40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
I-K - juu, miksi se maksaahin niin sikana:O..monella parilla/naisella töppää juurikin tuohon suureen menoerään..

Meillähän myöskin se tilanne jo heti alussa - emme voineet lisävelkaa ottaa.:(

..no, ei auta jossittelut, tulee vain paha miel..etiäpäin se on vaan porskuteltava elämässä.:)

Miultahin laiskuuttani jäi tälle iltaa miehen" kutittelut"..ei vaan saunan päälle jaksantkaan alkaa vaakamamboa..:|
..huomenna uus päivä sitten=)

Viimeksi muokattu:
Meillä ei havahtuminen olisi auttanut kun tavattiin niin olin 43v, ja kun yhteen muutettiin noin vajaa vuosi sen jälkeen niin kesän jälkeen mentiin jo ekan kerran klinikalle. silloin jo olin melkein 44v. eli oikea aika tuli vasta kun ikää oli swe mikä oli.
Vaan vielä haaveillaan ja yritetäänkin kun vaan pystytään. onhan jotkut onnistuneet rapiat 50v: aanakin.. Ja muualla mailmassa se on mahdollista. Kun on perus terve ja suht hyväkuntoinen kuitenkin.
Nyt vaan pitäisi tätä kuntoa pitää yllä. Vitsit kun kilot taas noususuhdanteessa. Päätinkin jo aiemmin että nyt alan karistamaan ja liikkumaan enemmän.
Huomenna taas työ päivä. Flunssa alkaa hellitämään..

Kyllä kai se raja se 18mm oli siinnä follikkelin kypsyydessä..:)

Murmur Pitää painua suihkuun. ja mies tosta välillä kulkee ohi ja ihmettelee kun tähän juutuin. Kaipaa viekkuun sohvalle.
Jospa vilä jaksais innostua simppoja antamaan, kun eihän sitä koskaan tiedä jos vanha kana munii..
Ala masua vallan kiristelee kyllä siihen malliin että taitaa aika olla käsillä.

Ottis kiitos!

Lillis mukavan kuuloinen matka teillä.

I-K kyllä se olilsi aivan huippu juttu, jos tuosta vikasta villiksestä tulisi ihana pieni sisarus työlle :heart: Minulla myös ivf jo ekassa ultrassa oli osa soluista 20 -21 ja punktio päivänä saatiin vähemmän soluja mitä nähtiin ultrassa, joten isoimat todennäköisesti jo puhkesivat. Mulla kanssa oli aika eri kokoisia kasvamassa :|

Mur-Mur
minulla on lyhyt kerto ollut jo jonkin aikaa ja silti hyvän kokoiseksi kasvaa munarakkaula. Viime kierrossa kävin ultrassa kp 7 ja munarakkulan koko oli 18+ ja ovis testi oli siinnä kierrossa + kp 10. Lyhyessä kierrossa keho varmaan tuottaa tuota kasvastus hormoonia enemmän...luulisin.

Hyvä yötä!

Ottis kiitos!

Lillis mukavan kuuloinen matka teillä.

I-K kyllä se olilsi aivan huippu juttu, jos tuosta vikasta villiksestä tulisi ihana pieni sisarus työlle :heart: Minulla myös ivf jo ekassa ultrassa oli osa soluista 20 -21 ja punktio päivänä saatiin vähemmän soluja mitä nähtiin ultrassa, joten isoimat todennäköisesti jo puhkesivat. Mulla kanssa oli aika eri kokoisia kasvamassa :|

Mur-Mur
minulla on lyhyt kerto ollut jo jonkin aikaa ja silti hyvän kokoiseksi kasvaa munarakkaula. Viime kierrossa kävin ultrassa kp 7 ja munarakkulan koko oli 18+ ja ovis testi oli siinnä kierrossa + kp 10. Lyhyessä kierrossa keho varmaan tuottaa tuota kasvastus hormoonia enemmän...luulisin.

Voi, olishan se kiva jos miunhin follit vielä kasvais kunnolla:)..se vaan on aika yleistä jo tällä ikää jotta: kierto kun lyhenee, ei ovista kerkeä tapahtumaan.

Sie olet muutaman vuoden minua nuorempi..43v?..mie täytän kesällä 47v.
Miulla kun ei koskaan aiemmin ole tuon ikäni suhteen ollunna mitään probleemaa..niin nythin vain siksi kun munasolut vähenee&vanhenee rupuisiksi.

Hyvä yötä!

Nati nati Oivikki, kauniitta unosia:heart:
.

Ottis
Lillis Sulla kuulostaa olleen ihan kiva reissu :). Hyvä niin ja jaksaa taas!!

ON Tarttis jaksaa lumenluontiin taas, mutt nyt pistää jotenkin vastaan. Kahtena edellisenä päivänä olen luonut lumet ekana ku tullut töistä ja taas tuli yön aikana viitisen senttiä lunta. Lisää ovat kuulema kuitenkin luvanneet, joten voipi olla, ett kannattais odottaa iltaan tuolle puhteelle alkamista. Olen yritellyt saada e-lääkäriä kiinni, ett saisin sovittua tyttökissalle leikkausajan, vaan eipä ole vielä tärpännyt. Lekurille jätin viestin ja toivon nyt hänen soittavan. Ihan on tuosta ajasta kiinni tehdäänkö talviloman aikana mitään reissua vaiko ei.

Heips!
Minulla tää naaman turvotus jatkuu.. toki hieman laskenut lääkärin mukaan.. olen syönyt allergialääkkeitä ja voidellut kortisonivoiteella monta krt päivässä..lääkäri laittoi huomiselle labrakokeet,, selviääkö niistä sitten mitään, en tiedä..
Käden vuoksi kuiteskii kirjoitti tän viikon saikkua. Ostin siihen rannetuen ja olen syönyt buranaa 2 päivää. Tänään en ole kuitenkaan ottanut muuta kuin vitamiinit kun täti ei oo vielä tullut.. mikähän kierronpäivä mulla on.. viittiikö joku päivittää.. omien laskujen mukaan olis kp 29 mut en oo varma. Joitakin täti-oireita ollut mut lieviä. Tisut hiukka hellänä...
En kyl uskalla alkaa mitään kuvittelemaan, sit on taas pettymys suuri kun täti punainen saapuu kuitenkii:( Ootellaan viel.. kyl se kerkee... sellaista valkovuotoista ollut nyt pari päivää.. mut niinhän se aina ennen menkkoja. Lopetin Lutinuksetkin jo viime viikolla.. sanoin miehelle että rahan haaskausta..

Mulla iski paniikki kun yks tuttu tänään sanoi että hänelle tulee vesikellot silmien alle koirista!!! Me ei kyl niistä luovuta vaikka olisisn alleginen niin kauan kuin ei oo mitään hengenvaaraa.. että tulis niin pahat oireet ettei saa henkee.. mut mulla onkii nää iho-oireet nyt päällimmäisenä.. Miehelle heitin tossa ett mitä jos mulla onkin koira-allergia ja joutuis valitseaan.. hän siihen että muuta pihamökkiin! Sanoin että toivottavast toi oli vaan vitsi! Tuntui että koirat hällee tärkeempiä kuin minä. Mut kyl ymmärrän, hän tykkää elukoista hulluna niinkuin minäkin ja mielummin sit pieniä oireita kuin joutuis rakkaistaan luopumaan! Ihan alkoi itkettää.. :'(
No Meillä on työmaalla hometta ja ennemmin kallistuisin siihen suuntaan kuin koiriin.. mulla oo 4 vuoteen ollut minkäänlaisia oireita mistään elikoista.. miks se nyt puhkeais? Labravastaukset tullee ens viikolla..

Muuten meiän sexyelämästä senverran että suukkoja enempää ei oo jaettu sitten kun viimeks oviksen aikaan... Että Ottis mullakin välistä sellainen tunne että ollaan kuin sisko ja veli.. vaan asutaan yhdessä.. mut onhan tuo poikakin vielä tuossa..
Eipä juu sitä vakamamboa täälläkään liikemmin siis harrasteta..

Nyt pitää lopettaa, mies haluu koneelle.. toi toinen läppäri ei jostakin syystä pelaa, ei yhdistä nettiin ollenkaan... toi saamarin SONERAn mokkula!! Kukas täällä just sitä haukkui,, ettei ollut MUR MUR??

++++++++TUULOSIA KAIKILLE!!!! PUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!++++++++++++

Ei toi mies halunnutkaan koneelle vielä kun meni soffalle kuorsaamaan,, ollu liikkeellä koko päivän jotain touhuumassa ja tänään lähtee Venäjälle tankkausreissuun... ihanaa kun saa olla rauhassa!!
MUR MUR minustakin on alkanut tuntumaan kaikki meteli pahalta. Autossa pidän aika usein radion kiinni kun en jaksa kuunnella jotain paskanjauhantaa tai yleensä mitään,, ja nautin hiljaisuudesta. Samoin illalla jos tv on mielestäni liian kovalla käy se jotenkin korviin..laitan se hiljempaa.. tekeekö tää ikä herkemmäks, mene ja tiedä??? :confused:

Mut nyt meen miekii pienelle levolle ennenku koirat pitää lenkittää...
Palataan ihunat!!!:heart:

Voihan hevonp**se!

Kirjotin jutut ja ketutukset, ja kaikki katosi!! Tänään ei todellakaan ole mun päiväni, ei:headwall:! Mua on niin kyrsinyt koko hela dagen, ja sitten vielä tämäkin..

*murre* ja "ik" ovat täällä taas semmosta rakettitiedettä harrastaneet, ettei meikä oo voinut kuin ihmetellä teidän asiantuntevia jutustelujanne!!

Minttu se kärsii inhoja oireita! Ei nyt luulis koirien aiheuttavan ykskaks moisia oireita, kallistun kyllä sen homeongelman puoleen! Toivotaan, että saat nuihin oireihin pian helpotusta, ja alat sitten toisenlaisia oirehia potemaan;)!

Mua niin kyrsiny kaikki ja jokaikinen perheenjäsen tänään, että oon jo narua öljyämässä pikkuhiljaa!! Miten voikin v*tutus olla välillä niin suurta ja mahtavaa, että vois päänsä hakata irti, jotta saisi mielenrauhan!? Taitaa se akankutale jo helmojaan suoria tähän sunntaan kohtsillään, ja siitäkin voi oireet johtua.. Mulle ei nää loma-ajat ole kyllä mitään rentoutusta aiheuttavia sessioita, ei tod. Tarttis välillä päästä ihan ilman ketään lomailemaan, ja nauttimaan elosta ilman mitään vaateita ja vaatimuksia.. Mies on lähdössä vkonloppuna äijäporukassa mökkeilemään, ja ihan on ansainnut "lomansa", mutta kyllä mulla taas marttyyri nostaa päätään, että miksen mä pääse mihinkään "tyttöporukassa"?:saint:.. Ja kyse ei oo siitä, etten pääsis, mutta kun en vain saa aikaseksi lähteä..Turha kait enää rypistää, kun on jo pöksyissä, sanos vanha sananlaskukin..

Koska oon näin negatiivisissa fiilareissa, niin en aio olkkarin ilmaa enempää pilata, vaan lähen murjottamaan..

Muille kuiteskin mukavampaa oloa, paljon plussatuulosia ja helliä hetkiä=)!

Lilleriina

Pikapäivitys:

- ei ole tätiä kuulunut (viikonloppuna piti tulla kylään) mutta en ole kyllä dipannutkaan - vaikka en heittänyt testejä roskiin niin taisin heittää toivon sinne :)

- talo myyty - ja samalla minuun iski stressimahakipu (tämä on hieno oma diagnoosi) - nyt oottelen että kummallinen siirtyvä kipu poistuisi...

En ole teitä unohtanut aika on vaan pyörinyt uusien koruideoiden parissa, nyt kun vihdoin on rahaa investoida niin kaipaamini työvälineisiin :)

Mieli tekisi testata - mutta en uskalla kun noi parit testaukset oli niin outoja, jospa se täti kohta tulisi ja saisi alkaa tikuttaa ovista taas.

Iltoja muruset ja palaan kohta ajan kanssa lukemaan mitä kaikkea kivaa ja vähemmän kivaa teille on tapahtunut

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mur-Mur niin ja eihän sitä voi tietää onko siellä munarakkulassa edes solua vaikka se kasvaisikin hyvin ja isoksi :|

OOAK ihanaa, että talo on nyt myyty. Kyllä nostan sinulle hattua, kun pystyt olemaan testailematta. Minä en pystyisi olen niiiin malttamaton.

Lillis toivottavasti vähän tuo ketutus helpottaa.

Itsellä vähän kurkku kurkku karhea, toivottavasti en tule kipeäksi.

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni-70 (41)............kp1/30...............yk3.......................3.
Wienna (40).............kp5/25-27...........yk4v.............1.
anjamarita (43)........kp6/28-41...........yk7...................2./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp7/28-30...........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp8/20-30...........yk.5............1.
Euphonia (40)..........kp13/25-26..........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp13/26-31..........yk1.......5/1.yht.
Rena (40)............... kp16/21-23..........yk3(km12/11)1.
Clearblue (41)..........kp20/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp22/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp22/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp23/22-28.........yk16(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp24/29-31.........yk4......................9.
MrsBree (41)............kp25/28.............yk3.......3.yht.
Minttu2011 (43).......kp30/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp30/26-28..........yk2..(Km1992)4/1yht.
Whisky Peat (36)......kp37/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Saippa (41)..............kp47/26-28..........yk6.......4./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas

GlearBlue (41)......dpo8
Minttu2011 (43)....dpo14
Wienna (40).........dpo17

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Minttu - siullahan on tänään JO Kp30!!!!!:wave:
..ihan hyvin olisit voinut dipata;)..Voi kunpa..k u n p a:heart:

Wienna - siullahin jo päivät paukkaa kierrossa!!!=)
..Puuuuh+++++++:whistle::heart:

Juuu ja WP - siullahin näyttäisi kierto jo olevan täys!=)
..oletkos dippaillut?..Plop Plop++++++:heart:

MrsBree
- ihunainen, mitä siulle kuuluu?
..toivon niin kovin, jotta hyvää:kiss:

Ninni-70
- olen pahoillani punanutun saapumisen vuoksi:hug:
..tulevalle kiertoa:heart::heart::heart:

OOAK
- mie laittelin siulle yksityisviestiä!!!:wave:

..löydät sen kun napautat tuota omaa nimimerkkiäsi tuolta vasemmalta..ja sitten "Saapuneet"..

Onnittelut talokaupoista!:flower:
..muuten.."rohkea rokan syö" jne..jne-->dippaaaaa!!!;):heart:

Viimeksi muokattu:
Huomenta! =)
Täällä yökyöpeli valvoo ja tuskailee kun uni ei tuu.. tossa 3 aikaan heräsin muutaman tunnin unien jälkeen lumiauran ääniin ja sit ei jostain syystä uni tullunna silmiin...

Juu-uh.. kyl mietityttää missä täti luuraa.. voi olla ihan nurkan takana jo.. tisut olleet hiukka arat ja ei mulla yleensä oo menkka-aikaan.. kunpas nyt menis pari päivää niin uskaltautuisin ehkäpä testaamaan. Mut ei KESTÄ sitä negaa, se on joteskii niin lannistavaa:headwall:.. haluan nyt vaan haaveilla edes hetken, se sallittakoon minulle, vaikkei tästä plussaa tuliskaan..
Menkkaoireita ei juurikaan ole ollut.. mitä nyt pientä..

OOAK! Sullahan on kans kierto täysi, samaten kuin Wiennalla ja Whiskey Beat!!
PLUSSATUULET TEILLE TÄÄLTÄ: PUUUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!++++++++++++++:heart::heart::heart:

No menis nyt se pari tuntia niin pääsis labrakokeisiin.. naama nyt alkaa kuitenkii olemaan normimpi silmäpusseja lukuunottamatta:kieh: Millä ne sais katoamaan??
Olen sitäkii tässä yöllä pohtinut että johtuisko koirista nää mun naamaongelmat mut en oikein jaksa uskoa.... Kiitos LILLIS tsempeistä! Sulle tästä päivästä paremman toivon!!!!:heart:
Pahus kun ei voi syödä, on niin VIETÄVÄN NÄLKÄ nyt kun ei SAA syödä.. ja kaffettakii tekis mieli... mut sitte kun tuun kotiin labrasta niin syön kyl munakkaan pekonilla ainakii ja ruisleipää... :p

MUR MUR kiitos tsempeistä!!! Voi kun.... sit taas pudotaan korkeelta ja kovaa kun se täti pyyhältää tai nega pärähtää tikkuun.. :( Mut ei mennä niin pitkälle vielä. Olen ajatellut tässä sitäkin jotta menisin apteekkiin ostamaan niitä keltarauhashormooneita lisää vaikken tiedä onks niistä enään apua??? Noin 40 euroa maksavat...
Taidan hakea varuiksi. Ja myöskään en nyt pelleile noiden tulehduskipulääkkeiden kanssa ennenku selviää onko vaiko ei voi kun OLISI:heart:

OIVIKKI sulle onnea rutkasti, etkös se sinä ollut joka sinne hoitoihin yksin? Kyllä oot rohkea!!!!! TSEMPIT!!:hug:

OOAKille vielä onnittelut kaupoista!!!! Ja kestämiset sen exäsi kanssa! Luulis hänen jo sut jättävän rauhaan kun sulla uus elämä uuden rakkaan kanssa... Vai onko hän niin kettumainen että mustasukkaisuuttaan kiusaa sua vieläkin?
Jaksamista!!:hug:

Nyt lopettelen ja meen yrittää jos tulis nukkumatti hetkeks.. turha toivo vaan tällä mahanmurinalla!!!:kieh:

Hei taas Ihanaiset Naiset!

En niin kovasti tässä ole kaikkien kommentteja ehtinyt lukea mutta täällä on jännitystäkin ilmassa ja ihania lomatunnelmia...

Aloitin taas tuon hiilarittoman kun haluan eroon noista mahamakkaroista vaikka ne melkoisen pieniä ovatkin :)

Kävin tänään yhden asiakkaani luona niin kertoi että olisivat otattaneet (55 v) kierukan pois mutta kun FSH oli kuin nuorella tytöllä niin ehdottivat jatkoa... syö D-vitamiinia kuulemma lähelle sen 50 (mikä se suositus sitten onkaan) ja Carnosiinia, mutta huom suom :) eiköhän perinnöllisyystekijöilläkin ole suuri osansa asioissa.

Täällä näyttää olevan jännityksen paikkoja taas monella :) plussatuulosia Teille toivotan...

ON: Ei ole tätsy enää käynyt kyläilemässä ja alkanut ilmeisesti jonkin sortin kuumat aallot tai sitten vaan kuvittelen kun pöksyissä on vuoret ja säät ovat olleet mitä ovat :)

Rakastelu maistuu edelleen ihanalta ja paikat kosteat joten ehkä tämä on vaan jotain alkavaa premenokautta... no ikääntymiseen kuuluvaa... olenhan jo 50 v. ... ihana tuleva mieheni olisi ollut valmis vielä sen 3:n kasvattamaan joka olisi minun
1:n :(

Mitäpä tässä suremaan elämää ... Nautitaan niin kauan kun saadaan ...

Tämä muuten taas tökkii ... Ihanaa Torstaita kaikille, bye the way minullakin ne r-tikut näyttivät myös haamuviivaa (punaista) tässä välillä joten ehkä tällä ikää ei pahemmin kannata tuijottaa haamuviivoja vaan niitä vahvoja...

Onnellista Tott:ia kaikille :D :kiss:

Heippa kaikille :)

Minttu, onneksi nykyään allergiahoidoissa ei enää käsketä heti hävittämään eläimiä pois, vaan siedätyshoito on aika in. Parilla ystävälläni ja tyttärelläni on astma sekä allergia ja pystyvät elämään koiriensa kanssa ihan hyvin. Työtähän se vähän teettää, kun joutuvat siivoamaan useammin, mutta hyvin ovat pärjänneet :).

Täällä on nyt vähän seesteisempää menoa, mutta ärsyttää kun toiset ihmiset tuntuvat tietävän paremmin meidän asiat kun me ite. Etteivät sitten ite voi tulla sanomaan jos jotain sanomista on. Yritän olla välittämättä ja hermostumatta, vaikka ei se aina ihan helppoa olekaan :) Jospa tässä ryhdistäytyisi ja alkais tekemään opiskelutehtäviä, onneks ens viikolla on talviloma ja sitten onkin käytännön harjottelua viisi viikkoa, jeee :).

Leppoisan mukavaa torstaipäivää kaikille ihanille täällä :)

Paljon plussatuulia tasaisesti joka puolelle :)

Lilleriina: Tule tänne vain purkamaan ajatuksia, se helpottaa. Mikä siinä onkin että välillä tuntuu että voisi "ampua kaikki läheiset maata kiertävälle radalle" ja olisi vain yksin :kieh: kun niin ketuttaa kaikki. Mutta onneksi sekin on vain ohimenevä ilmiö :saint:

OOAK: Hienoa että talo myyty ja rahat saatu. Tiedätkö mitä mulle tuli heti mieleen kun luin tuon juttusi, kk myöhässä ja taloasiasta stressimahakipu....jos se mahakipu ei olekaan taloasiasta vaan siitä että kk myöhässä...ai kun olisikin ihanaa!

minttu2011: Toivotaan että oireet ei ole koirista ja jos niin ikävästi olisi (mutta kun ei ole, eihän) niin silloin vaan suunnittelette elämänne niin ettei rakkaista koirista joudu luopuun. Noita juttuja kuulee aina välillä ja toiset lääkärit ovat valitettavasti vieläkin niin tiukkana että heti sanovat että lemmikit pois, ajattelematta asiaa sen tarkemmin. Mutta onneksi löytyy paljon niitä lääkäreitä jotka eivät heti ole niin jyrkällä kannalla. Terve maalaisjärki on silloin paikallaan jos lääkäri tuomitsee heti eläimet. Asioita pystyy suunnittelemaan ja järkeilemään niin että perheenjäsenistä ei joudu luopuun.

Ottis
Minttu2011 Uskoisin, että se sun allergias on pikemminkin työpaikan homeista kuin kotona olevista koirista. Toivotaan ainakin, ettette joudu rakkaistanne luopumaan.

Ja sit lumenluontiin. Luon lumia ihan mielelläni ku se on mun ainut tapa saada olla talvella ulkona. Ja onpa ukkokin tällä viikolla ymmärtänyt, ett mua ei tarvi yrittääkään saada enää illalla sit muihin hommiin. Eilen loin pihan päivällä kertaalleen ja illalla toisen kerran ja taas ku olin lopettelemassa, alkoi sataa uutta lunta, joten pihahommia riittää tällekin päivälle.

Sit toiseks, mulle tulee huomenna puukuorma ja pitää saada tallin eduks puhtaaks lastin purkamista varten. Meillähän yleensä puut haetaan miehen kotipaikalta, mutt kun ukko viime la äkäili, eikä lähteny niitä kanssani hakemaan, kun en ollut seitsemän aikaan pystyssä, tilasin yhden kaverin mieheltä puita ja mun pitäis ne saada huomenna. Tämä on näpäytys miehelle, ett kyllä täällä pärjätään ilman hänen armopalojaankin. Jos hältä on yleensä puut otettu, ei tarvi kuvitella, ett sen höykällä voi 2 viikonloppua peräkanaa kiukutella, kun en a) lähtenyt hakemaan puita sairaana (toissalauantaina), enkä b) ollu viime lauantaina kukon laulun aikaan valmiina hakemaan puita.

Lilleriina Loma-ajat oman sakin kanssa yhdessä riepoo yleensä yhden jos toisenkin hermoja. Koittaa se arki pian kuitenkin, joten yritä nauttia sen minkä voit, jookos?

Mä varasin just ukolle ja itelleni su-ma Tallinnan risteilyn ja täytyy tunnustaa, ett tein sen 'pitkin hampain', sillä mua ei nappaa pätkääkään kuluttaa kahta päivää lomastani autossa istuen, sillä risteilyhan kestää vain 22 h eikä mulla laivalla yleensä edes ole hauskaa miehen kanssa, kun hän kuitenkin keksii jotain mistä alkaa kiukutella ja hyppää sitten omin nokkinensa koko risteilyn ajan missä tahansa. Ja yleensä joudun sit vielä ajaa poiskin, kun ukko jatkaa kupitellua kotimatkan. Tai on sit vastavuoroisesti koko matkan selvinpäin =). Niinkin on käynyt, ja täytyy tunnustaa, ettei sekään ole hauskaa ett jos laivalle lähtee ja pääsee syömään Buffetiin, ei siellä voi itekään ottaa vinkkua ku toinen leikkii pyhimystä ja juo vettä tai maitoa ruoan kanssa. Ei käy siis tasan meillä nämä hommat, mutt yritän nyt kärvistellä vielä tän reissun. Tyttökissalla on lekuriaika keskiviikkona eli sen jälkeen ei sit mihinkään päästäkään. Mutt.. enää päivä töitä ja sit saa ainakin olla aamusta lähtemättä mihinkään =), jee!!

Mafinka Etkö ole yhtään testaillut? Dippaa nyt edes yksi tikku, mun mieliks, pliis =).
Plussatuulosia kaikille!

Mur-Mur Wiennalla on jo uusi kerto menossa ( 20.2 kp 3 )

Minttu kyllä sillä homeella voi olla enemmän merkitystä. Kiitos tsemeistä. Plussa peukutus.

Ottis toivottavasti pysytyt nauttimaan risteilystä. Pääsettekö ollenkaan maihin käymään vai oletteko koko ajan merellä?

Viimeksi muokattu:
Molskis ja loiskis!

Tänään hirveeeeeeeeesti parempi päivä kuin eilen, kiitos kaikille lohtutsempeistä=)!

Eilinen kun meni aivan totaalisessa murjotustilassa, niin tänään sentäs lähdin lasten kanssa uimahalliin, etteivät ihan joudu ikävää ihmistä kattelemaan montaa päivää peräkkäin..

Ottis; toi(kin) on NIIN tuttua, että miehestä tulee pyhimys juurikin väärässä paikassa! Mun kultsuni tosi vähän käyttää alkomahoolia, mutta on sitten tiettyjä paikkoja, missä mä tykkäisin muutamat tuopposet ottaa, ja kas kummaa, hän sitten ei nyt otakaan! Juurikin kerran, kun sinne Tuuren baarikeikalle läksin, ja aattelin jotta Jees, siinä kuuntelen hyvää musaa ja otan pari olusta, ja mieshän halusi mukaan lähteä..mutta siinä vaiheessa, kun herra ilmoitti lähtevänsä KUSKIKSI mulle, niin jo oli piru irti:mad:! Mitä helvatan kuskia mä tarviin, kun busa menee ovelta ovelle, ja keikka alkoi ysiltä ja loppui ennen puolta yötä! Ja kun mies ei siitä musasta edes tykkää, niin jos oisin joutunut sen huokailuja kuuntelemaan ja katsomaan kärsivää naamaa, niin se ois jo ollut mullekin liikaa..Ilmoitin siis aikasta nätsisti, jotta juu ja nej tack, meikä menee ihan issesseen ja niin menin, ja nautin:xmas:! Mutta noin yleisesti, jos kahestaan johonkin mennään, niin kyllä meillä on kivaa yhdessä:heart:!

(huomaatteko kuinka tää naisen mieli voi aikas nopsaan muuttua??:saint:)

Tiazzallelähetän "lehmänhermoja", ettei kantsi muiden pulinoista välittää..Anti olla vaan ne puheet, jotka ei oo mistään kotosin..Ainahan on joku, joka kuvittelee tietävänsä muiden asiat paremmin, ja yleensä sillä jollakin ois omissa asioissaan ihan tarpeeksi setvimistä, mutta kun kiinnostaa muiden asiat enämpi..Pyh! Juoruakkoja-ja ukkoja moiset, sylettää suorastaan:stick:.

Mafinka; sulla on joteskin niin hieno "tazzi" elämään! Olet kokenut paljon, ihanaa ja surullista, mutta sä olet niin kaunis ihminen jotenkin ajatuksisltasi, että susta tulee varmasti upea, kaunis morsian!Onnellisuutesi jotenkin paistaa kaikkien tekstiesikin läpi:heart:!
Toi hiilariton dietti on varmaan ihan hyvä juttu, jos siihen jaksaa perehtyä..Kuten taas eräät eivät.. Mulla tippui paino reilusti sen vuoden takaisen tragedian jälkeen, kun en pystynyt syömään..Tänä päivänä olen vain tosi tiukasti pysytellyt erossa leivästä (yhden palan aamusella annan luvan itseni syödä), ja mulla painoa nyt vähemmän kuin koskaan aikuisiälläni! Ennen ekaa lastani, ja mielestäni olin hoikka silloin, painoin 63 kg, ja tänään painan 58-59 kg..(Mulla ei oo vaakaa, lainaan vaan aina sopivan tilaisuuden tullen..), ja pituutta mulla on 170 cm.

Niinpäs, nyt tuli huoli, kuinka Mrs Bree jakselee? Toivottavasti olet jo saanut lisää tietoa, ja varsinkin toivoa paremmasta epätietoiseen tilanteeseesi!

OOAK; Talokaupoista Onnenkukkia:flower:! Ja jospa siitä seuraisi kaikkea muutakin hyvää, ja saisit jo heittää hyvästit vanhalle, ja nauttia vain kaikesta positiivisesta,,*vink,vink*.. Pitäskö sitä mahastressiä vaikka puikkoon pissimällä lievittää:whistle:!

Tämmöset tuuloset tällä erää, kaikille ihanaisille mukavaa loppuviikkoa, huomennahan on jo TAAS perjantai!!! Viikot vilistää kauhiaa kyytiä, ja kevät tulla jolkottaa..Ihanaa=)

Lilleriina

Yhteistyössä