Voi ku
Hystis ihanaa, että 5 munasolua hedelmöittynyt. Se siis jo on totta :hug::kiss:. Peukutuksia hirmusesti, että ainakin ne kaksi (tyttö ja poika) jakaantuisivat ja selviäisivät siirtoon asti :heart:.
En ole vielä kertonut miehelle, että matka on jo varattu ja vannotin, ettei siskokaan kerro kenellekään, ettei sana leviä. Mun täytyy odottaa tosihyvää hetkeä, jolloin sen voin kertoa. Tuosta miehestä ku ei koskaan tiedä mitä keksii jos on keljulla tuulella
. Tänään hän oli laittanut mulle ruoan valmiiksi ku tulin kotiin, pippuripihvi, perunat ja porkkanoita. Porkkanat oli oikein kuorinut mua varten. Vaan selvisipä sitten kun kaapillaan kävin, ett on pikkupullon alkoa korkannut, vaikka pöydässä joi niin hurskaasti olutta. Katala :headwall:. Välillä ottaa päähän tollanen!! Eikä vain välillä, vaan useimmiten :ashamed:.
Tänään en tosin anna ukon iltaani pilata. Kotiin tulin alkon kautta ja ostin putelin punkkua tännekin, kun mökille jäi viime viikonlopulta melkein kokonainen pullo juomatta. Niin ja sangriaa ostin myös, vaikka se enemmän sellanen kesäjuoma
.
Mä hoopolainen dippasin r-testinkin kotiuduttuani ja tietty olen siinä haamun isoäidin kummin kaimaa näkevinäni. Itsekseni tikkua tuijotellessani virnuilinkin, että haamun nyt nähdessään täytyy todellakin olla asialleen vihkiytynyt testertester
. Ja ostin mä matkalla myös Rfsun t-testejä kaksi kipaletta, en niitä herkimpiä, vaan ihan tavallisia, punaisessa paketissa.
Ps. Hystis, hyvin onnistui päivitys! Ton kehikon saa pois jos poistaa alusta ja lopusta sen QUOTE-jutun. Ekalla sivulla on ohjeet sivun lainaamiseen.
mur-mur Katala, sun piti dipata tänään, eikä mitään kuulu eikä näyt :'(, vaikka minäkin pienellä riskillä kesken luennon nettailin
.
Kivaa lauantai-ehtoota kaikille! t. Ottis