Ottis-Kattis:hug:. Sähän voi ottaa automatkalle sun itsesi keksimät molemmat siedätysvaihtoehtot: pullo viiniä JA paljon erivärisiä lankoja. Voi, miten mageita sukkia siitä vois tullakaan
.
Putunen ja Mafinka Salatieteeltähän toi simppojen talletusaikataulu kyllä kuulostaa. Otatte ja annatte vaan aina kun teillä sellainen fiilis. Oon ihan varma että sillä(kin) lailla te vauvan saatte. :heart:.
Mur-mur kertoi, että simppaset tavallaan auraavat tien muillekin. Kuulostaa ihan loogiselta; sillä laillahan ne vaikkapa Tour De Francessa fillarilla ajavat toistensa peesissä
.
Ihanaa
mur-mur taas lukea sun ellotusolosta (ja taas kuulostaa kaamealta, jos ei tietäis miks se etominen ja huono olo on niin hyvä juttu). Ymmärsinks mä nyt oikein, että meinaat siis lopettaa luget JO dpo10 jos testissä ei näy mitään, VAIKKA ei ole korkeahormoninen tyyppi? Kuinka pitkään sun on käsketty niitä lugeja käyttää? Mulle on aina annettu klinikalta ohje että testiin asti (ja testi pp14). Ekalla kerralla mulle tuli lugeista oireita vaikka minkälaisia (ja siitä kierrosta sitten plussasin), toisella kerralla ei tullut niistä mitään oireita (enkä sitten plussannutkaan). Niin että mur-mur kuule; huoli pois:hug: :kiss:, täällä peukuttelen hirmuna sulle d:heart:b
Mami41 Hurrrrrjasti onnea tähän kiertoon.
Mahdotontako Voihan paska, etten paremmin sano
. Munb äitini aina sanoi, että Jaffa, banaani, paahtoleipä (paahdettu, päälle vähän margariinia) ja hyvä kirja auttavat. Voimatsemppiparanemisvaloplussahali sinulle :hug:!
Mur-mur Voihan kökkö kun nyt menit negan testaamaan. Mutta SILTIKIN sanon ettei nyt heitellä kirveitä kaivoihin vielä. Tää on NIIN salatiedettä, ettei MISTÄÄN voi tietää varmaksi MITÄÄN. Jos vaan pystyisit oottamaan sinne lauantaille, niin sitten vois jo jotain tulkintaakin olla
Tosin: aina ei silloinkaan näy. Ja nyt arvaan, että siihen vastaat sulla AINA näkyneen jonain tiettynä dpo-päivänä
MUTTA: eikös se niin ole, että ensinnäkin oireet ja hormonitasot on kaikilla yksilöllisiä JA yhdellä yksilöllä kierrot on yksilöllisiä, JOTEN: ei voi luottaa siihen mitä jollain toisella on ollut EIKÄ siihen miten itellä on ennen mennyt. Pois huoli ja kiurja mieli mur-murin luota HUSSS! Ja mur-murille puss :kiss:.!