40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hei, olen teitä jonkun aikaa sivusta seurannut. Nyt ajattelin, että mahtuisinko joukkoon mukaan? Ikäni on 39 vuotta - vielä hetken aikaa. Se ensimmäinen olisi meillä molemmilla haaveissa. Vasta vuosi sitten sen miehen löysin, jonka kanssa olo tuntui hyvältä. Tuntuu edelleen ja haaveilemme voivamme kasvattaa lapsen tai kaksikin yhdessä. Yk on vasta ensimmäinen ja kierto on menossa vaiheessa7/28-29.

Alkoholismista vähän noin yleisesti, vaikken siitä paljon tiedäkään, niin eihän alkoholistin tarvitsekaan juoda joka päivä, joka viikonloppu taikka edes joka kuukausi ollakseen alkoholisti. Alkoholisti voi juoda vaikka kerran vuodessa, mutta silloin siten, että siitä aiheutuu ongelmia - yleensä lähiympäristölle. Juomisen kieltäminen on yksi oire.

putunen..no toki toki ylläri pylläri olis ollunna kyllä iiiiihuna:heart:

Nyt vain pikkasen alkaa huolettamaan jos se tätsy ei tuukkaan - mitäs sitten???
..pitääkö sitä kiertoa alkaa sitten Teroilla käynnistellä..VAI MILLÄ???..voihan..:vampire:

putunen
, juuuuh..lämmöt voi nousta porrasmaisesti, ei siis välttämäti esim. oviksesta seuraavana..vaan hissukseen vaikka 3vrk:n aikana..joskus jopa pidemmänkin.
Taisi mennä niin, että ainakin kolme peräkkäistä mitattua korkempaa aamulämpöä(juuri kun simmut auenneet)on merkki ovuloinnista!=)

Viimeksi muokattu:
Mynteli Ollos tervetullut minunkin puolestani :D. Tänne mahtuu kyllä mukaan, laivassa, joka tulee olemaan täynnä raskautuneita naisia on vielä vapaita hyttejä... täällä vaan odotellaan että koska meidät sinne kutsutaan :)
mur-mur :kiss: :hug:
kanella Hmm... olen kyllä havainnut että ns. persoonallisuushäiriöt ovat joskus myös piilevää tai sitten sitä ihteään "narsismia" mutta myös sellaisen ihmisen käyttäytymistä joka on epävarma itsestään ...

Tiiätkös mur-mur tuosta oviksen jälkeisestä lämmönnoususta, jota tuolla aiemmin mietin, että pitäisikö sen tapahtua heti tai siis voisiko esim. kolmas tai neljäs päiväkin olla ok??? Joltain ameriikan sivuilta katselin, että lämmönnousu voisi tapahtua asteittainkin, vaikka ameriikan asteikolla kymmenys päivässä. En yhtään tykkää ajatuksesta, ettei mulla olis ollut ovista tässä kierrossa vaikka sehän on ihan mahdollista.
Toivotaan että sun tätis suvaitsisi saapua pian - houkutellaan jollain, vaikka porkkanalla tai popcornilla ;)

muoks. mur-mur, kiitos : vastailitkin jo :flower:

Viimeksi muokattu:
Kiitos kivasta vastaanotosta putunen, Mafinka, mur-mur... teitä on niin ihanan monta täällä. Saa minut laittaa sinne listalle, sitten kun sitä joku päivittelee.=)

Pahoittelut tädin tulosta, mur-mur. Toivottavasti ensi kierto on parempi.

Mynteli miepä siulle haastan..sain esikkoni ollessani 21v..ja seuraavan lapsosen VASTA 17v päästä - 39v..eli, olin taas aivan ensisynnyttäjän asemessa.
Siulla mielestäni hyvät mahkut vielä se pikkinen nyytti saada kainaloiseen...(miusta tuo hymiö on niiiiin ihunan herkkä:))

Viimeksi muokattu:
Myöhäisiltaa ihanaiset naiset. En sitte kuunnellu neuvojanne :O en ollu tänään ulkona yhtään (paitsi tup...). Oon kamala ihmine:ashamed:.

Mur-mur Voihan kurjake sentään :’(. Hiton hiton hitto vieköön! Nyt täti paikalle ja hätäseen, ettei ala itseään odotella jos kert on tullakseen! Ensi kierto on sit sun, joo näin on päätetty! :hug:

Muumimamma-72 Vahvoja viivoja sulle toivoilen :) :heart: ja tätiä pois kepittelen :stick:.

Ottis Joo, mustakin tuntuu, että se kaveri jollain tapaa muistutti sun miestä tai toisinpäin=). Ei sekään vieraille kiukutellu vaan vaan tutuille ja ystäville (oltiin ystäviä), tai niiden seurassa - ja yleensä jollekin asialle, kuten jollekin vekottimelle joka ei toimi, ja se vekotin sai sitte kyytiä (niinku sun mies muistaakseni antoi kyytiä antennille :LOL:).

Vielä siitä mun kaverista, se joi reippaanpuoleisesti ja oli sillä jonkinasteinen alkoholiongelma, muttei se ollut kumminkaan alkoholisti (ainakaan siinä merkityksessä kuin se yleensä mielletään. Kuoli kuitenkin stressin, paljon työn, tiiviin ja hengästyttävän elämän, alkoholin + ylipainon aiheuttamaan yhteisvaikutukseen; haimatulehdukseen (muistaakseni kyseessä olivat haima ja tulehdus)). Mutta suurisydämisempää ja seurallisempaa, toiset huomiovampaa (ja lapsellisempaa ja ällipikaisempaa =)) ihmistä saa etsiä. Se ei tehny pahaa kärpäsellekään (useampi virveli ja pelilauta kyllä hajos :LOL:.) Lasta ne yritti yli 10 vuotta, mutteivät koskaan saaneet :( ...ja se oli kova pala erityisesti sille miehelle :(. Se rakasti lapsia ja kaikki lapset rakastivat sitä, siitä olis tullu hyvä isä.

En mä silti tarkoita että Ottis sun mies olis joka suhteessa samanlainen kuin tää kaveri. Toi lapsenomaisuus ja naivius (esim. kun se ei hoksaa, että muut hoksaa:D) vaan jotenki nousee esiin. Melkein kaikillahan meillä on joku ongelma, yhdellä alkon, toisella ylipainon, kolmannella itsetunnon kanssa, neljännellä joku muu riippuvuus, viidennellä masennusta, kuudennella lapsettomuus, seittemännellä sydäntautia, skitsofreniaa, rikkinäinen lapsuus jne. On yksilöllistä ja riippuu kokonaisuudesta mitä kumppani sietää. Mikä on liikaa yhdelle, ei oo välttämättä toiselle. (Kylläpä kuulostan filosofisen viisaalle, hehheh:whistle:)

Mafinka Voi että miten oliskin kiva idea :). Varmana juttua piisais! Kyllä säkin vielä vaavin saat, lujasti haluan uskoa niin :heart:!

Tetu68 Jotkut ihmiset (yleensä miehet :LOL:) nyt vaan on alunperinkin vähä-älyisiä tai alkavat käyttäytyä kuin sellainen - syystä tai toisesta. Jotkut ihmiset (yleensä naiset :whistle:) taas ovat niin uppiniskaisia:rolleyes:, että katsovat vähä-älyistä käytöstä pitkäänkin ennen kuin asia kypsyy päässä ja lähtö tulee. On vaikea juttu määritellä mikä on pitkään, vähän aikaa, liikaa, nopeasti, paljon, vähän, sopivasti... Ne on suhteellisia ja subjektiivisia käsitteitä, jotka ovat kytköksissä kokonaisuuteen. Onneks sulla nyt hyvä mies ja elämä ja pian vaavikin kainalossa :heart: :). Saanko udella missä maassa se toinen koti on…?

Mynteli Tervetuloa munkin puolestani. Tää on raskaan laivan satama, joten hyvään paikkaan ja erityisesti hyvään seuraan tulit =).

Viimeksi muokattu:
mur-mur:hug:

Putunen mun oma kokemus; ei niin tieteellinen,mutta 8 kertaa todistettu;)
Itsellä oviksen aikana lämpö hyvin alhaalla,35.5(norm 36.5)Ovis ohitettuna,hedelmöitys tapahtuneena,mulla lämmöt nousseet vasta siinä n 5-6 päivää ennen täysiä kiertopäiviä(26-28)Ja kun ne nousseet tuolta 35.5-> 37.5,hurja palelu alkanut eikä enää tarvinnut miettiä mistä kyse...
Mutta tosiaan useampi päivä oviksen jälkeen pysynyt alhaalla ja sitten "räjähdysmäinen "nousu:whistle:

Jos mut tänne kotoisaan pinoon siis huolitaan,niin ehkäpä voisin hipsiä olohuoneeseen,en ehkä sille sohvalle,aitiopaikalle, mutta jos joku kiva nojatuoli nurkasta löytyy...
Nyt ei juuri ole suunnitelmissa,aikaisintaan kesällä/syksyllä voi ajatella ehkäisyn jättämistä,pienin vielä niin pieni...

Kiitokset tiedosta Elysee :flower: Mullakin on tosiaan ollut niin, kun pari kertaa on kemiallinen ollut, että lämpö ilmeisesti noussut vasta joskus dpo 6-7 paikkeilla. Samoin kai muissakin kierroissa, mutta mittaillut olen siis vasta kun on viluttanut. "Parhaassa" kemiallisessa lämpö olikin sitten sitä 37,5 luokkaa. Nyt vasta ihmettelin ekaa kertaa, etteikö se lämpö nousekkaan heti oviksen jälkeen, mutta ei kai sitten aina.... toivotaan niin nytkin =) nimittäin tallettelut osui nyt niin nappiin, että olisi harmi hukata tää kierto :). Nyt kun kerran näitä lämpöjä siis ekaa kertaa aloin mitata tässä vaiheessa, niin dpo 1 kohdalla oli 36,1, sitten (dpo2) 36,2 taikka 36,3, eilen 36,4 ja tänään jo sitten 36,7 =). Ehkä tää ei sitten ollutkaan ovikseton kierto .

Tervetuloa Elysee mukaan tänne :wave:, ja vaikkapa sitten toistaiseksi sinne nurkan nojatuoliin taikka mihin vain itse haluat! Ei tarvi vakipaikkaa valita ;)

Tervetuloa Mynteli, menestystä matkaan =)

Putunen, pidän kovasti peukkuja, että oli Oilillinen kierto (toi pyörivä rusettipää on niin söpö, ehkä sieltä on enteilevästi tulossa tyttö) =) Kumpikos teillä on ennestään?

Hysteria, kysyit ovulaatiosta, tai siis, miksi sitä ei nyt ollut. Tikuttelin digitestillä, eikä hymynaamaa tullut. Tänään on kp14, enkä viitsinyt enää mitata, kun menee hermot ja kun ei koskaan oo ollut noin myöhään ovisplussaa. Ovisplussien perusteella Oilit on olleet kp11-14. Milloin sulla on testipäivä? Plussapeukutuksia :heart:

Voi miten ikäviä miesjuttuja täällä on. Mafinka, onneksi ymmärsit lähteä! Tommoinen varmasti jättää syvät arvet, ihanaa, että sulla on nyt hyvä mies, kuten edellinenkin :) Teille, jotka taistelette miestenne kanssa, ainakin Ottis ja Liiza, lähetän voimia

RKTT-listalle puhallan plussia :heart:

Justiina, huhuuuu, miten sulla menee kolmen Clomin kanssa? Tsemit sulle ja :flower: päivääsi piristämään.

Viimeksi muokattu:
Soili...mun mielestä täällä on monesti puhuttu (Ottis ainakin) et on tullu ovis joskus normaalia myöhemmin ja siitä nimenomaan plussannu...joten et nyt heittele vielä rukkasia tiskiin!!! Mulla itellä kp15 aina ovis...

Viimeksi muokattu:
Soili, jospa sullakin vain ovis vilahti niin vikkelään, ettei testi ehtinyt havaita. Mulla ovishuippu on ilmeisesti aina vain joko aamulla tai iltapäivällä havaittavissa, ja tällä kertaa en tikutellut kuin aamuisin. Taisi livahtaa iltapäivällä sormien läpi, mutta hyödynnetyksi tuli sitten muutoin =). Peukutukset Soili sun Oilille, että oli vaan nopsa!! Kysymykseesi: Mulla on tyttö ja poika ennestään, ja yhtä yhteistä tässä nyt väsäiltäisiin... kumpi vaan ois tervetullut !

Pikkutirri, näinhän se on, että tästä salatieteestä ei voi sanoa mitään varmaa, ei kai edes, vaikka kuinka tikuttelisi. Mutta kun ei myöskään oo minkäänlaisia tuntemuksia, ei kiristystä, ei vihlaisuja, ei jomotusta alavatsalla, ei mitään, eikä oo niitä limojakaan. Toki on ihoteltu, ihan varmuuden vuoksi vaan, aamulla viimeksi :kiss: Testasitko tänään? Valtavan iso plussapeukutus :heart:

Sori putunen, muistin, että teillä on yksi ennestään. Toivottavasti saatte myös yhteisen rakkaudenhedelmän :heart: Niin, toivottavasti Oili oli vikkelä tällä kertaa, siinä tapauksessa kyllä hyvin hyödynnettiin. Veikkaan vaan, että nyt ei ovista ollut. Kovin olen kyllä kiitollinen, kun se on nyt ollut viidessä peräkkäisessä kierrossa, toivottavasti niitä vielä tulee...

Viimeksi muokattu:
Ei mitään soria, Soili =). Mitenkä me täällä voitaisiinkaan kaikkien toistemme lapset muistaa :confused:. Tunnustan, etten minäkään muista oliko sinulla ennestään lapsia tai montako...:ashamed: Ovista peukuttelen sinulle, ja pikkutirrille plussaa :heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä