40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
:wave:Tervehdys taas kaikille En ole taas ehtinyt muuta kuin teidän juttuja pikaisesti välillä käydä lukemassa,meillä taas pienimmäinen sairaana:( tällä kertaa vatsapöpössä joten mamman syli on ollut aikalailla varattuna!

ottis Sulle iso :hug: Harmi kun teillä miehen kanssa nuo ongelmat edelleen ilmassa:( Koita nyt saada rentouduttua sen punkun ja takkatulen parissa,se kuulostais kyllä itsestäkin ihanalta;)
Ja ihanalta kuulostaa kyllä sun matkasuunnitelmasikin,tekee taatusti hyvää:heart:

RominasSulle peukutan vahvistuvaa viivasta täysillä:heart::heart::heart:

Kaikkea en taas muista mitä aikaisemmin aioin kommentoida,mutta palaanpa siihen kun tämä mun pätkivä muisti taas pelaa=)

ON:eilen kävin siellä vähäpuheisella gynellä taas,oikeaan aikaan olin liikkeellä kun ti otin viimeisen clomin ja nyt ultrattiin ja siellähän näkyi hyvänkokoinen kypsyvä rakkula:O Lugeja en saanut kun tohtori oli sitä mieltä että mun keltarauhasarvossa(32,9)ei ole mitään vikaa,riittää kuulemma hyvin raskauden ylläpitämiseen:confused:
No,clomeja jatketaan vielä 5kk,niiden ottamis ajankohtaa muutettiin entisestä kp5-9 nykyiseen kp2-6
Herra oli edelleen sitä mieltä että järeämpiin hoitoihin ei meitä suosittele lähtemään,meinasi että sitkeästi vain jatkaa yritystä kun voi kuulemma raskautuminen kestää vähän pidempään kun on tuota ikää tullut edellisestä raskaudesta lisää:O
Välillä tuntuu että nämä "vanhankansan"herratohtorit pitää ihmistä ihan idioottina:kieh:
Nyt oon kuitenkin ovista taas tikutellut ja todennäköisesti se on huomenna,tänään viivanen on ollut vielä vaaleampi.Greippimehu ollut tällä kierrolla eka kertaa kuvioissa mukana ja yllätys olikin että se kyllä saa kelin liukkaammaksi alakerrassa:LOL:
Simppasia on talleteltu jo pari vuorokautta ja jos tänään vielä saunan jälkeen yrittäisi tuon miehenkörilään kellistää:p
 
muumimamma olipa hyvä, että Clomit ovat tehneet tehtävänsä - Jos tämä olisi SE kierto:heart:

Nuo vanhemmat "mörölli" lääkärit ovat kyllä ihan...sieltä!!:kieh:

Olisitko sie halunnut jotain lapsettomushoitoa ihan kokeilla?

Mukavaisia miehen kellistys sessioita siulle....:p

Ps. pikkiselle pikaista paranemista:heart:
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sointu2010 (41)...........kp1/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp2/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp2/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp7/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp7/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp11/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp12/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp12/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp14/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp15/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp15/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp17/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp19/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp19/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp20/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp22/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp24/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp25/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Niobe (41)...................kp28/26-29......yk?...........................1
Mother Mary? (45)........kp32/25..........yk6kk....................1
*Justiina* (38).............kp36/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero







pikkutirri (41).................dpo0
mur-mur (45).................dpo4
sarppav (40)..................dpo5
Mahdotontako (46).........dpo6
Rominas (41)..................dpo10
*Justiina* (38)...............dpo18


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja minunkin puolesta kaikille ja suuren suuri halaus Ottikselle:hug:, voi että kun on harmillista taas sen miehen käytös:(...joskos se ovis ei ois vielä menny ja huomis aamu/ tää ilta riittäis...vaan jos siltä tuntuu niin ei pidä ihteään pakottaa..mikäs kiire meillä tässä valmiissa maailmassa, enskuu on hyvä kuu...ihanalta kuulostaa sun takat ja punaviinit..jospa se mieskin ois sulaa vahaa tullessaan:heart:, hyvältä kuulostaa sun matka jutut..peukutan täällä et ois vielä maanantainakin jäljellä...
Rominakselle totisesti toivon sitä punasta viivastaPUUUUHHHH++++:whistle:sulla onkin sitten oikeen piinapiina päivät=)
Muutenkin kaikille onnea plussa ja ovis testeihin ja teille kellä se plussa jo näkyy niin niitä tarrasukkia matkaan!!!
Mur-mur..kivat leikit on poikasella siellä:LOL:...
on:Mä eilen en tuota miestä saanut kellistettyä..en sitten millään(eihän sitä nyt peräkkäisinä päivinä millään pysty...: /) mutta tänään päivällä(teinit koulussa ja pienin nukahti päikkäreille) kumminkin=)...
Ihanaista iltaa kaikille!!
 
Himskatti, kun äskettäin paahdoin leipiä leivänpaahtimessa..niin, eikös ne päässet hie-man kärvähtämään ja palohälytin huusi kuin viimeistä päivää-IIIIK!!
..poikanenhin havahtui siihen meluun: /
Yleensä mie en vahtimati paahdinta jätä, meillä kun tuo palohälytin aivan keittiön oviaukon kohdilla ja niin pienestähin regoi!

..nyt siitä vain johdot roikkuu..rikkihän se män kun mies sitä rajusti repi(mie olisin nätisti osannut patterin ottaa poijjes;))
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Voi sitä sun ukkelias ku niin meni piuhoja repimään. Meillä palohälytin liian lähellä takkaa ja ku alkaa ulvomaan, huiskin lehdellä sen hiljaiseksi. Teillä rokka turajaapi tänäänkin =). Minä niin toivon, ett teillä olis nyt Se Kierto, totta totisesti. Ja olis kiva myös jos sut hyyryläiseksi matkalle mukaani saisin =).

Pikkutirri ja muumimamma Kiitos symppauksesta :hug:. Te olette kaikki niin taivaallisen ihania, ett toisinaan on ihan mykistyä.

Muumimamma Nyt sitten vaan simppoja liikenteeseen. Minä toisaalta kuitenkin uskon noihin vanhan ajan tohtoreihin ku tuppaa 'tässä ajassa' olevan jos vaikka minkälaistá tohtoria ja uskomusta. Toivottavasti et Clomeja enää tarvitse vaan tämä on Se Kierto :heart:.

pikkutirri Mies oli niin pahalla päällä kotiin tullessaan, etten yrittänytkään lähentyä. Sanaakaan ei ole vaihdettu paitsi ett mies mökiltä tullessaan sanoi minun TAAS olleen huonoin lenkki, sillä kiuas olisi kuulema jo paikallaan jos olisin lähtenyt mukaan sen polttamaan. Polttamisella tarkoitti sitä, ett kiuas pitää enne käyttöönottoa lämmittää kertaalleen ulkoilmassa, ett sen pinnasta palaa kaikki hengitykselle vaaralliset aineet. Teki pikkasen mieli ärähtää, vaan maltoinpa pitää suuni kiinni. Kahteen päivään en ole muuta tehnytkään ku lumia luonut kotona ku herra ei ole tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN kotona, muuta ku syönyt ja sotkenut. Aion jatkaa tällä Sinkkuelämää-linjalla, sillä lomassa systerin kanssa on ihan mukavasti odotettavaa ;). Portugalissa ei vielä hurjan lämmintä ole, mutt siellä olen kerran käynyt ja kaipuu jäi, ett olis kiva käydä toistekin :saint:.

Niin, juu.. ja ensi lauantaina meillä on systereiden kanssa kokoontumisajot yhden siskon luona. Mulla on silloin työpäivä, mutt lähden töistä suoraan kohti autuaampia metsäsytsmaita. Tekis mieli ihan miestä kiusotella, ett ovishan mulla vasta silloin on ja simppojen luovuttajaa lähden ettimään ku ei kotoa sellaista löydy.

Kurjat on sinänsä fiilikset ku Pojuakin on ikävä, mutt täytyy vain luottaa siihen, ett elämä jatkuu.. ja se kantaa. Tänään olin niin onnellinen töistä lähtiessäni ku yksi työkaveri oli koko viikon odottanut tapaavansa mua, ett saa näyttää kummityttönsä kissan kuvia. Kun menin veskissä käymään ennen töistä lähtöä, oli mun pukukaapin edessä kuvia kisulista, joka oli miltei kuin meidän (edesmennyt) Vili. Ääneen kysyin, ett kenen kissa tämä on ja veskin puolelta kuului huuto, että "Sinua minä olen koko viikon odottanutkin, ett saisin näyttää ne kuvat" ja niin siinä sitten istuttiin pukuhuoneessa kattelemassa kuvia mitä ihanimmasta kisulista. Melkein toivoin, ett se olis jäämässä kotia vaille ja saisin tarjota sille kodin luotani :saint:.

Toisinaan musta tuntuu, ett mitä mä vauvasta haaveilen ku kissahaaveessakin on jo tekemistä. Nytkin kun koneelle tulin ja näin Pojun kuvan taustakuvana, tassuansa kosketin ja sanoin hiljaa, että "Ei sua parempaa voi olla, sinä oot rakkain". Ja niin se onkin.
 
Ottis sie kovasti sitä pojuais rakastit, todella tär-keä oli karvakorva siulle:heart:

Mie en kait ole noin kovasti surrut omia edesmenneitä eläimiäni..tai surrut olen kyllä kovastikkin, en vain muista miten pitkään..en kauhian pitkään varmaankaan.
..ja kovin pitkään kaksi pois nukkunutta koiraani ei miulla kerinneet ollakkaan - toinen 9kk, toinen 1.9kk..kissa oli sitten 13vja sitä kaipasin kyllä toisella tapaa.
Siullahin se suru ajan saatossa haalenee ja kaipaus enää Pojusta jää..sitten ehkä olet uuteen kisuliin valmis kiintymään.

Vielä sie kisun/kisut itteleis kaveriksi ja hellittäviksi otat, miusta tuntuu ihan siltä!:)

Ps. Ei tänään enää rokkaa syöty, poikanen söi pakaste herneitä - niihin kovin nyt mieltynyt:p
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin..tänään posti toi ne soffan&tuolin päälliset..voihan pa**ka!!
..olivat vahingossa laitelleet 2-hengen soffanpäällisen!(listasta vielä tarkistin, että oli 3h koodi)ja muutoinhin niin synkän värinen - aivan toisensävyinen, kuin kuvastossa: /

Laitoin takaisin ne menemään ja tilailinkin rohkeasti tumman roosan sävyiset tilalle=)

Kauniita unosia jokaiselle ihanaiselle
..ja dippailijoille(Rominas?)punaväriä testiin!!:heart:
 
Voi Ottis, halaus:hug: sinulle ja potku persiille sille miehenrotjakkeelles:vampire:...on niin sydäntä särkevää kuinka sä sitä Pojuas ikävöit:(..mulla on kaks edesmennyttä koiraa ja surin mäkin niitä mut ei se kestänyt kauan, ehkä se johtui siitä että ne molemmat elivät vanhaksi asti ja vaikka sairauteen kuolivat(mopseja molemmat, toinen kuoli syöpään ja toisen jouduin viemään piikille halvauksen jälkeen) ei se enää mitenkään yllättäin tullut...itseasiassa mulla se meni niin että mä otin hetimiten toisen koiran "tilalle", vaikka ei se tietenkään sitä tiettyä korvaa niin on mun sydämmeen aina kumminkin "mahtunut"..mutta siis kuten sanoin on tilanne ollu eri kun pois lähtö ei ole tullut yllättäin, ja ymmärrän sinunkin tunteitasi...uskon kumminkin että se uusi kissa tai kaks vois auttaa siihen läheisyyden kaipuuseen ja siihen että ois sitä puuhaa ja tekemistä sillä saralla..tai jos koiran ottaisit niin tekemistä(ulkoilutus) ois vielä enemmän:D...
Mur-mur..eikö oo ärsyttävää että jos jotain tilaa ni onkin väärää ja joutuu sitten tekee töitä sen eteen että saa oikeat...toivottavasti kuitenkin saat pian uudet tilalle ja oikeestaan onni onnettomuudessa että kävi näin niin saat samalla vaihdettua parempan väriin..=)
 
Muumimamma: Nyt peitot heilumaan ja peuhaamisen tuloksena hurja ihana + !!!:heart:

Pikkuiselle pikaista paranemista!!

mur-mur: Heh, hernekeitto on hyvää! Haisulit... :D

Meillä poikanen, jos kysyn, että pääsikö rupsu tai mikä täällä haiskahtaa, ilmoittaa tomerasti että "Hauva".... joka kerta ja oli se haisuli sitten kuka tahansa... :LOL:

on: Täällä sitä kukutaan ja vielä vapaapäivänä ennen kukonlaulua... Heräsin sitten 4 maissa ja uni ei tullut silmään enään. HÖH!
R-testin jätin tekemättä ja nyt sitte harrrrrrrrrmittaa. Taidan pidätellä tuone ysin korville ja kokeilla sitten testiä. Tosin mulla niitä Rfsu:n ei niin herkkiä joten kannattaakohan edes??
Noh, tekaisinpa aikani kuluksi o-testin (ja ihan väärään aikaan jos ohjeita katotaan) ja kyllä vaan vahvaa viivaa, (siis testi viivaa :D) pukkaa.

Ovikseen viittaavia limoja ei ainakaan vielä näy, joten toivotaan viivan tarkoittavan muuta!
 
Viimeksi muokattu:
:attn: No niin, r-testi tehty ja ilmeisesti EN ole hullu... :LOL:

Testiin tuli 2 min jälkeen hailean hailakka viivanen, jota nyt olen kaikissa erilaisissa valaistuksissa sekä ulkona käynyt tuijottaan!
Huomenna ihan varmasti teen aamupisusta testin!
 
Ottis
Yes, Rominas :heart:, sinä teit sen :). Mitäs minä sanoin =)? Mahtava juttu. Onnea plussauksesta :heart:.

Pikkutirri ja mur-mur Kiitos kauniista sanoistanne :flower:. Itse asiassa näin unta, että otin kanin, se oli aivan samanvärinen ku poju, mutt ihan pikkunen. Suvun kanssa oltiin jostain tulossa isommalla sakilla ja aina ku pysähdyttiin, löysin sen eri autosta, mutt viimein sain sen kotiin, mutt kaiken häslingin keskellä unohdin ruokkia sen ja niinpä se pisteli poskeensa jotain äidin kukkaa ja viimein kehräs ku kissa ku annoin sille salaattia :LOL:. Elin varmaankin kovasti mukana ku työkaveri kertoi eilen, ett he hakevat illalla kissanpennun itselleen.

mur-mur Kurja juttu ku tuli väärän väriset ne soffan päälliset. Sinä onneksi osaat hommat hoidella ja saat lopulta sen mitä haluat.

Mä lähden koht'puoliin mökille pesuhuoneen lattian pesemään. Hyvää ja plussarikasta lauantaista kaikille!
 
Pissaani ne arvauskeskuksessa haluaa tutkia tarkemmin, ei otettu verinäytettä. Kuukautiset(yli viikon myöhässä)eivät ole alkaneet, joten asianosaisten kanssa ihmettelen missä vika? Vaikka eihän raskaus mikään VIKA olisi! Sitä tässä funtsaan, että muuttaako ukko nyt ollenkaan perässä, voisimmehan yrittää lastakin tosissaan. Olihan tämä häslinki harjoitusta tositoimia varten, ellei sitten "kasveta erilleen" kun on hyvä tilaisuus. Miehellä on kyl sairauslomaa ensi viikon, ei vielä kutsunut itseään uuteen osoitteeseeni. Tänne muutin töiden perässä, junailu olisi tullut kalliimmaksi, eihän asuttu ko. miehen kanssa yhdessä edes. Raskausepäily tuli kummaan saumaan todellakin, ja nyt on vielä kummallisempi olo.
 
Ottis: Noinko olit oikeassa!!:D Mun oli pakko tuhlata uusi r-testi kun alkoi epäillyttää aamun näkökyky... ja kyllä siihen r-testiin edelleenkin hailakkanen viiva ilmaantuu.
Kyllä vaan on niin hailakka etten isännälle ajatellu puhua mitään asiasta. On nimittäin pyytänyt etten näytä tikkuja ennekuin ihan selvä ja tumma viivanen näkösällä ja kerro mitään ennekuin ihan varma...Katotaan miten asiat kehittyy... Toivottavasti hyvin!!
 
Ottis
Rominas Kyllä se hyvään suuntaan kehittyy, sillä dpo10 on just soppeli aika alkaa haamuttaa ja siitähän se varmasti vahvistuu :heart:. Peukuttelen. Voi hitsi, että mä oon onnellinen sun puolesta :kiss:.
 
Voi Rominas!!! Kapteeni=) sä teit sen!!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia ja ehdottomasti vahvistuvaa viivaa!!! ONNEA:flower:!!
Ja me muut seurataan perässä eikös juu...=)
MotherMary? sinulle toivon selvyyttä ja selkeää +++ siihen uuteen testiin, joskus se elämä voi yllättää:)!
Ottiksella hauska uni=) ja reipas oot kun jaksat miehes rinnalla töitä tehdä...
Muumimamma, saitkos vielä illalla miehen kellistettyä? Vaan hyvinhän teillä olikin jo talleteltu...Voi että...nyt kyllä tuntuu että tää on superhyvä kuukausi ja KAIKKI plussataan eiköstä juu...=) Ihanaa lauantaita kaikille!!!
 
Rominas kerrö ääääääkkiä, MIKÄ tällä kertaa sai aavistelemaan ihanasta ylläristä????:heart:

..oireet/oireettomuus?..;)
Ottiksen sanoin: "miekin olen niiiiin onnellinen puolestasi":kiss:


Ittelläni dpo5 ja missään ei tunnu mitään..pikkanen kuuma aalto tuli kun touhusin rivakammain heräämisen jälkeen - ei muuta.
..tämä on outoa..ja jännääkin:rolleyes:..lämmöt 37.1..eivät ole nousseet sen kerta 37.3C mitauksen jälkeen tuon ylemmä.

Voisiko Luget tehdä sen, että ei masu kipuile/tuiki/supistele?
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Taisi olla Rominaksella vahva mutu tästä plussasta :heart:.

On Dippasin o-testin ja aika vahva viiva on vieläkin, siis sellanen päivää ennen plussaa-vahva :). Ts. mä uskon, ett mulla on ovis tänään, mutt sen näkee varmaksi sitten kahden viikon päästä jos täti tulee lauantaina. Ja se meinaa sitä, ett Lapin loman keskiviikkona tai torstaina on seuraava ovis. Siellä jörnimisen luulis onnistuvan vähän niinku naturligt ilman venkoilua.
 

Yhteistyössä