40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihan HIRMUISESTI onnea Rominas ja Niobe!!! Aivan ihanaa, että se plussalaiva nyt saatiin lähtösatamaan valmiiksi odottelemaan meitä muita tyhjiin hytteihin!!! :heart::heart:

Vahvaa tarraa, liimaa ja ilmastointiteippiä sekä pakkausteippiä nyt roppakaupalla toivotan mukaan!!!
 
Ottis no dippasin dippasin - negan:vampire:..ei kait sitä muutakaan dpo7 vois ollakkaan..jotain muka olin siinä näkeväni, ei siinä näy..:ashamed:

Huomenna Posti Pate tuo varmaan muutaman liuskatestin, ne riittävät tuone dpo13 asti, mikäli päivittäin dippaan.
Siihen menessä jos punaväriä ei ole testissä näkynyt, lopetan Luget(tulee se 10vrk täyteen)pääsee vuoto tulemaan sitten ajallansa.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas ja Niobe Teidät yrjöklubiin lisäsin. Tsekatkaa tiedot ja ilmoittakaa jos korjattavaa =). Ajatelkaahan, naiset, kolmena päivänä peräkkäin tullut plussat tähän pinoon :heart::heart::heart:.
 
Olen lueskellut miten tuota LSH:ta saisi madallettua ja niitä munasoluja parannettua niin sen pohjalta menin ja tilasin tänään itselleni kuntolaitteen kun aika ei nykyään enää riitä salilla käyntiin. Nyt annan vyötärölle kyytiä ja sen myötä vyötärönseudun verenkierrolle myös :) Aion myös aloittaa vehnänalkiomehun teon eli kasvatan itse oraita ja niistä puristan mehua, kuulemma akupunktiokin voisi auttaa mutta tulisi olla sellainen henkilö joka juuri hedelmöityshoidoista tietäisi eikä meillä päin näitä juurikaan ole, sitä paitsi mahtaisi tulla melkoisen kalliiksikin :D
Kaikki keinot on kuulemma saliittuja niin sodassa kuin rakkaudessakin ja tämä on täyttä rakkaussotaa :heart:
 
mafinka, mie siulle hattua nostan ja onnen potkun pepulle puksautan - PUMPS!!..
..siis..AIVAN MAHTAVAT SUUNNITELMAT!!:wave:

Otit järeät "rakkaus aseet" käyttöön:heart:

..Ps. Voisin suositella Vyöhyketerapiaa, sen avulla moni raskautunut - munasarjat heränneet uuteen eloon!
 
Arvatkaas..mie laittelin tänään jauhelihamureketta&perunamusia ruoaksi.
Kävin pikkasen soffalla unessa ja havahduin siihen kun mies tuli töistä, sitten altettiin syömään.
..mutta..muutaman suupalan jälkeen, miulta lensi laatta
ja lujaa!!!!

..ihan kuheaa, meinasin aivan tukehtua - juuri syötu muusi&mureke tarttui kurkkuun, huh huh:O
Siitä voipuneena menin soffalle huokaisemaan ja nukahdin kehdeksi tunniksi!
..nyt sitten olo, kuin ei mitäään - join mokkapala kaffet ja pahaa olo on kuin muisto vain..siis MIKÄ kumma miulla oli!?


vaihtoehdot: söin liian ahneesti(niinhän mie aina), mahatautia(menipä nopsaan ohi?)..ja sitten..no niin, voisihan se sitähin - pullaset uunihissa..vaan kun ei jaksa uskoa..:(

Tänään siis dpo7..juuri samoin kävi dpo4-->sain evään pysymään sisällä kun menin äkkiä makuulle silmät kiinni ja hengittelin nenän kautta syy-vään..meni reilu 30min. ja se meni ohi..
Näin kävi viime kesänä myöskin aamupalan jälkeen..vaan kun en muista, oliko se tuo heinä-elokuun vaihde kun raskauduin??


Mafinka
Yksi mitä voisit gyneltäsi pyytää on: Femar niminen lääke.
Femar ja tärppi! - Google-haku
Käytetty naisten rintasyövän hoidoissa ja huomattukin, että piiskaa paremmin esim. munasarjoja tuottamaan munarakkuloita, kuin Clomit.
odottajat 40+ puolellla on mm. tätä lääkkettä käyttänyt raskaaksi(kolmas femar kierto)tullut odottaja..ikä muistaakseni silloin 45-46v.
Voithan sie kokeilla jos lääkäri reseptin suostuisi kirjoittamaan - ja nimen omaan ihan Gyne, ei tavan "arvauskeskuksen" lääkäri.
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur No hitsi vieköön kun en enää edes rahalla saa Suomesta hedelmöityshoitoja niin koitan sitten itse lukemillani opeilla :D Onneksi olen jo muutaman viikon syönyt noita Spiruliinatabuja sillä niissäkin sellaisia aineita että pitäis tytsyttää munasarjoja ja ovulaatioihin :) Hyvän muuten laitoit eli tuon vyöhyketerapian, täytyykin tilata mitä pikemmin aika mulla muutakin vaivaa johon saattais saada apuja :)
Sinä sitten jaksat olla tämän lössin ilopilleri, ihana olet!
Toivon niin sinulle noita plussa puuuuuuuuuuhkuja +++++++++++++++
sinä jos kukaan olet niitä ansainnut etenkin koska jaksat aina meitä muita kannustaa jaksamaan!
:kiss::hug::heart:
 
mur-mur ompii raskaanaa... mur-mur ompii raskaanaa :) ihanaaaaaaaah! Onnensädetikkuja ja kaiken maailman tarroja luoksesi tulkoon ja niitä tarpeellisia teippailkoon, ihkuuuuuuaaaaa!!!
:kiss: :hug: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka huomasitko, mie vielä lisäilin pari viestiä taaksepäin lisää juttua ja tuosta FEMARISTA!

..miulla ON kyllä eilen ja vasitenhin tänään ollut jomottelua aivan hävyn/nivusten seuduilla..Aaaaapuaaaa, uskaltaakohan sitä unelmoida edes..koska näin miulla tärppikierroilla ollut:)

Se tuo nuhatauti, mikä lie hivutustauti olikaan, on helpottanut - enään ei nenu tukossa ja lima liikkuupi..mutta edelleen vaan väsy ja voimaton oloinen..saahan nähdä miten tässä käy: tuleeko ihme ylläri pylläri..vaiko iskeekö kavala pöpöinen taas!!|O
 
Viimeksi muokattu:
Iiiik ja voihan jännityksen paikka
..siinä aamupäivällä dipatussa(12h sitten)testissä on nyt viivanen!!
..ei selkeästi punertava tieteskään, viivanen kuiteshin ja näkee tihrustamattahin.

Noihin aiemmin dipattuihinhan ei ole tullut muutaman tuneroisen/vuorokauden jälkeen yhtään mitään näkyviin!

Noita David 25mIU/ml puikkoja siksi juuri suosin kun ne ole antaneet testiajan jälkeenkään mitään roskishaamusia - ainakaan miulla.
..vain kerran viiva näkyi parisenkymmentä sekunttia - mieskin kerkesi nähdä ja sitten se hävisi.
Olin kyllä silloin kummiskin raskaana(heinä-elokuu)ja dippaus oli muistaakseni jotain dpo7-9 kieppeillä.

Woe Woe, mur-murlta män nyt ens yön unet vallan
 
Kuten jo "lauloin" mur-mur Ompii raskaanaa , mur-mur ompiii raskaanaaah!!! :D
Antaisikohan tuo terkkulääkäri noin vain noita Femareja, toisaalta jos ei kukaan muukaan anna josko mistäkin syystä niin miksi ei tyhmä terkkukeskuslääkäri :) Täytyy käydä kysymässä, kiitos mur-mur vinkistä ;) Mihin ne muuten vaikuttaa ?
 
Voi mur-mur toivottavasti et tykkää huonoa mun "kiusottelusta", olis niiiiin ihana osua oikeaan :D
:hug: :kiss:
Muuten luin tässä erään 49 vuotiaana raskaaksi tulleen blogista (oli engl. kielinen) että joka kerta kun hän oli raskautunut niin oli flunssassa. Hän epäilikin että keho jossain tapauksissa saattaa tunnistaa alkion vieraaksi elimistössä ja mikäli sairastaa flunssan samanaikaisesti niin flunssa poistuu herkemmin ja alkio jää ??? Ehkä ei niin typerä teoria :) Suukkoja Teille kaikille ihanille ja ++++++++++ tuulia ovikseihin, raksaustesteihin, suuriin ja kauniisiin munarakkuloihin, simpan metsästykseen, raskautumiseen, kaikkeen onnistumiseen ja rakkauteen :heart: kuin myöäs raskauteen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-murille ihan valtavan isot ja lämpimät plussapuhallukset PUUUHHHHH +++++++++++!!! Olispa se nyt vihdoin totta ja pysyvää :heart::heart: Toivon sinulle ihan hirmuisesti onnea ja sitä värillistä plussaviivaa mahdollisimman pian testiin, vaikkapa huomenna =)
 
Mafinka, Femar vaikuttaa juuri sinne munasarjoihin, on tujumpaa kuin Clomifen.
Laitaa sinne vipinää ja kasvattaa munarakkuloita kuulemma tehokkaammin, kuin Clomit.
Tavan TK lääkärillä ei ole tuosta lääkkestä välttämäti tietoa tuohon tarkoitukseen.
Ihan Gyne tai lapsettomuushoitoihin erikoistunut lääkäri paras - TOKI voit kysyä reseptiä, se ei paljoa maksa!:)..ja en mie todellakaan siun kiusoittelusta suutu:kiss:

putunen kiitos kaunis siullehin:).."laiva on lastattu..yhdellä mur-murilla"..Oih, olispa totta!:heart:

..ja ei varmaan noilla tavan David 25mIU/ml liuskoilla näkyisi mitään, kuin aikaisintaan dpo12..dippailen joutessani, aika kuluu nopsempaan;)(vaik oikiasti ei kulukkaan)

..Nyt kun mie kurkin sitä testiä, en muka näekään enää viivasta..jotain kuiteshin..täytyy vaan tyytyä noihin selkeisiin testiajan sisällä tulleisiin viivasiin jatkossa.;)

Ottis
juuuh, en mie haamuile..täytyy sanoa kuin laulussa: "älä silmä pieni usko mihin vain"..:D
 
Viimeksi muokattu:
putunen, mie en tuolla pa**ka kameralla saa edes kunon plussistakaan kuvaa, saatikka tuosta jostain..yrittänyt monasti ennekin olen, vaan kun ei onnaa:(

Lupaan HETI koettaa kuvasta tänne laitella jos vahvempi viivanen tulee
..ihan mielelläni!!
 
Mie olen tuota kameraani manaillut jo yli vuoden ja vieläkään en uutta ole saanut hankittua..mutta..
Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon: *Jos plussa pärähtää ja raskaus jatkuu normaalisti, mie hankin paremman kameran ja laitan masustani teille heeeeeti kuvaa kun alkaa kasvamaan*(näette sitten miun ihanan rakkaat raskausarpenikin:heart:)
..ja tietty dippailukuvia ennen sitä moooooontaaaa!!:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, jospa ne laatan lennättämiset ja flunssat ois sitä ihan ihtiään=)...PUUUHHHH:whistle: puhaltelen väriä ja vahvuutta siihen "elämän"viivaseen... Tietonaisena hei! mikäs ois sellanen super herkkä r-testi millä näkyis takuuvarmasti dpo10 jos jotain nähtävää ois? Jos mä niitä menkkoja(ovulaatiota) koittaisin siirtää otollisemmalle ajalle ni ne pitäs alottaa 3 päivää ennen kuukautisia ja silloin ei sais tietenkään raskaana olla...ja jos näin onnellisesti:heart: ois päässy käymään, niin mitään muutoksia ei luonnollisesti tarviskaan tehdä!!!=)
Ja mistä mä tälläsen herkän testin saisin? tarve ois siis ens maanantaiksi...
 
Viimeksi muokattu:
Tuollapa pikutirri olisi herkkiä puikkotestejä.
Erittäin Herkkä Raskaustesti | Testikauppa.fi
..ja eivät muistaakseni näyttäneet mitään turhia viivasia, tietty testiajan puitteissa OLISI hyvä testi tulkita(ja mie kun aina kurkin jälkeenhin päin:p)

Ps. En tietenkään voi vannoa, näkyisikö herkälläkään testillä JO dpo10 jos raskaana olisit..tuo HCG:n eritys on niin henkilökohtaista.:)

Voi, kunpa meitä montamontamontamoooooontaaaa tuonne ++++++ risteilylle pääsisi:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur vinkistä..kun noita tilaa niin miten? Maksetaanko ne suoraan pankkitunnuksilla? Ootko mur-mur ite käyttänyt noita? Onko ok?
Voi mikä ihana taikakuu PLUSSAlaivoineen tää onkaan!!!! 2 varmaa plussaa jo(onnea vielä Rominas ja Niobe) ja Mahdotontakolla jännät paikat...suurentelin noita testikuvia ja kyllä mä niissä viivaa näin ja häilähdyksen punaistakin...PUUUUHHH:whistle:vahvistusta sille!!! Ja mur-mur...ihanaa..sinullekin sitä punasta PLUSSAA!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä