40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Rominas..Aaaahaaa, ei siis mitään jomotuksia tai tuikkimisia masulla/muniksissa?..tisut oireillu, huimauksia, ruokahalun lisääntymistä, veskissä pisulla alvariinsa juoksua?..hmmmmm..siis oireettomuus on HYWÄ myöskin!!

Viimeksi muokattu:
mur-mur ja Ottis: Vielä tuosta mutusta: Viikko-puoltoista ennen kuin testasin plussan vuonna 2008, olin sanonut mun ystävättärelle, että musta tuntuu ihan siltä että olisin raskaana... Mistä ihmeestä silloin edes pystyin tietään, että millasta olisi olla raskaana kun ihan ekaa kertaa olin... Täytyy siis olla olemassa oikeasti Naisen Vaisto.
Poikanen muuten silloin sai alkunsa 9.2.2008. :heart:

Heipä hei!
Vautsi ihania uutisia täällä Rominas onnea kovasti haamuplussasta, siitä se vahvistuu ja pääset ekana siihen plussalaivaan vai junako se oli, ei muista....=)
Täällä talletuksia tehty ahkeraan ja ovista tos jo alottelin tikuttaan, vielä hailua viivaa, mutta eipä viel aikakaan olis.
Mukavaa lauantaita kaikille ja ihanaista iltaa:wave:

Rominas Ihana uutinen=)Onnea oikein roppakaupalla:flower: Pääset nyt kapteeniksi plussa laivaan;)

ON:tänään sain ovistestiin tasavahvat viivaset eli olisko nyt sitten dpo-1;) Peittoja on kyllä heiluteltu niin ahkerasti,että isäntä jo hyppäs autoon ja lähti kylille hetkeksi levähtään;) mutta,mutta...ehdimpäs vielä mokoman kellistää siinä välissä kun auto käydä hyrskytti pihalla lämpenemässä:whistle: Eli yrityksen puutteesta ei ainakaan voi tässä kierrossa syyttää:LOL:

Ok. Rominas - Oireettomuus siis oikkein hywäinen juttu!;)

Mami-41
hieno juttu, ahkeraan vain talletteluja ja Onnekasta oviksen mettästystä!!:wave::heart:

muumimamma
, siehän nohevana siellä:D Ihanaa, nyt on simot paremmassa tallessa ja plussaa odotellaan!!:heart:

Kun päivittelen listaa, laittelen siut RKTT listalle sitten piinailemaan joukkoomme!=)

Mies täällä kävi 20km hiihtelemässä ja läksi syönnin jälkeen Kalpan peliin.
Kuitenkin sitä ennen kerkesi miulle käydä ne pari olutta&Fazerin sinisen hakemassa..on se lutunen:rolleyes:(ainahin välillä;))

Kohtapa poikasen kera aletaanhin leipoa, hän halusikin Runebergin torttujen asemesta mokkapaloja tehtävän - siis niitä sitten!!=)

Viimeksi muokattu:
Tässä 2+ vuotiaan terveiset ....

pjkkkkkjkkklööää-öööllkkkkk jfccf :kiss: hhihihhhhhhhhh
eddddddddddddddddddd__-------------ddbgvvvvvvvb :flower:
:kieh::O sasz<<G JHGJKHL.K

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbcccccccccx

Minätyttö kyllästyin sanaan "negatiivinen" ja kaivoin uhallakin netistä tietoa menopaussista. Kuka tietää voiko raskautua ellei vaihdevuodet sentään päällä vielä olis? Luin ja vakavoiduin toisestakin aiheesta:lihavuudesta ja varsinkin vyötärömakkaran vaikutuksesta hormonihommiin...hyvänen aika, tässä on laihdutettava! Joka tapauksessa!
Kävelin siis tunnin verran kauemmas kauppaan, tulin bussilla pois mutta jatkan liikunnallista iltaa. Vatsaliikkeet jäi välillä kun kuvittelin olevani raskaana...Ostin pelkkiä kasviksia kaappiin, nyt on tosi kyseessä.

Rominas Ihania uutisia :heart: Wauuu! Olen täällä mieheni luona, kävin "nukuttamassa" hänet kun oli niin väsyksissä. Päivällä "pupusteltiin" ja sitten hänen kaverinsa tuli kylään kesken kaiken :D Oltiin kyllä pupusteltu jo moneen kertaan kuten meillä on tapana, huomenna jatketaan jos hän on kunnossa :) Ovista ei vaan taida mulla olla tällä kierrolla, ei ole ollut mitään limoja eikä muutakaan tuntemusta, vaan vähäistä läpinäkyvää vuotoa (valko ?). No toivotaan että tulee sillä olen vasta kp 12 joten hyvin voi vielä tulla ja jos käy hyvin niin on torvessa simppaset odottamassa vaikka kovin on minulla toiveet romahtaneet kaiken negatiivisen kommentin jälkeen mitä olen gyneltä saanut... No, odotan ihmettä suurta ja hieman pelottaa itsekkäät ajatukset :(
Ihmettelen muuten kun OT:n viestit ei näy minulla ollenkaan, jatkuvasti näen kun joku hälle vastaa???
Halaukset suuret Teille ihanille naisille, minäkin muuten haluaisin paikan siinä ihanassa vauvalaivassa :heart: :kiss::hug:

ON Perjantaina olin ultrassa. Siellä näkyi taas vain neljä ok-kokoista munaa, kaks kummallakin puolella. No, oli toisella puolella lisäks kaks pientä, jotka SAATTAA kehittyä tai sitten ei. Piikitykset jatkuu ainakin viikonlopun ja maanantaina uus ultra.
Eilen olin ystävän luona viinipullon kanssa ja kotiuduin vasta kolmelta. Tuli siellä juotua konjakkiakin...ja tnään on ollut kamala olo fyysisesti ja moraalisesti :ashamed:.

Kiitos pllura puhureista Mami41 :). Kunpa teitillä kans onnais nyt! Mitä hormoneja ja mitä varten sä piikittelet? Anteeks jos kyselen uudestaan (ts. jos oon kysynyt jo aiemmin), mutta kun on vaan yks pää kesät talvet..:whistle:

Kiitos mur-mur taas pipanoista :heart:. Mukavaa iltaa olusen ja fazun kera :). Minä pistelen keksejä poskeeni...

Rominas, Kapu, sä teit sen! Voi hitsin vitsin ritsin ratsin IHGUA! Onnea onnea onnea :heart:!

Ottis :hug: :kiss: Sä oot nii hassu :)!
Juu, jos vauva tulee, se on tervetullut, mutt mä en enää kyllä täyspäiväiseksi kuumeilijaksi pysty/kykene/jaksa/halua.
Teitkö ne sukat itsellesi vai annoitko jollkulle? Mun exex-anoppi oli kova kutomaan ja se sanoi kutovansa päiväkirjaa. Se muisti kaikista vaillapaidoista ja muista kutomuksistaan kaikenlaiset tapahtumat ja tunnelmat.
Toivottavasti saat piliä tänään kumminkin ja ukkelin nopsaan tulemaan, ettei tarvii kauaa jyystä.. ...ellei sua sitten ala sittenkin himottaa pitemmän kaavan mukaan. Oon muuten ihan varma, että kaikki ne maho-, huono pano- ym.jutut on tosiaan jättäneet suhun syvät jäljet ja siks et tohdi enää olla oma itses. Se ON traagista ja surullista! Mäkin oon huomannut, että kurjista kokemuksista on MUKA päässyt yli, mutta kyllä ne vaikuttaa vielä, solutasolla, vaikka näennäisesti onkin päässyt yli. Just niin kuin itekin analysoit, mäkin ajattelen, että tiedostamatta suojelee itseään. Eikös se itsesuojeluvaisto ole ihmisen yks vahvimpia vaistoja?

Kaikille kaikkea ihgua tähänKIN iltaan :heart::heart::heart::heart::heart:

Tänään oireet tuli oikein urakalla päälle ja ajattelinkin että jos en ole raskaana niin sitten on lähettävä lääkäriin kun maha tuntuu ilmapallolta, painon tunnetta on alamahassa ja kusettaa vähän väliä. Että joko tappava tauti tai raskaus. Kävin sitten kaupungista ostamassa pari clear blue testiä ja teinkin nyt illalla vaikka ohjeissa sanottiin että aamulla. Ja ihmeitä tapahtuu, tämä vanha kääkkä on kun onkin raskaana. Testissa lukee että Raskaana 2-3 eli oikein on. Nyt kyllä alkoi pelottamaan tosiaan kun edessähän on 50 prossan keskenmeno mahdollisuus ja taisi olla myös 1:92 down syndroman mahdollisuus. Lisäksi vähän pelottaa jospa alkioita on useampi kun niitä clomeja käytin eikä mitään ultraa tehty miten ne vaikutti. Mutta jos ei ihmeempää tapahtu niin ajattelin 2-3 vk päästä käydä ultrassa jos silloin näkisi jo onko ketään kotona.

Niobe ONNEA ONNEA :heart: ! Hiisi vieköön, täällähän alkaa pölussia tipahdella kuin sieniä sateella :)! Liimaa, tarraa, teippiä, niittejä, nastoja ja KAIKKIA mahdollisia kiinnikejuttuja teille plussanneille!!! :heart:! UPEITA UUTISIA!!

Mafinka, Heissan :wave:. Kiva kun olet siellä miehekkeesi kanssa. Ne simppaset sinun putkistoissa on valmiina jos ja kun se sinun ovis tulee - ja varmaan tulee, älä huoli. Ihmeitä tapahtuu joka päivä jossain... älä menetä toivoasi, ethän. Halaus siulle Mafinka :hug:!

mur-mur ja Rominas Mullakaan ei ollu MITÄÄN oireita silloin kun plussasin, tosin se meni kesken, mutta se ei kai ole oireista kiinni. Niin että oireettomuus todellakin voi olla oire :). Oireeelisia ja oireettomia plussia odotellen...

Viimeksi muokattu:
Hyviä iltoja täältäkin!!!=)
Voi onnea sinullekin Niobe!!!! Ihanaa että plussia tulee!!!
Hei vaan Hysteria ja Mafinka:wave:..ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa ja tää ON hyvä kuu...tunnen sen luissani..ja meille kaikille!
Hystis..toivon että pikkumunasetkin kasvaisi jotta sinne pakkaseen niitä monen monta saisit:heart:
Iso hali:hug: ja :kiss: kaikille!

Viimeksi muokattu:
Niobe Hurjan paljon onnea plussauksesta:heart::flower:

Hysteria Ihana kuulla taas sinustakin:kiss: mulla kun on myös hatara tuo pääkoppa niin anteeksi jos kyselen uudemman kerran,mutta mitkä sulla on nyt jatko hoitosuunnitelmat?Ja kuinka monta rakkulaa niitä pitäis kasvaa kun tuo neljä kuulostaa jo paljolta?Onnea kovasti tähän hoitorumbaan sinulle ihanainen:kiss::heart:

Mafinka Sinulle samat sanat kuin Hysteria jo sanoi eli älä menetä toivoasti,elämä on ihania yllätyksiä täynnä:kiss: Ja hyvä että olet saanut simppaset jo talteen ovista odotteleen:heart:

Rominas Meillä taitaakin olla suurinpiirtein samanikäiset pienet:) Minun poikaseni kun täytti juuri tammikuussa sen maagiset 2v ja sen jälkeen jokainen lause on alkanut:minun,minä tai minulle:D Ihana ikä;)

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sointu2010 (41)...........kp2/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp3/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp3/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp8/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp8/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp12/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp13/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp13/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp15/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp16/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp16/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp18/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp20/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp20/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp21/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp23/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp25/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp25/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Niobe (41)...................kp29/26-29......yk?...........................1:heart:
Mother Mary? (45)........kp33/25..........yk6kk....................1
*Justiina* (38).............kp37/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4

Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero

muumimamma-72 (38).....dpo-1
pikkutirri (41)...................dpo1
mur-mur (45)...................dpo5
sarppav (40)....................dpo6
Mahdotontako (46)...........dpo7
Rominas (41)...................dpo11
*Justiina* (38).................dpo19

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Muumimamma-72 Kiitos onnentoivotuksista :heart:. Ei haittaa ollenkaan, hatarapää olen minäkin :). Nyt mä piikittelen itseeni hormonia, jonka pitäis kypsyttää mahdollisimman monta munasolua, jotka sitten punktioidaan ja hedelmöitetään miehen siittiöillä (jotka otetaan pakkasesta ja sulatetaan). Jos mä nyt oikein muistan, niin lekuri sanoi, että naisella on joka kuukausi tietty määrä munasolun aihioita ja niistä sitten normaalisti yksi kypsyy ja irtoaa ovulaationa. Näillä piikityksillä koitetaan saada ne kaikki kypsymään. Mä kysyin siltä lääkätiltä, että mikä hiton vika mussa on, kun niitä tulee vain noin vähän. Se sanoi että ei sussa mitään vikaa ole... mutta tosiasia on, että tän ikäisillä (just 43) niitä munasolun aihioita tulee enää vähän..

Mokkapalat tuli tehtyä ja aivan namiskia ovat vaik itte kehunkin:rolleyes:

Poikanen tuumasi "oletko Äiti ennen to-si-aan myös tehnyt näitä"..tuumasin" kylläpä kyllä"..lapsi sanoi, että "on kyllä paljon parempia kuin *piiip* Äidin tekemät"!!..ihana pikku poikanen, niin kohtelias:heart:

Mother Mary?
kyllä raskautuminen on niin pitkään mahdollista kun munasoluja sieltä oviksen aikaan irtoaa..myöhemmällä ikää ei enää irtoa munarakkulaa joka kuukausi..ikävää, niin ikävää..:(..mutta tällä ikää enää sitä ihmettä toivoo - ellei sitten esim. lahjamunasoluilla yritä.
Sitä ihmettä siullehin toivon:heart:

Hystis, No moikkelis:wave:..kuullaanhan siustahin..
Toivon piikkien tekevän tehtävänsä ja että siellä monta muhevaa munasta maanantain ultrassa jo näkyisi:heart:

Mafinka
hyvä, jatka vain taletteluja:)
Koskapa hyväinen on kun siellä pitkä letka niitä siimahäntäisiä vispoaa mennä!!:heart:

Niobe..mitä..MIIIIITÄÄÄÄÄÄ, mie täältä luenkaan!!!

Onnea ihan hirrrrrmu kovasti ja pienelle masuasukille tarrasukkasia&sitä SUPER vaaviliimaa!!

Viimeksi muokattu:
Kerronpa teille..ja pitäkää vaan ihan päästä pehmeenä..

Dippasin yhden R-testin..iiiiihan pakko oli, alkoi silleen jalat ittekseen ihan viemään veskiin päin ja pikku kätöseni rapistelivat testipuikon kuoret auki..JOO-OOO uskokaa poijjes!!!

..ja siinä iiiiihan jotain hailuakin hailumpaa harmaata viivasta, Äidin serkun kaiman kummia näkyy..näkyy varmasti!!(ja tämä sen 30min aikana, mikä testin tulkinta aika on. Testina David puikko, joka ei hevillä turhia plussiakaan näytä)

..vaan ihan oikiasti - mie pöhkö siinä j o t a i n olen näkeväni..dpo5 Hei haloooo mur-mur:headwall:

Mikäs tässä sitten, dippaillaan ja kuvitellaan kaikenlaista..onneksi testejä enään 3kpl

Viimeksi muokattu:
Muumimamma-72 Lisäys vielä tuohon sekavaan selostukseen. Tarkoitus olis saada munasoluja mahdollisimman paljon, jotta niistä mahdollisimman moni hedelmöittyis ja jakaantuis ja mahdollisesti saatais sitten jotain pakkaseenkin.

Kahtena aikaisempana hoitokertana en oo saanut mitään pakkaseen asti. Yks kerta tais tulla 5 munasolua joista neljä hedelmöittyi, joista kolme jakaantui, mutta kaks "kuoli", joten yksi kunnollinen saatiin siirrettyä (paitsi että pyysin, että siirtävät sen yhden puolikuolleenkin mukaan, kun en halunnut roskiin laittaa.). Yhdestä hoitokerrasta oon siis plussannut, mut se meni kesken. tää on ny kolmas ja varmaankin vika kerta. Maanantaina uudestaan ultra, jossa lekuri näkee munasolutilanteen ja sen perusteella määrää punktiopäiväksi joko keskiviikon tai perjantain.

mur-mur kultainen Kiitos listan päivityksestä :kiss:

Yhteistyössä