40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis, Mur-mur ja Liiza lohtu:hug:, ihan mälsää nuo negat:(
Tervetuloa minunkin puolesta Piitu73 ja porstuassa lymyilevä Elysee:) tänne vaan, tääl on mukavata, kannustavaa ja upeaa seuraa:)
Piinailupäivät jolkottelee hitaanpuoleisesti, kun haluais hetimullekaikkitännenyt ja oitis:p
Mukavaa ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille:wave:
 
Ottis
Liizukka pien :hug::kiss:. Olen niin pahoillani negasta (taas....) :'(. Tiedän miltä sinusta tuntuu. Varmasti pahemmalta kuin minusta ku mullahan ei pitänyt edes mitään shaansseja tässä kuussa olla, mutt aloin silti piinailla :ashamed:.

Ja pahinta tietty on, ett nyt päivällä dippasin sitten sellainen Wondfon testin ja siinä haamua olin näkevinäni, kun kirkkaassa auringon paisteessa katoin. Sen sijaan, ett olisin alkanut sitä kuvailla, otin 'järjen' käteeni ja nakkasin tikun takkaan. Alkaa jotenkin taas uuvahtaa tähän hommaan :(.
 
Voihan harmi negoista mutta kyllä se seuraava kerta on kaikilla se kerta kun onni on myötä! Tsemppiä vaan niin hyvä tulee!
Itsellä menossa nyt 6 vk ja ensi viikon lopussa on eka ultra jossa sitten totuus tulee eteen onko salamatkustajaa vai ei. Oireita on ollut keskinkertaisesti paitsi tissit huutaa hoosiannaa koko ajan eikä siedä näitä pakkasia edes valtaisan vaatekerran alla. Sellaista ajattelin kysäsitä kun testailette niin eikö kannattaisi käyttää niitä cb digitestejä jotka selvästi sanoo onko tärpännyt vai ei ettei tarvitsiisi niitä viivoja vertailla? Kalliitahan noi on mutta kyllä se hermoja säästää kun tulos on heti nähtävissä kun testin tekee.
 
Ottis
Niobe Toivottavasti sulla on siellä salamatkustaja kohdillaan :heart:.

Kyllähän ne digitestit on ns. idioottivarmoja, mutt noin 8-9 kertaa kalliimpia ku tollaset halvat tikkuset eli tikutella saa samalla hinnalla monta kertaa :LOL:. Ei ku vakavasti puhuen, mulla on sellainen logiikka, ett halvoilla testaan tietääkseni olenko raskaana ja sitten vasta digillä varmistelisin. Täytyy kuitenkin tunnustaa, ett usein ne digitestitkin ovat menneet sitten harakoille :(, ku ei ole testailuvimma ottanut laantuakseen ennenkuin on nähnyt ne kamalat sanat "ei raskaana" siinä näytössä. Kukin taaplaa tyylillään, toiset malttaa odotella tädin myöhästymistä ja dippailla vasta sitten, mutt meistä taitaa ainakin yksi kolmannes olla vähän sellasia malttamattomia siskokultia, joten pitäis saada tietää nyt ja heti (mieluiten eilen) onko raskaana vaiko ei =).
 
Lizzukka:hug:

Voi teitä=)Mä vasta kurkin tosiaan,ikää ei riittävästi;)35+ ja tosiaan en tiedä kuumeillako vaiko eikä,suurperheen äiti olen:whistle:Mutta kiitos kaunis kun näin avosylin ootte vastaanottamassa:flower::heart::flower:
 
:attn:Nyt kysymystä pukkaapi:attn:(taas ja en äkkiseltään muista, joko tätä kerran kyseleinkin?:whistle:)

Elikkäs: Te, jotka lugeja olette käyttäneet:
Onko vuoto alkanut, vaikka Lugeja vielä olet käyttänyt?..vaiko sitten vasta, kun ne olet lopettanut/milloin?(monesko vrk?)

Kiitos kaunis jo edeltä vastauksistanne!:wave::flower:
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus nopeasti....Täällä kp 3 meneillään, kiirettä on ollut ja on.=)

Tyttären toisen lapsen la on tänään, vielä ei ole syntynyt, eikä edes sairaalassa vielä ole, joten pian olen kaksinkertainen mamma:heart:+:heart:

PlussailuOnnea kaikille tasapuolisesti!=)

mahdotontako:heart:
 
Ottis jep! Miekin olen jo googletellut paljon asiaa ja taitaa olla niin, että vuoto alkaisi usialla välillä 1-7vrk..toisilla jopa ennen kierron loppua jo tuhruttelee tai sitten vuoto alkaa sen normi kierron puitteissa.

Lähinnä teidän ihanaisten kokemuksia olin vailla?!:wave:
 
Täältä taustalta jälleen eli Mur-mur, on aika yksillöllistä, miten vuoto alkaa, kun käyttää lugeja. Sanotaan, ettei vuoto ala ennen kuin on lopettanut luget, mutta oma kroppani ei juuri lugeista välittänyt, vaan vuoto oli aina ajallaan. No, mun kroppani tuntui muutenkin viis veisaavan hoidossa käytetyistä hormooneista eli missään hoidossa (joita oli varmaan viis tai kuus yhteensä) ei juuri saatu enempää muniksia kuin ihan tavallisessa kierrossakaan. Kaiketi kuitenkin yleisesti ottaen vuoto alkaa vasta, kun on lopettanut lugejen käytön.

Edelleen kaikille plussaonnea ja paljon onnea jo raskautuneille!
 
Halaus :hug: negan testanneille, lohtu:flower:

Ottis :kiss:

Putunen, höpsis, ei se vielä ollut viimeinen, ehei!

Mur-mur, aikoinaan kun aloittelin Luget, niin ekassa tai parissa ekassa taisi täti tulla läpi Lugejen. Nyt on vakiintunut 2 ½ päivään, eli jos olisin ottanut vikan Lugen sunnuntai-iltana, menkat alkaisivat keskiviikkoaamuna, melko tarkkaan näin on ollut jo monenmonessa kierrossa. Kiitos nikin päivityksestä!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos siullehin Soili Luge infosta.=)
..jospa miullahin huomenissa jo täti sitten tulis kyläilemään.

((muoks)) mittailinkin tuossa lämpöjä, ovat lisää tippuneet - nyt 36.9C
(aamup. vielä 37.1C)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Voi harmitus tädin hyökkäystä :hug:, mutt onnittelut tulevalle mummolle jo :heart:. Teillä on varmasti jännät hetket elettävänä :eek:.

Kiitos Soili :hug:. "Näytät" niin 'oudolta', että ihan pitää opetella muistamaan =).
 
Ottis
mur-mur Toivotaan, ettei täti kovin viivy matkoillaan jos on kerta tullakseen.

ON Täällä alkoi mies mököttää ku koluuttelin hänen jotain hääohjelmaa katsellessaan. Melko rumasti tosin komensi mua ensin olemaan paikoillani ja jatkuvasti touhuamasta. Paiskasin paistinpannun altaaseen ja sanoin, että herra on hyvä ja pesee sen sitten itse, kun ohjelma loppuu, ettei häiriinny kolinasta. Samantien hän sitten kirmas vintille koneelle ja käski laittaa alakerrasta töllön kiinni, kun hän ei halua kuulla mitään ääniä. Mua pikkasen vi*uttaa, sillä tässä talosa alkaa muutenkin yleensä hiljaisuus jo yhdeksältä ja että se alkaa jo kuuden jälkeen, menee pikkasen överiksi. Vierelleen menin makoilemaan, kun oli mun puita hakiessa mennyt maaten, mutt sieltäkin karkasi pois ja on nyt, ylläripylläri, alakerrassa, kun minä olen yläkerrassa :LOL:.

Meillä on siis melkonen pattitilanne päällä taas. Ensinnäkin, nykyään kun ukko tulee lähellekään, jo vaistomaisesti peitän rintani käsillä, kun hän niitä aina kourii ja kun se on hänen ainoa tapansa tulla lähelle, ei näyt enää toista keinoa olevan :ashamed:.
 
Olen aina välillä lueskellut tätä palstaa ja tuli mieleen, että sinä mur-mur varmaan osaat suoraan sanoa, mistä saa edullisimmin tilattua Clearbluen digitaalisia raskaustestejä :D. Tunnut olevan näistä asioista perillä.

Ottis, sulta on jo pitkään tehnyt mieli kysyä, että onko sun mies hakenut apua alkoholismiinsa. Kuulostaa tosi rankalta tuo teidän tilanne, ja näin ulkopuolisena tuntuu, että yksin miehesi ei kuiville pääse. Toivottavasti et pahastu, kun kysyn näin suoraan. Väkisinkin sun kirjoituksia lukiessa tulee huoli sun jaksamisesta ja jopa turvallisuudesta. Jotenkin tuntuu, että alkoholismin lisäksi ongelman taustalla voisi olla myös jonkin asteista persoonallisuushäiriötä tms.
 
liiza Pahoittelut negasta:hug: Se on aina yhtä turhauttavaa ja romahduttaa kaiken hetkeksi,mutta tsemppiä seuraavaan kiertoon:flower:

OttisVoi mokoma noiden testien kans:hug: Ensimmäisessä kuvassa näin selvän viivan vaan toisesta ei saanut selvää: /
Ja tuo sinun miehes:headwall: Mua oikein suututtaa sun puolesta kun jaksat niin aina yrittää ja touhuta kovasti ja toinen on mokoma mörökölli:kieh:pitäiskö meidän porukalla tulla näyttämään sille ettei meidän kultaista Ottista saa noin kohdella:stick:

Mahdotontako Pahoittelut tädin tulosta:hug: Kyllä olis jo saanut olla sinun vuoro saada se +++ Mutta hyttipaikka odottaa sua seuraavassa kierrossakin:kiss:

Hysteria Sinun pienille mahdottomasti tarranauhaa,tarrasukkia,tarrateippiä ja kaikkea mahdollista millä tarrata kiinni pikkupesään:heart::heart: Ja älä yhtään huoli noista tuntemuksistasi,ne on ihan normaaleja;) Minäkin jokaiselta kolmelta olen miettinyt suurinpiirtein synnytyssalissa,että olenko valmis ja haluanko todella tätä:whistle:

Soili Onnea uudesta nimestä:wave: Vaatii hieman totuttelua että osaa sen yhdistää "sinuun";)

Piitu73 Tervetuloa tänne ihanaisten naisten joukkoon:wave:

Elysee Astuhan sinäkin rohkeasti vaan peremmälle meidän tupaan:wave:

Mur-mur Minä edelleen yritän täältä loihtia sitä tätiä pysymään sinun tyköäs pois sen 9kk:stick:
 
Kiitos, mur-mur! Arvasin että sulta löytyy heti tietoa tilaamisesta. Olen nyt muutaman päivän testaillut herkillä liuskatesteillä vahvistuvaa viivaa ja ajattelin, että jos tämä alku pysyy kyydissä, niin kokeilen jossain vaiheessa vielä noita viikkotestejä. Vielä ei uskalla riemuita kuitenkaan.
 
muumimamma, kiitos kaunis siullehin tädin toisaalle "kepityksestä"..;)
..nyt tällä kertaa se ei auttanut..täti hissuksiin tänne lorvii tulla - Aaargghhh, pistää niin vihaks kyllä:vampire:.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut negan testanneille! Se on niin rankkaa kuukausi toisensa jälkeen. Halauksia lähettelen.

Mur-murin kyssäriin lugeista: Mulla alkoi tuhruttamaan aina dpo 12 eli päivänä, jolloin mulla yleensäkin alkaa menkat. Kunnon vuoto alkoi, kun lopetin luget. Mutta mulla luget eivät siis pitäneet vuotoa poissa. Yksi poikkeus taisi olla, jolloin ei ollut plussaa raskaustestissä, mutta vuoto viivästyi.
 

Yhteistyössä