40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Hysteria Just tuota minäkin kaipaan :), olla itsenäisenä toimivassa parisuhteessa, jossa molemmat kunnioittavat toisiaan ja antavat tilaa toisilleen. Mua joskus ottaa päähän mm. jos mies on vaikka yläkerrassa ja mä alakerrassa ja jos ei hän minusta vähään aikaan mitään kuule, huhuilee hän jo perään kuin vähintäänkin olisin karkaamassa jonnekin. Minä kaipaan yksinkertaisia asioita niinkus vaikka 'oikeutta' laiskotella ilman tekosyitä silloin kun siltä tuntuu, touhuta vaikka läpiyön kun siltä tuntuu, enkä kurinalaista kelloon tuijottamista ja 'sääntöjen' mukaan elämistä kaikessa tekemisessä.
 
Ottis
Pikku-Äiti Tervemenoa odottajiin :flower: *potkis* :kiss:. Pikkuinen näyttää kehittyneen hyvin. Onnittelut vielä kerran ja onnellista masun kasvattelua :heart:.

Hystis Ton zombie-olon toivoisin pikapikaa päästäsi haihtuvan. Mullakin on noita kausia ollut, mutt onneks ne eivät ole pysyviä, sinullakaan :kiss:. maanantaina saat pikkuhystiksen puolikkaita matkaan mukaan ja alkaa mielenkiintoinen kahden viikon piina, jonka aikana takuulla 'heräät' ajattelemaan, tuntemaan ja kokemaan, näin uskon ja toivon :hug:.
 
Ottis Just ihan prikulleen just noin. Mä haluan siihen kyllä vielä lisäks sen, että voin mennä ulos (ei siis metsään) itsekseni yksin, ihan ilman miestä tai kavereitakin. Istumaan baariin tai tanssimaan. Mä haluan voida tehdä mitä mitä mua huvittaa ilman että toiselle tulee siitä millainenkaan olo/mieli. Tätä onkin muuten vaikea selittää ilman että kuulostaa siltä, että haluaisi vapaan suhteen. Ei, en mä sellaista halua vaan...

...ihan huippuideaali tilannehan olis että asuttais omissa asunnoissamme, mutta jotenkin siinä välissä olis myös yhteinen asunto. Silloin kun haluaisi itselleen tilaa ja rauhaa ja omia tekemisiä, vois mennä siihen omaan asuntoonsa niiksi päiviksi. Tää olis unelmajuttu!

Ei varmaan helppo toteuttaa 8ellei oo miljonääri). Mut kyllä se tietyiltä tyypeiltä onnistuu ihan samassa taloudessakin (täällä missä nyt oon kotipeikkona). Täällä on kylläkin paljon tilaa: kolme kerrosta, joten sitä rauhaa saa menemällä eri kerrokseen.
 
Heippaus!

Pikku-äidille
Onnellista masun kasvatusaikaa!!:heart:

Hysteria: Toivottavasti tulee paljon hyviä istutettavia soluja-alkioita ja plussaa sen jälkeen testiin 2 vkn kuluttua!!:heart:

mur-mur:
Sinulle myös plussaOnnea edelleen!!:heart:..Luget aiheutti minulle vaikka mitä oireita, raskauskierrossa nännit ja rinnat tulivat erityisen kipeiksi jo noin kp22 aikoihin ja valkovuotoa oli runsaasti ja lähellä plussausta aivastaessa vetäisi kovasti kohdun seutuvilta, lämpö aina korkealla lugejen aikaan minulla ollut joka kierrossa.Annos oli 1x200mg.

Kaikille PlussailuOnnea edelleen!!=)
 
heippaus vaan tältäkin!!!:wave:pikkutirriltä=)
Ihanaa pikku-äiti ja muutkin odottajat kun käytte aina välillä kurkkimassa ja kuulumisia kertomassa...ja tottatosiaan voi kumpa meitä tulisi kohta sinne odottajiin koko laivalastillenen=)...
(muoks)Ja heipsaus vaan kaikille muillekin..nopeesti tulin kurkkimaan kuulumiset...Mahdotontakolle peukutuksia ja muillekin ja Hystikselle erikois sellasia ja mur-murille ja KAIKILLE! Tää kuu on taikaKUUU...kaikki laivaan!!!!ja Vaikka menis maaliskuun puolelle, ni odotamme kyllä!!!=) Sittempähän voimme loilottaa että laiva on lastattu RASKAILLA NAISILLA!!!:D
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako Kyllä minusta siinä testissä näkyi selvästi punaista :D
Pikku-Äiti Voi kun ihanaa että asiat vaavan kanssa kunnossa :)
Itse unohdin aloittaa taas Terolut kuurin joten jätän sen tällä kierroksella väliin. Eipä ole minulla vieläkään minkäänlaisia ovistuntemuksia eikä kyllä ollut mitään limojakaan joten tältä kierrokselta en odota sitten mitään muuta kuin tätiä tulevaksi siinä 21 pvä ellei taas tule noita yli 30 päivän taukoja :(
Voi kun eilen oli mukavaa kun mieheni sisar tuli kylään Ruotsista ja vietettiin "naisten ilta" ja poristiin vaikka mitä :) Ja huh huh, kehtaanko edes kertoa... meni 3 pulloa valkkaria, hänen tuoma serry ja pari lasillista punkkun :) Nooh osataan me naisetkin :D Mutta ihanaa huomista TOTT -päivää joten dippailkaa kovasti, minä peukutan täällä teidän KAIKKIEN puolesta! :hug:
 
Mahdotontako miulla on nuo lämmöt aina oviksen jälkeen olleet 37.1 - niin kuin nytin.
PAITSI..dpo7 olivat 37.3:ssa ja tänään jopa 36:ssa..

Lämmöt ei siis korkealla pelkästään Lugejen ansiosta, kyllä sillä oviksellahin osuutta asiaan.=)
..olin vain niin ylättäyt noista lämpöjen laskuista tänään aamupäivällä..noh, mitäpä noita nyt niin miettimään kovin.

Miulle on vain jäänyt pysyvä tapa päivitäin, samoihin aikoihin ja usimpaan kertaan mittailla noita lämpöjäni.;)
 
Ottis
Mafinka Kiva naistenilta ollut teillä. Jos luget jäivätkin väliin, niin ei huolta, sillä on naiset ilman niitäkin raskaaksi tulleet :heart:. Ja jos ei nyt, niin sitten myöhemmin.

Meillä on ollut hissu ilta. Mies äkäili heti töistä tultuaan ekana eikä mua ole huvittanut kovin kaveerata kanssaan. Tylsää tällainen elämä ku ei ole mitään jännättävääkään :(. Mutt nyt nati nati kaikille ja plussarikasta TOTT-päivää huomiselle!
 
mun puolesta kans nati nati ja peukutuksia huomiselle TOTT päivän testaajille=) Mä otan oluen ja syön kohta kanan koipea ja sit koitan käydä mammimaan...viime yö oli vimppo yö(työ) ja tänään heräsin jo tyttösen kanssa 10:30, enkä oo nukkunu päikkäreitä, joten nyt ois toiveita päästä samantien "normaali"rytmiin...
 
Sweet Dreams ihanaiset!!

:heart:mur-mur

Ps. Mie jätän huomisen TOTT päivän dippauksen..mutta joku muu varmaan jo voisi..sarppav ja Mahdotontako..entäpä liizukka, Haave ja I-K:wave: Plussa sätehiä sinne testeihin!!

Minne hävisi *Justiina* ja Mother Mary?..Huhuuuuu!!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ladys, I`m back


eli selkänä ollaan taas takas, kp 1 Jiihaaa!!!


Sairasta tää, kuinka ilonen voi olla tätsyn tulosta, veskissä eilen tuuletin tuhrua, ukkokin kysyi mikä sulle tuli siellä :LOL: Olo on ollut todella karmee nää pari viikkoa, ei mulle terolutteja enää, ei sovi ei, aivan karseita sivareita aiheuttanut, kolmen viikon pms:t...lähellä lataamoa käyty ja clomeillakin on varmasti sormensa sopassa :kieh: Joten mulle vaan yhtä hormoonii kerrallaan, kiitos, muuten muija sekoo


Tää jäi nyt omanapaisesksi tyngäksi tää viesti, mutta mulla on tänään kaksi työhaastattelua ja koulua vielä, joten palaan asiaan huomenna, mul on aika paljon luettavaa, te ootte niin ihanan :heart: ahkeria keskustelijoita, ettei tälläiseen taukoiluun ole varaa :whistle:

Mukavaa päivänjatkoa ihanaiset



Justis :wave:
 
Nopeaa päivitystä tässä... Eilisiltana ilmaantui täti :'(... ja olo on kipeä, Buranaa vain naamaan, että töitä jaksaa tehdä... Mulla ensimmäiset pari vuorokautta menkkojen alettua yleensä näin mennään.
Nyt alkaa olla kyllä viimeiset yritykset meilläkin menossa. Eli clomeja kehiin kaksin kappalein/vrk tälläkin kierrolla kiertopäivinä 3-7...
Mutta nyt jos kellä muita hyviä vinkkejä vielä perinteisten greippimehujen yms. lisäksi, niin antakaahan tulla...
Onko muuten kellään sellaista tietoa, että jos on taaksepäin kallistunut kohtu, olisi vaikeampi raskautua..? Näin oli eräälle ystävättärelleni lääkäri sanonut ja olin asiasta kummissani... : / Itseltäni tällainen löytyy myös, mutta aiemmat raskautumiset silloin "nuorena" kyllä ihan helposti käyntiin lähteneet... Nyt peukutuksia meille kaikille uuden kierron kanssa jännäileville...! Mulla siis kiertopäivä 2/28-30...
Ja onnea vielä kaikille lähiaikoina plussanneille...:heart: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi, onpa mukava kun se tätsy nyt vihdoin ja viimein suvaitsi tulla *Justiina* siun luo!!:wave:
..mie jo ihmettelmään, että minne sie hävisit..onneksi ne kaamet oloisesi, ovat mennyttä nyt vain:kiss:

Tärpikästä tulevaa kiertoa!!!:heart:

haave2010 pahoitteluni tädin tulosta:hug:
Onnekasta tulevaa kiertoa - sitä PLUSSA!!:heart:
Tuosta kohdunasennosta..en usko sillä olevan mitään vaikuitusta raskautumisen kannalta?..lähinnä sitten vaavin liikkeitä kuulostellessa, voivat tuntua myöhemmin ja vaimeimpina alkuun - näin miulla kun omaan taaksepäin kallistuneen kohdun.
..vaan, lääkäri onpi tietenkin asiantuntija ja tietää paremmin, vannomaan en siis mene.;)


ON..täällä lämmöt vain laskusuunnassa..joten, kyllä se tädin tulo on taas 99.99% varmaa - ettei vain vielä jo viikonlopuksi..jäisi vain kierto kyllä lyhykäiseksi silloin..: /

Ne "tuntemukset" loppui kuin seinään dpo9 aamusta - ei mitään enää..masukaan ei niin turvosissa ja tisutkaan ei arat enään,ihan nahkarukkaset taasen..
Eilen illasta vetäisin tosin pikku unukat n. klo. 17.30-19.30:rolleyes:..väsy oli us-ko-ma-ton:O..nämä Luget väsyttää minnuu!!|O
Nytpä tiedän sitten, millaisia tuntemuksia voin odotaa jos vielä Lugeja laittelen.


Oikkein ihunata päivää ihanaiset!!..voisikos JOKU vaikka dippailla?..dippadippadaaaaa!!!!=)
Mie puhallan PLUSSIA testeihin..
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut haave2010 tädin tulosta :( :hug:, mutta peukutukset seuraavaan kiertoon. Kyllä plussalaivan kyytiin pääsee satamapaikoista helmikuun jälkeenkin =).

Justiinalle myös pahoittelut :( ja myös onnittelut tädistä =), kun itsekin tätiä jo toivoit saapuvaksi. Kiva kun tulit takaisin palstailemaan :wave:

Hysteria - plussapuhureita sinulle edelleen :heart: Vaikutat niin eläväiseltä ja aktiiviselta ihmiseltä, että ihan hirveältä tuntuu, kun sinulla on nyt sellainen elämätön olo . Toivottavasti löytäisit nyt kevään aikana sen uuden elämäsi suunnan (joko raskautuminen taikka muu....) :hug: että pääsisit taas elämääsi kiinni!!

Mur-mur, oletkos malttanut mielesi ja ollut dippaamatta? Plussatuuloset sinne!!:heart:

Mahdotontako, oisko testikuvia tältä päivältä? Puhureita ja plussaa sinne!!!++++++

Ottis - mukavaa päivää sinulle ! Toivottavasti ukonjörrikkä ei kiukutellut koko iltaa : /

pikkutirrille, sarppaville, muumimammalle, liizalle, Mafinkalle ja I-K:lle ISOT plussapuhurit!! :heart:

Mitäs muille ihanaisille kuuluu?
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

*Justiina* (38).............kp1/30-32.....yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp2/28-30......yk9(06/10) 4./1.yht.
Sointu2010 (41)...........kp7/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp8/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp8/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp13/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp13/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp17/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp18/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp18/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp20/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp21/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp21/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp23/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp26/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp25/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp25/27-32......yk7(07/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp30/23-29.....yk19...................5./1.yht.
Mother Mary? (45)........kp38/25..........yk6kk....................1
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








Mami-41 (41)...................dpo1
muumimamma-72 (38).....dpo4
pikkutirri (41)...................dpo6
mur-mur (45)...................dpo10
sarppav (40)....................dpo10
Mahdotontako (46)...........dpo12


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Juu putunen - maltoinpa hyvinkin!!:)

..eipä kannata tuhlata enään noita viimosia testejä..tai yh-den tuhlaan ainakin dpo12 ja sitte saa olla, tämä kierto oli tässä.
Toiveet OLI sika korkealla, vaan näin taasen kävi:ashamed:
 
Voi harmi mur-mur, halaus ja lohtua oloosi

mutta.... pienen pieni toivohan on sinunkin mielestä jäljellä 0,01 %, joten hurjat peukutukset sille!! ja mun toivo sun plussan suhteen on paljon isompi!! Oireettomuus voi olla oire sekin!! Ja kun luget voi vaikuttaa miten vaan, jospa nyt sitten sun kohdalla näin =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä