40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
heippa kaikille:wave:

Hystiksen kuulumisia minäkin tulin kurkkaamaan,toivottavasti tulee monta siirrettäväksi sopivaa!:heart::heart:

Ottis Ihanalta kuulostaa sinun lomasuunnitelmasi:) Ja olet totisesti lomasi ansainnut:kiss:
Meillä oli myös miehen kanssa jo kahdenkeskinen kreikan matka ensi kesäksi varattu,mutta jouduttiin se jo perumaan kun tuli tuloihin sen verran suuria muutoksia ettei ole nyt vara lähteäkkään:'(
No,nyt onneksi päästään hiihtolomalla kahdestaan pariksi vuorokaudeksi vuokramökkiin kun ihanat isovanhemmat lupautuivat meille hoitamaan koko katrasta=) Edellisestä kahdenkeskisestä "pakomatkasta";) onkin jo vuosi aikaa!!
 
Ottis
muumimamma72 Ei kuulosta hassummalta teidänkään loma :). Meillä vaan on niin, että kun aina ollaan täällä kahden, ett kaipaa todellakin jo päästä jonnekin jonkun muun kuin oman siipan kanssa. Sisko on sopiva paikkaamaan sitä puutetta =).

mur-mur Sinuakin jo vähän kaipailen, kun olet niin hissuksiin ollut, mutt oletan sun viettävän laatuaikaa miehen ja pojan kanssa ;).
 
Tuhannesti KIITOKSIA Mafinka, Sointu ja Mami41 tiedosta että sille limakalvolle voi jotain tehdä!!!KIITOS OIKEESTI!!!:heart: Tota disperiiniä vai mitä pikku asperiinia se onkaan oon monesti miettinyt että alkaisko sitä syömään ihan ihtekseen..eihän siitä mulle mitään haittaakaan voi olla ja määrähän oli se tosi pieni...se gyne siitä viimeksi vähän mainitsikin, kun keskusteltiin siitä hoidosta mahdollisen raskautumisen jälkeen..nimittäin siihen raskausmyrkytykseen...tänään kävin siellä s-prog verikokeessa ja kun ne tulokset tulee niin tilaan aikaa sinne gynelle ja otan asian puheeksi=).
Hystiksen kuulumisia mäkin oottelen...=) ja toinen mitä ootan ni Mahdotontako dippaamista...=)..joskos ihan vaikka vaan meiden vuoksi, Mahdotontako:Djookos??? Ja liizakos se myös tänään kertoili että nyt ois piinapäivät...jännää....dip..dip..
Muumimamma...kivalta kuulostaa sun ja miehes miniloma=)...pääsee irti arjesta...ja tuosta sun matkan perumisesta tuli kyllä itellekin mieleen että meilläkin näitä lomautuksia on aikas paljon.. saa nähdä jääkö sitä mitään ylimääräisiä itelleenkään vaikka ei lähtis kun tuon pienen kanssa vaan..
 
Viimeksi muokattu:
Pikkutirri vielä lisäisin tuohon raskausmyrkytys asiaan, mulle tuli myös raskausmyrkytys kun tyttöä odotin ja käynnistettiin rv35, terve pieni tytsy oli, painoi 2225g ja 42cm pitkä. Nyt siis gyne määräs mulle tota kortisonia, sen pitäs edesauttaa kiinnittymistä niin, että poistaa kohdun limakalvolta kaiken puolustusmekanismin, eli ei siis limis hylji alkiota kiinnittymisessä, mulla kun kemiallisia ja alkuraskauden keskenmenoja monta. Tämä kierto on nyt toinen kortisonin kans, toiveet tietysti korkeella, annostus on alkukierrossa 2 pilleriä ja oviksen jälkeen 6 pilsua, päänsärky on inha vaiva tosta lääkkeestä. Toivottavasti saat selkoa tästä plörinästä :LOL: Mukavaa illanjatkoa sullekkin=)

Nyt saunanlämmitykseen, huomisiin:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huh hei fklikat ja terveisiä saunan lämmöstä!!:wave:

Eipä mur-mur jaksanut kuin hetken miehen&poikasen seurana siellä istuksia ja piti poijjes lähtä..huonoa olosta pukkas:x

Ottis ihana reissu siulla tiedossa siskosi kera!!!:rolleyes:
Mieheltäsi ET siihen lupaa kyllä tartte - aikainen nainen kun olet!..toki voit mainita, kenen kera, minne ja milloin lähdet - thats it!!

Mitenhän Hystiksellä menny se punkteeraus(ko)se nyt oli nimeltänsä?
..voi kunpa olisi mennynäkin oikein hywin:heart:

Liizukka..milloin sie ajattelit dipata?..kysyypi yx utelikko..:)

Kovasti laittelen niihin R-testeihin teille jokaiselle dippaajalle +++++++++++ tuulia!!!!


Ps. Minnuu nauratti tuo poikaseni, tuumasi: "Äiti, mie otin kovat, kuumat löylyt ja sen jälkeen menin jääkylmään suihkuun..sitten minulla tuli tänne ai-voi-hin sellainen inspiraatio"..:LOL:..voi miten ihuna juttu oli!:)

..kumma juttu, minua palelsi saunan jälkeen..ja nyt on aivan hiki märät tisun aluset-Kääääks!!

..Juuh, miulla siis riipparit
 
Viimeksi muokattu:
Minnuun jännittää ihan sikana se huominen dippaus..ja pelottaa se pettymys jos sitten tuleepi..:ashamed:

Ratkaisin sen dippauksen noin, kun tilasin pari testiä verkkoapteekista - ne saapuvat maanantaina.
Eli..sunnuntaina ei ole enään millä dipata, maanantaina vasta sitten.
Laittelen kummiskin Luget vielä sunnuntaina ja maanatai aamun jätän laittamati,(jos ei testissä mitään näkyvää huomenna)katton sitten maanantai iltapäivällä mikä dippauksen tulos ja toimin sen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Sinulle kovasti +++++++säteitä testiisi lähetän:kiss: Voi kun jo plussalaivan kyytiin pääsisit:heart:

Ottis Ymmärrän täysin että sinulle loma ilman siippaasi tekee varmasti hyvää:kiss: Ja siinähän on oiva tilaisuus tutkailla teidän molempien suhdettanne kun olette vähän etäämpänä toisistanne:heart: Ja eihän sitä tiedä kuinka se sinullekkin ikävä iskee kun olet siellä vain etelän adonisten ympäröimänä;)

Mami-41 ja mur-mur Meillähän on aika samoilla viikoilla syntyneet pienet=) minun pikkumies syntyi vk35+5 kun lapsivesi alkoi tihkumaan 35+0 oli kyllä jo hyvänkokoinen 2990 ja 46cm,olivat alusta lähtien povanneet meille isoa vauvaa,isoja kun ollaan miehen kanssa molemmat;)
 
Ottis, pikkutirri, muumimamma - kiitos teille kovasti plussapuhuista:kiss:

Vaikka kuinka koetan olla liikoja toivomati, sydän se vaan tahtoo siihen plussaan kovasti uskoa..
..no, huomenna olen viisahampi sen suhteen.

Kauniita unosia ihan jokaiselle ihanaiselle..ja niitä iiiiiiihunia +++++++++++++ sätehiä!!!


Ps. muumimamma miekin olen tooooosi iso ja olikin niin hassua sellainen pikkanen poikanen saattaa maailmaan:)..esikko syntyi -87 15vrk ennen lasketttua aikaa ja painoi 3720g ja 50.5cm pitkä..yli 4kg:nen tytär varmaan olisikin ollut, mikäli kohtupesäisessään hän olisi viihtynyt loppuun saakka.=)
..vaikka, eihän sillä synnyttäjän koolla ole suora yhteys tosiaankaan vauvan kokoon.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille pallurapuhureista :heart: Ihania ootte :heart:! Kuulkaa te ihanaiset: teidän puhureiden ansiosta munasoluja saatiin kerättyä kahdeksan kappaletta ja kaikki kaheksan oli kypsiä (sisällä oli solu...?). Huomenna aamulla soittavat klinikalta kuinka moni on hedelmöittyny. Mahdollisuudet maanantain siirtoon on 0-8, kaikkea siltä väliltä. Siirretäänkö yks vai kaks (vai nolla) riippuu maanantain tilanteesta.

Ottis-Kattis Voi hide vide, hyältä kuulostaa toi matka. Oot sen kyl ansainnu! Miten niin "saanhan lähteä...?" Ilmoitat vaan että "Kuulehan rakkahin siippani mun, mä lähren ja palaan jos viittin... :)!"
 
Luget ja plussa kehiin liizalle :heart:.

Kiitos Mahdotontako listan päivityksestä ja kiitos tsempistä :kiss:. Kiva ku ei päässärje enää. Kunpa sun täti nyt saamari sentään tajuais pysyä kaukana. Kepittelen sitä vegs :stick:.

Putunen ovisplusaaa sulle edelleen ja taas povaan. Pian se on…, joten ukko kumoon :D

Mafinka kiitos :kiss:. Ihanaa viikonloppua sullekin :hug:. Ja ukko kumoon :D

Sointu2010 Ukko kumoon :D. Plussaonnea ja kaikkea muutakin onnea :hug:
 
Mafinka Joo-o, meillä Ottiksen kanssa on monenlaisia samantapaisia juttuja. Varmaan jos livenä tavattais, löytyis lisää. Tai ainakin musta tuntuu siltä, kun toi Ottis-Kattis osaa pukea munkin ajatukset sanoiks :D. Niin kuin moni muukin täällä :heart:.

Putunen Kiitos plleropeukutuksista :heart:. :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Mitä tänään Ihanaisille :heart: kuuluu?

Mahdotontako, Sarppav ja Mur-mur: Testit rapisemaan kiiruusti!!! Ja punaisia testiviivoja! Laivaan mars mars!! :heart::heart:

Voi Ihanata! Ottis varannut matkan...aah! Ota lomasta sitten kaikki irti ja reeeeeeeenttouvut kunnolla! =)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei vielä tätsy ole tullut. Pientä tuhrua tullut jo parina päivänä, mutta ei muuta.
Enkä ole testannut, pelkuri kun olen...: /

Oireet on joko täti-oireita tai sit niitä. Enemmän povaan tätiä kylään kun sen poissaoloa... Meillä on meinaan vähän väsynyttä tämä seksuaalinen kanssakäyminen :whistle: Vähän niinkuin keskiverto pariskunta, kerta viikossa ja se siitä... Mutta kertakin toki riittää, eiks niin!
Niin ja toinen asia, miksi en usko; joku teistä kirjoitti, että oviksessa on jotakin "vikaa", jos oireet on kovat oviksen aikaan. Ja mulla on vähintään puolen päivän kivistelyt / polttelut ovispäivänä alavatsassa. Näitä ei muuten ollut ennen viime kesän tuulimunaraskautta ja sen keskenmenoa, olisiko siitä jotakin jäänyt vikaa, vikaa... Ensi viikolle on kyllä gyne varattu, katotaan sit menenkö, vai siirränkö (varhaisultraksi ;)

Jos maanantaihin mennessä ei täti kurvaa, niin maanantaina saatan testata. Sitä ennen en testiä "kuluta".

No niin, ja täällä sataa pakkaslunta. Ei muuta kun hyvää ja kaunista viikonvaihdetta.
Minä taustailen edelleen näin hiljaksiin teitin kanssa. Toki ovelta kurkistelen vähintään joka toinen päivä.
 
Heissuli Kapu (Rominas) :) Aurinkoa sulle ja liimaa kans edelleenkin! :flower:

sarppav Kerta viikossa kuulostaa kamalan paljolta, tällaisen selibaatissa olevan nunnan näkökulmasta katsottuna.. En muista milloin oon viimeks ollu - ei oo hotsittanu, eikä hotsita edelleenkään. Mutta juu, kerran viikossa riittää kyl plussaukseen, jota sinulle kovasti kovasti toivon :heart:!

Ottis-Kattis Vai että luennolla sitä vaan surffaillaan :D. Onkos mielenkiintoinen koulutus? Ihan kadehdin, kun ihmiset on kuka missäkin tekemässä järkeviä ja/tai kivoja asioita. No oonhan minäkin tehny... just vähän siivoilin ja pesin pyykkiä täällä kaverin luona (koitan olla jollain lailla hyödyks heille, kun saan täällä majailla kotipeikkona). Nyt olen ihan itsekseni, kun 'mun perheeni :)' on treenaamassa ja kuka missäkin.

