40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi ihana rauha ja hiljaisuus,mökki tyhjänä ja itsellä iltavuoroon meno niin nyt ehtii taas pitkästä aikaa kirjoitella:wave:

Hysteria Sinulle isot plussapuhurit+++++ ja:hug:tsemppiä hoitoihin jospa siellä kasvaisi hyvänkokoisia palluroita:heart::heart:

Haave2010 ja justiina Teille isot pahoittelut tädin tulosta:hug: Ja tsemppiä uuteen kiertoon:wave:

Mur-mur Äläpäs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon sen plussan suhteen tässä kierrossa:hug:
Täti kun ei sulla ole vielä kurvannut paikalle ja me porukalla ajetaan mokoma pois :stick: Kauas mur-murista mokoma täti!!+++++puhaltelen sulle kovasti:hug:
 
mur-mur Minä yhdyn muumimamma-72:n kepittelyyn :stick: ja myös osaltani ajan tätiäsi pois, hus hus !
Hieman oli lohdutonta juttua taas iltalehden sivuilla koskien iäkkäämpien raskautumista mutta jos oikein negatiivisesti asennoituu niin saa olla varma että mitään iloista ei kyllä pääse tapahtumaan joten me kaikki lippu korkealle :D
Joku kysyi minun massukivustani niin kiitos kysymästä, alkaa jo olla parempi, ilmeisesti koska en ole pahemmin suolta "kuormittanut" niin on päässyt rauhoittumaan. Kenties joku paikallinen tulehdus, mutta nyt siis on hyvä :)
Huomenna taas miehelään, ihanaa :D mutta kuullaan varmaankin tässä ennen sitä...
Eikö kukaan ole dippaillut TOTT??? :heart:
 
Ottis
Justiina Onnittelut tädin saapumisesta :flower:! Kyllä sitä saa silloin tuulettaakin, jos se unohtuu matkoilleen. Onnea uuteen kiertoon :heart:!

Mafinka Kai mä sitten Teroluteja tarkoitin =). Sehän on tosiaankin jo päätetty, että sinä tulet raskaaksi ja ihan lähitulevaisuudessa :heart:.

Haave2010 Greippimehun kanssakin kannattaa olla varovainen Clomien yhteydessä, sillä kaikki C-vitamiinipitoiset juomat vaikuttavat monin eri tavoin lääkkeiden imeytymiseen. Toisten vaikutusta ne tehostaa, toisten heikentää. Minä olen greippimehua ottanut Clomien aikaan silleen, ett keskipäivällä olen sen greippilasilliseni juonut, kun Clomifenin olen ottanut iltapäivällä.

Mulla meni monta vuotta oivaltaa, ett mm. Thyroxonin kanssa ei saa ottaa C-vitamiinia samaan aikaan, vaan väliä pitää olla vähintäänkin 3 tai 4 tuntia. Vuosikausia aloitin aamuni Berocca-lasillisella, jonka otin samaan aikaan lääkkeiden kanssa. Jotenkin vastuuttomia jotkut lekurit ku eivät tuollaisista asioista kerro potilaalle :(. Monta vuotta olin varmaankin alivireinen just siks, ett lääke ei kunnolla imeytynyt ku C-vitamiini sen blokkas :headwall:. Tuonkin tiedon vasta silloin itse netistä löysin, kun olin raskaana ja etin tietoa lääkkeiden vaikutuksesta raskauteen.

Hirmusesti onnea uuteen alkaneeseen kiertoon :heart:!

Putunen Mies oli ihan eri maata sitten ku kävi mammaansa katsomassa =). Ei tosin kiehnännyt tavalliseen tapaan mussa kiinni, joten kai se vähän möks oli ja kaikki vain siitä, että olin kysellyt aikaa moottorikelkan huoltoon huomaamatta, ett hän oli päivällä laittanut mulle viestin, ett on jo ajan varannut. Olis kiitollinen, ett akka viihtii huolehtia päriseviensä huolloista :(. No, oman tiedusteluni nolona peruin ja ilmoitin, ett ukko on ajan jo varannut.

