ON Perjantaina olin ultrassa. Siellä näkyi taas vain neljä ok-kokoista munaa, kaks kummallakin puolella. No, oli toisella puolella lisäks kaks pientä, jotka SAATTAA kehittyä tai sitten ei. Piikitykset jatkuu ainakin viikonlopun ja maanantaina uus ultra.
Eilen olin ystävän luona viinipullon kanssa ja kotiuduin vasta kolmelta. Tuli siellä juotua konjakkiakin...ja tnään on ollut kamala olo fyysisesti ja moraalisesti :ashamed:.
Kiitos pllura puhureista
Mami41 . Kunpa teitillä kans onnais nyt! Mitä hormoneja ja mitä varten sä piikittelet? Anteeks jos kyselen uudestaan (ts. jos oon kysynyt jo aiemmin), mutta kun on vaan yks pää kesät talvet..
Kiitos
mur-mur taas pipanoista :heart:. Mukavaa iltaa olusen ja fazun kera
. Minä pistelen keksejä poskeeni...
Rominas, Kapu, sä teit sen! Voi hitsin vitsin ritsin ratsin IHGUA! Onnea onnea onnea :heart:!
Ottis :hug: :kiss: Sä oot nii hassu
!
Juu, jos vauva tulee, se on tervetullut, mutt mä en enää kyllä täyspäiväiseksi kuumeilijaksi pysty/kykene/jaksa/halua.
Teitkö ne sukat itsellesi vai annoitko jollkulle? Mun exex-anoppi oli kova kutomaan ja se sanoi kutovansa päiväkirjaa. Se muisti kaikista vaillapaidoista ja muista kutomuksistaan kaikenlaiset tapahtumat ja tunnelmat.
Toivottavasti saat piliä tänään kumminkin ja ukkelin nopsaan tulemaan, ettei tarvii kauaa jyystä.. ...ellei sua sitten ala sittenkin himottaa pitemmän kaavan mukaan. Oon muuten ihan varma, että kaikki ne maho-, huono pano- ym.jutut on tosiaan jättäneet suhun syvät jäljet ja siks et tohdi enää olla oma itses. Se ON traagista ja surullista! Mäkin oon huomannut, että kurjista kokemuksista on MUKA päässyt yli, mutta kyllä ne vaikuttaa vielä, solutasolla, vaikka näennäisesti onkin päässyt yli. Just niin kuin itekin analysoit, mäkin ajattelen, että tiedostamatta suojelee itseään. Eikös se itsesuojeluvaisto ole ihmisen yks vahvimpia vaistoja?
Kaikille kaikkea ihgua tähänKIN iltaan :heart::heart::heart::heart::heart: