Wiiwi67 Kiitos kun säkään et tykkää kaikista
. Liimalähetys sulle wiuwi :Heart:.
Ja kiva kun säkään,
Morticia et kaikkia ihastele. Helpottavaa kuulla, että Kamala ihminen-kerhossa on muitakin..
. Tarralähetys ja kukkakimppu :flower:.
Voi itku sentään
Ottis . Saamarin testit, mitä ne tollai ihmistä kiusaa! Hyvä kun poltit ne pskat poroks. Mä kyllä
silti jatkan vielä peukutusta d:heart:b d:heart:b d:heart:b. Ihme hiiri-pieni-pyörii-leikkiä sun miehes leikkii. Kuinkas vanha se nyt siis onkaan
:stick:. Nostan sulle Ottis hattua kun
pystyt tommosiin ihmeellisiin armeijan hiljaisuuksiin, mä kyl vaan kysyn että miks viittit pystyä, sehän on SUNkin koti!
Osta sille korvatulpat! Mä kuolisin jos joutuisin hissuttelemaan liikaa (kyllä mäkin otan toiset huomioon, en esimerkiks ala imuroimaan klo 23 jälkeen (vaikka haluaisin), mutta mä olen yöeläjä ja sillä siisti! Mun miehel on korvatulpat ja se on loistojuttu, koska
mä voin olla rennosti kun ei tarvii miettiä häitsevänsä toista). Huomenna
Ottis marssit kauppaan ja ostat ne tulpat, jookos
. (Jos et ite ehdi, niin me
muumimamman kans voidaan käydä ostamassa ne ja tuoda ne teille. Ja me voidaan myös asentaa ne paikoilleen sun puolestä
. Ja jos se sun miehesi alkaa valittaa jotain, niin omenasta saa hyvän suutulpan! :vampire:. Aijoo, ja käsiin siteestä sellaiset kourimisenestojutut
.). Ällös
kultainen Ottis pahastu kun tällai jutellaan siipastasi, mutta kun se sun ukkos on usein niin hemmetin
kukko. Ja lapsellinen (ja siis mähän en niistä lapsista tykkää
:kieh:
. Juu, tulpat korviin ja suuhun
. Ja sulle :flower: ja :hug:!
Kiitos kaunis taas listan päivityksestä
mur-mur :heart:. Mul on kyl kokemusta Lugeista, mut oon lopettanu ne aina pp14, joten en osaa kysymyksees vastata, koska ei täti yleensäkään tuu ennen pp14. Valovoimahalaus sulle :hug: ja :kiss:
Hei vaan
Soili, jolla koht Oili ja sitte plussa ja sitte vauva
.
Kiitos
Putunen Erikiipperistä :heart:. Elävää elämää todella ootankin, tää on ihan killeriä tää nykyinen oleminen ja paleleminen! Ai sinäkö se olitkin se tansseissa käyvä
. Mä en niin välitä sambasta, mutta kaikista muista tykkään, vaikka tanssimiset onkin multa ollu ny aika pitkään jäissä, kun ei oo huvittanut. Mutta tiedän että se on ihanaa ja tekee hyvää sielulle ja ruumiille. Kiitos taas noista ihguista hymiöistä. On aina niin piristävää katsella (ja tietysti lukea) erityisesti sun ja
mur-murin kirjoituksia.
Voi
liiza, kurja kuulla :( että nega tuli. Lämmin supermegavoimahalaus :hug:. Toivotaan että ensi kierrossa loikkaat laivaan, jota
Rominas-Kapu kuljettaa :heart:.
Niobe Onnea ultraan. Varmaan jännittää, mutta hyvin siellä kaikki on :heart:. Onnenliimalähetys sulle !
Onneksi olkoon pian tapahtuvasta tuplamammuudesta
Mahdotontako (Vitsi mikä lause
). Surku kun täti tuli
. Parempaa, paljon parempaa onnea tähän alkaneeseen kiertoon.
Fiialiia Heissan sinulle
. Pitkän tien olet kulkenut, kun noin monta kertaa oot hoidoissa ollut. Toivon sun plussaavan pian tän kevään aikana. Mieluiten heti. Kovasti puhallan ++++Puuuuh.
Kiitos
muumimamma liimasta ja tarrasta :heart:.
Pikkutirri Kiitos sullekin :heart:. Joo, tää on aktiivinen palsta, paljon asiaa meil. Ihana sataman vieressä oleva olohuone tää on kyllä joo. Halaus sulle :hug:.
Piitu73 Kiitos sinullekin :heart:. Ei haittaa ollenkaan, jos et nimiä muista, mäkin sekoilen vähän väliä, koska kuten sanottu, tää ON aktiivinen palsta ja juttua tulee niin paljon ettei välillä kyydissä pysy. Voi kamala miten jännittävää on huomenna. Kädet ristissä on sun plussan puolesta :heart:
ON En mä mitään raskaana ole. EN usko että oon tai tuun raskaaks. Olin tänään tapaamassa yhtä ystävää ja join pari lasia viiniä. Mä en vaan usko tähän hommaan enää ja siksi olen Erkkt! Mä oon kyl ihan SUPERkamala ihminen:ashamed:.