Kiitos
Ottis-Kattis, mur-mur, pikkutirri, Mafinka, Muumimamma-72 ja kaikki te ihgut immeiset pllurapuhureista :kiss:. Eilisessä ultrassa oli yhteensä neljä kunnollisen kokoista munarakkulaa ja kaks pienempää, jotka MAHDOLLISESTI ehtivät mukaan (jos nyt oikein käsitin). Perjantaina on punktio ja maanantaina sitten siirto - mikäli mitään siirrettävää on. En usko että pakkaseen jää mitään ja usko että mitään siirrettävääkään on, on hyvin heikko.
Ottis-kattis ja mur-mur Te ootte niiiin hassunhauskoja testi-innossanne :heart: :kiss: :hug:
. Ymmärrän sen ihan täysin, mutta silti mua välillä naurattaa (hyväntahtoisesti!) teidän testailujen suurkulutus. Mutta huom! Ite olin taanoin ihan samanlainen, mä vaan ostin kaikki miljoonat r-testini apteekista isolla hinnalla
, te sentään ootte huomattavasti fiksumpia
. Mulla on testaamisinto hiipunut. Päätinkin, että jos siirtoon asti pääsen, en aio testata ollenkaan (VASTA JOS täti REILUSTI myöhässä) ja jos en pääse siirtoon asti, ei ole tarvetta testatakaan.
Mur-murin plussaan puhuroin sitä väripigmenttiä lisää, jotta viiva vahvenee. Ihana lukea että sulla on laattakin lentänyt
. (Jos ei tietäis asiayhteyttä, toi lause vois kuulostaa ironiselta
). Jotenkin mulla on kyllä vahva tunne, että nyt se sun plussa napsahti ja laiva on mur-murilla lastattu :heart:. Sulla on ihan kohta edessä uuden kameran osto
!
Mafinka ja kaikki muutkin. Mä kävin noin puoltoista vuotta sitten muutaman kuukauden ajan
vyöhyketerapeutilla. Oli oikein ihana sympaattinen empaattinen ja ammattitaitoinen, joka osas nää lapsettomuusjutut. En tiedä oliko varsinaisesti ERIKOISTUNUT siihen, mutta mulle tuli luottavainen olo hänen käsissään, niin paljon hän asiasta tiesi. Tulosta (lasta) ei mulle kyllä tullut, mutta se taas saattoi johtua miljoonasta muusta syystä (silloisen miehen simpoista (joiden hedelmällisyydestä ei ollut (eikä ole) mitään tietoa), stressistä, mun vanhuudesta, jne.). Muttta tosiaan, minäkin olen kuullut/lukenut vyöhytketerapian auttaneen, siksi sinne silloin hakeuduinkin. Jo ihan itsensä takia sitä suosittelen, niin ihanan rentouttavaa se oli!
Pikkutirri Toivon hurjana, että nyt olis onnannu, niin sun ei tarttis enää huolehtia ovisken ajankohdista, teinien olemisesta ja simppojen saannin ajoituksesta. Pluuuuuuuuh + pikkutirrille, sitten kun testaat (mutta malta vielä tovi jos toinenkin
).
Jutsiina huhuu!!! Mitä kuuluu? Sulla on jo dpo22, huhuu, ootko testannut? Kyselee melkein kaimasi Hystiina
Muumimamma-72 Ihunat se**isessiot teillä ukkelin kans, ihan kateeks käy
. (On mullakin ollut moista meininkiä joskus muinoin, ennen ajanlaskun alkua, silloin kampakeraamisella ajalla... vaan ei oo enää
) Sun seuraavat noin kaks viikkoa on r-testiplussan venttaamista ja sehän on tunnetusti h-i-d-a-s-t-a aikaa. Tehän voitte joutessanne nopeuttaa ajan kulumista hommailemalla miten ja millon missäkin
. Ja sit kyl kerrot kaikki täällä meidän iloks
.
Putunen Onnea ovisken metsästykseen :heart:
Sarppav peukuttelen sulle d
b KAIKILLA peukaloilla!
Mami41 Kurjan kurja kuulla että sulla on menny kesken :(. Mutta luulenpa, että NYT on sen sisukkaan plussan vuoro. Onnea hormoniavusteiseen koti-inssiin - siis ihan tiikerinä sitä toivon. Kiva kun anoppikin pääs hospitaalista pois, nyt voitte huoahtaa ja keskittyä itsiinne ja siihen tulevaan ja pysyvään plussaan! :heart: