40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur Voi sinnnuu ihunaa testi-intoilijaa :hug: ja :kiss: ! Mä haluaisin hyppiä riemusta ja kiljahdella kivoja sanoja ympäriinsä sen sun viivasi puolesta, mutta mä en uskalla ihan täysiä vielä kuitenkaan, kun jos se ei siitä vahvistu ja plussaksi muutu ja sellaisena pysy, niin sitten tulee iso suru. MUTTA maltillsen kiljahduksen ilmoille päästin kuitenkin, koska Kapteeni Rominas käski kaikkien lastautua laivaan ja tässä sitä nyt on tän päivän aikana tullu jo kaks plussaa: Naobin ja sun :heart:. Voi mur-mur; mä lähetän väripigmenttiä niihin sun tikkuihin. Koita pitää ainakin yks välipäivä testaamisessa, niin ne sun kolme riittää pitemmälle. pystytkös... :LOL: :)
 
Voih ihana mur-mur=) onnea serkun kummin kaimasta ja vahvistusta sille pienelle mahdolliselle sisälläsi joka ehkä just koittaa tehdä pesää=)
Hystis, mulla dbo1 ja siemeniä ehkä oikeaan aikaan sain sisuksiini...mutta ei mulla oo kovinkaan toiveikas olo: /..viime kierron lopulla ultrattiin ja kohdun limakalvo oli vaan 3mm joten jos ei oo tässä kierrossa paksumpi niin eipä siihen pysty mitään kiinnittymään:(..torstaina on kp21 ja silloin meen verikokeeseen(olikohan joku S-PROG) ja sen jälkeen varailen taas aikaa gynelle...selvitellään vähän että "missä mennään"...toivon että toi limakalvon paksuus saataisiin kuntoon...
Kiitos mur-mur päivityksestä! Ja voi kuinka ihanasti poika kehuikaan sua niistä mokkapaloista=), varmaan olivat hyviä...mä oon niin huono kokkaamaan ja leipomaan..tai oikeestaan en pidä siitä hommasta ollenkaan joten meillä keittiössä mennään helpoimman kautta...

on: mä oon nyt lähipäivinä värkänny itelleni sellasta tunikaa..tulikin oikeen "mamma malli"...rintojen alta rypytyksenä se helmaosa..näyttää kyllä niiiiin äitiysvaatteelta että tohtiiko tuota käyttääkään...ihana kyllä ois jos sinne helman alle sais masun kasvamaan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hystis juuuuh, mie yritän huomenna olla dippaamati..jos sitten maanantai aamuna, dpo7 kattelis uudemman kerran ja vaikka ihan aamupisusta;)
Väribigmentithin nappasin..noooonikkään, kiini jos vaikka hyvinhin tarttuisi testiin:heart:
..tätä tämä kuumeilu&haaveilu teettää - järki vallan meinaa mennä!!
..vaan, minkäs teet..


..sitä vielä piti..miun KN roikuskelee toooosi alhaalla, vaikia oli ihan lugepallerot laitella:$
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri, ihan siun näköinen asu on, ihuna tuo "hattara" hattunen=)
..ja voi miten kauniisti se raskaus masu tuolta pömpöttäisikään tunikan alta..toivon sitä siulle:heart:

Mie lipaisin tosi nopsaan pari pulloa olusta - Rööööyh sinne män!..sitten paistelin lihapulla/paprika/juustomunakkaan ittelleni ja miehelle-Namis:p
 
Viimeksi muokattu:
Kauniita unosia jokaiselle ihanaiselle!!

..mikäli Rominas huomenna dippaileepi, niin sinne testiin..PUUUUUH:whistle:kunnon :heart:plussa:heart: puhu!!

Ps. Mahdotontako, sinnuu unhoitin moikata - Heips:wave:
..ja plussasätehiä laitan sinne siullehin päin!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia Siskot!

Kapteenin käsky siis otettu kuuleviin korviin... :D ja plussia alkanut jo sadella! Mainiota!

Niobe: Lämpimät onnittelut plussasta!:heart:

on: Päivän testi testattu: R-testin viivanen vahvistunut! Hailakka edelleenkin mutta vahvempi kuin eilen!

Mies saa apoteekista tuoda CB:n testin ja Apteekin Oman, kun isoon kaapunkiin menee tänään. Niiden jälkeen alan oikeasti uskomaan, että on se totta! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Rominas..MAHTAVANUPEAA, UHUNATA KERRASSANSA!!!!!!!!!

Edelleenkin tarrasukkasia pikkiselle:heart::kiss::heart::kiss::heart::kiss:

..pikku pyyntönen..voisikos siitä ihanasta ihmeestä saada kuvasta?..niittä niiiiin ihuna kattella aina..:)
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sointu2010 (41)...........kp3/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp4/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp4/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp9/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp9/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp13/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp14/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp14/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp16/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp17/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp17/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp19/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp21/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp21/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp22/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp24/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp26/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp26/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Niobe (41)...................kp30/26-29......yk?...........................1:heart:
Mother Mary? (45)........kp34/25..........yk6kk....................1
*Justiina* (38).............kp38/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








muumimamma-72 (38).....dpo0
pikkutirri (41)...................dpo2
mur-mur (45)...................dpo6
sarppav (40)....................dpo7
Mahdotontako (46)...........dpo8
Rominas (41)...................dpo12
*Justiina* (38).................dpo20


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
mur-mur: Voi hyvin mielelläni laittasin kuvan mutta mun kameran laturi on kadonnut, ilmeisesti muuton yhteydessä, ja en pysty kuvaan mitään.

Isännällä on kyllä fiini ja kallis laite ... niin fiini etten osaa sitä käyttää. Mutta jospa cb:n testin jälkeen saisin isännän houkuteltua napsaseen kuvan ja siirtään sen koneelle... :)
 
mur-mur: Mää olen viskonut vanhat testit roskiin... :ashamed:

Mies toi First Signalin ja Clearbluen. Uskaltakohan tuon First Signalin tehdä näin pvällä?

Uskalsin tehdä... :LOL: Ja juu.... viivoja kaksi! Huomenna aamupisusta Clearblue.

Kyllä mää nyt alan uskoa, että on se totta! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: Rapisteletko huomenna taas?? Laiva kutsuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

Entäs Sarpav ja Mahdotontako? Rapi-rapi!!! :)

Pikkutirri: Hmmm... Entäpäs jos mamma-tunika onkin ENNE plussasta?? :)

on: Eilen kun kirjoitin etten kerro miehelle vielä mitään viivasista, niin sen lauseen voipi unohtaa.... :LOL:
Mies tuossa marisi, marisi, marisi ja vielä kerran marisi ihan turhanpäiväisistä, toisarvoisista asioista ...lähinnä mitä hän ei ole saanut täällä uudessa kodissa laitella, kun en mm. lupaa ole antanut laittaa hyllyä sinne ja toista tänne, niin päätin sitten vaientaa ukon! :LOL: Vaikenihan se! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Rominas, tuopa olihin hyvä keino saada miehelle jauhot suuhut ja hiljaseksi!!:D
..juuuuh, kait mie sitten huomenissa dippailen..katellaan..:rolleyes:

Mahdotontako mie peukuttelen d=)b kovasti siulle:heart:

..ja kaikille muillehin loppukiertolaisille ihan huuuuurrrrrja plussapuhu PUUUUUH:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Rominas Ihanaa,että viivanen vain vahvistuupi:heart:Nyt vain toivotaan pienelle pesänrakentajalle kovasti tarrasukkia mukaan:heart:
Koukkaappas nyt laivan kapteenina se mur-mur ja mahdotontako kyytiin seuraavaksi;)

Mitäs Justiinalle kuuluupi??

ON:tein taas aamupäivällä ovis testin ja toinen viivanen oli jo vaaleampi eli se ovis oli eilen niin kuin arvelinkin ja onneksi saatiin talletukset tehtyä ajoissa;) Nyt vaan alkaa taas se kierron inhottavin vaihe eli loputon odottelu|O
 
Hei vaan,
minäkin toivoisin pääseväni laivan kyytiin.
Testannut en ole, enkä testaa ennenkuin viikon päästä, jos tätsy ei kurvaa pihaan.
Oireita on ja ei ole... Ihan niinkuin ennenkin.

Rominas, onnea plussasta! Paljon tarrasukkia sinulle!
Meidänkin pienimies on saanut alkunsa jotakin 10.2.2008. Koskas teidän poju sitten syntyi? Meillä näki päivänvalon 2.11.2008

Niobelle myös onnea ja tarrasukkia paljon matkaan!
 
ihanaa Rominas kun viivanen vaan vahvistuu=):flower: oon niiiiiin onnellinen sun puolesta...oisko se sitten Mahdotontako vuoro marssia laivaan ja Sarppav ja Mur-mur ja ihan kaikki me muutkin=):heart:
Kumpa se oliskin enne tää "mamma tunika"=)...just olin Me&I kutsuilla ja ompa nuo pienet vaatteet vaan nin ihania:heart:
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri, ON se kuule enne - se tunika meinaan.:)

sarppav
, siulle sinne myöskin plussasätehiä:heart:

Miulla täällä pientä jomotusta alkanut illasta olemaan alakerrassa:$..voi voi kun oliskin SITÄ:heart:
..mie niin sinne + laivaan haluan kanssa seilamaan, sellaisia IIIISOOOOJA plussakuohuja päin!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
No niin siis heippa taas kaikille, kotona olen, eikä päästy tänään pupustelemaan :( mutta toivotaan että simppasia on tallessa mikäli se ovis sieltä saapuu :ashamed:
Mutta mitä ihanaa ihmettä täällä tapahtuu, taikahelmikuussa :) Niobe ja Rominas ja vielä mur-mur ihanaaaaa!
Pikkutirri minäkin muuten ajattelin että taitaa se ihana tunika olla enne :heart:
Kiitos ihana Hysteria ja Mumumimamma72 niinkuin kaikki muutkin jotka kannustavat jaksamaan sitä ihmettä...
Johtuuko muuten tuo oviksen heitto kuukautiskierrosta vai "elääkö" ovis omaa elämäänsä eli onko se 14 vrk ennen kuukautisia vaan joku keskiarvo??? Itselläni ei todellakaan ole ollut minkäänlaista oiretta oviksesta, ajattelinkin että jos se tuntemus on vaan kun irtoaa oikealta puolelta, sillä kyllähän sitä sanotaan että kaikki eivät edes huomaa ovista eikä kuulemma kaikilla limaa irtoa samalla tavalla.
Toivotaan että mahdollisimman moni pääsee tuohon laivaan seilaamaan!! :kiss: ja :hug: kaikille!
 
Mafinka, se ovis on yleensä siinä kierron puolivälissä..siun kierto on 28..eli ovis monasti silloin Kp13-16 välillä.(miulla oli kierron olessa 28 ovis+ yleensä Kp12-14)
Uskotaanpas sen tulevan ihan ensi viikon alkupäivillä!!:wave::heart:

Mafinka, en mie ole plussanut..vielä..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka, mulla tää kierto ns. vasemman vuoro enkä tuntenut sitä ovista kuten oon oikeelta tuntenut...tikutin kumminkin ja LH ainakin kohos..sitähän en voi tietää että irtosko oikeesti sitten kumminkaan...toiveissa on kuitenkin parempi elää kun toivotonna=) ja halu ainakin kova päästä 9kk +laivareissulle mukaan...toivon että sulla se ovulaatio oikeasti tapahtuu...ja mullakin:rolleyes:
on: isommat viety isällee taas kahdeksi viikoksi..toisaalta niin haikee tää sunnuntai aina kun he lähtevät...onneksi on meillä tuo pieni tyttönen täällä ilonamme...nyt se pieni on jo nukkumassa ja meille sauna lämpenemässä..sitten ois ehkä se meijen (miehen ja mun) oma aika ja hetki:heart: ihanaa vaikka ollaanhan me nyt "lähennytty" viimeaikoina enempikin:D...huomenna alkaa taas lomautusviikon jälkeen työt molemmilla, mies aamuun ja mä vasta yöhön...hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja nautitaan tästä sunnuntai illasta vielä=)
Plussatähtösiä meille kaikille!!!
 
Miulla tuntuu irtoavan aina vain vasemmalta tuo murakkula..siltä ainahin tuntuu, sille puolen jomotteleepi kovasti oviksen aikoihin.
-09 raskaudessa oli irronut myöskin vasemmalta puolen.

Jokohan me huomenna nähdään Rominaksen testistä ihan kuvanen, ihuna olis!:)

pikkutirrille
romanttisia ja intohimoisia tunnelmia miehen kera - nyt kun isommat lapsoset ovat toisaalla!;):heart:

Miulla on jomotellut alamasua jo usiamman tunnin, alkoi tuossa iltapäivällä neljän maissa..tietäneekö sitten mitään muuta kuin tädin tuloa aikanaan jääpi nähtäväksi - vielä 9vrk kun/jos uusi kierto alkaa.
Mitään oviksen jälkeisiä jutskia/tuntemuksia ei NYT ollutkaan..ja mietinhin, että johtuukohan noista Luge palleroista?..

Mukavaista illan jatkoa ja kauniita unosia kun höyhensaarille matkaatte:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä