Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Rominas onne miljuunasti, ihanaa ja mahtavaa:flower::heart:
Ja
Niobelle myös samanmoiset onnittelut, ihan upeita nämä plussa uutiset:flower::heart:
Hystis jännäilen tääl sun pllura tilannetta,
ja peukuttelen raajat pystyssä jotta kaikki kasvais ja saisit pakkaseenkin "saalista"
Kyselit meidän tai mun piikityksistä, puregonia pistän 7 päivää alkukiertoon, ihan pieni on annostus, 50 jotain ja tarkotus on kypsytellä munis/muniksia, kun mulla toi ovis tuppaa oleen niin aikaseen, joskus jo kp8 ni tuo lääke vähän lykkää ovista, kun limakalvo taas ei ole kasvanu tarpeeks noin alku kierrossa....sori jos sekavaa pölötystä:ashamed:
Tää hoito on vähän tämmöstä hormoniavusteista koti inssiä
näin me gynen kans se nimettiin!
Lisäks on disperiini ja kortisoni ja sit irrotuspiikki pregnyl ja luget tietty.Puol vuotta on ny näin menty, aina välillä lisätty troppeja ja tänä aikana plussia on tullu 2, mutta menny kesken heti alkuunsa, lekuri on tosi kannustava ja uskoo tästä apua olevan, mulla meinaa kyllä usko loppua aina välillä...:kieh: Jouluukussa sain ukkelin syntymäpäivänä digitestiin tuon ihanan raskaana2-3 ,sitten taas vuoti pois... Toiveet on taas korkeella tässäkin kierrossa ja yritys jatkuu.......
Sulle toivon niin kovasti plussaa tästä hoitorumbasta, että peuk peuk hirmusti:heart:
Anoppikin pääsee tänään sairaalasta pois, pallolaajennus tehtiin viime to ja nyt on ok, onneksi.
Mahdotontako puhuria sinne puuuuuuuh, vahvistuvaa viivaa toivon, jännää jännää:heart:
Ja kaikille muillekkin aurinkoa alkavaan viikkoon, meillä s-tilin kartutus jatkuu
Heipat:wave: