Kiitos hyvien solu-alkioiden istutustoivotuksista
Mahdotontako:kiss: ja paaaaljon plussa+puuhkutusta sinne sinulle puuuuuuhkun
.
Pikkutirri ihanan vinkeä tuo Laiva on lastattu raskailla naisilla
.
Mafinka Oikein hyvältä kuulosti tuo laatuaika naisten kesken. Hyvä kuulla etten ole ainoa, joka on ratkennut nauttimaan viiniä Ei-niin-hienostuneita määriä
. Toivotaan nyt kovasti, että tätis tulee sitten ajoissa JOS on tullakseen. Ja tietenkin toivotaan ettei tulis. PLUS+puhallus Mafinkalle :hug:.
Ottis Kiitos :hug:. Mitä se sun mies eilen oikein äkäili? Mä ymmärrän paremmin kuin hyvin ton sun tylsistyneen olos, kun ei ole mitään jännättävääkään. Jos mulla ei olis tätä projektia, niin mä kuolisin TOTAALISEEN tyhjyyteen justiinsa! Olisin kuihtunu pois jo aika päivää sitten. Mulla sattuu elämässä olemaan sellainen tilanne, että tää proggis on nyt AINOA asia, mitä mun elämäs tapahtuu. Käytännössä se on tarkoittanut sitä, että kaks viikkoa kuukaudesta mulla on ohjelmaa: klinikalla käyntejä ja pistoksia kerran päivässä. Näihinkään juttuihin ei mene montaa tuntia päivässä ja loppu aika on odottamista että päivä menee eteenpäin, että tulis seuraava päivä että tulis seuraava jne. Ja ne kuukauden toiset kaks viikkoa on AINOASTAAN odottamista, kun ei ole ees piikityksiä (joka on päivän kohokohta ja ainoa tekeminen).
Sun tylsyystilanne ei ONNEKS oo näin paha (ainakaan ei kuulosta siltä), mutta tunnistan ton tylsyysfiiliksen kumminkin. Säkin olet eläväinen persoona ja tylsyys ei kuulosta sulle ominaiselta olotilalta, sellaiselta, että voit sanoa olevas iloinen, energinen, innostunut ja onnellinen. Tai siis, sellaisen käsityksen olen saanut. En tarkoita kuulostaa siltä että sanelisin miltä susta tuntuu. Mä vaan peilaan kaikkia juttuja, muiden tilanteita ja suhteita omaani, joten saatan kuulostaa siltä kuin tietäisin mitä muiden päässä liikkuu, vaikka en tarkoita kuulostaa siltä :ashamed:.
Mulle tää vauvaproggis täyttää pieneltä osalta sitä valtavaa tyhjyyttä, joka ODOTTAA täyttymistä kaikenlaisilla asioilla ja mielekkäällä tekemisellä. Tyhmää on se, että oikeesti en voi nyt muuta kuin odottaa, en voi nopeuttaa yhtään mitään asiaa. V***u että oonkin kypsä tähän odottamiseen. Sori taas tää valitus
.
Justis kaveri, mun melkein kaimani. Hitto
ja hyvä
että täti tuli. Hyvä että nippa nappa vältit lataamon. Tästä se sitten alkaa, se sun raskas kierros!! d:heart:b
Haave2010 voi kuinka kurjaa-murjaa-surjaa-purjaa kun täti ny sinne kerkes
. Plussa puhalla sulle tähän kiertoon. Hyttipaikka Rominaksen kapuilemassa raskaassa laivassa oottaa sinua Sointu :hug:.
Mur-mur Kaunis kiitos listan päivityksestä ja puhureita. Voihan **** jos täti ny on tuloillaan
. Mä niin toivon että se pysyis pois sinun luota ja saisit vihdoin sen vaavin. Hirmusti voimahalausta :hug:.
Putunen Kiitos sullekin puhuritsempeistä ja ovistärppionnea sulle mahdottomasti:flower:! Elämätön olo todellakin. Sinä sen sanoiksi puit. Kyllä se vanha iloinen, energinen, intohimoinen, innostunut, nauravainen, eläväinen, positiivinen Hystis vielä löytyy
. kai, toivottavasti. Mulla on NIIIIIIN ikävä sitä tyyppiä, koska sen seurassa on kiva olla.