40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Niobe Just! Olen huomannut tuo saman eli jännittämisen ja varsinkin tän piinailun alussa. Vauvan saanti oli ajatuksena miehelle niin iso asia, ett häntä todellakin jännitti pupuilla oikeaan aikaan ja ylipäätään puhua koko asiasta eikä hommasta valmista meinannutkaan tulla sitten millään. Ajan myötä jännitys näyttää lientyneen, mutt sitten on tullut tuo pihtailu kuvioihin. Ehkä sekin jonkin defenssi, sillä jos ei yritä ei tarvitse myöskään ajatella epäonnistuneensa.
 
Ottis, kiitos, on mukava nähdä oma nimi tuolla plussanneissa:)! Yrityskertoja en pysty sanomaan, en ole laskenut. Ainakaan neljään vuoteen en ole ehkäisyä käyttänyt. Onhan tässä välissä tärppejäkin ollut, mutta kesken ovat menneet.
Katsoin jo tuolta aikaisemmista viesteistäni, että taustailemaan jäin vuoden 2010 tammikuussa.
Kiitos kaikille onnitteluista!
 
Räystis tulethan kertoilemaan meille kuulumisiasi sitten vielä..jookosta joo:wave: Toivon, että NYT menisi kaikki nappiin ja pieni olisi sylissä syys/lokakuussa:heart:

..siun ylläri antaa pientä toivetta vielä miullehin..olenhan miekin jo 45v..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Juu, ei niin :ashamed:. Nyt on sellainen olo, ett haluaisin vain nukkua, mutt käväsenpä kuitenkin ensin lumet luomassa, siinä tulee reipasta ulkoliikuntaa ainakin puoltoista tuntia. Ei tarvitse lenkille lähteä tai polkea stepperillä =). Mukavaista iltaa kaikille! Illemmalla varmasti palaan 'ruudulle' :wave:.

Tosiaankin tän päivän testin t-viivan reuna on vahvempi kuin eilisessä, mutt niin on c-viivankin, joten sillä ei varmaan olen merkitystä. Elämä nyt vain on tällaista. Aina ei voi voittaa :LOL:. Mä joudun pian sanoa ku Nykäsen Matti, että tulispa joskus minunkin vuoroni saada edes hitusen verran onnea.
 
on: Voi ei, tein ovis testin... niin kun mä niin kovin uskon sen näyttävän sen +-jutun... ja helkkarin helkkari... nyt alko jännittää, TAAS, sainpahan sitte hyvin vahvan testiviivanki, ei missään nimessä tasavahva. Voi mua idioottia, että pitiki mennä tekeen.... Nyt taas voin sitte kärvistellä, että onko tulossa uusi ovis vai olisiko kyseessä SE juttu!

Nyt sitte ihan puhtaasti mutua... Älkää vaan pitäkö hulluna.... tai noh, sitäki voidaan olla :LOL:

Eilen aamulla kun tein eka r-testin niin mulla oli hyvin vahva tunne, että siihen viivanen tulee ja vaikka ei näkynyt niin silti olo oli hyvin levollinen ja varma. Tänä aamuna tosiaan olin näkevinäni vessan valossa mutta kodinhoitohuoneessa taas en. Ja silti hyvin luottavainen tunne.

Heh, ehkä olen onnistunut itseni suggeroimaan uskoon, että plussa tulee... :LOL: Tai muuten vaan lääkitys päässä ei kohdillaan.... iiik!

Noh, muutama pvä päästä nähdään onko mutu, ovis vai täti kohdillaan! Nyt saattaapäivistä tullakki piiiiiiitkiä...
 
Ihanaa iltaa kaikille!! Kaikin puolin ateliasta ja tuloksellikasta iltaa!

Mun aika koneella loppuu ihan just, ainakin muutamaksi tunniksi mutta katellaan josko ite jaksan vielä poikase nukutuksen jälkeen, kammeta itteni ylös ja perjantain viettoon!
 
Ottis
Rominas Sulla on hyvä mutu :kiss:. Pidä vaan kiinni siitä :heart:. Plussapuhureita :whistle: :heart: :whistle: :heart: :whistle: :heart: :whistle: :heart: :whistle: :heart: :whistle: :heart: :whistle: :heart:!!

Just itseltäni samaa kyselin, ett voisinko mitenkään yrittää ukkoa kellistää jos se kotiin tulee, enkä tiedä. Kyllä jos se on oikein lutusella päällä ja pussaa ja halaa tullessaan, mutt jos mököttää, niin en aiokaan ottaa asiaa puheeksi. Ärsyttäs vaan ihteä ajatus, ett taas se olis sitten piliä tarjoamassa, kun se on käytännössä jo myöhäistä :(. Yritän nyt vaan sulatella ajatusta, että tämä kierto oli tässä eikä loppukierrosta tarvi enää testaillakaan. Mullon kuitenkin jemmassa punaviinipullo ja siitä aion rauhassa tänä iltana nautiskella, sanoo ukko mitä tahansa. Yleensä jupisee joko litkuista tai sitten mun lasini vain ottaa häntä päähän. Taidanpa kipasta kaupasta pizzankin kyytiläiseksi :p.

Ps. Se oli muuten reipas puolentoista tunnin reippailu ku lumet loin. Ja nyt on piha siisti =).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kääk! Arvatkaapas oliko mies hyvällä tuulella kotiin tullessaan? Ei :headwall:. Eka kysyi, että olenko hakenut silikonin. Ja samantien mulle välähti, ett juu sellaisesta jotain puhetta eilen oli ja sen tänään muistinkin, mutta kun en ollut varma sovittiinko, ett haen sitä, en sit lähtenyt hakemaankaan ja niin ukko manas mennessään ku lähti sitä hakemaan. Oli kuulema arvannut, että näin kävis. Mutta.. Minähän sanoin aamulla YYA-sopimuksen irti, joten ei mun tarvinnutkaan sitä hakea :LOL:. Parempi vaan, ett lähtee mökille harrastamaan tollanen äkäpää, saanpahan olla rauhassa illan kotona :saint:.
 
Ottis joooo, ei väkisellä jos ei kiiiiiiiiinnosta:kieh:..vaan ukkokulta sen saattaa tuta nahoissaan..jos ei sopimusta noudata
..niin ei kunnian kukkokaan laula!!
..että silleen ja vähän vielä lisäähin..


Nyt kyllä Ottis relaat illasta saunan, punkun ja pizzan merkeissä, polttelet niitä kynttilöitähin - rentoista aikaa ihan omalle ittelle!..hiiks ja ooops!..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Täältä lähtee, mur-mur :wave:. korkkasin punkkupullon ja ajattelin ekaa lasillista naatiskellessa kurkata mitä tänne kuuluu. Pizza on sulamassa, mutt saunaa en vielä viittinyt laittaa lämpenemään, sillä oletan, ett ukko on kuitenkin tulossa kotiin ja varmaan haluaa saunoa sotkuhommissa oltuaan. Takassa kuitenkin palaa tuli ja sen ääreen kohta hipsinkin nautiskelemaan tulen loimusta.

Taidan olla vähän liian kiltti ku aina vain ajattelen mikä hälle olis parasta, eikä hän koskaan ajattele mua :(. Nytkin ton saunan kanssa häslää ku on jostain saanut päähänsä, ett sen pitää olla huomenna saunomiskunnossa. Ja senhän tietää, ett isäntä ei ite siitä saunomisesta paljoa tiedä ku tuppaa 'juhliessaan' ottamaan pohjanmaan kautta heti alkuillasta ja usein on käynyt niin, ett on saunomiset jääneet kokonaan. Vaan minäpäs en huomenna ole saunaa korkkaamassa. Lupaukseni mukaan käyn pesuhuoneen lattian pesemässä, mutt muuten saa mies juhlistaa uutta kiuasta niin ku lystää.

Mä muuten olen melko varma, ett ovis ei ole vielä ollut, sillä olin tässä aiemmin limoja tuntevinani ja oli pikkareihinkin vähän lorahtanut. Eli pientä toivoa on, että jos huomenaamuna *piip*.. mutt vain ehkä.

Räystis Arvelinkin, ett tykkäisit nimestäsi Yrjöklubissa. On se sellanen paikka, ett me kaikki haluttais sinne :heart:.

Hystis Tuun ja vedän sut kohta korvista ulos sieltä kuurustas, jos et justiinsa tule kertomaan mitä sulle kuuluu :stick:.

ja vähän samat sanat Mother Maryllekin :saint:.
 
Ottis
Mahdotontako Mitä sun mahdottomuutees kuuluu? Toivottavasti pelkkää hyvää :flower:.

ON Sitä tulin ihmettelemään, että ku maha on niiiiiin turvoksissa, että :ashamed:... Varsinaisia ilmavaivoja ei ole, mutt tuntuu, ett maha kasvaa ihan silmissä :'(, vaikka en ole tänään syönyt sitten lounaan yhtään mitään. Ja lounaallakin lautasen hernekeittoa (heh! Siinäpä se syy onkin :LOL:) ja pari näkkileipää.
 
Ottis
Anteeks, ett mä nyt täällä tälleen riekun, mutt mun jahtaamani matkan hinta on laskenut 200 egeä ja kun siitä systerille tänään ilmoitin, ilmoitti hän nyt sitten, että "otetaan se" eli me lähdetään etelän lämpöön naistenpäivänä 8.3. =). Mieheltä tuskin on tarpeen lupaa kysyä, mutt kyllä mä hänelle hyvissä ajoin asiasta ilmoitan. Hänelle on tarjolla extrana Lapin loma jätkien kanssa ja jos ei sinne viikolla 13 halua lähteä, en pakota, mutt vastaavasta 'katson', ett mulla myös on lupa lähteä omalle lomalle. Tälle suhteelle ei voi viikon ero tehdä mitään muuta kuin hyvää. Nyt sit jännätään, ett ko. matka ei ole mennyt ennen maanantaita, sillä pitäähän meidän molempien kuitenkin töistä pyytää palkatonta vapaata ajoissa. Saa peukutella =).
 
Symppaan kaikkia testitulosta tuijottaneita, siitä sekavin tuntein selvinneitä, yritystä jatkaneita tai sitten ei...Itse kun soitin keskussairaalan omahoitajan numeroon, jossa opiskelija latoi korvaan lähetteen "uuteen testiin" viikonlopun jälkeen. Raskauskokeen "negatiivinen" silti varma? Olisin mieluiten 100% tietoinen missä mennään... Mies viikonloppuisän osassa 100 km päässä ja vauvakuumetta lietsonut käly matkalla ristiäisiin toisaalle. Sisko rauhoitti: ehkä mieskään ei ole se oikea(vaikka kihlat on vaihdettu)ja tämän ikäisellä olisi iso riski synnyttää. Hm
 
Mother Mary? siis veritesti oli negatiivinen?!
..kuitenkinko pitää uudemman kerran HCG määrityksessä käydä?..vai miten..en oikein jyyyymmärtänyt nyt:confused:

Voihan harmitus jos se nega nyt sitten:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis kiva, jotta rentoinen meininki siulla siellä jo on:wave:

Se masun turvotus ON siitä hernerokasta varmasti - näin miulla eilen..ja kyllä mie haisinkin!!:whistle:
..onneksi ei noista Lugeista.

Wauuum, siulla ihana reissu edessä systerin kera - kateeksi kuule hiukka pikkasen käy:rolleyes:
..ero tekee teille molemmaisille miehesi kera hywää..saattaapi jopa ikävähin hieman tulla:)

Hyyyyystiiiiis, Huhuuuuu!!!!..missäpä oooot???=)
 
Viimeksi muokattu:
Mie tulin juuri saunasta ja mussutan nameja:p
..mies ei jaksanut lähteä miulle juoman ostoon lähikauppaan, huomenna sit vasta..;)
Olis vaan se sauna siidukka niiiiin maistunut NYT!

Eilen muuten sitten kuitenhin vasta siitä tiistaina ostetusta punkkupullosta sen vihon viimosen lirun join, olisko ollunna jotain 4cm lasin pohjalla.

Meidän poitsulla kiva leikki: Juoksee asuntoa ympäriinsä - peppu paukkaa kun söi herneitä illasta.
Sitä nauraa sitten iloisesti kun haisu leviää meidän, iskän ja miun nenään ja mie valitan, että: "Hyh hyh mikä haisu"!:LOL:

..poika tuumaa.."siitäs sait"..mie kun eilen haisu itse olin:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä