40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Putunen Mafinka turisi ihan asiaa eli antaa palaa vaan. Esim. lauantain ekat simppasethan on runsaammillaan jos on päivä tai pari ollut väliä, joten sen jälkeen ei tarvi varmaankaan enää pihtailla, vaan saa pupuilla NIIN PALJON KU HALUAA :heart: jos ovis vaikkapa sunnuntaina. Sitä siis ajoin takaa, ett pienen tauon jälkeen simppoja ehtii valmistua enemmän ja silloin niillä on myös iskuvoimaa enemmän =). Teillä toi ajoitus ei vaan osu ihan iisisti nappiin ton opin mukaan, mutt kyllä mä uskon, ett teillä niitä simppasia on ihan tarpeeksi tarjolla joka tapauksessa ja ilman laskeskeluakin, varsinkin kun rakkauselämä on muuten kunnossa. Joku taisi joskus kirjoitella siitäkin miten miehen orgasmiin vaikuttaa tunnetila rakastellessa.

Mulla vaan on itselläni suunnitelma, ett jos lomalla saan simppasia eka kerran la tai su kun perjantai on matkustettu, että piliä mun ei tarvikaan sitten hätyytellä ennenkuin ti tai ke seuraavan kerran jos ovis keskiviikkona tai torstaina ja sen jälkeen saa pupuilla niin paljon ku lystää =), mutt väliä tulee kuitenkin se 3 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Kyllä siinä tumppuun vetämisessä on ideaa :LOL:. Minä ainakin olen omalle ukkokullalleni joskus ovista odotellessa sanonut, että "En Minä nyt niitä simppoja tarvi, mutt Sun olis hyvä vähän uudistaa varastoa" eli jos ei muuta niin "vetää käteen".
 
Heipä hei!
Päivittäjä ihanainen, täällä ovisplussa pärähti tänään ja piikin tuikkaan myöhään illalla, joten piinailu alkaa taas:D Kovat kivut on kyllä taasen ollu, lumitöitä kun tein, ni per**leitä lenteli aina ku tökkäs kola:eek:
Ma olen kan ukolle ehdottanu, että käyttäis nyrkkikyllikkiä välillä ku ei joka päivä jaksais.....ei o auttanu:rolleyes:
Kaikille hauskaa illanjatkoa ja puhureita puuhiin:wave:
 
Lueskelin keskusteluanne simoista ja sopivasta ajankohdasta..

Ei kannattaisi miesten pihtailla, ain kun maistuu antaa mennä vaan:p var-sin-kin jos osoite ei ole samassa taloudessa!:heart:
Toki simotkin tarvitsevat sen kypsymisaikansa ja jos oikein tarkkoja ollaan, on sitä pupusteluväliä hyväinen pitää se päivä, pari.:)

Eivätkä ne simot siellä toistensa tukkeena ole olleskaan - ennemminkin auttavat toisiaan eteenpäin hirmuisella hännän vispomisella!!
(tulee kuulemma sellainen aurattu tie, kuin joki mitä pitkin kaikki siimahäntäiset koettavat mennä munasolua kohden.)
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun meitin poikenen sai taas ihan kauhian huutopotkuraivarin..anna mun kaikki kestää!!
Kun iskän pinna meinaa katketa, on miun pakko vain jaksaa olla menemäti siihen lapsen raivoon mukaan, oltava raaaaauhaaalllinen

Kaikki päättyi lopuilta halauksiin ja suukotteluihin - siis hyvin ja anteeksikin poikanen pyysi..vielä iskältä pitäis, mutta ei kuulemma halua pyytää kun "ei se kuiteskaan anna"!!;)(antaa se)

Mies on tässä suhteessa kuin lapsi itsekkin, nöpsöttää hieman suuttuneena nyt saunan jälkeen(poikanen ei iskän kanssa halunnutkaan sitten lähteä)..voi että, noiden keskenkasvuisten kera on kestämistä välillä - juu, ihan monikossa!!:whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
Miulla oli taasen päivällistä syödessä hieman huonoa oloista!!.ei aamupalaa tai iltakaffetta nauttiessa, vain tukevampaa evästä syödessä..höh!:O

Kovasti on kyllä ollut dpo6-7 lähtien noita masutuntemuksia ja turvoksissahin koko masukka:x
Niin..ja mikä myöskin tooooosi turvoksissa, on a-la-ker-ta - hyvä että niittä pienen pieniä Luge palleroita saan laiteltua!

