Heipsutirallaa:wave:!
Tukholmasta terveisiet; siellä oli aivan kevät! Lämmintä, AURINKOISTA ja aivan lumetonta! Laiva kyllä keinui ja heilui, ja oli täynnä kun "turusen pyssy", mutta mukavaa meillä oli. Viime kerrat olen issesseni lasten janssa käynyt pari kertaa vuodessa risteilyllä, mutta ihanaa vaihtelua, kun mieskin jouti mukaan lähtemään..
Ja tuli hyödynnettyä karvakuonon poissaolo, ja silleesti extemporekin:saint:!
OOAK; sullahan nyt jännät paikat kyllä! Toivotaan hirmusti että plussaa pärähtää ihan kunnolla testeihin:heart:!
tattinen; mielenrauhaa leikkaukseen, kohta se on jo ohi..Ole reipas tyttö=), ja koita ottaa lunkisti..Mieti vain jo siitä seuraavaa hyvää, että voit alkaa toivomaan nyyttiä ihan tosissaan..
Pikkutirri; toi on niin ärsyä, kun lapset on siinä tietyssä iässä, ja sitten yrittää juurikin keksiä korvaavia toimintatapoja seksittelyyn.. Varsinkin, jos ei oo mitään "verstasta" tai pyykkihuonetta, johon vois mennä kotitöitä tekemään
! Meillä on kanssa tuota mielikuvitusta tullut käytettyä aikasta paljon, ja voihan pojat; kyllä sitä hätä keinot on keksinyt
! Mutta ei siitä tosiaankaan kantsi mitään pakkopullaa tehdä, ja hyvähän se on omalle pääkopalle välillä vaan nollata kaikki, ja olla ihan vaan miettimättä liian suuria..
Nautihan kuiteskin siitä, että ne teinit ovat kotosalla, ja varsinkin, jos "mamman"kin seura vielä kelpaa..
AnjaMarita; voihan surkeus sentäs, iso lohtuhali:hug:!
Iida-Karoliinalle ja Mintulle plussatuulosia; luomuna tai avustettuna, kaikki käy=)!
*mur-mur*; toivottavasti parisuhde taas nousujohteinen! Tämä elo se vain on niin jäsnkää, ku koskaan ei voi tietää, mitä tuleman pitää.. Miehet on ihquja, mutta kyllä niiden kanssa on välillä helisemässä..Nimimerkillä: herneet nenässä toisinaan täälläkin:kieh:! Jonkinlaista kaavaa taitaa tuo parisuhderintamakin noudattaa; eipä oo elo liian ykstotista, kun vaihtelee rakkaudesta raivoon nämä tuntemukset, itse kullakii..
Oivikki; kiva kun jaksat uteluihin vastata, etkä ärähä, vaikka tyhmiä kyseliskin!
Rohkea oot, kun yksin jaksat nuihin hoitoihin ruveta! Mulla on yks tuttu, joka itsenäisenä naisena on adoptoinut kaksi lasta Kiinasta; ja hyvin on pärjännyt ja ihanat lapset kasvattanut ja rakastanut!
Kaikille ihanaisille terkkuja; +-tuuloset puhaltakoot voimakkaana, ja pysykäähän terveinä!
Lilleriina