Täältä lähtee,
mur-mur :wave:. korkkasin punkkupullon ja ajattelin ekaa lasillista naatiskellessa kurkata mitä tänne kuuluu. Pizza on sulamassa, mutt saunaa en vielä viittinyt laittaa lämpenemään, sillä oletan, ett ukko on kuitenkin tulossa kotiin ja varmaan haluaa saunoa sotkuhommissa oltuaan. Takassa kuitenkin palaa tuli ja sen ääreen kohta hipsinkin nautiskelemaan tulen loimusta.
Taidan olla vähän liian kiltti ku aina vain ajattelen mikä hälle olis parasta, eikä hän koskaan ajattele mua
. Nytkin ton saunan kanssa häslää ku on jostain saanut päähänsä, ett sen pitää olla huomenna saunomiskunnossa. Ja senhän tietää, ett isäntä ei ite siitä saunomisesta paljoa tiedä ku tuppaa 'juhliessaan' ottamaan pohjanmaan kautta heti alkuillasta ja usein on käynyt niin, ett on saunomiset jääneet kokonaan. Vaan minäpäs en huomenna ole saunaa korkkaamassa. Lupaukseni mukaan käyn pesuhuoneen lattian pesemässä, mutt muuten saa mies juhlistaa uutta kiuasta niin ku lystää.
Mä muuten olen melko varma, ett ovis ei ole vielä ollut, sillä olin tässä aiemmin limoja tuntevinani ja oli pikkareihinkin vähän lorahtanut. Eli pientä toivoa on, että jos huomenaamuna *piip*.. mutt vain ehkä.
Räystis Arvelinkin, ett tykkäisit nimestäsi Yrjöklubissa. On se sellanen paikka, ett me kaikki haluttais sinne :heart:.
Hystis Tuun ja vedän sut kohta korvista ulos sieltä kuurustas, jos et justiinsa tule kertomaan mitä sulle kuuluu :stick:.
ja vähän samat sanat
Mother Maryllekin :saint:.