Kärsivällisyyttä vielä pitäis olla lauantai aamuun asti, en usko millään noilla liuskatesteillä mitään näkyvän ennen sitä(jos on näkyäkseen)..ja ku miulle EIIIIII ole sitä kärsivällisyyttä juurikaan suotu!!!!!!!!!!!..tunnustan häpeillen
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kyllähän sinä viimeistään TOTT-päivänä dippaat, jookosta :heart:? Jos sulla erittäin herkkiä testejä, niin vois jo huomenaamuna antaa vähän osviittaa =). En minä yllytä :saint:. Jännittää vaan niin sun puolesta, etten millään malttais odotella :ashamed:.

mahdotontako Entäs sinä, dippailitko tänään? Näkyykö jo viiva selvempänä? Peukutuksia :heart:.
 
Ottis kyllä mie päivittäin(tyhmä kun olen)dippaan tuonne dpo13 asti
Testit ovat niitä halppis David liusatestejä ei herkkiä, vaan 25mIU/ml

TOTT päivänä miulla dpo10..ei varmaan näy silloinkaan mitään, vaikka tärppi olisihin käynyt, mie kun en ole niittä korkeahormoonisia olleskaan.

Siihen mennessä jos mitään ei ole näkynyt testissä, lopetan Lugetkin..en halua, että vuoto sitten turhaan viivästyy.

Miekin Mahdotontako(n) kuulumisia olen täällä käynyt kurkkimassa, mikähän hällä tilanne?=)
 
Mie olen tänään illasta selaillut netistä Lugesteronista ja mahdollisista oireista..
..huoks..ja kyllähän niitä vain on ja monella..juurikin samanlaisia "raskausoireita" kuin miullahin..voihan PASKA, en paremmin sano!:headwall:..nämä miun tuntemukset ON varmasti noista Lugeista johtuvia..siis:

Välillä huonoa oloa, masu tuntemuksia/turvotusta, väsymystä, palelua, lisääntynyttä virtsaamisen tarvetta, alakerta pehmyt/turvonnut..tässä selkeimmät.
(kuumottelun tilalla palelua, joka EI ole miulla R-oire)
..ja vielä yksi, mistä moni maininnut: lämpöjen nousu..eiköhän nämä jo riitäkkin..:(

Mie ne jaksaaaaaaaaa, enenenenenenenenenenenene...


Jos oireet tämmöisiä joka kerta, jätän koko pallerot poijjes - Kiitos, EI kiitos!!


Nati nati ihanaiset:heart:..jospa huomenna paremmat tunnelmat, nyt tuli mur-murille tosi masis..
 
Viimeksi muokattu:
voi mur-mur:(...mut nehän VOI OLLA IHAN OIKEITAKIN OIREITA=) ja sullehan oli se PLUSSAlaivan hyttipaikkakin varattu! Älä nyt heitä kirvestä vielä kaivoon!!!! Nainen!!dbo8 vasta vai 9 eikös niin...ei se voi vielä näkyäkkään ja vaikka oireet ois Lugeista ni oireettomanakin voi raskautua ja sun omat oireet voi peittyä noiden vahvempien Luge oireiden alle ikäänkuin...häntä pystyyn!:heart:
 
Tuossa nyt vielä "epätoitoivoisen roskidyykkarin" linkki siihen ysin jälkeen dipattuun testiin..:)
Aijaa.com - 7469692.jpg
..ja mie saan 400% suurentamalla punertavaa siihen viivaseen näkymään alareunaan..heikosti tosin..huoks..on tämä ihan ***seestä taasen..onneksi ei joka kierto ole ihan tällainen(vai onko??):O

Nati nati uudemman kerran:heart:

((muoks)) kiitos kaunis pikkutirri:kiss:..Hitto kun tuo maltti vaan ei ole miun valtti:whistle::headwall:..tällä ikää jo luu-li-si löytyvän..mie menen aina sekaisin kun kierto lähenee loppuaan-IIIIIKKKKSSS!!!:D
..juu, dpo8 ysiltä ilalla on dipattu tuo testi.

Nyt mie kyllä lähen syöööömäään, miulle tuli nälkä!!:p
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur ootkos kuulolla? Mä en niitä sun vinkkaamia testejä tilannu kun viimeyönä mulla ei ollu täällä mukana pankkitunnuksia ja tänään tutkin kaappia ja mulla onkin ystävän antamia raskaus testejä 2 kpl ja kattelin niistä et oisivat herkkiä sen saman 10mlU/ml mitkä ne sun vinkkaamatkin..jonka johdosta en tänäänkään mukaan niitä pankkitunnuksia ottanut:(...nyt kumminkin googlettelin tietoa noista r-testeistä(ovat merkkiä Sofi One Step) ja muutamassa ketjussa ne ainakin haukuttiin lyttyyn:(...pöh...noh..näillä nyt mennään ja maanantaina kun dpo10 jos näkyy vaikka kuinkakin halju haamulaisen veljen kummin koiran kaima ni en kyllä uskalla niitä menkkojen siirto tabuja alottaa...onko sulla kokemuksia näistä Sofi testeistä?
 
mur-mur kyllä mäkin tuossa jo jonkinmoista viivasta näjen ja himpun väriäkin=) häntä pystyyn vaan ja peukutuksia kaikilla raajoilla että viivanen vahvistuupi ja saapi enempi väriä kylkeensä=)...hyviä öitä sinulle..mun on taas vähän mentävä...:wave:
 
Täällähän mie vielä, konetta just sulkemassa - masu kurnii;)

Ovat ihan Ok testejä kun muistaa tulkita testiajan sisään - EI enään kun aika mennyt umpeen!
Saattavat siis antaa noita viivanpaikkoja/roskisviivasia..
MUTTA, miun mielestäin..jos viivassa väriä se l k e ä s t i, vaikka testiaika mennyt umpeen, on sitä HCG:tä ainahin pikkasen elinmistössä ja näin ollen testi reagoi vain viiveellä.

Toivon silloin dpo10 sinne siun testiin tulevan ainahin sellaisen, punertavan haamulaisen:heart:

Ps. Mie en siis nähnyt omiani..en ihan höperö sentäis;)(vaikka aika sellainen olenhin kyllä)
..tuollainen ujo punaviivanen vain täytyis tulla ainahin testiajan sisään n. 10-15min.
 
Viimeksi muokattu:
Niobe ja Rominas, onnea, onnea plussista ja tervetuloa tuonne odottajien puolelle juttelemaan tai ainakin vakoilemaan :) Morticia aloitti vol 3:n, laittaisin linkin siihen suoraan, jos osaisin, mutta tietokonenero mur-mur tai joku muu varmaan osaa ;) Ja toivotaan, että teitä on siellä maaliskuun koittaessa kokonainen laivallinen.

Taavi 17+5
 
Huomenta :)

Kyllä minäkin mur-mur näen testikuvassa punertavaa viivasta. Viivan alaosassa ainaskin näkyy punaista, kun suurensin kuvaa :heart: Ihan älyttömän paljon plussapuhuria sinun suuntaan putuselta !!!!!!! Toivottavasti TOTT -päivänä tulisi jo selkeämpi viiva =)

Kiva taavi166 kun kävit moikkaamassa :wave: Sinnehän me yritetään oikein joukolla nyt :flower:

Pikkutirrille hirmu hirmu isot plussapeukutukset dpo 10 tehtävään testiin!!! :heart:
 
Huomenet kaikille!

Edellisyönä alkoi ihan hirmuinen vatsatauti, vesiripulia ja samalla oksensin pesuvatiin , kuumetta ja pääsärkyä, elinen meni oksennellessa ja ripuloidessa, koko päivä sängyssä, vesikään ei pysynyt sisällä:=(..illalla mies toi mehujäätelöä ja jaffaa, ne alkoivat onneksi pysymään sisällä, kuumetta 38,2.
Tänään söin puuroa ja hetekn päästä pääsin jälleen ripuloimaan, ei kiva.
Eli dippaillut en ole.

Mur-Mur: Minäkin näin punaista testissäsi, kun suurensin sitä, osasin jopa:)

Meillä nyt työntekijöillä tätä tautia ja asiakkailla.

Kaikille toivon tämän helmikuun olevan se plussakuu ja laivaan astuvamme, ihan jokainen!!:heart:

Mahdotontako:heart:
 
Voi Mahdotontako, mikä kurjake tauti siuun iskenyt :(
Pikaista paranemista ja plussasadetta!!

Kiitos Madotontako ja putunen..mutta taisi jäädä ihan yrityksesksi miun tärppi..tuli vaan niin selkeä olo ja lämmöt ovat todella matalalla, 36.3(en ole vielä Lugea laittanut)uskonkin niiden taas nousevan kun palleron laittelen..huoks..

Dippasinhan mie aamupisuun(dpo9) ja kovasti kuvasia koetin ottaa, suurentelein, kääntelin ja vääntelin - nega, mikä nega..Pläääh nyt saa riittää:O en jaksa..:ashamed:

Dippaan seuraavan kerran vasta dpo12 lauantaina.

Mukavaa päivää kaikille:heart: täällä pakkasta -10C ja karmea myrkyinen tuuli - hyyyyyrrr
 
Mutta jospa sulla mur-mur onkin nyt sellainen kiinnittymisdippi ja siitä ne lämmöt taas lähtee nousuun :hug: :heart: Ja lauantaina se plussa sitten pärähtää :rolleyes: Toivotaan parasta.

Mahdotontakolle paranemissäteitä !!! Ja kun jaksat taas testata, niin testiin sitä PLUSSAA!! :heart:
 
Dippailin jo varuilta ovista (nyt kp7) niin ei juurikaan mitään testiviivasen kohdalle piirtynyt. Tällä kiertoa ovis on siis toivottavasti omalla kohdallaan eikä etuajassa. Oiskohan viime kierrossa jotenkin se maca jouduttanut hormonitoimintaa, kun ei ollut ihan mulle normaali kierto. Ei tosin tullut niitä "raskausoireitakaan" :D joka oli hyvä, kun ne liiaksi toiveita aina herättää. (niin... päivitykseen tiedoksi, että eilen ei ollut mun kohdalla listalla kp-päivät lisääntyneet, ja tänään pitäisi olla jo kp7 - eikä 6)....
Nyt on gla-valmistetta nautiskeltu (macassa taukoa) ja gelee royaliakin kokeilen. Pitäisi ainakin iholle ja hiuksille tehdä hyvää (ja toivottavasti muillekin solusille... :))

Plussia nyt lisää tänne!, kukahan saa hyttipaikan seuraavaksi????=) Mukavaa päivää kaikille :heart:

 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sointu2010 (41)...........kp6/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp7/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp7/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp12/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp12/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp16/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp17/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp17/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp19/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp20/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp20/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp22/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp25/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp24/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp24/27-32......yk7(07/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp29/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp29/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Mother Mary? (45)........kp37/25..........yk6kk....................1
*Justiina* (38).............kp41/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








Mami-41 (41)...................dpo0
muumimamma-72 (38).....dpo3
pikkutirri (41)...................dpo5
mur-mur (45)...................dpo9
sarppav (40)....................dpo10
Mahdotontako (46)...........dpo11


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
putunen, nyt on päivitykset kohdillaan.:wave:

Tuosta kiinnittymisdipistä paljonkin lueskelin viime vuonna ulkolaisilta sivustoilta..ei sellaista okiasti olekkaan, kuulemma..: /..enkä itsekkään ole sellaista selkeää lämpöjen laskua huommannut plusskierroilla..mie täällä nyt niin negana olen:|

Mielialat vaihtelee, kuin vuoristoradassa olisi!:kieh::LOL::whistle::p
 
Viimeksi muokattu:
Mur-Mur Kyllä se plussaksi ehtii vielä sinulla!:heart:

Kiitos paranemistoivotuksista!!

Dippasin, mutta pissa laimeaa 2 tuntia rakossa ollutta, mutta laitan kuvan kuitenkin arvioitavaksi, ei taida kyllä punaista näkyä toisessa viivassa, mutta tulipa testattua, nyt taas nukkumaan.

 
Mahdotontako - kyllähän siinä toisessa viivassa on selvästi punaista! Viiva vaan on vähän epämääräisen muotoinen, mutta punainen kyllä =) Sitä en tiedä, onko se viiva juuri siinä missä sen pitäisi olla - tuossa välissä on tuollainen hassu taitoskohta, mutta sen toisella puolella (siis vasemmalla) kyllä on selvää punaista. Toivottavasti merkitsisi juuri sitä :heart:, plussapuhuria sinnepäin roppakaupalla!!! Ja taikakuun taikaa!!
 

Yhteistyössä