40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Tota noin :ashamed: Tässä todellakin vain tunnin rakossa olleesta pisusta dipattu r-testi, One step muistaakseni, herkkyys 20 mIU/ml. Olin punertavaa näkevinäni ja tietty testin purin ja niin hätäisesti, ett lähti se sininenkin pala pois, mutt testiviivan oikealla puolella pitäisi siis jotain näkymän, tai sitten ei :confused:.

Huom :attn:! Enää tikussa ei näyt kuin viivan paikka. Mutt tulipahan testattua ja elettyä muutama elämysrikas hetki =). Pitänee tästä alkaa jo vähän touhuta lähtöä jos sen ukon kans pitää lähteä. Neuvottelut pikkasen kesken vielä ;).

Tääl on ihan vallattomasti juttua, jota en ole ehtinyt lukea. Ottis: näen kanssa punertavaa siinäkin, missä sen viivan kuuluu kai olla eli aika lähellä tuota kontrolliviivaa (en siis tarkoita tuota ihan reunassa olevaa punaista rantua...) :heart:

Ottis
Just, Mynteli, siinä se on =).

Mur-mur Ei se sitten ihan blanco ollutkaan enää se viivan paikka, vaan siinäkin on väriä, mutt väri nyt oudosti levahtanut lähemmäs kontrolliviivaa aivan kuin siina rfsun testissä myös. Minua jännittää ihan hirmusesti ja heti alko oikeata tisuakin sattua. Ei ku vakavasti puhuen se oli jo illalla kipeä, vaikka kipu pariksi päiväksi katosikin ja luulin sen olevan jo merkki siitä, ett täti tulee, ku mulla yleensä tisut rauhaantuu sitä ennen.

Miulla on kyllä niin paskamainen olo..kroppaa kolottaa joka puolelta ja pinna tiuuuuuukaaaaalla niin kovin..räjähdinkin tuossa poikaselle ja niin keljuttaa kyllä taas kun piti silleen..:ashamed:

..lapsi kyllä tuolla jo sen tapahtuman unhoittaneena iskän kera peuhaa leikkiä:)..itselläni vaan niin morkkis kun tiedän, että MISTÄ tämä johtuu ja sil-ti-kin piti räjähjtää!:(..huoksista huoks

Viimeksi muokattu:
ON :LOL: Mitäs opetitte :D Eli ei minkään näköistä tätiylyä tänään ... hieman jurppii sitä puolta joka ultrattiin mutta on ilmeisesti suolesta johtuva jurppiminen ...
Me ollaan miehen kanssa eri osoitteessa tänä pyhänä joten ei väliä vaikka täti tulisikin... hän taas vaan kysäisi että mitä jos olisin raskaana :heart: :heart:
No just joo, sitähän toivoisin mutta ... miehet eivät tunnu ymmärtävän, etenkin kun itsellään on ennestään ja joka kerta "paukahtanut" kun on sovittu :(
Huh huh!
Tarttis kait viedä korvasta testeihin että mitäs jos ne onkin hällä huonoja tai ellei siellä joukossa olekaan enää niitä lainkaan, sekin on mahdollista... Kuvitelkaa että hän kysäisi puhelimessa tänä iltana että käytänkö vielä ehkäisyä??? On ollut reppana niin varma siitä että "paukahtaa" kun jätetään ehkäisy pois? :ashamed: Mutta onhan se ihana! ...

Mafinka..ne miehet:headwall:..ei hän nyt oikkein ole ymmärtänyt tätä ajan rientämistä ja sen vaikutusta naisen eloon - ja vasitenhin hedelmällisyyteen.

Miunhin mies ekaks luuli, että nopsaanhan mie varmaanhin raskaudun..sitten kun näin kävi ja menikin kesken, hän luovutti mielessään täysin: /..miulla kun sen jälkeenhin vielä ne kaksi keskeytynyttä ollut..mie vaan meillä toiveita elettelen enään..juuuuuh:rolleyes:
..ja tämä meidän poikanen, kysyihin yksi päivä: "Äiti, voisiko siulle syntyä vielä pieni vauva"?

Vastailin ihan rehellisesti."..En tiedä..ja voi olla tosi vaikiaa kun Äiti jo tämän ikäinen"
..Poikanen tuumasi: "saahan sitä toivoa ainakin"?!..vastasin "saa":)..ihana, miun pien poikaseni:kiss:

Viimeksi muokattu:
Kirpeää pakkasiltaa kaikille:wave: Täällä mittari näyttää taas -25

Mami41 Voi ,ihanaa sulla jo haamuinen näkyy:heart: Nyt siihen vaan väriä puhallellaan:kiss:

Ottis Ja sinullakin viivanen näkyvissä,ihanaa,tämä todella on taikakuu:heart::kiss:

Mur-mur Sulle jaksuja noihin täti oireisiin:hug: Mulla on ollut vähän samanlaisia oireita vaikkei tätiä vielä näy:ashamed: kauheita kiukkukohtauksia tullut:kieh::kieh: Ja sitten taas päivällä itkeä pillitin vanhojen tansseissa kun ne nuoret olivat niin kauniita ja heillä on koko ihana elämä edessä:)

Mur-mur Olishan se joku muu syy PALJON ihanampi kuin tädin vierailu mutten jaksa siihen uskoa!

Vaikka luulis että tässä tilanteessa olis kateellinen muille jotka plussaa niin täytyy sanoa että olen ollut vilpittömin sydämin onnellinen kaikkien tästä meidän "olohuoneesta"plussanneiden puolesta:) Se jotenkin antaa toivoa myös itselle tulevan suhteen:heart:
Mutta jostakin syystä kun kuuntelin parikymppisen tuttavan suunnittelua että kahden pienen jälkeen pitää vähän pidemmän tauon ennen seuraavien TEKOA,tuli sellainen olo että olis tehny mieli ravistella ihmistä ettei niitä lapsia niin vaan tehdä:(
ÄH,tulis nyt se täti ettei tarvis ahdistuneena odotella:headwall: No,jos jotain positiivista yrittää etsiä niin se että nuo mun dpo:t on pidentynyt eli jotain olisi mahdollista ehtiä joskus tapahtumaankin;)

Me ollaan täällä poikasen kera hieman sisusteltu kotia yhdessä.

Poikanen innostui huonettaan siivoilemaan ja muuteltiin hieman järjestystähin - osa leluista jo säilöön varastoonkin.

Miulla on nyt olkarissa ne uudet soffan&tuolin päälliset, kahdet verhot, matto ja uusia koristetyynynpäällisiä - kummasti ne vaan piristävät kodin ilmettä ja miun mieltähin!

Viimeksi muokattu:
Voi minun pientä American Curli -vaavia, niin reippaana tuli kotiin sterilisaatiosta, söi ja nukahti... On se sitten niin suloinen .... voi kun minulla olisi ollut rohkeutta pennutta se mutta kun maailma on niin täynnä näitä kodittomia kisunpentuja on ne sitten rotusellaisia tai sitten ei :(
Tuntuu niin pahalta olla se paska joka ei sitten niitä pentuja sille salli etenkin kun itse sen pennun itselleen haluaisi :( Olen minäkin kurja ihminen ...
No jatketaan huomenna, tänään ei oikein huvita olla ihminen :( ... yöks !

Mafinka..älähän nyt, sie mikään kurjake ole - ihuna ihan!!:kiss:
Sie olet hyvä&huolehtiva emolainen, se sie olet.:heart:

Mies läksi rättipoikkiväsynä mammimaan ja mie laittelin ittelleni kevyttä iltasta: ranskiskia&makkaroita-Nam:p
..ja on miula yksi keppanakin:rolleyes:

Mukavaista alkanutta viikonloppua kaikille ihanasille..

..miun oloiseni on nyt paaaaljon pare

Viimeksi muokattu:
mur-mur Suloinen ihana mur-mur, huomaa kaikesta että olet ihana suloinen huolehtiva äiti, niin pidät meistäkin hyvää huolta, toivon niiiiiin kovasti sinulle "iltatähteä" ! Suukon ja halin olet ansainnut - kuten sen pienokaisenkin, olet niin lämmin ja ihana ihminen jolla on sydän täynnä rakkautta ja lämpöä.... Toivon sinulle kaikkea hyvää :kiss::hug:
Niin se täti jäi tulematta luokseni, en sitten ymmärrä mistä oli kyse :confused:
No kerron jos on aihetta päivitellä :(
:( :hug:

Mafinka: ihanan iso lauma [url=http://yoursmiles.org/t-dogs.php?page=4]
[/url] sun luonasi asusteleepi! Kisuliini toivottavasti toipuu nopeasti leikkauksestaan...

mur-mur: ihana tuo sinun poikanen, kun tuollaisia haaveilusta kyseli ja puheli Ihana, lämmin perhe teillä, jossa olisi vielä tilaa. :heart:

Hysteria: luulen, että tiedän tavallaan tosi hyvin.... Itse kanssa ollut tosi hukassa joskus itseltäni , masentunut , haukkunut itseäni , jne.. Sellaisessa kierteessä ei ole kiva elää ja samaan aikaan suojaa ja latistaa itseään niillä kaikilla ihan ihme selittämättömillä jutuilla. Se vaan tarvitaan siihen muutokseen ja päätökseen. Sulle tekisi se plussa kyllä tosi hyvää. :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille...! :heart:

Viimeksi muokattu:
Keppanastapa mieleen vielä tämä. Elelen mielestäni aika terveellisesti, liikun paljon, syön monipuolisesti ja terveellisesti, enkä polta. Viiniä, olutta ja siideriä toisinaan nautin, mutta kulutus on vähäistä. Se mikä huolettaa on itse asiassa kahvi. tai kofeiini. Olen kuullut, että mahdollisesti jo raskaudesta haaveilevan pitäisi vähentää kofeiinin määrää... minä en edes uskalla googlata aiheesta, kun kahvia kuluu toisinaan täällä YÖKyöpelillä paljonkin... :ashamed: En ihan oikeesti uskalla surffata asiaa, että jos joku ihan kiltisti rivien välissä kertois joskus, voiko se vaikeuttaa raskaaksi tuloa se kofeiini ja miten paljon sitä sitten korkeintaan sais nautiskella ja miksi...

Mafinka ja Mynteli ootta kyllä ihan ihunia..

Me kuulkas ollaankin KAIKKI ihunia, eiköstä vaan..Juuuh, näin me sovitaan ja käpälätä päälle!!!..täällä miun nasu ON piiiiiiikkasen pullukkana, Huh huh..vetelin ihan urakalla sitä evästä

Ottis
Ehtoota naiset! Kännyllä surffailen, joten kalpeata on kieli. Mafinka, älä sure. Kisulin elämä on onnellista ku ei tarvi lisääntyä. Just tänään pistin tilaukseen rag doll-kollin, joka on siitosuransa hoitanut ja jos Luoja suo, saa meiltä rakastavan kodin. Muumimamma, sulle sitä plussaa toivoisin niinkuin kaikille meidän olkkarissa ja vähän enemmänkin just nyt :heart:. Mur-mur, spesiaali:hug: sulle sun sulosesta pojasta ja sinusta kans. ON Huoltsikalla matkan varrel r-testin tein kolmen ja puolen tunnin pisutauon jälkeen ku autost oli menovesi jäätynyt ja odoteltiin tunti apuja. Mies yritti syytellä mua, mutt tajus lopulta, ett syytön minä siihen ja lopulta oli ihan kivaa. Määränpääs ekana lämpöinen rommitoti, jonka join. Ruoan kanssa sidukka ja saunaan myös, joten jos tää on pitkään aikaan mun vika alkoilta, niin ainakin täysil elän. Ja eespäinkin =).

Suunnitelmissa raskaus - Terveysvinkit talteen! – Ellit – Plaza
..ja sieltä:
Kofeiinia sisältäviä tuotteita kannattaa välttää. Näihin kuuluvat kahvi, tee ja monet virvoitusjuomat. Kahvin kohtuukäyttö on noin kolme kupillista päivässä.

Nytpä mie siulle Mynteli suosittelisinhin tätä jos kaffetta kuluu monta kupposta vrk:
Kraft Foods
Jacobs Krönung Balancessa puolet vähemmän kofeiinia.
Kasvaneen hyvinvointitietoisuuden myötä Jacobs on halunnut tuoda oman kahvinsa niille, jotka haluavat nauttia kahvihetkistään hieman pehmeämmin. Jos pitää kahvin mausta, mutta haluaa vähentää kofeiinin saantia, kannattaa valita uusi Krönung Balance-kahvi. Tämän ainutlaatuisen kahvin kofeiinipitoisuus on tasapainotettu kahvin täyteläisestä mausta tinkimättä. Silkinpehmeässä ja aromaattisessa kahvissa on 50 % normaalikahvia vähemmän kofeiinia, jonka ansiosta se tuo hieman rauhoittavamman nautinnon päivän hektisiin hetkiin.

Myös kofeiinitonta luomukaffetta voisit kokeilla..
>> Kofeiiniton kahvi : Cafetoria paahtimo, Erikoiskahvi & tee
..hinnaltaan vaan aika hunajainen:O

Tuossapa on huokeamman hintaista, sisältäen esim postituskulutkin!
GreenStreet.fi :: kahvi, kofeiiniton kahvi, senza kofeiiniton kahvi

Tuollainenhin palsta sattui silmään..:D
MyCafe

Viimeksi muokattu:
:ashamed: kiitos mur-mur! Minullapa meneekin nuo kolme kupposta jo aamupäivän kuluessa... olen siis oikeasti koukussa :eek:. JA mä sorrun niihin kaikkiin espressoihin ja muihinkin. Kauppalista uusiksi, kiitos vinkistä, ostanpa sitten jo huomenna, sillä en nyt halua haaskata yhtään yrityskertaa tämän takia ainakaan.

Yhteistyössä