40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Hysteria Meillä on korvatulppia vaikka muille jakaa, mullekin omia pienempiä, mies muistaa ottaa niitäkin aina ulkomaille mukaan ja ainakin Bulgariassa ne pelastivat loman. Mies sai nyt veljeltään joululahjaksi sellaiset kuulokkeet, joilla voi kuunnella mm. radiota, nettiä ja mitä ikinä keksiikään ja niissä on niin hyvä eristys, ettei ne päässä todellakaan kuule ulkoa tulevia ääniä, joten meillä tuo kuulon suojaaminen on hanskassa. Mies muutenkin hirveän nuuka kaikkien suojajuttujen käyttämisestä =) ku mä vaan meen ja porskutan jos jotain teen. Hengityssuojaa taisin keväällä käyttää ihan suosiolla kun siivosin puuliiterin pohjaa, sieltä ku voi niin herkästi saada myyräkuumeen ja se ei ole kiva juttu laisinkaan :(.

Sun mies onkin muuten ranskis, ei niillä piilopulloja, vain suomalaisilla on :LOL:. Tosi hyvin sanottu toi mitä yllä kirjoittelit, ett pillu on ruma sana niin ihanalle asialle :). Niinhän se on ja siitä pitäis miesten vaan keksiä paljon kauniita hellimäsanoja. Meilläpäin sanotaan, että 'vi**u on viien lapselle äitillä", mutt en surukseni muista miten loru jatkui pi**un kohdalla =), jotain hauskaa se oli.

Voi ku mulla olis täysi nassikka Amorin nuolia, niin mä ammuskelisin niitä sua ja mua ja monia muitakin päin. Meillä on nyt niin 'pitkään' ollut silleen seesteinen tilanne, etten ollenkaan osaa ajatella omaa elämääni kurjana (paitsi sunnuntai-aamuna ku miehen sitten puhuttelinkin kunnolla =)), varsinkin kun tuntuu ett olen taas alkanut miehestäni vähän enemmän tykätäkin, mutt tilanne, ettei tiedä ollako vaiko ei, on aika rassaava. Sun kohdalla vois tossa elämäntilanteessa ehkä olla helpotus, ettet olisikaan raskaana, mutta mutta.. surullista se olisi silti :'(. Oletko miettinyt mitä ihan oikeasti ajattelisit ihan ekana jos ja kun saisit nyt tietää olevasi raskaana?? Entä mitä mietit, jos ajattelet, ettet lasta nyt saakaan. Sorppa jos kyselen liian henk.koht. juttuja. Ei siis tarvi vastata.

Mafinka Hurja toi sun tarina nuoruudenrakkaudestasi. Onni todellakin, että ymmärsit hankkiutua hänestä eroon. Mun ukkelikukkeli ei onneksi ole väkivaltainen, paitsi ett onhan siitä viimeisen vuoden aikana tullut verbaalisesti aggressiivinen, kun se on humalassa, mutt viimeksikin, kun mokoma piirre tuli esiin, miehelle asiasta välittömästi sanoin ja myös sen, että tiedän hänen juoneen ja kummasti sai mies itteään niskasta kiinni ja ymmärsi lopettaa vi**uilemisen heti alkuunsa. Samalla nostin kissan eli pullonsa pöydälle ja sanoin, ett jos juo niin juo siitä ihan reilusti ja vapaasti, ettei tarvi kaapilla käydä.

Alkoholi on varsinkin suomalaisille sellainen peikko, ett jos se pääsee niskan päälle, elämä menee raiteiltaan helposti. Mulla itsellä on yksi veli, johon mulla on hyvät eli 140 kilometrin välit ja täytyy tunnustaa, että en tahdo tavata häntä edes hänen ollessaan selvinpäin, niin paljon minä olen nähnyt ja kuullut hänen aiheuttavan tuhoa juomisellaan.

Putunen Sinäkö epäilit ettei ovista olisikaan ollut? Sehän pian nähdään :heart:. Peukutuksia!!

Tuota dilemmaa elämästä yksin ja onnellisempana olen miettinyt useinkin ja tullut siihen tulokseen, ett jos yksin jäisin, niin hetihän mä perustaisin kissafarmin :saint:. Totta on kuitenkin mulle sekin, että jos ja kun toisen ihmisen kanssa on yli puoletkaan ajasta ihan ok, se menee. Eihän kenenkään elämä ole yhtä ruusujen päällä tanssimista ja tiedä vaikka minäkin vielä ton ukkoni oikkuihin niin tottuisin, etten enää viitsisi niistä mainita, niin silloinhan se olis vähän niinkuin niitä ei olisikaan ;).

Tulipa muuten mieleen, ett lopulta sunnuntaina (pahan aamun illassa) me naurettin yhdessä niin paljon ja monelle asialle, että sitä ei ole tapahtunut sitten pojun kuoleman. Kaikkein metkoin kuulovirhe miehellä oli ku sanoin, että "Kun minä rikastun, ostan rag dollin" ja mies kuuli mun aikovan ostaa traktorin ja oli jo aivan onnessaan :LOL:.

No joo, se kevennyksestä. On taas tullut mietittyä syntyjä syviä. Pitänee lähteä torppaa lämmittämään. Ukkeli on varmasti ihan jäässä kun tulee kotiin. Aionpa keitellä oikein pullakahvit myös :p.

Ottis
Hysteria Niin totta tuo mitä kirjoitit arkipäiväisten, tavallisten ja fiksujen, mutta neutraalien asioiden unohtamisesta. Mua oikein kalvaa nytte se kun aina tänne kerron vain pahat ja ilkeät asiat miehen käyttäytymisestä enkä koskaanikinämilloinkaan muista kertoa niitä ihania pikkujuttuja, niitä todellisia syitä miksi kanssaan olen, niinkus vaikka miltei kakaramainen hyppely innostuessaan, loikkiminen, intoilu, hymy, jekkuilu, nauru tikahtuakseen jne. Pitäis varmaan ottaa joskus sellainen positiivisen ajattelun viikko ja kirjoittaa vain + juttuja tosta ukkoraasusta, joka on tullut niin paljon parjatuksi.

Älä Ottis turhaan anna asian kalvaa mieltäsi. kaikkihan me täällä tiedetään se tosiasia, että jonkun hyvän syyn vuoksi ollaan kumppaniemme kanssa. Kaverille on paljon helpompaa antaa neuvoja kuin itelle, vaikka ne olis ihan samoja mitä itekin antais itelleen jos ei olis itse itsensä, kässäätteks :)?

Joo, mun ranskis juo ihan avoimesti ja tunkee sitä punaviiniä joka ruokaankin, kaikki pitää flambeerata =)

Jos mä nyt kuulisin olevani raskaana, todennäköisesti alkaisin pelätä pysyykö se, enkä siten osais iloita. Ja jos nyt kuulisin että jään lapsettomaks, se varmana kirpaisis syvältä, VAIKKA joka toinen päivä oonkin sitä mieltä ettei se haittais. Mutta luulen, että mun suurin ongelma on nyt tässä PYSÄHTYNEESSÄ olotilanteessa ja olis helpotus, jos jotain tapahtuis! Ja kyllä pian jotain muutosta tapahtuukin, mutta tää ventaaminen on niin p*****stä, ku oon oottanu jo niin kauan. Alan vaan olla ihan sietokykyni äärirajoilla ja se aiheuttaa inhoa, vihaa, negatiivisuutta ja kaikkea tosi inhaa oloa, joka taas heijastuu mun mielialaani, joka aiheuttaa sekoboltsimaisuutta ei-juu-vaarinhousut-meininkiä ja siinä vasta on ranskiksella kestämistä, kun vuodatan sille yltiörehellisesti kaiken mitä mielessä milläkin hetkellä liikkuu. Se ei oo reilua, tiedän, mutta mutta mutta jotain on tapahduttava ja pian, tai mä oon justiinsa kohta lataamossa.

Lataamosta tulikin mieleeni Justis :LOL: (Justiksella oli tässä taannoin pinna kireellä ja oli lähellä lataamoa). Mitä kuuluu ystikseni Justis? Huhuu, onks kaikki hyvin? :flower:

Ottis
Okke, Hystis, noin minä arvelinkin sinun ajattelevan. Eli tilanteen pysähtyneisyys on sun mielestä kaikista pahinta nyt ja miltei kaikki, joka vie asioita eteenpäin on pelkkää plussaa, ja se plussa varsinkin, jonka testaat maaliskuun ekan päivän aamuyöntunteina =), kun et luvannut helmikuun puolella testailla ;).

Meillä oli ukkeli ihan normaali töistä tultuaan. Vois ottaa päähän ku voi kiukusta siirtyä normaaliin olotilaan noin vain, mutt se kai kuuluu miesjuttuihin toi. Jos mä suutun, mulla pitää olla joku välitila sen ja leppymisen välillä :confused:. Mutt me naiset ollaankin paljon mutkikkaampia.

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako (46)......kp4/29...........yk8....................1. yht.
Iida-Karoliina (46)........kp7/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38).............kp7/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp8/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp13/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp14/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp14/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp19/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp19/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49)................kp23/28...........yk2................1.
Ottis (43)....................kp24/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp24/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp26/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp27/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp27/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp29/26...........yk17.......................2
liiza (44).....................kp32/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
sarppav (40)...............kp31/27-32......yk7(07/10) 2.
Mother Mary? (45)........kp43/25..........yk6....................1
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4

Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero

Hysteria (42)....................pp2
putunen (41)....................dpo3
Mami-41 (41)...................dpo7
muumimamma-72 (38).....dpo10
pikkutirri (41)...................dpo12
sarppav (40)....................dpo15

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Oon Ottis saanut sun ukkelista just sellaisen kuvan, et se on vähän kakaramainen, spontaani helposti räjähtävä ja nopsaan lauhtuva (jos on sillä tuulella). Ja kun sanon kakaramainen ja lapsellinen, tarkoitan sillä just sitä toisaalta, mutta toisaalta mielikuvaa: lapsethan on ihastuttavia ja vihastuttavia samaan aikaan.

Mulle tuli mieleen yks vanha tuttuni. Tää tuttu oli (se kuoli kas vuotta sitten) sellainen 43-vuotias ISOkokoinen mies, sydämellinen ja ihmisrakas, mutta välillä niin lapsellinen ja äkkipikainen että oksat pois. Se oli vaimonsa ja mun silloisen miehen kanssa Tenojoella kalastamassa ja kun sen vaimo sai ekan kalan ja sielä toisenkin ja kun hän ei itse saanut kalaa, se heitti virvelin kaislikkoon ja raivos: "Voi perkele! Ja nyt mä joudun viel hakemaan ton virvelinkin!" :LOL:

Tai oltiin vaikka mökillä pelaamassa jotain peliä, ja jos se hävis, se möksähti. Tai jos erehtyi sanomaan sen ruoasta, että tää on hyvää, mutta mun makuun ehkä hiukan liikaa valkosipulia, niin se saattoi kaljapäissään ottaa nokkiinsa niin, että lähti mökkiin mököttämään. Kerran kävi näin ja sen vaimolta kysyin että pitäiskö mun mennä hakemaan se takaisin, niin sen vaimo sanoi että kyllä se kohta sieltä tulee. Ja niin se tulikin. Sen hautajaisissa oli paljon ihmisiä ja yks sanoi hyvin: Txxxx eli 43 vuoden aikana niin tiiviisti sen mitä moni ei elä 80 vuoden aikana. Hänen 80 vuotta tiivistyi 43 vuoteen.

Välillä mua ärsyttää itteni, kun en osaa olla niin lapsellinen ja kakaramainen, ku tuntuu et sellaiset osaa paremmin elää tässä hetkessä.

Viimeksi muokattu:
Välillä mua ärsyttää itteni, kun en osaa olla niin lapsellinen ja kakaramainen, ku tuntuu et sellaiset osaa paremmin elää tässä hetkessä.
Hystis..sama vika Rahikaisella!!!(miulla)
..olen kyllä toooooodella spontaani(liikaakin joskus)..mutta sil-ti-kin kontrolloin tekemisiäni - ärsyttävä vika:vampire:..lapsillahan sitä ei niinkään ole..siis sitä kontrollia, ainakaan noilla pienillä:)
Näyttävät tunteesta täydellä voimalla!

Viimeksi muokattu:
Hystis mitäs tässä, tätiä vuotan..sais jo tulla kyllä.

Ei ne lämmöt laskennakkaan..ei siis yyyyhtään menkkamaisia tuntemuksia sen ma-ti kovien kipujen jälkeen:confused:
Tämmöistäkö tämä sitten näiden hormonien kera on, heittää oma kierto ihan häränpyllyä!!??
..en tykkää en..ihan..tuolta..

Viimeksi muokattu:
Hystiksen valitus jatkuu..sorry :ashamed:Oon ollu sisällä koko päivän (paitsi tupskul oon käyny useita kertoja) ku ei oo mitään syytä mennä minnekään. Imuroin täällä kaverin luona ja lopun ajasta oon istunu koneella ja oottanu et aika kuluu. Nyt väsyttää, ja tekis mieli mennä päiväunille, mut en viitti, ku muuten en saa nukuttua ollenkaan yöllä, silloin kun kaikki muut nukkuu. Mul on kyllä rytmi jo muutenkin ihan sekaisin; meen sänkyyn kahden maissa ja nukun kahden tunnin pätkissä aamupäivään. Alan jsutiinsa olla ihan ehtaa lataamokamaa!

Hystis, siun pitää nyt käydä happendaali hyppelyllä(vaik ei hutsittaiskaan)sitten se unikin on parempaa(neuvoopi täältä yks laiskamato:D)

..miulla aaaajatukset meinaa kans lähteä lentelemään jonnehin iiiiiiihan vika suuntiin..sellaisiin p l u s s a i s i i n..:rolleyes:

Mietin vaan..kun dippasin sen roskishaamun dpo12 aamulirusta..ja sitten sen dpo14 päiväsellaisesta ja siinä jotain näkyi - siinä miun dippailut..voisikohan?..eeeeei..tai sittenhin..eieieieieieieiei, ei passaa ny alkaa luulottelemaan..paitti..tilailinhan mie O-testejä..ja 2kpl R-sellaisia(varuiksi)..jos ei ala vuotoa kuulumaan..

On kyllä väääääähän levoton oloinen..

Viimeksi muokattu:
Täällähän on ollut tänään syvälliset keskustelut:wave: Oli pakko tulla pikaisesti vain toivottaan jaksuja teille kaikille parisuhde ongelmien kanssa kamppaileville:hug:

Mur-mur Jospa se täti uskoi kun sitä pois häädettiin;)Tilalle sulle kovasti++++++ puhallellaan=)

Mulla on niin täti oireet päällä että tästä ei voi erehtyä:headwall: Mahaa vihloo niin kuin olis täti jo paikalla:'( Dippasin taas o-testin vaikka en edes tiedä mitä se muka vois merkitä ja vaikka mulla noita r-testejä olis 7kpl jemmassa niin ei viitsi niitä turhaan tuhlata!no,kuiteski o-testissä oli taas kaks viivaa,testiviiva oli tällä kertaa tummempi kuin toissapäivänä mutta edelleen vaaleampi kuin kontrolliviiva: /eikä nyt jaksa edes alkaa mokomaa analysoimaan kunhan vaan yritän pitää tän vilkkaan mielikuvituksen kurissa:(

Ottis
mur-mur :hug: ärsytykseen. Muistan edelleen syksyisen turhautumisen ku Terolutit venyttivät kiertoa :(. Ja kun oli testi kerran haamuttanutkin, ei osannut kunnolla luottaa siihenkään, etteikö sittenkin olisi raskaana ku täti ei tullut. Digitesti tosin armahti siitä "ei raskaana"-tuloksella :(.

Hystis Toi ystäväs mies on ollut pahasti samanlainen kuin mun mies on, paitsi ett tällä mun murulla on kontrolli siinä, ett ei vieraitten nähden kiukuttele humalassakaan, vaan kiukuttelee vain minulle. Eilen tai toissapäivänä joku aivan utopistinen asia oli mun syy. Liittyi kai pakkaseen jotenkin ja intti vaan, ett se on mun syy, vaikka minä intin vastaan, ett mä en ole ilmojen haltija enkä ole loihtinut pakkastakaan :). Aina on jotakuta muuta tai toista syytettävä ku ei itsestään löydä vikaa =).

Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi muumimamma jos täti jo tekee tuloaan :hug: :'(, surkeuksien surkeus, olis nyt vaan kiertänyt sut ja kaukaa :headwall:.

Hystis Minä olen ollut ulkona sinunkin edestä. Justiinkin tulin puita hakemasta, vaikka mies lupasi, ett hakis, mutt ku musta vaan on niin kiva olla ulkona. Tänä aamunakin oli -33 pakkasta ku kävelin töihin ja mä nautin. Happihyppely tekisi varmasti eetvarttia sinullekin.

mur-mur Eihän sitä koskaan voi varmaksi tietää mitä ylläreitä elämä tarjoaa :heart:.

Ylläripylläriä toivottelen mur-murille ja muumimammalle !!! :heart:
Ja pikkutirrille myös! Vielä ehtii negat muuttua plussiksi kellä vaan!!=)

Voikohan oviksen jälkeinen lämmönnousu tapahtua pikkuhiljaa...vähitellen? Tietääköhän mur-mur? En ole nimittäin ikinä aiemmin mitannut lämpöäni oviksen jälkeen heti, vaan vasta joskus dpo 6-7 jälkeen, kun on alkanut palella tai kuumottaa tai jotain... Silloin on siis yleensä ollut noita noin 37 lämpöjä. Nyt siis normaalilämmöt ihan...taikka hieman alilämpöä jopa... ja nyt siis dpo3

Viimeksi muokattu:
Hystis Olis ollut niin ihanaa istua kanssasi vaikkapa punaviinin ääreen päivällä kun sinulla oli kurja olo, verenkiertoahan se lasillinen vain olisi vilkastuttanut ja ehkäpä tarraliimaa sinne kohdunseinämään :D Tiedän mitä tarkoitat puhuessasi siitä että jos sitten tulisitkin raskaaksi niin pelkäisit sitä pysyykö vaiko ei... Siksi olenkin jättänyt testaamatta pari viime kertaa vaikka on ollut niinkin vahvoja raskausoireita että olen ollut RKTT :)
mur-mur Kuitenkin jaksan uskoa sinun +++++++ :ssautumiseesi vielä Puuuuuhkutan ja puhisen kuitenkin...
muumimamma72 :hug: ja jaksamista, uskoa siihen yhteiseen haaveeseemme :)
Ottis Ei ole kyllä käynyt mielessäni että miehelläsi olisi ongelmana muuta kun että on joskus paha suustaan, etenkin kun on "nauttinut ehkä hieman liikaa". Tuleehan sitä lohkaistua joskus kun on ollut paskamainen viikko töissä takana... En aivan tarkkaan tunne teidän taustoja tässä vauvajutussa mutta ilmeisesti miehesikin haaveilisi niin kovasti siitä vauvasta että pahan mielen purkaa sinuun "astuttuaan korkin päälle", tuntuu kuitenkin rakastavan sinua ... Kun ei tiedä miten mies on kasvatettu, esim. pitäisikö hänen olla kaikkivoipa ja ratkaista perheen ongelmat tms. niin onhan miehet alakynnessä mitä tulee näihin meidän ongelmiimme kun emme itsekään kaikkea ymmärrä saati että lääkäritkään osaisivat taikoja ...
Mami41 Kyllä kuulostaa ihan siltä että olet ++++++++ raskaana :D
Mutta nyt sormet ja varpaat ristiin että mahdollisimman moni onnistuisi joko plussaamaan tai raskautumaan tänä "taikakuuna" :) :kiss: ja :hug: ihan jokaiselle!

Oman osani lisäisin miekin mies keskusteluun..vaikka olen sitä täällä joskus tilittänytkin kai:whistle: Pitää vissiin Exää käydä kiittämässä, että käski lähtemään suutuspäissään.. ja minä lopultakin läksin. Sillä oli tapana usein juovuspäissään laulaa tota virttä ja tän kerran jatko vielä selvästä päästä.
Ei ollut ihan noin paha kun iizukan mies mutta samoja piirteitä. Mun olis kaikki kotona pitäny tehä ja herra kehtas vielä haukkua jos ei hommia oltu hoidettu hänen laillaan. Ja joka viikonloppunen kännääminen kavereiden kanssa millon milläkin tekosyyllä. Myö sitten lasten kanssa keksittiin omaa ohjelmaa viikonlopuiksi. Kehtasi murojottaa kun jotain paha olisin tehny kun ilmotin nuorimmaista odottavani. Ihan oltiin sovittu, että saa tulla jos on tullakseen mutta hän oli sitten jo ehtinyt mieltään muuttaa mutta minulle unohti kertoa. Ja sitä mökötystä jatku pari kuukautta mutta sitte jäi kiinni vieraista ja muuttu ääni kellossa. On niin odotettu ja rakastettu lapsi ja kuulemma saman arvonen kun esikoinen!! Vähä-älyisen juttuja joo. Ja mie kaiken annoin anteeksi.

Jos en olis lähtenny ei mulla nykysen kaltasta ihanaa miestä oliskaan. Toki oman kodin jättäminen on aina kova paikka mutta kiva koti se on mulla ja pojalla nytkin(ja käytännössä ulkomailla toinen). Eikä tarvi stressata siitä mitä mies seuraavaksi kiukkuaa. Nyt jos toinen hieman käy hermolle jollain pikku asialla niin kyllä mie aina muistan miten asiat vois olla. Kyllä mie kiitoksen välillä tonne ylös laitan, että moinen ihminen on minun elmään annettu. Hyvä on mies ja huomaavainen sekä auttavainen.. ja vielä kaiken päälle puhuu sekä pussaa.. ja pitää hyvänä ilman seksiäkin..no eihän siinäkään mitään valittamista ole :p
Tikutellut ovista mutta ei näy vielä vahvaa viivasta. Olisko osuutta asiaan myös tolla ”testikupilla” joka on muotoiluvaahtopullon korkki:LOL: ihan oikeesti! Täällä miehen kotona ei ollut kertakäyttäkuppia eikä sitä kehannut lasiin pissiä =) niin semmosen eilen iltasella otin käyttöön. Hätä keinot keksii... Levisi koko punavari siinä testiviivassa.. jos tänään sitten oikeilla välineillä.

Ottis, olen pahoillani jos olen käsittänyt kirjoituksesi väärin. Lääkärinä joudun valitettavan paljon tekemisiin tapausten kanssa, joissa jonkun perheenjäsenen juominen hallitsee kaikkien elämää. Noita perhehelvettejä, jota Mafinkakin nuoruudestaan kuvasi. Oletko koskaan katsonut esimerkiksi Audit-testiä miehestäsi? Sen perusteella, mitä olet kirjoittanut, miehestäsi saa kuvan alkoholistina, jolla on myös persoonallisuushäiriö. Toivon todella, että kuva on väärä ja johtuu vain siitä, että olet kärjistänyt huonoja asioita ja jättänyt hyvät kertomatta.

No nyt ei tartte miun enään haihatella tällä kiertoa muusta, kuin tädin tulosta - testattu sel-ke-ä nega.
..nyt saisi se tätsy kyllä jo tulla..täääätiii, täällä mie ooooon!!!!!
(millä mie sen nyt kaivan esiin..hmmmm..)

tetu68
miepä pissiä liruttelin noihin, kun talosta ei tavan kertismukeja enään löytynyt viime kesänä:
Alko - Tuotteet - Pikari 5 cl, 20 kpl
..ei liian paineella passannut suihkia, tuli muuten yli..:LOL:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä