40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heips kaikille ihanaisille:heart:...niin valtavasti oli tullu tekstiä että ihan on pää pyörällä kun sai luettua sitten eilisen illan mitä töistä kirjoitin...tänään on ollutkin vapaa päivä ja Liljan kanssa ollaan "lennetty" kylässä jos toisessa...
Kiitos kaunis sanoistanne..ootte niin kultaisia:kiss:..ja voi kun ois niin kiva kaikille yksilöllisesti taas vastata ja kohta kohdalta, vaan munkin on kiirehdittävä nukkumaan..aamuvuorot alkaa ja kello soi ennen 05...mutta siis tuhannesti kiitoksia ja sanojanne on niin "lämmin" lukea..kun itsellä mieli apea ja maissa...
Ottis ja muutkin..dippailin mä tänään(kiitos plussa puhureistakin kaikille!) ja niinkuin arvelin niin puhdasta negaahan sieltä tuli...mut ei se haittaa...mä jotenkin tiedän että mun aika on myöhemmin(jos on) kuhan tää kroppa saatais toimimaan kunnolla ja limakalvot paksuuntumaan ym.
Uusille tervettuloa ja reippaasti perille asti...Soili..kiva nimen vaihto=)
Halaus kaikille ja Hysteria..erikois iso halaus..tykkään sinusta...ihana ajatella että sä melkein jo raskaana!!!
Voih..tää on niin ihana paikka ja te ihmiset siellä ja täällä olette niin ihania..kiitos teille! Täältä saa voimaa!

Minäkin täältä toivottelen teille kaikille kauniita unia ja rauhaisaa lepoa!

Kovasti vielä kiitoksia ihanista plussapuhureista ja tsempityksistä. Oli melkoisen rankka työpäivä (oikein bläääähhhh päivä!!), ja nyt kun pääsin asettumaan tähän tietokoneelle, niin on ollut hirmuisen kiva lueskella teidän rupattelua... ootte te mahti-mimmejä! :heart:

Huonosti vielä muistan kaikkien nimiä, mutta puolestani kovasti pahoitteluita niille, jotka joko täti yllätti tai testasivat sen hittolaisen negan.

Mur-mur, mua myös on kiinnostanut tuo lugesteronin vaikutus kiertoon, ekaa kertaa kun niitä ronklaan paikalleen aamun illoin. Ja tuommoinen virtuaalihalaus sulle sen tädin johdosta, :hug:, noin. Vaikka josko se ehkä kumminkin pysyis poissa...?

Hysteria, algiot on mainio nimitys pikkukavereille! :) Toivottelen kaikenlaista liimaa ja tarraa matkaan teille.

Huomenna aamulla siis selviää meidän tilanne...huh ja hui. Ikinä kun en ole raskaana ollut, niin en kyllä tiedä yhtään miltä sen pitäis tuntua. :ashamed: Vatsaa nipistelee ( tai oikeastaan sillai kuumottelee), mutta niinpä tädinkin tulo nippailee. Ihan pikkuisen ja kauhian hiljaa ja varovaisesti toivon, että joko se vihdoin olisi tapahtunut....Huh, aamulla se sitten selviää. Saakohan sitä nukuttua.....

++++++++++++ kaikille.

Wiiwi67 Kiitos kun säkään et tykkää kaikista :). Liimalähetys sulle wiuwi :Heart:.

Ja kiva kun säkään, Morticia et kaikkia ihastele. Helpottavaa kuulla, että Kamala ihminen-kerhossa on muitakin..:whistle:. Tarralähetys ja kukkakimppu :flower:.

Voi itku sentään Ottis :(. Saamarin testit, mitä ne tollai ihmistä kiusaa! Hyvä kun poltit ne pskat poroks. Mä kyllä silti jatkan vielä peukutusta d:heart:b d:heart:b d:heart:b. Ihme hiiri-pieni-pyörii-leikkiä sun miehes leikkii. Kuinkas vanha se nyt siis onkaan…:stick:. Nostan sulle Ottis hattua kun pystyt tommosiin ihmeellisiin armeijan hiljaisuuksiin, mä kyl vaan kysyn että miks viittit pystyä, sehän on SUNkin koti!

Osta sille korvatulpat! Mä kuolisin jos joutuisin hissuttelemaan liikaa (kyllä mäkin otan toiset huomioon, en esimerkiks ala imuroimaan klo 23 jälkeen (vaikka haluaisin), mutta mä olen yöeläjä ja sillä siisti! Mun miehel on korvatulpat ja se on loistojuttu, koska voin olla rennosti kun ei tarvii miettiä häitsevänsä toista). Huomenna Ottis marssit kauppaan ja ostat ne tulpat, jookos :). (Jos et ite ehdi, niin me muumimamman kans voidaan käydä ostamassa ne ja tuoda ne teille. Ja me voidaan myös asentaa ne paikoilleen sun puolestä :D. Ja jos se sun miehesi alkaa valittaa jotain, niin omenasta saa hyvän suutulpan! :vampire:. Aijoo, ja käsiin siteestä sellaiset kourimisenestojutut :LOL:.). Ällös kultainen Ottis pahastu kun tällai jutellaan siipastasi, mutta kun se sun ukkos on usein niin hemmetin kukko. Ja lapsellinen (ja siis mähän en niistä lapsista tykkää :LOL::kieh::LOL:. Juu, tulpat korviin ja suuhun :LOL:. Ja sulle :flower: ja :hug:!

Kiitos kaunis taas listan päivityksestä mur-mur :heart:. Mul on kyl kokemusta Lugeista, mut oon lopettanu ne aina pp14, joten en osaa kysymyksees vastata, koska ei täti yleensäkään tuu ennen pp14. Valovoimahalaus sulle :hug: ja :kiss:

Hei vaan Soili, jolla koht Oili ja sitte plussa ja sitte vauva :).

Kiitos Putunen Erikiipperistä :heart:. Elävää elämää todella ootankin, tää on ihan killeriä tää nykyinen oleminen ja paleleminen! Ai sinäkö se olitkin se tansseissa käyvä :). Mä en niin välitä sambasta, mutta kaikista muista tykkään, vaikka tanssimiset onkin multa ollu ny aika pitkään jäissä, kun ei oo huvittanut. Mutta tiedän että se on ihanaa ja tekee hyvää sielulle ja ruumiille. Kiitos taas noista ihguista hymiöistä. On aina niin piristävää katsella (ja tietysti lukea) erityisesti sun ja mur-murin kirjoituksia.

Voi liiza, kurja kuulla :’( että nega tuli. Lämmin supermegavoimahalaus :hug:. Toivotaan että ensi kierrossa loikkaat laivaan, jota Rominas-Kapu kuljettaa :heart:.

Niobe Onnea ultraan. Varmaan jännittää, mutta hyvin siellä kaikki on :heart:. Onnenliimalähetys sulle !

Onneksi olkoon pian tapahtuvasta tuplamammuudesta Mahdotontako :) (Vitsi mikä lause :LOL:). Surku kun täti tuli :(. Parempaa, paljon parempaa onnea tähän alkaneeseen kiertoon.

Fiialiia Heissan sinulle :). Pitkän tien olet kulkenut, kun noin monta kertaa oot hoidoissa ollut. Toivon sun plussaavan pian tän kevään aikana. Mieluiten heti. Kovasti puhallan ++++Puuuuh.

Kiitos muumimamma liimasta ja tarrasta :heart:.

Pikkutirri Kiitos sullekin :heart:. Joo, tää on aktiivinen palsta, paljon asiaa meil. Ihana sataman vieressä oleva olohuone tää on kyllä joo. Halaus sulle :hug:.

Piitu73 Kiitos sinullekin :heart:. Ei haittaa ollenkaan, jos et nimiä muista, mäkin sekoilen vähän väliä, koska kuten sanottu, tää ON aktiivinen palsta ja juttua tulee niin paljon ettei välillä kyydissä pysy. Voi kamala miten jännittävää on huomenna. Kädet ristissä on sun plussan puolesta :heart:

ON En mä mitään raskaana ole. EN usko että oon tai tuun raskaaks. Olin tänään tapaamassa yhtä ystävää ja join pari lasia viiniä. Mä en vaan usko tähän hommaan enää ja siksi olen Erkkt! Mä oon kyl ihan SUPERkamala ihminen:ashamed:.

Viimeksi muokattu:
Ei ollut Soililla Oilia tässä kierrossa. Taas kerran on koottava itsensä seuraavaan sykliin. Miten siellä RKTT-listalla menee? Siellä taisivat olla ainakin Muumimamma ja Pikkutirri, mitä kuuluu? Hysterialle lähetän pikkasen uskoa tähän hoitoon :hug:

Voi liiza..helvata, siun ukkois on ihan keskenkasvuinen läkärä kyllä nyt-Aaarrggghhh!!!

Härre gyyd miten hän sinnuu pompottaa ja passuuttaa - älä ystävä rakas suostu, älä enään:hug:
..liian hyvälle on mies oppinut siun hyvässä hoivassa.. enää passauksia, joohan..ja anna miehen vaan marmattaa, kyllä ne SEINÄT kuunteloo!!!!..

..Ilma on kyllä kaunis:) aamulla oli pakkasta 28C kun poikasta läksin eskariin viemään ja nyt aurinkoinen paistelee niiiiiiin kirkkahasti!!

Viimeksi muokattu:
Mä taas täällä stalkkaamassa..... Voi noita teidän ukkoja, liiza ja Ottis. En ymmärrä miten te jaksatte tuollaista elämää. Minä varmasti olisin lähtenyt lätkimään ajat sitten... tai no niin mä lähdinkin kun ex-aviomies ryyppäsi liikaa. Jaksamista teille molemmille!

Joku uusi oli plussannut, en nyt muista kuka mutta paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle pesänrakennusta varten.

Huomenta Naiset.

Inte gravid, ei raskaana. Hittolainen.:( On ne niin lohduttomat sanat. Ottaa yllättävän lujille, ihan on pitänyt itkeskellä, kun niin harmittaa.

Kiva ja kiitos, mur-mur kun kyselit kuulumisia, ja jaksamista Liizalle, kun ukkosi noin käyttäytyy. :heart:

Samoin uskoa Hysterialle lähettelen, että ne pikkualgiot siellä tarraa kiinni ja voi hyvin, ja sitten sinä kasvattelet vatsaa! :heart:

Hyvää päivää teille kaikille. :wave:

liiza mie siulta kysyisin: Mitä olisi tapahtunut jos et olisi lähtenyt kauppaan maidon ostoon??

..olisiko huuto jatkunut..jatkunut..vai jotain pahempaakin..:|
..jos ei pahempaa, kuin huuto - antaisit vain miehen mekastaa..kyllä hän jossain vaiheessa huomaisi(pakko!), että siitä ei NYT enää olekkaan hyötyä!

Tuntuu niin pahalta puolestasi,:ashamed: omassa kotona kärsiä tuollaisesta ja sieltä et halua poiskaan lähtä kun paikka niin rakas..huoks..eikö mies voisi lähteä(suostuisiko, vai heittäytyisikö hankalaksi) jos esim. ero tulisi??

Viimeksi muokattu:
Piitu73..voi itku:'( olen tosi pahoillani, lohdutus:hug:täältä mur-murilta

.. mie en digitestiä haluakkaan tehdä, ne sanat tekevät enämpi vielä kipiää, kuin blanco testipuikko tai liuska..se on niiiiiiin konkreettista silloin, ei jää mi-tään tulkinnanvaraa..

Millaiset suunnitelmat teillä on hoitojen suhteen tämän jälkeen?..

Viimeksi muokattu:
Jos en tee kuten hän käskee, hän kostaa sen jollain lailla. Kosto on hänen aseensa ja se mitä hän kostaa on hänen silmissään aina jotenkin niin totaalisen suurta. Hän vie rahat, saattaa kaasuttaa autoja tallissa niin että pakokaasut tulee sisään, piereskelee öisin niin että en pysty nukkumaan... näitä väistääkseni passaan häntä. Täytyy sanoa että *tuttaa. Tekisi mieli lähteä.
Voi hyvänen aika!!
..jotenhin vaikuttaa niiin kieroutuneelta
tuollainen käytös kyllä..anteeksi nyt, kun näin sanon suoraan..en liizukka sinnuu halua loukata millään muotoa:kiss:

..Ps. Onko teillä rahat miehen takana - vain yhdellä tilillä?

Miun mies kerran erehtyi vaihtamaan miulta salaa tilinsä salasanan(nettipankki)ja SE kerta oli sellainen paukku, että EI to-del-la-kaan toiste näin enään pääse tapahtumaan - yhdessä kun ollaan, on tulot&menot yhteiset!!
(tämä miun mielipide)

Meille tuli sellainen "pattitilanne" kerran ja mies ei muuta enään kyenny kun tuon teki!(hän tiesi, että se saattaisi haitata ns. suunnitelmaani - näin ei käynyt kuiteskaan, pidin siitä huolen;))

Omaa rahaa täytyy olla, ettei tartte toiselta ns. ruinata - se olisi aivan hirveää, en suostuisi ikuna!!!
..toki ISOISTA menoista/hankinnoista täytyy neuvotella puolison kanssa, ei niitä yksin päätetä.
..ja sekin riippuu myös perhetilanteesta(lapsia?), tulotasosta, onko suuria yhteisiä velkoja? - jos molemmat puolisot hyvätuloisia, on mahdollisuus esim. tehdä suurempiahin hankintoja extemporee!

Viimeksi muokattu:
Ok, liiza..mie tiedän aina tar-kal-leen myös mieheni tilin saldon..olen niin tarkka:rolleyes:

En kyllä millään muotoa kontrolloi(kyttää!)hänen rahankäyttöään, haluan vain olla ajantasalla tuloista&menoista..meillä ne tulot kun ovat aikas pienet ja noille heräteostoille Ei ole varaa läheskään joka kuukausi - siis TOSI tarkaan lasketaan mitä ostetaan..tämä on nyt tätä kun mie kotosalla.

liiza, Miehesi tietää TÄYSIN(ja laskeekin sen varaan), että sie kyllä huolehdit ne laskut, mitkä hän jättää maksamati - mitä sitten jos et maksaisikaan?..joutuisitko SINÄ hankalaan asemaan(karhuttaisiinko vain sinulta sitä laskua?)

..aikaisemmin minä maksoin yhteiset menot paitsi suorat asumiskulut. Nyt ne menee TASAN puoliksi ja piste. Siitäkin tullut sanomista mutta en anna periksi..

HYVÄ, ÄLÄ ANNAKKAAN!!!!

..lähinnä tuotahan mie tarkoitinhin, että jos tulot hyvinkin eri suuruisia puolisoilla, maksellaan menot sopivasti jaettuna molempien tuloista ja niin, että myös kumpaisellekkin jää sitä OMAA rahaa jäljelle myöskin.
..ei esim. niin, että sie makselet omistasi yhteisiä menoja ja hän humputtelee sitten omat rahansa aivan miten haluaa..: /

Mutta..te taplaatte teidän tavallanne;)
..ja tosiaan - aurinko paistaa ja linnut laulelee!!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi liizukka :hug:, ihan piti kesken työpäivän kirjautua ku niin kurjalta tuntuu tuo sinun tilanne :(. Täällä nämä naiset pitävät mun ukkoani varsinaisena miehen irvikuvana ja kukkona, mutt kyllä mun täytyy tunnustaa, että minä olen ihan Herran kukkarossa sinuun verrattuna. Meillä mm. pikemminkin tapellaan siitä kumpi saa maksaa vaikkapa ruokaostokset, mies maksaa isot hankinnat, huolehtii autojen yms. huollot, katsastukset jne., rutistelee ja pussailee minun makuuni mua vähän liikaakin. Eilisenkin mökökohtuaksen uskon saaneen alkunsa just siitä, kun hänet taas torjuin.

Mun mieheni ei siis mikään enkeli todellakaan ole, mutt oikeasti inhimillinen, liizukka, sun miehees verrattuna, tai siltä se nyt kuulostaa. Tiedän että joskus kun minä kertoilen miehen edesottamuksista, ne kuulostaa pahemmalta kuin oikeasti on. Tai ehkä sitä myötäelää toisen kokemaa niin, että kokee tilanteen mielessään pahempana kuin se onkaan, toisen puolesta. Joka tapauksessa, kurjalta kuulostaa, liizukka, ja kysyisin samaa kuin joku jo teki, että "miksi kestät?", mutt sinähän vastasit jo.

Mietit haluatkokaan lasta tuollaisen miehen kanssa. Minä olen miettinyt samaa, mutt omalta kohdaltanut ainakin tiedän, ett mun miehen lapsi tekisi noin miljoona kertaa onnellisemmaksi kuin hän nyt on. Kysy mieheltäsi mitä hän sinusta haluaa, miksi hän haukkuu ja moittii sinua aina. Samoja juttuja nostelin minäkin sunnuntai-aamuna esiin ja toistaiseksi ainakin tilanne paljon mukavampi miehen eilisestä mykkäkoulusta huolimatta.

Voimia sulle :hug: Pidä lippu korkealla ja muista, että et saa olla liian kiltti.

Ooops Kanella, minulle osoittamaasi kyssäriä lukiessa olin ihan ääneen kysästä, että "mikä alkoholiongelma", sillä sen jouluisen ylenpalttisen irroittelun jälkeen mun mies on juonut aiempaa vähemmän ja maltillisemmin. Sanoisinpa siis, että hänen alkoholinkäytössään ja käyttäytymisessään on usein ongelmaa silloin, kun hän juo, mutta muuten juominen ei ole ongelman tasolla, sillä mies ei esim. edes juo välttämättä joka viikonloppu ja jos juokin, niin juo vain lauantai-iltaisin ja varmaankin jos alettaisiin annoksia laskemaan, ei ylittäisi sitä 'ongelmarajaa' miehille. Olet varmaan käsittänyt, että nämä arkiset kiukunpuuskat ovat alkoholin aiheuttamia?? Ne on ihan puhtaasti luonnevikaa :LOL:.

Palaan kotoa paremmalla ajalla. Nyt pitää kipasta jo kaffikupposta hakemaan :).

Sä oot mur-mur niin suloinen. Kiitos tosta Oletoletoletista =) :heart:. Mut koska olen pessimistien kuningatar, vastaan siihen et enenenenenen (ja tähän semmoinene itsepintaisesti päätään pudisteleva tyyppi, jolla on kädet puuskassa, sellainen uppiniskainen you know :)). mur-mur, jos en oo aikaisemmin sanonut, niin sä olet viisas. Sulla on paljon paljon sydämen sivistystä :heart:!

Soili Kiitos :kiss:. Miten niin ei ollu ovista? Etkö sä bongannut sitä vai mitä tapahtui? Se voi olla joskus niin nopea ettei tiedä sen tapahtuneen. Jos ei nyt onni ollut myötä niin seuraavassa syklissä sitten, testaat vaiks kaks kertaa päivässä ja simpparaiset sisään vähintään joka toinen päivä. Jookosta :flower:

:hug: sulle ite ihana liiza ja keppiä piiskaa ja ruoskaa:stick: sille hemmetin KUKOLLE joka siellä määkii, kuin mikäkin mursu, vaik oikeesti on lammas. Tai joku umpisolmussa oleva Anakonda, joka uhoo ja melskaa, koska sitä vituttaa kun on ite niin solmussa itsensä kanssa. Hoitakoon ite ittensä ja kakaransa, prkle, jos ei tajua ees kiittää:kieh::mad::vampire::headwall:. Mun on pakko sanoa, että mä en kyllä kuuna kullan valkeana kuuntelis puolta lausettakaan sellaisia juttuja mitä Otts ja sä
kuu/nte/lette. Mun on vaikee ees kuvitella tilannetta jos mun kumppani kohtelis mua/puhuis mulle niin kuin teijän kahen kukot. Olisin varmaan ihan suu auki:O ja luulisin sitä vitsiks:D! Mun miehissä on ollu/on eri tavalla kestämistä:attn:. En pysty mielikuvittelemaan että mun ukolla olis piilopullo, josta toisinaan naukkailis (niinku Ottiksen kukko, joka on niin blondi ettei tajuu et Ottis tietää ja näkee kaiken), haukkuis keittämääni puuroa tai mua mahoks tai huutais kun ei saa pillua (miten voiki olla ruma ja alentava nimi sille pesälle, jota mies rakastaa ja johon sen tekee niin mieli). Mutta kuten ite sanoit: PASKAT yhestä inisevästä kukkoilevasta umpisolmuisesta Anakondasta. Vaik mul ei oo ollu/oo samanlaisia onglemakukkoja eikä kukko-ongelmia, niin minäki oon miettiny/ja mietin edelleen haluanko sitouttaa itseni tuohon mieheen, jonka kanssa en välttämättä(todennäköisesti) halua elää elämääni yhdessä loppuun asti. Aika näyttää. Tää kaikki on sellaista toisaalta, mutta toisaalta-meininkiä; toisaalta ukkokukko on ihan paska, mutta toisaalta se on välillä ei niin kauheen paska. Voimia ja sisua meille kaikille, ja sitä PLUSSAA kans (siitä tulee positiivisia fiboja, niinku Ottis jo kerkes kirjailemaan)!

Piitu73 Voi KURJUUDEN kurjuus :’(. Oon tosi pahoillani sun puolesta :(. Tiedän miten koville ottaa, kun on satsannut siihen. Tietenkin nega ottaa koville myös luomukierroissa, mutta hoitojen jälkeen nega turhauttaa ja kolauttaa oikein kunnolla. Tää oli teidän toinen inssi eiks, ni? Onko teillä jatkosuunnitelmia? Meillä oli yks inssi (siitä nega), sitten ekasta IVF:stä onnistui. Älä siis vaivu ankeuden alhoon Piitu. Valohalitus pettymykseen :hug: ja tsemppihalitus uuteen kiertoon :hug:.

Viimeksi muokattu:
Heippa taas tänne! Olen tässä lähinnä lueskellut mielenkiinnolla keskusteluja, tällä kertaa parisuhteista ja kerronpa hieman omasta menneisyydestäni...
Ihastuin, rakastuin ... nuoruudessani (17 v) nuorukaiseen joka osasi kyllä leperrellä, piirittää, puhua jne minut aivan pyörryksiin ja pian huomasinkin istuvani hänen Volvo -69:n etupenkillä ja seukattiin. No aluksi kaikki oli aivan ihanaa ja menetinkin sitten neitsyyteni hänelle... Vähitellen kuningas alkoholi astui voimakkaammin kuvaan mukaan vieden häntä enemmän ja vähemmän mennessään. Tuli kapakkatappeluita, rattijuoppoutta, taloudellista ahdinkoa, työstä poisjäämisiä, viikonloppuseikkailuja ja mustasukkaisuutta. Kuitenkin minä hullu menin ja muutin tuon miehen kanssa yhteen vielä opiskellessani... Otin opintolainan jolla ostettiin kalusteita ja tarvittiin tietenkin muutakin käyttörahaa koulukirjoja jne varten. Eräänä perjantai-iltana hakiessani häntä iltavuorosta kotiin, sain kuulla ettei hän ole ollut työnantajansa palveluksessa enää viikkoon eikä minulla ollut asiasta mitään aavistustakaan?? No kotiinhan tuo retale tuli lauantai-iltana (-yönä) aivan räkäpäissään ja repi minut vessaan samalla hakaten minkä nyrkeistään ehti... Aamulla sitten tietenkin itkien pyysi anteeksi ettei koskaan enää! No kuten arvata saattaa asia ei siihen jäänyt, hän oli ollut todella agressiivinen jo aiemmin humalassa ja uhannut minua ja haukkunut milloin mistäkin, ajattelin usein että se johtuu vain hänen huonosta itsetunnostaan ja koitin ymmärtää. Mutta kun hän sitten seuraavalla kerralla vei minut vessaan hakatakseen niin livahdin karkuun (olin pakannut jo laukunkin valmiiksi) nappasin kissan ja laukun ja juoksin karkuun äidilleni soittamaan että nyt saat hakea minut viimeisen kerran. Olen ristinyt käteni että ymmärsin jättää hänet ja ettei meillä syntynyt tuosta suhteesta lasta. Tämä on tosin jättänyt syvät jäljet "sieluun" josta edesmennyt miehenikin joskus joutui kärsimään ihan sillä että pelkäsin äkkinäisiä liikkeitä ja joskus heräsin yöllä huutooni! En sitten tiedä onko tässä kellekään opetusta mutta itse koen että ei ole hyvä todellakaan olla parisuhteessa jossa toinen henkisesti tai fyysisesti piinaa koko ajan, mielestäni sellaista EI TARVITSE EIKÄ PIDÄ kestää!
Ja vaikka edesmennyt mieheni ei halunnut lasta, niin hän kuitenkin teki maailmastani niin paljon paremman rakastamalla ja kunnioittamalla minua ja suhdettamme, että edes se asia (lapsettomuus) ei saanut minua kävelemään ulos suhteestamme... Iso :hug: Teille kaikille!

Viimeksi muokattu:
Ensinnäkin miesasioista vain ihan vähän: yhdyn Hysterian sanoihin siitä, etten kuuna kullan valkeana kuuntelis puolta lausettakaan sellaisia juttuja, joita muutamat täällä ovat joutuneet kuuntelemaan. En pystyisi tuollaisessa suhteessa elämään päivääkään. Mutta kaikillahan on omat tilanteensa ja tarkoitusperänsä ja motivaationsa... Kannattaisi kuitenkin harkita elävänsä siten, että voisi olla loppuelämänsä lähes joka päivään tyytyväinen. Yksin on PALJON onnellisempi olotila kuin epätyydyttävässä suhteessa. Jaksuja ja tsemppejä ja järkisäteilyä naisille! (anteeksi vain :ashamed: ) Rakastakaa itseänne ja elämäänne! :heart:

Suuret pahoittelut Piitulle negasta :hug:

Soili - olen varmaan samassa tilanteessa kuin sinä ovuloimattoman kiertoni kanssa. Ei ollut mitään fyysisiä oviksen merkkejä, testissä ei kunnon LH-huippua, eikä lämmöt ole nousseet "oviksen" jälkeen - nyt 36,2. Toivottavasti meidän seuraava kierto on sitten Superkierto supersoluineen ;)!! Harmittaa vaan odotella taas hirmu monta viikkoa "tyhjää". Mutta täytyypä elää aktiivista muuta elämää nyt. Ehkä se tekee hyvää. Roikuskelen tuolla Rktt-listalla kuitenkin, jos olisi 1 %:n mahdollisuus erehtymiseen ja ovis oliskin ollut....

Hystikselle halaus :hug: ihan muuten vaan!

Mur-murille myös :hug: halaus sekä Mafinkalle oma hali :hug:!

RKTT -listalaisille huimat tsempit ja tärppionnet ja plussauspuhurit! PUUUHHH +++++!!

Mahdotontakolle pahoittelut tädistä, joka jälleen kerran sut löysi :(!! Mutta onnittelut mummoilusta!! :D

Viimeksi muokattu:
Ottis
muumimamma Minä ottaisin ilomielin koko käärin meille kylään ja vähän näyttämään miehelle naisen mallia =).

Pikkutirri Pahoittelut negasta :hug:. Kyllä sunkin vuoro plussata vielä tulee :heart:. Se on pakko tulla!!

Piitu73 Nuo on ne raskaat sanat luettaviksi :'(, olen pahoillani :hug:. Voimia selvitä tän pettymyksen yli ja entistä suuremmalla tarmolla kohti uutta plussan metsästystä :heart:.

Heips leidit!
Putunen kirjoitit miesasioista just sillee kun mun piti ja Hystiksen sanoihin yhdyn ma kans, haleja liizalle:hug:

ON mulla iski viimeyönä aivan kauhee närästys ja ei auta oikeen mikään, ukkelille kun siitä mainitsin ni se jo innoissaan laski sen raskausoireeksi:LOL: Lisäks on tullu järkyttävä nälkä kokoajan, piti yöllä tai siis aamu 5 nousta syömään banaani, kun ei auttanu muu ja sitten taas närästää.....aaarg, anteeksi valitusvirsi:ashamed: Lisäks äkkäsin, että toi kortisoni turvottaa, naama on ihan turvoksissa, ai kyllä nyt on vaivaa kerrakseen:LOL: kiva, että saan rupeltaa ne teille, helpottaa kummasti:LOL:

Putuselle toivon vielä ylläripylläri++++ vaikka sulla nega mieli siellä jo päällänsä:hug:
Mukavat päivänjatkot ihmiset siellä ja täällä ja järvenjäällä:wave:

Kaamea tarina Mafinka. Onneks lähdit, fiksu tyttö! Jos olisit ollu VIELÄ fiksumpi, oisit tietty lähteny jo ennen ennku mitään tapahtuu ...mutta harvoinpa sitä ihminen muiden neuvoista tai kirjoista oppii elämään, kyllä ne kantapääkokemukset uppoo kaaliin paremmin ja sitten oppii tietämään mitä ei ainakaan halua eikä aio sietää.

Niinku Ottis kirjoitti, asiat saattaa kuulostaa pahemminlta kuin mitä ne todellisuudessa kokonaisuus huomioiden onkaan. Omia päiväkirjojaan lukiessa huomaa miten suurella volyymilla ja mielen palolla on kirjoittanut ne huonot hetket ja hyvät asiat jää kirjoittamatta. Tavallaanhan on ihan loogista, että arkipäiväiset asiat ei jää samalla tavalla mieleen kuin tavallisuudesta/normaalista poikkeavuudet, kuten kumppanin ääliömäinen käytös. Kaupassa/ravintolassakin jää erityisesti mieleen kaikenlainen huono palvelu ja erityisen hyvä palvelu, mutta tavallinen arkipäiväinen kohtelias neutraali palvelu ei jää mieleen. Tajuskohan kukaan mitä ajan takaa? Toisaalta, mutta toisaalta:whistle::headwall:=).

Sinkkuelämää-sarjasta on jäänyt mieleen yks lause. Seksihirmu Samantha sanoi tän jättäessään sen nuoremman miehensä:

I love you, but I love me more. Samantha halus erilaisia asioita kuin se mies, ja vaikka S rakastikin sitä miestä, niin se ei ollu onnellinen. Komppaan Putusta: Rakastetaan itseämme, koska kumppanista pääsee eroon, mutta me joudutaan olemaan itsiemme kanssa loppuelämämme, halusimmepa sitä tai emme. :heart:.:flower:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä