40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Hupsistakeikkaa ku ollu hiljasta täällä. Eikö kukaan ole aamulla dipannut? En minäkään :LOL:.

mur-mur Juu, illalla päätin, etten miehestä piittaa ja rauhallistahan täällä oli ku hän sammui varttia vaille kymmenen. Jotenkin kummasti ei mulle sitten alkoholi illemmalla maistunutkaan, punkun juominen jäi siihen yhteen lasilliseen. Sangria tosin oli todella hyvää miltei jääkylmänä ku ulkona 30 asteen pakkasessa sitä jäähdyttelin :).

Miehen annoin kuitenkin aamulla kuulla kunniansa ja kyllä yrittää taas olla niin kilttiä, että..

Kivaa ja aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

*Justiina* (38).............kp4/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp5/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Sointu2010 (41)...........kp10/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp11/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp11/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp16/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp16/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp20/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp21/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp21/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp23/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp24/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp24/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp26/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp29/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp28/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp28/27-32......yk7(07/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp33/23-29.....yk19...................5./1.yht.
Mother Mary? (45)........kp40/25..........yk6....................1
Raputar (40)................kp?/27..............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








Mami-41 (41)...................dpo4
muumimamma-72 (38).....dpo7
pikkutirri (41)...................dpo9
mur-mur (45)...................dpo13
sarppav (40)....................dpo13
Mahdotontako (46)...........dpo15


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
liizukka ne miehet..Aaaaaarggghhhhhh..huh..:whistle::D

Voi vitsi, miten mie jännään siun puolestais..pitkä on siullahin matka jo ollut:hug: sen pienen siulle niin mieluusti syliin kohta jo soisin:heart:

Täällä tosiaan vähän hissua..jos miulla olisi ollut mitä dipata - sen olisin tehnyt..vaan, nytpä se jää huomiselle iltapäivälle.
Ärsyttää vaan nyt jälkeenpäin, kun tilailin nuukuuksissani noita David liuskoja..
..vaan kyllähän sen tärppin pitäis niillähin näkyä hyvin - dpo14 silloin kuitenhin jo on.


*Mukavan kirpakkaa Sunnuntai päivästä ihanaisille!!*

..täällä pakakkasta -18C
(mie täällä yksin, omassa rauhassa olen kun mies&poikanen läksivät mummulaan kyläilemään:))
 
Viimeksi muokattu:
Hiljasta on...hei vaan mur-mur(just viestiä laittelit...):wave:
Peukut pystyssä täälläkin liizalle ja mur-murille!! ja Ottis..eikös sitä oo tutkittu että simpaset eläis jopa 7vrk??? joskos siun miehellä niitä supersimpasia=)

muoks! Laittaisitko mur-mur miulle suoran linkin sinne odottajien puolelle..eilen koitin ettiä vaan mie niin tyhmä tän koneen kanssa etten löytäny...
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri ja liizukka, meillä kaikilla onhin jännäpäivä maanantaina..jännittää ja pelottaa omasta puolestani - teidän puolesta vaan jännittää!!

..mitens Velmuliina, sarppav ja Mahdotontako, dippailetteko?..juuu ja Ottis:)

Plussasätehiä meille kaikille!!


Ps. Kiitos kaunis Morticia:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi liizukka sitä sun miehenruojakettas :headwall:. Mun mies kans aikoinaan äkäili kun tein viikonloppuisin yövuoroja ja jouduin ne lopettaa :'(. Siinä olis tullut lisätienestiä helposti, vaan minkäs teet. Miehet on ihmevekottimia. Tsemppiä ja jaksuja sulle ukkelis kanssa. Pistä se ruotuun nyt =).

Mur-mur Harmi ku sulla ei tänään ollut dipattavaa. Peukuttelen edelleen :heart:.

Morticia Kiitti, vaikka mulla ei pahemmin ole aihetta piinailuun. Mieheltä simppasia sain vain 5 vrk ennen ovista, joten saanssit olemattomat.

Tänään pukannut ällä oloa ja pelottaa, ett on oksennustautia pukkaamassa ku huomenna ei vois millään olla pois töistä :(.
 
Ottis
Pikkutirri, niinpä. Jos raskaana olisin, miehellä olis ollut supersimppasia ja mulla superhyvät olosuhteet simppasille. Voin mä TOTT-päivänä sitten testailla.

Nyt pakko lähteä laittamaan ruokaa. Käytiin mökillä päiväsaunassa ja älytön nälkä.
 
Ompas täällä nyt ihan älyttömän hiljaista...mä oon tänään täällä seikkaikku "vähän joka puolella" siis täällä kaksplus sivulla ja mun mielestä nää on kyllä käsittämättömän ei selkeät...tai en mä tiedä..eikö mulla vaan leikkaa miten tää toimii ja mistä eri keskusteluja ja tälläsiä vastaavia ketjuja löytyy??? Sit tuossa sivussa kun menee noita mitäs nyt juttuja ni minne ne menee? Siis jos oli joku mielenkiintonen aihe ja se on ehtinyt mennä pois ni onko sitä mahdollista löytää enää mistään?
Mulla ois huomenna dbo10, kokoajan oon puhunu et silloin testaan..lähinnä siks et siirtäisin niitä menkkoja/ovista..vaan empä taija kumminkaan tässä kierrossa siirtää..jos nimittäin sinne gynelle meen loppuviikosta tai ens viikon alussa ni siel on kumminkin oltava "selvää pässinlihaa" missä kierronvaiheessa nyt mennään...enkä jaksa sille selitellä mitään..joten olkoon ihan puhdas kierto tää...ja sen tärpin suhteen fiilarit: tuntuuko musta miltään???no ei...jotenkin on niin puhtaasti sellanen olo etten mä ees voi olla raskaana, joten empä viitti edes testailla...Mitkäs muiden fiilikset huomista ajatellen???onko sellanen olo että jotain oikeesti näkyy??? Plussa PUUUHHHHH:whistle:teille muille..ja tietysti mullekin:)...oisko mulla kumminkin samat fiilikset kun Hystikselläkin eli pessimisti ei pety?? Huomenna aamulla varmaan aika kiirustakin...lähden tuon pikku Liljan kanssa sairaalaan vuosittaiselle neurologin tarkastukselle...Liljahan nyt n.3,5v enkä usko että enää mitään ihmeellisyyksiä pikkukeskosuuteen liittyen paljastuu..ihan tuntuu normaalilta reippaalta pieneltä tytöltä ja kasvussakin on varmaan saanut jo ikäisensä kiinni...painoakin tullut vuodessa 2kg lisää joten eiköhän lääkäri tätikin ole nyt tyytyväinen...
Onnen pipanoita kaikille..viuhhh ja vauhhh...lähettelen...=) ja plussapapanoita tähän TAIKAkuuhun...
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri voihan surku jos siulla(kin)on sellainen "ei tärppiä" oloinen - niin miullahin:ashamed:

Tuolta keskusteluthttp://kaksplus.fi/keskustelu/ löytyy niitä eri aiheisia pinoja, myös tuo "mitäs nyt" jonne ei tarvitse kirjautua - pääsee siis ns. aivan "harmaana" kirjoittelemaan.

Vinkki: Jo jokin kiinnostava keskustelupino tuolta "mitäs nyt" puolelta sattuu kohdille, kannattaa se merkata itselle vaikka suosikkeihin ylös TAI sitten siihen keskusteluun osallistua,(vaikka yhdellä viestillä) niin voit tuolta ylhäältä vasemmalta, oman nimimerkkisi takaa "etsi kaikki viestit" löytää sen keskustelun sitten uudemmanhin kerran.=)
 
Viimeksi muokattu:
Missäs te kaikki nyt luuraatte?..piilossako vallan..Huhuuu!!


Miun tekis pikkutirrin lailla skipata tämä huominen dippailu..muutenhin jo sen verta paha mieli kun mie olen jotenhin VARMA, että yritystä taas oli..mutta siihen se vaan jäi..


Lämmöthin ylhäällä enää Lugejen vuoksi ja menkatkin alkaa muutaman päivän päästä niiden lopetuksesta.

Vaan, pakkohan se on vielä huomenna kerran dipata ja sitten taas jatkaa etiäpäin
..huoksista

Onkos miulle dippailukaveria olleskaan sitten huomiselle?..käsi ylös HEPSISTÄ HEP!!!??
 
Hei taas kaikille! Kotiuduttu ollaan koiruuden kanssa ja kisuliinit oli tällä kertaa käyttäytyneet mallikelpoisesti kun oltiin reissussa joten kiva taas tulla kotiin. Ikävä miestä jäi kuten aina mutta olen niin onnellinen kun tiedän että muutan "revohkani" kanssa kesällä hänen ja poikien luokse että taivaassa lennän :heart: :heart:
Hänen äitiään käytiin tapaamassa sairaalassa ja voi kun oli ihanaa nähdä että oli huomattavasti parempi kuin mitä viimeksi kun hänet näin mutta kovasti oli väsynyt...
En oikein ymmärrä miksi seksi ei oikein maistu mutta luulen että johtuu hormooneista, eihän minulla taida olla ollut ovista tällä kierrolla joten jotenkin sellainen haluamaton olo vaikka yleensä olen kovasti innokas. Pupuiltiin kuitenkin ja nautin siitä mielettömästi vaikka halut eivät ole kuin normaalisti.
Asiasta viidenteen: naurattaa kun olen ostanut kisuille sellaisia leikkihiiriä jotka pitävät ääntä kuin linnunpoikaset kun niihin koskee niin mummokissa 12 v kuljettaa suussaan ja mouruaa kuin olisi saaliin metsästänyt :LOL: on se sitten mainio...
Huomista sitten jännätään oikein kunnolla Hystis sinulle yöunia toivotan ja ymmärrän ellet saa nukuttua, peukutan kuitenkin niin mahdottomasti että homma onnistuu :hug: :kiss:
Ja sitten Teille ihanuuksille jotka dippailette puuuuuh ++++++ toivon totisesti laivaan lisää matkalaisia =) yöhaleja Teille ihanille :hug:
 
Mafinka kiva, että siulla oli mukava reissu rakkaasi luo:heart:
..ja eihän se sexi ai-na maistu..mutta riittäähän se kun on toisen lähellä iiiiihan liki ja sitten jos lempiikin - vaikka ei niin halujakaan, se tuo hyvän/rentoisen mielen.:)

Juuh, on ne kissimirrit aika veikeitä, jokainen on oma persoonansa.;)..

Kiitos ++++++++ puhuista, jospa se tarttuis miun huomiseen testiin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur - plussapuhurit +++++++++ täältäkin, eli toiselta miehen luota taas kotiutuneelta =) Voi kunpa huomisessa testissä olisikin tämänpäiväistä selkeämpi plussa - kovasti tsemppiä odotukseen, mur-mur!!!

Hystis - onnittelut viidestä hedelmöittyneestä pallurasta!!! :flower: ja kiitos toivotuksistasi minulle :hug: JA hirmuisen isot onnittelut huomiselle!!! Sekä tsempitykset !!! Toivottavasti on hyviä kuulumisia huomenna :)

Olen vähän ihmeissäni ovikseni kanssa. Ei ole oikein ollut tuntemuksia eikä erityisiä merkkejä, ja tänä aamupäivänä oli testissä aika vahva viivanen. Nyt illansuussa olikin kumma kyllä hailumpi viiva. Eilinen testi meni vähän pilalle, kun töpeksin sen kanssa jotenkin... :ashamed: joten en nyt tiedä onko viiva vielä vahvistumassa vaiko olisiko ehkä eilen illalla ollut se vahvin viiva. Mulla on yleensä se LH-huippu mennyt aika pikaiseen.... No, testailen huomenna vielä, ja jos on hailukkaa, niin sitten ovis on/on ollut tänään ja siis dpo 0 nyt. Sen puoleen olisi ainakin tallettelut osuneet kohdalleen =)
Ja olipa se viikonloppu muutenkin mukava :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako - toivottavasti kuulemme hyviä uutisia seuraavasta dippailustasi!!:heart: PUUUUHHHHH +++++++++!

liiza - hirmu isot plussapuhurit sinulle ++++++++!!!

pikkutirrille tsemppiä ja plussatuulosia - dippailet sitten kun siltä tuntuu ja plussaa toivotan!!++++

Mafinka - mukavaa että sinullakin oli mukava viikonloppu miehen kanssa :heart:

Ottis - onnea matkasuunnitteluun =) - hyvät suunnitelmat sinulla onkin - ja lähetän lisäksi järkisäteitä ukkosi päähän :rolleyes:

sarppav - isosti plussatuulta testiisi tai testittömyyteesi!! Lähetän tädin Timbuktuun, HUS!!!

Mami-41 ja muumimamma, piinapäivät etenevät ja plussaa puhaltelen ++++++++!!!
 
Hei putunen, siullahin ollut mukavainen viikonloppu - ihuna juttu;):heart:

Mie en tänään dipannu, ei ollunna millä dipata?: /
Tuo laittamani kuva oli eilisestä dippailusta, dpo12

Jep, se Oili neiti on sellainen, että tosi nopsaankin pyyhältää(sukua varmaan tädille..oiskohan?)
Mutta siulla ei hätiä mitiä, olet parempaan talteen jo ottanut siimahäntäisiä varmasti!!:)
 
Joo mur-mur, niinhän se olikin, että kuvasi oli dpo12 testistä eli eiliseltä... kun tässä nopsaan vajaa kolmen päivän jutut luin, niin menee päivätkin sekaisin. Mutta plussaa testiisi huomiselle toivotan ja toivon ihan valtavasti!!! Oliko niin, että Pate tuo niitä testejä, eli dippailet iltapäivällä??? :confused:

Ovat varmaan Oili-neiti ja Täti sukulaisia, mutta Oili on paljon mieluisampi ja nopeampi vieras. Täti sitten junnaa kylässä joskus kovastikin kauan ja päänsärkyä ja murhetta tuo....:(
 
Viimeksi muokattu:
Mur-murille väriä viivaan ++++puuuh:whistle:. Sitä tosiaan sulle toivon koko syrämestäni! Ja kiitos listan päivityksestä :flower:.

Ottis Ihme kukko on se sun ukko, ku aina vaan on ku mikäki kukko (siinä pieni ukkokkukkoruno :):LOL:). Halaus :hug: Ottis-Kattis ja :flower: myös. Ooks kertonu jo tai päättäny millon ja miten kerrot? Aika kaameeta muuten.. kun/jos joutuu miettimään ja pähkimään millon ja miten voi kertoa omista suunnitelmistaan peläten miehen reaktiota (että suuttuuko, pahoittaako mielensä, alkaako rähjätä, itkeä, v*****lla, mököttää vai mitä). Ei sen niin pitäis mennä, ei totisesti :|.

Myös liizan ukko oli eilen varsinainen kukko:stick:. Positiivisuutta ;) puhuroin sun mieheen ja eityisesti testiin +++Puuuh :)!

Pikkutirri Puhdas kierto voi ollakin ihan hyvä juttu nyt, kun oot sinne gynelle menossa. Jos ei nyt tällä kierrolla tärppäiskään (peukutan kuitenkin täy-sil-lä että sulla tärppäis nyt), niin kyllä sä kerkeät laivaan ens kierrossakin, usko pois eli huoli pois :heart:.

Mafinka Kiva kun oli kiva miesviikonloppu :). Hauska kissajuttu, mä voin kuvitella sen tilanteen :D. Elukat tosiaan ON hassuja:heart:. Kiitos taas peukutuksista, sulle myös peukutuksia hurrrjasti! :flower:

Putunen Kiitos ihanist tsemppauksesta :kiss:. Joo, järkisäteet Ottiksen kukolle on hyvä idea! Jos sul on niitä säteitä lisää, niin lähetä jotain järkisäteitä munkin miehelle.. se tosin tarvii vähän toisenlaisia kuin Ottiksen kukko, mutta järkisäteitä silti. ( en tarvii, oon niin järkevä muutenkin… hehheh:LOL:). Oivallista että sulla simppaset tallessa, ei siis huolta et oliks ovis eilen, toissapäivänä, tänään, huomenna tai ylihuonenna. Kyllä sä Putuska täl kertaa plussaat, eiks ni :heart: ! (Ja tästä ei neuvotella, nii ettäs tiedät!<-- tää marmatus oli sun tädille, jos se ees yrittää tuppautua tässä kierrossa. Vuoden päästä sit taas, muta ei ennen!)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä meneillä kp2.
Ehkä...

Ihan ihmeelliset menkat, ei tule siteeseen juuri mitään, mutta pisulla joo ja pyyhkiessä tietty kanssa.
Eli ehkä nää nyt sit on menkat...
Joten ensi perjantaina menen gynelle keskustelemaan asioista ja katsomaan tilannetta.

Hyvää ystävänpäivää kaikille ihanaisille!
 

Yhteistyössä