Joutavanpäivänen kieltämättä toi mun murmelini välillä. Ja ajattelematon. Eilen en omaa kauppakassiani viittinyt pakkasen vuoksi käynnistää ja odottelin ukon lämmintä autoa kotiin, ett kävisin kaupassa ja kun hän tuli kotiin, lähti sillä päivän kylmänä olleella autolla liikenteeseen, kun oma ajokkinsa olisi ollut paljon taloudellisempaa ja ympäristöystvällisempää laittaa tien päälle. Vähän vedin herneen nenääni enkä kaupassakaan illalla sitten käynyt, joten osaan minäkin mieltäni osoittaa :LOL:.

Voi pahus, mur-mur jos on, että täti noin suurella varmuudella tulee :(. Kroppas kuitenkin parhaiten tiedät, joten en voi kuin parempaa onnea seuraavaan kiertoon toivottaa :heart:.
 
Kiitos hyvien solu-alkioiden istutustoivotuksista Mahdotontako:kiss: ja paaaaljon plussa+puuhkutusta sinne sinulle puuuuuuhkun:whistle:.

Pikkutirri ihanan vinkeä tuo Laiva on lastattu raskailla naisilla :).

Mafinka Oikein hyvältä kuulosti tuo laatuaika naisten kesken. Hyvä kuulla etten ole ainoa, joka on ratkennut nauttimaan viiniä Ei-niin-hienostuneita määriä :whistle:. Toivotaan nyt kovasti, että tätis tulee sitten ajoissa JOS on tullakseen. Ja tietenkin toivotaan ettei tulis. PLUS+puhallus Mafinkalle :hug:.

Ottis Kiitos :hug:. Mitä se sun mies eilen oikein äkäili? Mä ymmärrän paremmin kuin hyvin ton sun tylsistyneen olos, kun ei ole mitään jännättävääkään. Jos mulla ei olis tätä ”projektia”, niin mä kuolisin TOTAALISEEN tyhjyyteen justiinsa! Olisin kuihtunu pois jo aika päivää sitten. Mulla sattuu elämässä olemaan sellainen tilanne, että tää proggis on nyt AINOA asia, mitä mun elämäs tapahtuu. Käytännössä se on tarkoittanut sitä, että kaks viikkoa kuukaudesta mulla on ohjelmaa: klinikalla käyntejä ja pistoksia kerran päivässä. Näihinkään juttuihin ei mene montaa tuntia päivässä ja loppu aika on odottamista että päivä menee eteenpäin, että tulis seuraava päivä että tulis seuraava jne. Ja ne kuukauden toiset kaks viikkoa on AINOASTAAN odottamista, kun ei ole ees piikityksiä (joka on päivän kohokohta ja ainoa tekeminen).

Sun tylsyystilanne ei ONNEKS oo näin paha (ainakaan ei kuulosta siltä), mutta tunnistan ton tylsyysfiiliksen kumminkin. Säkin olet eläväinen persoona ja tylsyys ei kuulosta sulle ominaiselta olotilalta, sellaiselta, että voit sanoa olevas iloinen, energinen, innostunut ja onnellinen. Tai siis, sellaisen käsityksen olen saanut. En tarkoita kuulostaa siltä että sanelisin miltä susta tuntuu. Mä vaan peilaan kaikkia juttuja, muiden tilanteita ja suhteita omaani, joten saatan kuulostaa siltä kuin tietäisin mitä muiden päässä liikkuu, vaikka en tarkoita kuulostaa siltä :ashamed:.

Mulle tää vauvaproggis täyttää pieneltä osalta sitä valtavaa tyhjyyttä, joka ODOTTAA täyttymistä kaikenlaisilla asioilla ja mielekkäällä tekemisellä. Tyhmää on se, että oikeesti en voi nyt muuta kuin odottaa, en voi nopeuttaa yhtään mitään asiaa. V***u että oonkin kypsä tähän odottamiseen. Sori taas tää valitus :(.

Justis kaveri, mun melkein kaimani. Hitto :( ja hyvä :) että täti tuli. Hyvä että nippa nappa vältit lataamon. Tästä se sitten alkaa, se sun raskas kierros!! d:heart:b

Haave2010 voi kuinka kurjaa-murjaa-surjaa-purjaa kun täti ny sinne kerkes :(. Plussa puhalla sulle tähän kiertoon. Hyttipaikka Rominaksen kapuilemassa raskaassa laivassa oottaa sinua Sointu :hug:.

Mur-mur Kaunis kiitos listan päivityksestä ja puhureita. Voihan **** jos täti ny on tuloillaan :(. Mä niin toivon että se pysyis pois sinun luota ja saisit vihdoin sen vaavin. Hirmusti voimahalausta :hug:.

Putunen Kiitos sullekin puhuritsempeistä ja ovistärppionnea sulle mahdottomasti:flower:! Elämätön olo todellakin. Sinä sen sanoiksi puit. Kyllä se vanha iloinen, energinen, intohimoinen, innostunut, nauravainen, eläväinen, positiivinen Hystis vielä löytyy…. kai, toivottavasti. Mulla on NIIIIIIN ikävä sitä tyyppiä, koska sen seurassa on kiva olla.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mafinka Melkein kateeksi käy toi sun miehelään lähtösi :). Olisi niin ihanaa, jos olisi vielä ns. seurusteluvaiheessa ja lähes umpirakastunut :heart:. Tosin mun täytyy tunnustaa, ett tähän armaaseeni en ole silleen tolkuttoman rakastunut (=hulluna) ollut koskaan kuin joskus aiemmin joissakin suhteissa. Tämä on ollut alusta asti ehkä sellainen järkevä ja turvallinen vaihtoehto :ashamed:, vaikka huom. kyllä mä joskus olin häneen rakastunut, mutt eri tavalla kuin aiemmin ja siksi kai se niin oikealta tuntuikin. Se rakastuminen on nyt vaan sitten muuttunut sellaiseksi toisenlaiseksi rakastamiseksi, kai :).
 
Ottis
Hystis Tossa Putuselle jo yllä kirjoittelin mistä mies suutahti, eli siitä, ett kyselin aikaa kelkan huoltoon, kun hän oli sen jo varannut. Mies oli laittanut mulle siitä txt, mutt en sitä huomannut, niinkuin en ylipäätään huomaa puheluita tai tekstareita kuin vasta nukkumaan mennessä ku kaivelen puhelinta laukusta, että laitan sen herättämään. Äkäily oli siis siitä kun minua ei saa ikinä kiinni, lähinnä.

Mun tylsyys näinä päivinä on yksinkertaisesti tekemisen puutetta. Energiaa on ku pienessä kylässä, mutt ei mitään mihin sitä laittais, joten eilenkin makasin ihan totaalisen toimettomana koko illan eli kai jotenkin lamaannuin. Ts. jäi pyykit telineisiin enkä edes puita saanut tupaan haettua. Mutt ei se mitään, sillä nyt mulla on enemmän tekemistä :). Niin juu ja jurppii mua toi miehen alituinen aikataulutus jonkin verran. Mä en tykkäis ollenkaan kyttyrää vaikkei ihan kellolleen syötäis joka päivä saati käytäis tasan tarkalleen kerran viikossa mammaansa kattomassa, en välittäs vaikk oviksen aikaan jörnittäis muulloinkin kuin sunnuntai-aamuna klo 9 ja 10 välillä jne.

Ymmärrän siis ihan satasella sun puutumisen elämään. Välillä ihan huolestun omalla kohdallani siitä, ett haluanko mä vauvaa sittenkään ihan niin oikeasti kuin luulen haluavani vai onko tämä kuumeilu sitten jonkin tyhjän tilan paikkaaamista yms. :confused:??

Hei muuten, näin viime yönä unta, ett meidän eläinlekuri tuli käymään meillä ja kertoi oman kisulinsa kuolemasta ja mä kerroin sille Pojun kuolemasta ja kun mentiin pihalle, löysin sieltä ragdoll-emon ja kolme pentua :saint:. Katoin eilen TV:stä 'Lellityt lemmikit' ja sen katsottuani olisin voinut vaikka vannoa, ett näen unta kissoista :LOL:.
 
Tosin mun täytyy tunnustaa, ett tähän armaaseeni en ole silleen tolkuttoman rakastunut (=hulluna) ollut koskaan kuin joskus aiemmin joissakin suhteissa. Tämä on ollut alusta asti ehkä sellainen järkevä ja turvallinen vaihtoehto :ashamed:,
Ja TAAS voin sanoa että mullakin just noin. Eihän mun oikeestaan tarttis ite kirjoittaa mitään, kun löydän teidän suhteista, tilanteista ja asioista oikeestaan kaiken mitä itelläkin on. Palasen yhdeltä ja toisen toiselta teiltä ihanaisilta kokeneilta naisilta.
 
HystisMun tylsyys näinä päivinä on yksinkertaisesti tekemisen puutetta. Energiaa on ku pienessä kylässä, mutt ei mitään mihin sitä laittais, joten eilenkin makasin ihan totaalisen toimettomana koko illan eli kai jotenkin lamaannuin. Ts. jäi pyykit telineisiin enkä edes puita saanut tupaan haettua.

Mutt ei se mitään, sillä nyt mulla on enemmän tekemistä :).

Välillä ihan huolestun omalla kohdallani siitä, ett haluanko mä vauvaa sittenkään ihan niin oikeasti kuin luulen haluavani vai onko tämä kuumeilu sitten jonkin tyhjän tilan paikkaaamista yms. :confused:??
Ja TAAS sama juttu mulla!
Mitä tekemistä sulla on =)?
Just samaa oon omalla kohdallani miettinyt PALJON!Viimeks tänään aamulla!
 
Viimeksi muokattu:
Helou leidit:wave:
Kovasti olette rupatelleet, syvällisiä tuntoja, mahdottomasti toivon Hystis ja Ottis, että saatte ihanan oman itsenne näköisen loppuelämän ja elämän ilon eloonne ja tietysti sen oman vaavin:heart:
Mä olen intopinkeenä touhuillu tänään, auton siivosin ja puunannu sisällä ja ukolle ruokaa vein raksalle, tosin sitä ny vien aina kun se siel on, nyt vp hänellä omista töistä ni siellä siis timprailee.
Ja pulkkamäessäkin jo kerkesin oleen, no huomenna sitten taas hitaampi tahti:D
Hyvä vaan, että tekemistä, menee tää piinailu aika nopsempaan, eikä joka nippailua kuulostele hermona, koskakohan tää itsensä ja oireiden tulkkaaminen helpottas, kun yritystä ollu kuitenki jo pitkään ja aina vaan joka kierrosta jaksaa kytsiä.....:)
Mur-murille vielä toivonkipunoita ja pipunoita laittelen tärpin suhteen, olet sen plussan ansainnut ja aina jaksat muitakin tsempata, se on hienoa:flower: ai niin ja kepityksiä täältä myös:stick:
Hystikselle huomiseen punktioon onnenhalit:hug: ja kaikille muillekkin tsemityksiä roppaskaupalla ja kioskilla:flower:
Nyt kahveen keittoon ja sitten lukemaan nille nallen kalareissua=)
Mukavat ehtoot kaikille:wave:
 
Voi kun teidän - Hystiksen&Ottiksen täytyis asua naapureina!;)
..teidän olis sitten niiiiin kiva luikahtaa toistenne luo,vaikkapa punkkuputeli&juustoja kainaloisessa ja sitten juuuuuuttua piisais!!!!!!!..ja elo OLISI PALJON PAREMMIN TAAS!!..hitto kun teillä olis hauskaa!!!!

Ei sen puoleen, miekin haluisin niihin jutusteluihin ja kemuihin mukaan myös..passaiskos sellainen?..
(miinnuu ihan alkoi hymyilyttää..kylläpä esim. Ottiksen kultianen saattais ehkä vetää herneet nenuunsa usiammanhin kertaa?..:whistle:..:LOL:)

Kiitos teille molemmille ja Mamillehin plussaterkuista:)..jaksaisi vain vielä toivoa:| sellaisia menkka jomotteluja jo alkoi tuntumaan.
Miun lämmöt kyllä sahaileepi nyt ylös/ales - väillä 36.5..sitten taas 37.2..että mitä mitä???:eek:
Lugen per**leet, minkä tekevät(kait?)

Selailin vanhoja juttuja..ja sattuipa silmiini elokuun tärppi.(yllätys, yllätys:D)
Siinähin käynyt niin, että lämmöt laskeneet dpo9 tai dpo10 ja siltikin se plussa pärähti dpo12
..jotenhin vain itse luulen, että jos lämmöt EI pysy tasaiseen ylhäällä, olisi se huono juttu - siis tärppi saattaisi kyllä olla käynyt, mutta EI kestävä sellainen.:ashamed:

Miun täytyy tunnustaa..kun mie menin iltapäivällä dippamaan lirupisusta(juu, hywä mie:headwall:)
..no, mies läksi miun esikon ja poikasen kera Prismalle ja pitihän miun tyttärelle sanoa: "tuotkos vanhalle mammallesi pari R-testiä"?:rolleyes:..ja tuohan se rakas tyttäreni tietenkin - eikä hän edes ihmettele, on niiiiiin tottunut jo!!:p
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mami41 Teillä on varmaankin lämmin talli ku olet autonkin siivonnut :). Eikö olekin ihanaa kun on tekemistä?

Hystis Tänään laitoin yhden satsin pyykkejä pois kuivumasta, pesin toisen satsin ja ripustin kuivumaan. Kävin kaupassa ja samalla postista hakemassa uuden maton makkariin ja sen ihanan huovan HobbyHallista, ei muuten ollut niin pehmonen ku luulin, mutt kivan värinen silti. Vien sen mökille. Sit tyhjensin tuhkat takasta, imuroin, hain puita tupaan, sytytin takkaan tulen, join miehen kiettämät kaffit ja tässä olen =). Pikkupuuhastelua eli tavallisia kotitöitä, mutt kun näin kahteen pekkaan asutaan eikä ole kissanhiekkojakaan putsattavana saati kissaa leikitettävänä ja rapsutettavana, on tekemiset joskus todella vähissä. Tuumasin, ett haen ullakolta kohta stepperin lämpeneen, ett alan sillä melskata ku ei näillä pakkasilla viiti lähteä ulos kävelemään. Nyt olen kävellyt töihin ja sillä mulla varmaan niin virtaa onkin, kun saan auringosta energiaa :saint:. Mä olen aurinkoenergiaihiminen =).

Ja tietty jos oikein pitkäksi aika käy, alan kutomaan, mutt se ei ole ykkösvaihtoehto, koska silloin mulla jää kaikki muu tekemättä ku en malta laskea puikkoja käsistä. Siksikään en viiti just nyt kutoa ku on haavat peukalonpäästä just parantuneet.

Mies nappas just saunan lämpenemään eli se on merkki siitä, ett täällä on todella kylmä.
 
mu-mur Tottakai TIETYSTI tuut mukaan naapurustoon :heart:. Se oliskin ihunaa kun vois aina luikahtaa jonkun luo höpöttämään pullo kainalossa tai ilman. Käppäilysuraakin vois pyytää ja sokeria tai tilitukkija vois käydä lainaamassa - tai vaikka testejä. Ihana ajatus oliskin. =). :hug:!
 
Ottis
mur-mur Ilman muuta me otetaan Hystiksen kanssa sut meidän kolhoosiin dippailemaan ja dippailemaan ja punkuttelemaan ja kaikkeen kivaan :). Saatas puhua ihan puuta heinää ku ajatukset menee muuten ihan samaa rataa eli ei oltas vakavikloja ollenkaan.

Hienoa, ett sulla siellä toivon jo vähän virinnyt taas, peukutellaan :heart:.

Hystis Ihan meinasin tosiaankin unohtaa, ett sulla on huomenna jännä päivä. Onkos nyt pelkkä ultraus vai otetaanko palleroiset jo talteen? Muistelin, ett vasta maanantaina ehkä :confused:. Onnea matkaan ihan tolkuttoman paljon, tiedät kyllä :hug::kiss:.
 
Heipaus kaikille!:heart:

Eka päivä sairastelun jälkeen töissä ja kyllä oli uupunut olo. Pää särkee edelleen koko ajan, ei kiva! Ja kun pää särkee, tuntuu hajut voimakkaana nenuun ja on huonoa oloa. Toivottavasti huomenna olisi vointi jo parempi, sitä toivon.

Ja en siis dippaillut aamulla kiireessä.

Kaikille plussailuOnnea tasapuolisesti!!
=)

mahdotontako:heart:
 
Hystis..JUUUUUH!!..Jos miun mies kysyis vaikka: "minneppä olet menossa" kun kenkiä laitteleisin jalkaani ja vähän vaikka huulikiiltoahin sipaisisin huuliini..vastaisin: "AI, miiiie?..tuuuuonne vaan tuonne Hystikselle tu..eiiikäkö, R-testejä lainaamaan"..
..

..ja näin tietty joka kuukausi ja us i a m p a n a päivänä ja sie sit miun luo ja välillä Ottiksen luo jne jne..tälleen kuljettais ja EI kuulkaas kävis aika pitkäs ja piinaviikot menis TOSI nopsaan!!!:D

Niin..ja sitten kun raskauduttais(tietenkin)niin lainattaisiin toisiltamme vaippoja, vaavin peppurasvoja, leivontareseptejä - iiiiihaaaan mitä vaan..ja tietty sitten tyttöjen iltana(miehet hoitas laposia)laiteltais kannat sirosti kattoon!!!!..*Hiiiiks*
 
Viimeksi muokattu:
Ottis. Kivaa puuhaa sulla, energiseltä kuulostat sen lamaantumisen jälkeen. Toi kissan puuttuminen on kyl iso juttu, jonka ihan todella kässää vaan sellainen jolla on katti (tai rakki) josta on syystä tai toisesta erossa. Mul on ihan outo olo olla ilman rakkia. Kun teil ei oo nyt kissaa, ei oo niin paljon siivottavaakaan, hiekka ja karvat puuttuvat.

Mäkin oon aurinkoenergiaihminen, 600%:sti.

Meijän pitäis muuttaa naapureiks jonnekin lämpimään aurinkoiseen paikkaan, jossa ei tartte palella! =).
 
Heijsan kaikille!

Täällä ollaan... Poikanen sai keuhkoputken tulehduksen joten viikko vierähtänyt pikkuista hoivatessa.... Nyt hengitys jo kulkee, ilman spiraa, tai mikä sen laitteen nimi onkaan, mutta nenä alkanut vuorostaan vuotaan ja siksi kamalan tukkoinen ja yskii limaa ihan kauhiasti. Että silleen täällä.

Onko laivaan tullut matkaajia lisää??? Entäs tulossa olevat matkustajat? =)

Kapteeni välillä epäileväiseksi heittäytynyt ja ovis-testillä sitten testaili (R-testit loppuneet)ja kyllä paksua testiviivaa näyttää sekin. =)

Ihanaista loppuvkoa ja hirrrrrrmusti plussia ja jahtionnea kaikille!!
:heart:

Yritän päästä jossain välisä piipahtaan tai vaikka ihan notkuun tänne, jos vaan poikanen suo.
 
Mur-mur Toi kuulostaa niiiiiiiiiiin hyvältä suunnitelmalta! Ny mä en kestä! Mä haLUUUUUUUUN tohon kolhoosiin!!!!! KÄÄK! Jippiaijee! Just nii. Noin sen pitäis olla! Miten me asia hoidetaan käytäntöön? Höh. TahTOOO kolhoosikommuuniin an yy tee nyt heti :). Ja koska se on kiva lämmin aurinkoinen laaja asuinalue, sinne amhtuu muitakin meitä. Ai niin, se on veden rannalla, joten satamakin on ihan vieressä.... Laivahan meillä jo on, ja kapukin. Sekä muutama matkustaja hyteissään. Ja hyttejä riittää ja varaukset niihin on tehty... :heart:
 
heips vaan kaikille:wave:
Mahdotontako oireethan kuulostaa ihan siltä=)vaan oli sulla kurja tauti ja mukava kun on jo pois menossa...
Harmitus Justis ja haave2010 kelle täti kurvasi paikalle:( ja keppiä:stick:ettei mur-murin luokse löytäis...
Hystis, Ottis ja mur-mur..ihania olette ja ihana ois teijen naapurissa asua=)
Hystis onnea huomiselle!ja peukutan tuhannesti että ois siellä hyviä ja muhevia palleroita jotka hyvin hedelmöittyis ja oisvat sitten täydellisiä siirtoon(tai en mä oikeesti tiedä mitä siellä tehdään ja miten homma toimii..kuvittelin noin menevän..)
Heipatus kaikille=)
 
Hystis mieleni tekisi kyllä sinne laivan kyytiin..vaan oikeesti mulla taas ei tunnu miltään:(...mä tänään oikeen muistelin et oliko mulla oireita kun jäin tätä nuorimmaista odottaa..ni ei mulla kyllä vissii kummemmin ollu ennen plussausta..jotenkin mua huolestuttaa se limakalvon pienuus mikä ultrattiin silloin kk sitten...jos se nytkin on niin pieni niin eipä sinne mikään voi kiinnittyä...huomenna meen siihen s-prog verikokeeseen ja sitten taas tilailen gynelle aikaa..jospa sitten jotain...en tiedä mitä, mut jos asiaa voitais jotenkin auttaa...voi niin toivon että jo nyt laivan kyytiin pääsisin ja myö kaikki!
 
Ottis
mur-mur Ihana visio sulla meidän naapurustosta :). Hystis, toi satama kolahti minuun, rakastan vettä ja merta kans :heart:.

Minä olen oikeasti asunut 5 naisen kimppakämpässä nuorempana ja se oli tosi ihanaa aikaa. Ei koskaan tylsää ja jos olikin, niin joku keksi jotain. Jos oli lähtö mielessä ja jollakulla töitä, sen työt (iltasiivous) käytiin tekemässä kimpassa ja sitten menoksi. Niin lähiksiä oltiin lopulta, ett melkein kaikilla siirtyi menkatkin samaan aikaan =). Oi niitä aikoja.

Pikkutirri Mukaan vaan :saint:.

Rominas Voi kurjuus ku poika joutuu sairastella niin kovin :hug:. Paranemista pikkuiselle ja sulle vauvaliimaa ja tarrasukkia, ett toinen pikkuinen pysyisi matkassa.

ON Sitä tulin ihmettelemään ku suihkussa hipelsin alapäätä ku mulla on siellä sellanen ihmeellinen möykkeröinen kn:aa vastapäätä emättimen alapuolella tavallaan, bonjaatteko siis missä? Sormenpään kokoinen kova möllikkä :(. Olen aiemminkin saman huomannut ja että kun sitä koskettaa tujummin niin tuntuu kuin olis lähdettävä isolle hädälle. Ihmeellinen anatomia mulla :ashamed:. Niin ja sit vielä.. se möhkylä kuitenkin yleensä häviää kierron alussa.
 

Yhteistyössä