40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
OOAK älä heitä! Jos niissä on vikaa niin ole yhteydessä myyjään. Minulla oli samoja käytössä ja toimi hyvin, jo aikaisessa vaiheessa alkoi näkyä vähän punaväriä siinnä testiviivan kohdalla. Tasavahaa ei näyttänyt kyllä vielä sinäkään päivänä (pp14), kun kävin verikokeella varmistamassa ja silloin oli kuitenkin ihan hyvä lukema. Aamulla uusiksi d=)b
 
OOAK Eläppäs vielä heitä kirvestä ojaan, testaa aamulla uudelleen..Huh, ompa jänskit paikat sinulla..Jännään täällä mukana. Ja toivon satasella että koet mukavan yllätyksen. :)
Aika flunssainen olo itsellä ja taidankin jäädä huomenna kotiin lepäilemään. Kurkku on kuin kaktuksia täynnä.
Miehen kuitenkin sain vokoteltua viime yönnä peiton heilutukseen.. Uusintakaan ei olisi pahitteeksi..Saahan sitä toivoa tässä luomuna, kun eihän sitä kuitenkaan voi tietää. Kuitenkin tuo täti vierailee vielä meillä suht säännöllisesti. :)
 
anjamarita: No kävipä taas typerästi, olisi saanut käydä toisin :hug:

OOAK: Toivottavasti aamupisu tuo paremman tuloksen ja sen ainoan oikean :heart:

Iida-Karoliina: Nyt on hyvä syy syödä jäätelöä, itselläni se ainakin tuo hetkellisen helpotuksen kun ne kaktukset kurkussa vaivaa :kieh:
 
OOAK hyvältähän tuo palkki näyttää noissa alemmissa kuvissa, tuollanen se musta mullakin oli silloin alkuun..vahvistumista sille:heart: saisitte rakkauellenne sen ihana sinetin.

Isot harmitus lohdutus halitukset tädin yllättämille, pää pystyssä nokka kohti uutta kiertoa vaan ja onnea W jolla IVF edessä ja onnea myös OIVIKKI jolla hoitokierto alkamassa, voi kumpa molemmilla pieni vauvan alku tarrais lujasti kiinni!!!

Hyvää lomaa LILLIS:)

Ja Ottiksen loma jutut kuulostaa hyvälle, huippu säkä että siskot samassa paikassa.

Me ollaan Liljan kanssa myös lähössä reissuun reilun parin kuun päästä, taisinkin siitä jo mainita...laiharilla oon koittan olla mut sitkeessä tuntuu kilot nyt istuvan..pöh..
 
SARIALEKSANDRA mulla toinen viime kesän keskenmenneistä tärpeistä tuli pitkästä kierrosta ja toinen sitten lyhkäsestä ONNEA tähän kiertoon sinulle!!!

ON: mulla itellä taitaa tästä kierrosta tulla ns. välikierto, oviksen aikaan molemmat isommat lapset kotona ja viel lomalla ovat joten kukkuvat yötä myöten...koitan suhtautua tilanteeseen positiivisesti ja antaa suosiolla tän kierron mennä..muutenkin ärsyttää itteä tää pakko yrittäminen..jospa sitä pientä selibaattia vaikka vietettäis ni jospa se sitten maistuis jo taas???

Hyvää sununtai iltaa kaikille!!! Tää tääl töis taas:)
 
Heippaus!
Minä oon pitänyt hiukka paussia niinku ootte huomanneet... kun on nyt tosiaan tultu siihen tulokseen ettei enää hoitoja vaan luomuna mennään. Minulle niistä clomeista tuli aika levoton olla ja jotenkii sitä jännittää silloin enemmin kun on rahaakin pelissä että osuuko täysosuma vaiko ei.. useimmiten on ollut se ei! Kuin myös normi lotossakaan ei ollut:(
Aion kyl tikuttaa ovista... mut noi hormoonit on nyt siis seis.
Olen ollut vapaalla vklopun... touhuillut kaikkea.. pe kävimme elokuvissa katsomassa Mission Impossible 4.. siis se missä oli myös sivuosassa Samuli Edelmann.. Ihan hyvä pätkä mut liikaa sitä yliampuvaa.. mut meidän perheen poika tykkää tollaisista niin uhrauduin sitten, oli mieskin mukana. Sitte kävimme tänään ABC:llä syömässä.. hiukan eri ohjelmaa ollut, ihan kiva.

Asiasta toiseen: Mulla on jotain ihme turvotusta naamassa, poskipäät on kuin olis hiekkasäkit niissä ja ihottumaa naamassa.. hiuakn lämpöä ollut muttei mitään kuumetta.. veto pois. Nyt katon huomenna että jos sama jatkuu meen kyl lekuriin, tännäkösenä en kyl töihin mee, se on varma! Ei oo koksaan ollu näin isot silmänalusturvotukset. Hyvä kun näkee yleensä jotain... Otin Cetiriziniä yhden (en tiedä auttaako tällaiseen mut kokeilen). Illalla tuli kyl syötyä kieltämättä suklaata ja laskiaispullaa sekä karkkia mut ei kai sekään sentään tällaista tee??
Ärsyttävää!!

Raskausoireita ei oo ollut... testitkin olleeet pois näkyvistä.. täti tullee ens viikolla...taas 'innolla' oottamaan:kieh:

Anteeks omaa napaa!!!
Mitäs täällä on tapahtunuu?
OOAAkilla jänskät paikat!!!! PEUKUTUKSIA ETTÄ TULEE KUNNON PLUSSA!!!:heart:

OTTIS ihunaa jotta sie saanut reissun onnistuneeseen aikaan siskojesi kanssa!!!
Nyt se loma ei voi mennä pieleen!!!! Hyvä sinä!!!! :hug:

MUR MUR sinä oot järjestänyt pullanpaistajaiset!! NAMS! Ihan tulee vesi kielelle!!
Nyt on pakko kyl tää loppuilta olla mässäilemättä kaikkee mahdoillista että toi pöhö naamasta häipyisi!! Ihan kun olis viikon ryypännyt!! Kun en oo alkoholia nauttinut ees yhtä annosta 2 viikkoon!:D

JUUPS, anteeksi jos en kommentoi nyt enempiä, terveiset kaikille palstalaisille!!
PAhoittelut tädin uhreille!!!! Väsy painaa silmiä, pakko kai hetkekes ummistaa.. mies läks mönkijällä taas lumitöihin, kolmatta kertaa tänään,,, poika saa mennä lykkimään loput mitä ei saa ajettua koneella.. mie käytän sit koirat kohta.. selvä työnjako!!

PALATAAN IHUNAT JA NE ++++++++++++++++TUULET KAIKILLE!!! PUUUHHHH!!!++++++++++++++++++++++++++++!
 
OOAK - olen samaa mieltä: älä niittä testejä heitä minnekkään, huomenna uus dippaus!:wave::heart:

Nyt viivan alku(ko?)..oli jo oikialla paikalla=)

pikkutirille rentoista&seesteistä kiertoa, mikäli yritykset jää tällä erää - seuraavalle kierrolle sitten:heart:


anjamarita..voi miten ikävää ja surullista:'(..olen niin pahoillani puolestais:hug:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43)........kp3/28-41...........yk7...................2./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp4/28-30...........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp5/20-30...........yk.5............1.
Euphonia (40)..........kp10/25-26..........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp10/26-31..........yk1.......5/1.yht.
Rena (40)............... kp13/21-23..........yk3(km12/11)1.
Clearblue (41)..........kp17/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp19/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp19/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp20/22-28.........yk16(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp21/29-31.........yk4......................9.
MrsBree (41)............kp22/28.............yk3.......3.yht.
Wienna (40).............Kp26/25-27.........yk4v.............1.
Minttu2011 (43).......kp27/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp27/26-28..........yk2..(Km1992)4/1yht.
Ninni-70 (41)...........kp30/30?.............yk2.......................3.
Whisky Peat (36).....kp34/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Saippa (41).............kp44/26-28..........yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas





GlearBlue (41)......dpo5
Minttu2011 (43)....dpo11
Wienna (40).........dpo14




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Omassa napaisessa jo pikkasia munarakkuloiden kasvu kiristelyjä - tänään Kp4

Jospa tälle kiertoa onnais nuo pupustelut ja tallettelut ainahin pariin kertaan:)..voisin ottaa sitten Lugetkin siihen mukaan.

Minttu - täällä mie olen napa ruskaen vetänyt laskiasbullasia:p
..linjoista en jaksanut nyt välittää:cool:..on olunna hieman sellaista matalapainetta ilmassa parisuhteessahin, nyt onneksi viikonlopulla näyttäis tilanne helpottavan.:heart:

Ihunaista illan jatkoa kaikille tänne olkkariin:kiss:..saataispa pian..
..
 
Viimeksi muokattu:
Juu emmie malttanu nettii sulkee vaan kahlannu sivu kerrallaan taaksepäin... hassu tapa mut helpompi kun näkee mitä on lukenu.. niin ei mene turhan pitkälle.. '

BALLERINA BOLEROLLE ja AILILLE PALJON TARRASUKKIA JA VAAVILIIMAA MATKAAN!!!

Palaillaan, nyt koirat tonne oikeeseen koiranilmaan, huh!!;)
 
Kiitos MURMURja MINTTU! Juu..oon mäkin lomalla ja mieskin..kaikki siis..

Olipa MINTTU kiva kun kävit kuulumisia kertoilemassa, kaipailinkin sinua jo.:)

Me mennäänkin MURMUR samaan tahtiin tätä kiertoa, peukutukset jotta nyt osuis kohilleen!!! Toivon mä tietysti itellekin sitä "tilaisuutta" mut paineita siitä en nyt ota(toivottavasti!!!).
 
OAAKin tilanne jännittää, voi kunpa se tärppäisi!

anjamaritalle iso halaus, kurja juttu.

Oivikki on kyllä rohkea nainen! Minä en varmaan uskaltaisi lähteä hoitoihin yksin, nostan kyllä hattua sinulle. Saako kysyä tyhmiä? Toivottavasti huurunenä tarttuu matkaan, mutta jos näin ei käy niin onko sinulla mahdollista saada saman luovuttajan siittiöitä uuteen yritykseen?

ON; tänään on siis kp3, mahakipuja on ollut enemmän kuin koskaan ja olo on ihan peestä. No, kohti hoitoa siis vaikka se kyllä aika paljon jännittääkin!
Punktiota en pelkää, mutta mietin miten selviän melko raskaasta työstäni hormonihuuruissa ja maha turvoksissa... Yksityisyrittäjän on hankala olla sairaslomalla, pitää yrittää etukäteen järjestää kevyempää aikataulua.
 
Hei kaikille :)
OOAK jänskättää ihan satasella onkos siulla tärppi käynyt :) peukutan parasta:heart:
anjamarita voimahali:hug: ja pahoittelut tosi kurja juttu:heart:
En ole jaksanut keskittyä lukemaan teitin juttuja kun keskiviikkonen leikkaus jännittää ja pelottaa ihan liikaa:'(
Hoitajan tykönä kävin leikkausta läpi ja aika iso sellainen tulossa..about 4h kestää ja sairaalassa mennöö 5 pvää ainakin ja voipi pukata kovan kuumeen kun elimistö reakoi repimiseen kuullemma sillain. Ja sitten napapiikkejä laitettava kotonakin vielä että hui ja hai sanon minä:p
Jospa se hyvin menis ja oisin sitten terveempi haaveilemaan pikkuisesta vielä kerran :)
Nyt alkaa käppäseen eskaria kohti pojun hakuun.Toivotan kaikille oikein ihania päiviä ja hurjasti Plussapuhureita:heart::heart:
Tulen sitten kun kykenen taas tervehtiin teitä Moi,moi:wave:
 
Viimeksi muokattu:
anjamarita Olen pahoillani että tämä kierto ei tuonut toivottua tulosta sinulle:hug: Nyt kuitenkin uusi kierto ja uusi mahdollisuus, Semppiä siihen:heart:
Wienna Minä jouduin olemaan vapaalla punktion aikaan, tosi kurjaa oli pinkeän turvonneen olon kanssa. Voi myös pyytää saikkua ihan reilusti, on siinnä pari huteraa päivää toimenpiteen jälkeen.
Ja särkylääkettä antoivat ainakin minulle jo klinikalla. se helppasi hiukan.
Muuten ei minun kokemus ollut ollenkaan niin paha kun pelkäsin etukäteen.
Hyvin kaikki menee, ja rohkea rokan syö :)

tattinen Kohta ollaan jo keskiviikolla ja sitten kaikki alkaa rullata, karkuunhan ei silloin enään pääse. Kaikki menee hyvin ja kohta saat taas toivoa sitä parasta palkintoa kaikesta..omaa nyyttiä =)

Minulle tehtiin avoleillauksena sterilisaation purku ja kun en aiemmin ollut ollut leikkauksessa niin kyllähän se pelotti. Sekään ei ollut mikään pieni leikkaus. osastolla makasin 3 päivää ja kotona hissuttelin vielä aikakauan. Vaan nyt sekin on muisto enään.
 
minttu2011 Kiva kun käväisit. Onnea luomuilemaan, ehkä se ylläri odottaa jo ihan nurkantakana. Toivon sitä kovin.:)

Pikkutirri Välillä tekee ihan hyvääkin olla liikaa yrittämättä. Huilaile ja tee kaikkea muuta mukavaa tämä kierto, usein sitten alkaa taas jutut maistumaan..;)
 
Sarialeksandra kirjoitti: Iida-Karoliina: Nyt on hyvä syy syödä jäätelöä, itselläni se ainakin tuo hetkellisen helpotuksen kun ne kaktukset kurkussa vaivaa :kieh:[/QUOTE]

Kiitos vinkistä tuota taidan lähteä nyt kokeilemaan. Ei kun pakastimelle....
 
Viimeksi muokattu:
Anjamarita :hug: voi ei, tosi kurja juttu. Mikä on jatkosuunnitelma?

Minttu onnea luomuiluun, hyvämieli on kuitenkin vain eduksi.

Pikkutirri
ja Ida-Karoliina kiitos.

Tattinen onnea leikkaukseen ja toivottavasti toipilas aika sujuu hyvin.

Wienna
periaatteessa kyllä, mutta ehkä en uuteen ivf lähde, kun ikää on tullut lisää. Tässä kierrossa mitataan myös fsh, joka kertonee kannattaako edes harkita uutta ivf:ää. Milloin sinun hoito alkaa? Onko pitkä vai lyhyt kaava? Minulla kävi sillä lailla hyvin, että punktio sattui minun lomavkolle :)

OAKK
miltä tikku aamulla näytti???

päivittäjä oivikki kp 3/22-25 yk1. 2.

Huomenna lisää lunta:eek: mihin se laiteaan? Takapihalle on kinostuntu lunta reilusti yli metri, siellä ei onneksi tarvitse käydä, mutta mielenkiintoista nähdä kuinka se sulaa. Onneksi on länteenpäin niin saa paljon aurinkoa jo aikaisin keväällä.
 
Viimeksi muokattu:
oivikki Taas utelen että minkä ikäinen olit?
Ivf hoidoissa omilla soluilla olin itse 44v ja kauniita soluja olivat, aivan top 1 luokkaa, hedelmöittyivät hyvin ja jakautuivat hienosti. Sillionhan minulta mitattiin fsh ja oli jotain 3-4 välillä muistaakseni. siis kuin nuoren tytön. ja sillä perusteella hoitoihin lähdettiinkin. Munasoluja ei kerralla saatu kyllä montaa ja olivat hyvin erikoisiakin. ja siksi siitä hoitomuodosta luovuimme. Sitten se sterilisaattion purku leikkaus ja viimeisempänä tuo luovutetuilla soluilla yritys..
Ompa tähän tiehen jo ehtinytkin mahtua.
 
Iltasta kaikille!:wave:

Niin..OOAK - miten on siun tilanne..dippasitkos!?=)

Mie olen kuluttanut aikaa tänään ainahin 2h konehella ja pähkäillyt, jotta minkä laajakaistaliittymän sitä ottaisi?

Soneran kanssa se "naimisissa" olo päättyypi 15.4..:D
..meni hieman suksethin ristiin, laskuttivat ruojakkeet sellaisesta muutaman kk:n, minkä piti olla 0e:mad:..ja päädyin nyt sitten Saunalahden Tuplalalajakaistaan:
S A U N A L A H T I
..eli tuo ADSL+Nopsa=)

Keväällä/kesällä hankin läppärin ja haluan kuitenhin, että sen saa mukaanhin otettua - vaikkapa mökillle.
..mutta haluan myöskin sen, jotta yhteydet ei kotosalla surffaillessa pahasti töki.(en voi sitä sietää!:kieh:)
..täällähän sitä pääasiassa käytänhin.

..tuli nyt vain ON..kauhia nälkä, pakko mennä syömään!:p(unhoittuu kun istuksin konehella jotain kiinnostavaa tehden)

Mukavaista iltaa kaikille!:kiss:
..niin..ja PLOP PLOP+++++++

Ps. Tökkiikö muilla myöskin nämä KaksPlussan sivut????:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää laskiaista vaan kaikille! Ootte varmaan jossain mäessä pulkkailemassa kun on niin hiljasta täällä tänään..

OAAK- Hu-huu.. meinaatko pitää meitä kauan jännityksessä? Kovasti peukuttelen täällä sinulle!

Tänne ei mitään uutta kuulu, muuta kuin että aika m-a-t-e-l-e-e.. tänään DPO 6-7.. Pitäis varmaan keksii joku harrastus näille piinaviikoille, että osasis olla miettimättä liikaa kaikkea raskauteen, ovikseen, hormoneihin, yms liittyvää. Taidanpa lähteä lenkille niin saa ainakin vähän happea..

Kysymys vielä liikunnasta piinaviikoilla- harrastatteko ihan normaalisti vai olettoko varovaisempia liikunnan suhteen? Olen itsestäni huomannut, että en kauhean rajusti uskalla liikkua DPO päivinä.. Mutta jos verenkierto saa buustia, niin luulisihan sen edesauttavan raskautumistakin..? Minulla on lajieina lenkkeily ja hiihtoa jonkun verran talvella. Harrastan myöskin jalkapalloilua ja siihen liittyy aina vähän rankemmat treenit ja aina pohdin, että uskallanko painaa täysillä (ja saan todellakin niin tehdä jos mielin 2 ja 3 kymppisten mimmien perässä pysyä :)) Liikuntamuodoista tämä on se mieleisin ja en millään viitsisi poiskaan jäädä...

Paljon plussapuhureita kaikille ja hyvää päivän jatkoa!!
 

Yhteistyössä