liiza Pahoittelut negasta:hug: Se on aina yhtä turhauttavaa ja romahduttaa kaiken hetkeksi,mutta tsemppiä seuraavaan kiertoon:flower:
OttisVoi mokoma noiden testien kans:hug: Ensimmäisessä kuvassa näin selvän viivan vaan toisesta ei saanut selvää: /
Ja tuo sinun miehes:headwall: Mua oikein suututtaa sun puolesta kun jaksat niin aina yrittää ja touhuta kovasti ja toinen on mokoma mörökölli:kieh
itäiskö meidän porukalla tulla näyttämään sille ettei meidän kultaista Ottista saa noin kohdella:stick:
Mahdotontako Pahoittelut tädin tulosta:hug: Kyllä olis jo saanut olla sinun vuoro saada se
+++ Mutta hyttipaikka odottaa sua seuraavassa kierrossakin:kiss:
Hysteria Sinun pienille mahdottomasti tarranauhaa,tarrasukkia,tarrateippiä ja kaikkea mahdollista millä tarrata kiinni pikkupesään:heart::heart: Ja älä yhtään huoli noista tuntemuksistasi,ne on ihan normaaleja
Minäkin jokaiselta kolmelta olen miettinyt suurinpiirtein synnytyssalissa,että olenko valmis ja haluanko todella tätä
Soili Onnea uudesta nimestä:wave: Vaatii hieman totuttelua että osaa sen yhdistää "sinuun"
Piitu73 Tervetuloa tänne ihanaisten naisten joukkoon:wave:
Elysee Astuhan sinäkin rohkeasti vaan peremmälle meidän tupaan:wave:
Mur-mur Minä edelleen yritän täältä loihtia sitä tätiä pysymään sinun tyköäs pois sen 9kk:stick: