mur-mur,
putunen ja
liizukka Kiitos kaunis teille tsemppauksesta
. Kiva tietää, ett jotkut mulle niitä simppasia toivovat, vaikkei niitä sitten saisikaan. Mies oli olevinaan niin sippi illalla, ett jouduin yksin lähteä vielä toistamiseen luomaan lumiakin, kun lunta tuli taivaan täydeltä. Ulos lähtiessä napsasin saunan lämpenemään eikä mies tullut saunomaankaan mun kanssani. Satuhäitä kanssaan sitten puolisen tuntia kattelin ja mies vitkutteli ja vitkutteli suihkuun menon kanssa. Vihdoin kun pääsin viereensä makaamaan (odottelin ett pesukone hoitelisi tehtävänsä ja saisin laittaa pyykit kuivumaan), mies leikki nukkuvaa, kunnes ärähti viimein miksi kone piti laittaa (taas) yötä myöten pyörimään. Sanoin, ettei kauaa pyöri ja kun aloitti viimeisen linkouksen, läks tämä tyttö sängystä hommiin ja niin jäin lopulta olohuoneeseen nukkumaan.
Aamulla miehelle sanoin, ett mulla alkaa olla kanssaan vitsit vähissä sillä vituttaa missata jo toinen kierto peräkkäin, kun sitä piliä ei todellakaan saa silloin kun olis tarvis ja muulloin kyllä pitäs jyystää. Mies väitti minun kiukutelleen. Teki mieli kysästä kukas ärähtikään kun kysyin mm. vaatteita pesuun jne. Mä olen nyt en ainoastaan vihainen ja kiukkuinen
:kieh:, vaan myös niin maanperusteellisen pettynyt :'( ja melkein katkerta
. Ei tee yhtään mieli jatkaa yhteisteloa tuollaisen miehen kanssa, joka ilmiselvästi vain leikittelee vauvahaaveella ja pitää mua silleen piinassa.
Yritinhän minä jo illalla ajatella, että väliäkös tuolla jos tämä kierto menee huti, ku mahikset on muutenkin niin minimaaliset. Ja yritin ajatella sitäkin, ett nytpä ei tarvitse miettiä olenko Lapin lomalla raskaana vaiko en, mutta nytpäs tuntuukin sitten siltä, että en halua lähteä ton ukon kanssa minnekään. Vaikka eilen jo puoliksi lupasin miehelle, ett mökillä saunan lattian kiuasrempan jäljestä pesen, aamulla jo sanoin, ett nyt loppui kaikki YYA-jutut, ett alan elää sinkkuelämää ku ei hänellekään ole nyt millään muulla väliä kuin mökin saunalla. Sillä...
nyt kun traktori seisoo pihassa ei hän voi sen verukkeella hömpätä kotipaikallaan ja olla poissa kotoa.
On siis sellaiset fiilikset, ett haudon kostoa :headwall:
, tekis mieli tehdä jotain niin kurjaa, ett mies varmasti sen nahoissaan tuntee
.
Mutta, tänään vielä o-testin dippasin ja tältä näyttää
. Melko vahva viiva edelleenkin.
Mur-mur Näytät jo vähän ennakoineen tätä mun korkeata LH-tasoa, joten toteanpa vain, etten oletakaan oviksen olevan sittenkin vasta tuloillaan, vaan uskon suosiolla, että mulla on päässä (aivoissa) vikaa :ashamed:. Kivasti on sulla lämmöt nousseet :heart:. Lugeista ei ole mulla kokemusta, joten en voi sua auttaa. Turvotus on ikävä tunne
. Tsemppiä!!
Pikkutirri Sulla on pullat hyvin uunissa. Nyt kelpaa RKTT-listalla porskutella toivottavasti ihan plussaan asti :heart:.
Rominas Kyllä sinä ihan oikein näit, viivanen siinä testissä on ja se vahvistuu :heart:. Näin minä uskon ja toivon sen totisesti niin olevan.
Niobe Käytitkö Clomifenin kanssa loppukierrossa Terolutia tms.?? Terolut ainakin siirsi minulla kolmannella yrittämällä tädin miltei valovuoden päähän. Kierto venahti muistaakseni 47 päivään. Ei kiva
, mutt toivotaan, ett sulle se plussa sit maanantaina testiin ilmestyy :heart:.
Sointu2010 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Harmi jos ette pääse hoitokiertoon sairastelun vuoksi :ashamed:.
Räystäspääsky Mä muistan sut tuolla jossain listoilla nähneeni =). Onnittelut plussasta :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!
Mother Mary Tulehan jo kertomaan mitä kokeiden tulokset kertoivat. Oletko raskaana?
Ai niin juu,
mur-mur Minut saapi tuolta
RKTT-listalta poistaa ja se on edelleen
yk18 meneillään. Taitaa olla niin, ettei meillä ole tikutteluilla merkitystä vaan jos pikkuinen on alkunsa joskus saava, se tapahtuu ihan luomusti eli silleen, ett ovis sattumoisin osuu sellaiselle päivälle, että miestä lähipäivinä on pupuiluttanut. Kesällähän kerran plussaa sain testiin sunnuntai-aamun pupustelusta, kun ovis oli keskiviikkona myöhään illalla.
Hystis Mikä oli pallerosaldo tälle päivälle? Ultrassahan kävit?