Elysee Joo tänne vaan, paikan voi vapaasti valita, mä oon semmoinen lattiaihminen
.
Putunen Toi pyörivä rusettipää
on ihgu
. Teillä on talleteltu paljon ja sopivaan ajankohtaan ja olis
niin herkullista sanoa: Unohda nyt vaan koko asia muutamaksi viikoksi ja testaa sitten jos täti viikon myöhässä.
Sitä vaan naisihminen haluaa tietää oliko ovis, jotta tietää onko mitään syytä jännittää =). Mut se tässä kuumeilussa onkin niin hassua, että oli ovis tai ei, sitä jännittää joka tapauksessa ...koska
eihän sitä voi koskaan tietää, jos se vaik oliskin ollu
. Onneksi sun talletukset on kunnossa, joten ajankohtaa tai siementen puuttumista ei tarvii mietiskellä. Mä uskon, putunen, että sulla oli ovis ja plussan testaat sitte kolmen viikon päästä
. +++puuuh
Soili Moni onkin jo kirjoittanut samaa mitä mäkin ajattelin kirjoittaa: Oili on voinu olla niin nopee, ettet oo bongannu sitä tai se tulee myöhemmin. Pikkutrirrikin muisti, että
Ottiksella oli raskautumiskierrossa ovis vasta myöhään, kp17 tai jotain. Ei siis kirveitä kaivoihin, etenkin kun talletukset hoidossa
. ++++puhallan sulle.
Mafinka Voi kurjakkeen kurjake
. Surku juttu kun alkoi uus kierto. Mutta
POSITIIVISTA tässä uudessa kierrossa on se, että tämä on se
POSITIIVINEN plussa kierto :heart:. Ja
vasta sitten saat meiltä luvan poistua tästä olohuoneesta
Rominaksen kapuloiman laivan kyydissä tonne odottajien olkkariin. Ei ennen :hug: :heart:.
Pikkutirri Kiitos :hug:. Oon mä kumminkin aika kamala ihminen: yritän saada hoidoilla lasta, vaikka en ole ollenkaan varma haluanko oikeesti, poltan tup
, juon viiniä (valkoista enkä muuten jätä yhteen lasiin. Saatan myös ottaa konjakkia kahvin kanssa, jota ei myöskään suositella
), en liiku enkä ulkoile, syön yksipuolisesti, nukun huonosti ja epäsäännöllisesti, voin kaiken kaikkiaan huonosti, ajattelen negatiivisesti, inhoan itseäni ja elämääni
mitäs vielä
hmm
niin, siis teen kaikkea mitä ei pitäis enkä tee mitä pitäis. Kyllä, olen kaamea ihminen! JOS plussa sattuis tulemaan, voisin harkita muuttumista hiukan paremmaks ihmiseksi, mutta ajattelen jo valmiiks, että kesken se menee kumminkin. Voiko negatiivisempaa ihmistä ollakaan? Yäk, mä oon YÄK-tyyppi!
Pikkutirri Täällä on monta lämpöasiantuntijaa, jotka lämpöjen noususta tai laskusta tietää Oilin ja/tai tädin tulon. Sitten täällä on Hysteria, johon noi löpmpöjutut ei päde. Anti-lämpömittajana (
) mun diagnoosi on, että jos sun lämmöt on laskeneet, niin se johtuu jostain muusta kuin tädistä. +++++puhallan :heart:.
Velmuliina74 Voi surkujen surku
. Valovoimaa ja +++ tähän uuteen PLUSSAkiertoon. :flower:.
Muumimamma-72 Komppaan kirjoitustas :wave: ja toivon kovasti plussatuulia sun testitikkuun (milloin testaat
?)
Mur-mur Kiitos taas paljon listan päivityksestä :kiss:. Eikö täti oo vieläkään tullu Grrr. Missä luuraa hän? Jos ja kun se suvaitsee saapua (jos on kert tulossa) sinne, mottaa sitä nokkaan niin että muistaa mihin ei sitte enää kannata tulla! Mä voin tulla mukaan mukiloimaan sitä GRRR. Tädille tikkua ja mur-murille :kiss: :hug: ja :heart: ja :flower:. Oon täsmälleen samaa mieltä sun kanssa, että humala ei saa olla mikään syy loukkaavaan käytökseen. Eikä mikään muukaan.