40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
:attn:Miulla olisi ihanaisille pyyntö:attn:

Kun tarttee listaan jotain päivitellä, kertoiletteko siitä silleen vahvennetulla tekstillä, jotta mie sokia pöllo näjen sen!!;)
..tuota tekstiä pakkaa tulla välistä niiiiiiiin paljon, että jääpi ihan päivitykset sieltä huomaamati..

KIITOS KAUNIS!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Mami41 Voi kunpa oliski niin, että se punahaamu olisi ihan sitä itseään :heart:. Peukutuksia hirmusesti :kiss:.

Kanella Kiitos Audit-vinkistä :). Itse kävin jo itselleni testin tekemässä ja naputtelenpa kohta miehen puolestakin.

IIIIIIIKKKKKKK!!!!!:O:confused::eek:5min menny...ihanku mä näkisin haamulaista...ihan häilyväääää!!!!koskaan en oo nähny ku pelkkää valkosta!!!!=)

muoks!!! VOISKO SE OLLA????? 10min kyllä mä jotain näen....nyt ei enää periaatteessa saa tulkita.... Testi on FindOut...mitä Mur-mur sanooo???

Viimeksi muokattu:
Pikkutirri - hui HURRJAAA! kuin jännäää..... JOS jo kerran 5 min kuluessa jotain näkyi ja 10 min kuluttua myös, niin kyllä siellä jotain on!!!!!!=) ja.... kyllä sitä voi sitten vähän myöhemminkin tulkita, kun kerran jo testiajalla jotain näkyi. Se saattaapi hieman vahvistuakin vielä.... Ainakin mulla monesti on näkynyt sitten vasta testiajan ihan lopulla ja hieman vahvistunut. Pystyisitkös kuvaa meille laittelemaan??? Peukutukset sulle ja varovarovarovaiset onnittelutkin jo.... :wave: Mikäs dpo sulla nyt onkaan?

Pakko vielä kertoilla tästä miun vuodostani..

Äsken saunaan mennessäni kävin pisulla ja kun peppustani siinä pyyhin huomasin, että vuoto hyvin hyhmäkkeistä ja jopa ruskeaan vivahtavaa..sitten se hieman ällöttävä, imelä tuoksu - minkä olen AINA yhdistänyt näihin keskenmenneisiin vuotoihin.

Olenkin nyt 100 varma, että silloin se roskisplussa oli oikiasta tärpistä, heikosta vain: /..
Eka näkyi näkyi siis dpo8/dpo9 yöllä liuskalla(punertavaa suurennettuna) ja dpo12 se roskiplussa(3.5h testiajan jälkeen) Apteekin omalla - dpo14 enään aavistus jotain vain.

Tämän "yrityksen" takia varmaan tuo vuotokin hieman viivästyi.
..nytkin kovasti masuun juimii, vaan ei meinaa alkaa siteeseen asti edes vuotelemaan..miulla muuten keskeytyneissä ei vuoto ole ollut kovaa laisinkaan - ei edes lääkkeellisessä tyhjennyksessä.:|

Viimeksi muokattu:
Valtavasti tekstiä! Kiitos kaikille toivotuksista- teitä on niin iso joukko. Ja ihana tuo teidän lista, josko vaikka tärppäisi, kun noin kauniille listalle on päässyt. Kiitos, mur-mur!

Voi mur-mur, jos noin on nyt käynyt, että yritystä oli ja se meni nyt . Olipas sinulle ikävä mies osunut menneisyydessään kohdalle, hyvä että pääsitte jatkamaan lapsen kanssa kaksin onnellisempina.

Oi, oireileva putunen ja haamuttelijat Mami41 ja pikkutrri. Paljon peukutuksia teille.

Velmuliina74:lle myös tätipahoittelut ja Mafinkalle! Älkää vaan lannistuko! :hug:

Ottis: sinullahan on sitten sirpakka sisko. On varmaan geeneissä...

Hystis: olen itsekin vuosia ajatellut rumasti itsestäni ja itseäni moittinut kaikesta (en tosin polta tup...), mutta olen opetellut siitä haukkumistavasta pois. Mieliala on kohennut kummasti. Sortuuhan siihen vieläkin, mutta sitten pitää taas ajatella jotain kivaa itsestään. Sinä et ole mikään yäk vaan vaikutat tosi lämpimältä ja symppikseltä! Ja olet vielä lattiaihminenkin – kiva, että meitä on sitten useampi siellä.

Soili: josko se ovis olisi vaan myöhässä. Minunkin pitänee aloittaa muuten tikuttelut.

Sarppav: tosiaan onni oli siskosi perheellä! Minäkin joskus yritin muitten opintojen ohessa kasvatustieteitä opiskella, mutta se jäi kiireessä. Pitäisiköhän aloittaa vielä joskus... Saako noita opintoja nykyään lukemalla ja tenttimällä enimmät vai onko paljon ryhmätöitä ja muuta?

Täällä on niin monta, :wave:hei teillekin Elysee, wiiwi67 ja tetu68, muumimamma... apua....

Viimeksi muokattu:
Täytyi viel tulla kurkkaseen ja oi oi miten ihania luinkaan, Pikkutirri se on sitä varmanpäälle, aivan upeaa, punaväriä puuuuhkun sinne lisääääääää...:heart:
Juu mur-mur about 10vrk se näkyy, eilen kyllä jo tein yhen liuskatestin:ashamed: ja ei siihen enää tullu mitään, että pikkusen alkaa toiveet herään. Saunasta juur tultiin plikan kans, mies on lätkäpelissä viel ja ei pystyny löylyissä oleen, kun tisuihin sattu se kuumuus:O. (siis minä en pystyny, ei mies:O) Ja nyt on aika muikeet menkkajomotukset ja semmonen ihme tykytys.....ah paras kai menna maate, jos tuon durasel plikkasen saa nukkumaan, kauhee virta taas päällänsä, saa aina saunan jälkeen lisää virtaa vaikka luulis ramasevan, pah vauhti kiihtyy....:) ja äitiä vähän|O.
Heeeei mähän meinasin unohtaa, täällä oli uusi ihana Mynteli tullu, tervetuloa siis sinulle ja kiitospeukutuksista kuten myös muille:heart:
Nyt alan väsyttämään tuota touhutirppanaa, Hyvät yöt ja kauniita unia kaikille:wave:

Viimeksi muokattu:
En tiedä osaanko lisätä kuvan ja onko viiru niin halju ettei mun huonolla kameralla näy...koitin kumminkin kuvata niin "läheltä" kun mahollista jotta ois kuitenkin suht tarkkarajainen joten kustikku ei oo mitenkään kovin läheltä...itseänikin kumminkin kiinnostaa saisko suurennettua ja näkyiskö väriä..viiva niin halju etten paljaalla silmällä väriä erota...tein maanantai aamupisusta samanlaisen testin ja silloin en mitään roskishaamujakaan havainnu...en uskalla toivoa vaan TOIVON tää kumminkin herätti...
...Eli en mä osaa siirtää kun kysyy jotain url osoitetta eikä ota suoraan koneelta...:(

en mä saa...:( en tiiä mitä teen väärin???
http://aijaa.com/v.php?i=005447527728.jpg
Tuollee linkittämällä mä sen sain...en tiiä näettekö te siinä mitään??? Mä nään ku vähän vinosti kattoo ruutua ja tietty kun osaan kattoa oikeesta paikasta...ja mä NÄIN sen 5min ja 10min ja edelleen??? En sitte tiiä mitä tarkottaa..näyttääkö testi turhia...ja siis saman testin tein maanantaina ja silloin en nähny mitään... nyt kävin dippaa kun mur-mur kehoitti TOTT-päivän kunniaksi jos ei täti vielä tullu...ois pitän tänää tulla!!! Ja Hystis sano ettei lämmöt hänellä merkkaa....mitään oireita ei oo..paitsi JUST NYT poskia kuumottaa=)...nyt on toivo kyllä noussu ja tipun kyllä ihan sikakorkeelta kun menkat alkaakin tai jos ei viiva vahvistu...
Mulla gynen aika ens keskiviikkona ja se sano viimeks et saa raskautua ennenku seuraavankerran nähdään;)...sekavaa selostusta...
Mami41 ollaako me RASKAANA?????OLLAANHAN???JOOKO????
Puuhkun sulle ja mullekin vahvistustaPUUUUHHHH ja kaikille muillekin plussaa!!!Laiva on lastattu meillä!!!Kaikki mukaan....ens kuussakin vielä kerkeää!!!!Hystis!!!sullakin on jo toinen jalka oven välissä!!!JESSSSS!!!!=)

Viimeksi muokattu:
NYT NÄKYY SELVÄSTI pikkutirri..heeeetkonen kun tutkailen testiä!!:wave:

Näen kylle testiviivasen, mutta en suurentamalla siinä väriä: /..mutta kerkeää se vielä tulla, ehkäpä jo huomenna!!
..kovastis sitä toivon:heart:

Kumman vaalea on tuo itse Controlliviivanen?..oliko tuo se ystävältäsi saatu testi..olihan se ihan voimissaan vielä?

((muoks)) luinkin tuon edellisen viestisi..jos edelliseen samanmerkkiseen testiin Ei tullut maanantaina mitään..ja nyt testiajalla tuo viivanen..on varmaan jotain tapahtumassa/tapahtunut:heart:..jännittää kovasti

Viimeksi muokattu:
mur-mur..on ollu aina kun kello...mut hei...nyt mua jo naurattaa...:LOL::LOL::LOL:voi vitsit mikä moka...ei oo totta...mies kun silloi sopivasti lähti kauppaan ja oli pisuhätäkin...voi mua:ashamed:
Nyt mä kumminkin tiedän miten mä reagoisin jos haamunen näkyisi:D

No hywäinen, että onneksi jo naamaa vetää korviin hieman;)ja eihän tässä vielä kannata kirvestä heittää kaivoon jos siun kierto ollunna aina täsmällinen

PLOPS PLOPS, mie täältä laitan plussia sinne tulemaan!!

Mie niin tätä vuotoani ihmettelen vaan?..ei tule edes siteeseen asti ja sellaista ruskeaa, hajutonta hyytymää vain hieman pyhkäistessä..eipä ole tämmöistä ennen ollunna..: /

Moni siitä ruskeasta tuhrusta aina puhuu/kirjoittaa ja sitä ei miulla ole ikuna ollut..onko TÄMÄ nyt sitä sitten?:O

Miun tuhrut ovat olleet n. 1-3vrk ennen kierron loppua(ei joka kierrolla)sellaista: Vaal.punertavaa kun sormella kohdunapukkaa kokeilee TAI sitten pikkasen samanmoista veskireissulla tarttuu peppua pyhkäistessä paperiin.
..tämä on karsean väristä, kuin pa**aa..:whistle::D

((muoks))taisinkin löytää jo vastauksen:
Oudon värinen kuukautisvuotoa kertoo siitä, että vuoto on alkanut jo jonkin aikaa sitten ja se on jäänyt kohtuonteloon.

Akuutin omalääkäri Risto Laitila

Viimeksi muokattu:
mur-mur Samaa "tuhrua" minäkin ihmettelen, aamulla tuli pyyhkiessä juuri sen k***n väristä paperiin mutta siihen sitten jäi, ei mitään tullut enään päivällä, ei paperille eikä siteeseen. : / Massu on kipeä ja turvonnut mutta ei niin kipeä, hieman ihmettelen, enkä niin hiemankaan??? No viime kierroksella samaa oli edellispäivänä ennen kun normaali vuoto alkoi joten huomiseksi odotan sitä tavanomaista, onko täti sittenkään vielä kylässä???? Halit sinulle :hug:

P.S. Tuohon teoriaan en kyllä usko sillä tädin pitäisi tulla vasta tulevana sunnuntaina tai maanantaina joten miksi nyt "vanhaa vuotoa"???

Viimeksi muokattu:
Mafinka, se kiertohan lasketaan alkaneeksi vasta kunnon vuodosta - ei tuhruista.

On se kumma: heti kun otin Luget käytöön, alkoi tämä ruskea vuoto, mitä monella naisella on??
..monella tätä ilmenee kierron puolivälin aikoihin, jälkeen ja ihan kierron lopulla..

Kovasti selailin lääkäripalstojahin ja siellä se vuoto on ihan Ok lääkäreidenkin mielestä MIKÄLI siihen ei liity: pahaa/outoa hajua tai kovia kipuja/kirvelyä/kutiamista..se on siis vain vanhaa verta joka jossain vaiheessa on alkanut vuotamaan kohtuonteloon ja tulee myöhemmin ruskean värisena sitten poijjes - selkis!

Miulla mitä ilmeisemmin se vuoto yritti alkaa ajallansa, mutta Luget sen estivät ja siitä tuo hetken kohtuontelossa ollut ruskea veri.

Nati nati kaikille!!

Ps. Mafinka, voin päivitellä siulle tarvittaessa uuden Kp:n kunhan se vuodon ajankohta on siulle selvä..Ok?:)
..itselleni varmaan merkkailen sen kp1:den vasta huomiselle(jos vuoto nyt alkaa kunnolla?)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä