyn. Siinä käsitellään aikalailla kattavasti juomistottumuksia. Tosin ne annosmäärät on ainakin mulle hebreaa ku vaikuttas siltä, ett pitäis melko säännöllisesti 'ryypätä' ku ne vaihteluvälit on niin ihmeelliset. Tiedän kyllä ettet sinä oikeasti edes epäile käyttäväs alkoa liikaa, mutt kaikki testit on mun mielestä metkoja =). Ukkelillekin kun testin tein, niin en saanut häntä määrällisesti ongelmakäyttäjäksi, vaikka hänellä käyttäytymisessä sitä ongelmaa toisinaan onkin. Sori, että vielä tähän tabu-aiheeseen palasin :LOL:.

Vaikka lisäänpä vielä, että jos annosten määrä saisi viikossa yltää naisilla 16 annokseen viikossa, niin pitäispä totisesti juomistyötä tehdä, ett siihen rajaan pääsisi. Ts. pitäisi kunnon tyttöiltoja olla ainakin 2 viikossa ja niitä ei mun elämääni ainakaan saa mitenkään mahtumaan samaan malliin. Ja miehellekin 24 annosta viikossa mukamas ongelmakäytön raja? Pitääkö tästä vetää johtopäätös, ett suomalaiset on keskimäärin ihan mahottomia juoppoja läpeensä??

Psst. Kiva ett ymmärsit yskän siinä vitsissä =).

Putunen Sulle nyt jo plussapuhureita ensi TOTT-päivän testiin puhkun :heart:.

ON Eilen illalla mulla oli vasenmunis ja alamasu (kohtuko?) niin kipee, ett olin jo varma ett täti yön aikana hyökkäisi, ja valkovuotoakin tuntui. Aamulla ei kuitenkaan minkäänlaisia oireita eikä tietoakaan tädistä, ei vieläkään ja tänään olis kuitenkin jo dpo14, tai ehkä sittenkin dpo13. Arvatkaapas vaan ettei digitesti ja Wondfot ja One Stepit rapise testilaatikossa jo ihan itsestään :LOL:.

Pitänee lähteä torppaa lämmittämään. Olisko ihan hullu juttu dipata testi, vaikkei edellisestä pisusta ole kulunut kuin tunti? Jos olisin raskaana (mitä en kuitenkaan ole), niin näkyisikö tänään päiväpisusta jo jotain?

Ottis
Sarppav Onnittelut hyvistä gynekuulumisista :flower:. Toivon myös, ett pupustelut ensi kierrossa osuvat justiinsa kohdilleen. Hyvä idea järkätä teille kahdenkeskistä aikaa :heart:.

Hupsista Keikkaa kun paljon tekstiä tullunna!!

Ottis
, juuuuh kyl se vuoto alkoi nyt kunnolla tulemaan, ihan jo punaisempaahin.
..ja tosiaan - ei tullu viime kierrolla mitään kohdunnapukkaa ronklatessa sormeen:p

Ottis
..TESTAATESTAATESTAATESTAA!!!!!!...
..siis aivan hywiiiiiiin voit dipata..:D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä