Heippaus!
Minä oon pitänyt hiukka paussia niinku ootte huomanneet... kun on nyt tosiaan tultu siihen tulokseen ettei enää hoitoja vaan luomuna mennään. Minulle niistä clomeista tuli aika levoton olla ja jotenkii sitä jännittää silloin enemmin kun on rahaakin pelissä että osuuko täysosuma vaiko ei.. useimmiten on ollut se ei! Kuin myös normi lotossakaan ei ollut
Aion kyl tikuttaa ovista... mut noi hormoonit on nyt siis seis.
Olen ollut vapaalla vklopun... touhuillut kaikkea.. pe kävimme elokuvissa katsomassa Mission Impossible 4.. siis se missä oli myös sivuosassa Samuli Edelmann.. Ihan hyvä pätkä mut liikaa sitä yliampuvaa.. mut meidän perheen poika tykkää tollaisista niin uhrauduin sitten, oli mieskin mukana. Sitte kävimme tänään ABC:llä syömässä.. hiukan eri ohjelmaa ollut, ihan kiva.
Asiasta toiseen: Mulla on jotain ihme turvotusta naamassa, poskipäät on kuin olis hiekkasäkit niissä ja ihottumaa naamassa.. hiuakn lämpöä ollut muttei mitään kuumetta.. veto pois. Nyt katon huomenna että jos sama jatkuu meen kyl lekuriin, tännäkösenä en kyl töihin mee, se on varma! Ei oo koksaan ollu näin isot silmänalusturvotukset. Hyvä kun näkee yleensä jotain... Otin Cetiriziniä yhden (en tiedä auttaako tällaiseen mut kokeilen). Illalla tuli kyl syötyä kieltämättä suklaata ja laskiaispullaa sekä karkkia mut ei kai sekään sentään tällaista tee??
Ärsyttävää!!
Raskausoireita ei oo ollut... testitkin olleeet pois näkyvistä.. täti tullee ens viikolla...taas 'innolla' oottamaan:kieh:
Anteeks omaa napaa!!!
Mitäs täällä on tapahtunuu?
OOAAkilla jänskät paikat!!!!
PEUKUTUKSIA ETTÄ TULEE KUNNON PLUSSA!!!:heart:
OTTIS ihunaa jotta sie saanut reissun onnistuneeseen aikaan siskojesi kanssa!!!
Nyt se loma ei voi mennä pieleen!!!! Hyvä sinä!!!! :hug:
MUR MUR sinä oot järjestänyt pullanpaistajaiset!! NAMS! Ihan tulee vesi kielelle!!
Nyt on pakko kyl tää loppuilta olla mässäilemättä kaikkee mahdoillista että toi pöhö naamasta häipyisi!! Ihan kun olis viikon ryypännyt!! Kun en oo alkoholia nauttinut ees yhtä annosta 2 viikkoon!
JUUPS, anteeksi jos en kommentoi nyt enempiä, terveiset kaikille palstalaisille!!
PAhoittelut tädin uhreille!!!! Väsy painaa silmiä, pakko kai hetkekes ummistaa.. mies läks mönkijällä taas lumitöihin, kolmatta kertaa tänään,,, poika saa mennä lykkimään loput mitä ei saa ajettua koneella.. mie käytän sit koirat kohta.. selvä työnjako!!
PALATAAN IHUNAT JA NE ++++++++++++++++TUULET KAIKILLE!!! PUUUHHHH!!!++++++++++++++++++++++++++++!