Kerroitkos Ottis jo ukkelillesi että matka on varattu ja kuinka innoissas siitä oot? Oon kyllä NIIIN iloinen sun puolesta kun pääset lomalle, siis ihan oikealle rentouttavalle ja kivalle lomalle ilman stressiä siipan juomisesta tai rähinästä tai käbälöimisestä :D. Saat olla just niin kuin sua itteäs huvittaa ja rentoutua. Oot sen kyllä ansainnut! :heart: ja :hug:!

ON Tänään soittivat klinikalta: kahdeksasta munasolusta viisi oli hedelmöittynyt. Saa nähdä kuinka monta on maanantaina jakaantunu ja siirtokelpoisia. Määrästä ja laadusta riippuen siirretään nolla, yks tai kaks. Kaksosia tietty toivon... ...tyttö ja poika :). (Pojalle olis jo nimi valmiina.. mutta tyttöä toivon erityisen kovasti. tai siis kumpi vaan olis tervetulliut, muttta jos toivoa sais...;))
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

*Justiina* (38).............kp3/30-32.....yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp4/28-30......yk9(06/10) 4./1.yht.
Sointu2010 (41)...........kp9/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp10/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp10/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp15/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp15/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp19/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp20/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp20/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp22/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp23/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp23/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp25/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp28/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp27/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp27/27-32......yk7(07/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp32/23-29.....yk19...................5./1.yht.
Mother Mary? (45)........kp40/25..........yk6kk....................1
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








Mami-41 (41)...................dpo3
muumimamma-72 (38).....dpo6
pikkutirri (41)...................dpo8
mur-mur (45)...................dpo12
sarppav (40)....................dpo12
Mahdotontako (46)...........dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaunis Hystikselle päivityksestä:flower:
(kun otat alusa poijjes tuon QUOTE sepustuksen hakasiin asti ja lopusta pelkän QUOTE:n ei tule noita raameja)

Voi miten hyvältä miusta tuntuukaan kun niin hyväisen saaliin siulta saivat punkteeroitua ja vielä 5 oli hedelmöittynyt - niille viidelle SUPER voimia jaksaa jatkaa matkaa!:heart::heart::heart::heart::heart:

sarppav mie häädän se tätsyn jos yh-tään yrmyää siun luo huuuuus, meekkös siitä!!..:stick:

Ottikselle mukavaista koulutuspäivää!:wave:


Omaa napaista..suru miulle vain aamusta tietenhin tuli - neganeganeganega:'(..menin takaisin pötkölleni suremaan 3.5h:n päästä testissä vain harmaa, leveä viiva..se siitä sit..vi**ttaahin kovasti suruisen lisäksi:mad:..:ashamed:

Olen AIVAN varma, että yritystä oli!!!!

Testinä oli ns. "Apteekin oma" Prisman PregChek puikko Pregcheck raskaustesti | Pregcheck joka EI ole mitään viivasia miulle antanut jos nega kierto, vaikka kuinka olisin päivästä toiseen töllännyt.
 
Viimeksi muokattu:
Mie nyt laitan vielä sen "viivasen" teille tänne..mie näen siinä suurennettuna kyllä aaaaaaa-vis-tuk-sen punertavaa, osassa viivaa..

..olis vaan kyllä dpo12 jo jotain muuta odottanut..huoks..jos siis olis tärppi käyny.

Onko täällä kukaan dipannut tuolla Pregchekin puikkotestillä??

Ps. Olinkin ottanut kuvasen KAKSPLUS lehden pällä..liekkö enne..tai sitten ei..:p
Kertoilkaas nyt ihanaiset ihan rehellinen mielipiteenne: näkyykä tuossa teidän silmään muuta, kuin harmaa viiva??
 
Viimeksi muokattu:
Ihan pinon ulkopuolisena hyppään kommentoimaan että kyllä minusta mur-mur testissäsi näkyy hailakka viiva ja punertava sellainen=)
Olen tätä 40+ pinoa seuraillut,kun itsekin iältä vähän sinne päin ja mietin tässä kuumeillako vaiko eikö;)
 

Yhteistyössä