40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heipsutirallaa:wave:!

Aamuhan alkoikin mulla aika mukavasti; kellistin vähän miestä: oikein hienosti suunnitellen:D.. Laitoin herätyksen jo kovasti aikasin itelleni, pukasin topat yökkärin päälle, laitoin narun koiran kaulaan ja vein sen het lenkille..Jätinkin raasun lenkin jälkeen kuistille puruherkun kanssa, ja yllätin miehen toisenlaisella herkulla, ja olipas hän kovasti onnellisen oloinen;), eikä hanttiin pannut, tai no, tais pannakkii:ashamed:! Mut näin aattelin vain ne pahat henget (vai simppaset) kuristaa heti aluksi, ja sitten mietin seuraavaa askelta.. No joo, tosiasia on nyt kuiteskin se, etten ole oikeen kauheasti ääneen jodlaillut tästä "feveristä", ja en tiedä aionko alkaakaan ehdottamaan edes sitä tjottailua..Mä oon niin jakomielitautinen tänkin asian suhteen, sen lisäks että mulla oli sitä läheisriippuvuutta ja muutamaa muutaki diagnoosia, mutta kahtellaan kuinka eukon käy ja mitä mää ees aion tehrä??
Mutta kivaa oli kuiteskin:xmas:, ja työssäkin olin aivan tavattoman tehokas!

Rena, toivottavasti se tärppi kävis justiinsa tässä kierrossa!! Ja"psst"; mun täytyy tunnustaa, etten oo koskaan ikinä ees tykännyt Nylon Beatista, joten se siitä.. Mutta äänialani vain sattuu olemaan samanlainen; mutta Luojalle kiitos, ettei ääni oo ku Pepe Willbergillä; siitä taudista en kyllä toipuis sitten millään:LOL:!

Rominas; jopas haasteen annoit itselles ja lapsille! Kuinka sujui, jalkahoito siis? Jalat pehmoiset ja kepoiset, toivottavasti pinnakin:whistle:! Vauva toivottavasti vain nukkui, ja isompi oli lahjottu mukavasti.. Eikös näin? Mä jouduin joskus vuosia sitten ottaa pari nuorintani mukaan kampaajalle, ja niin ne istua törötti "Carneval"-keksipaketin kanssa kampaajan sohvannurkassa nätisti.. Kampaaja oli kyllä ilmeisen hermostuneen oloinen, kun näki, että tulen kahden ylimääräisen vieraan kanssa sinne leikkuuseen..En onneksi sentäs permanenttia ollut tilannut, heh!

Wautsiwau! Nyt ootamma Glearbluen alkuräjähdyksen tulosta! Kuulostaapa hyvältä, kaikkea kivaa se Ystävänpäivän tienoo saa aikaan:heart:!

Ottis-armas ; mulle tulee niin sun sanomistasi jutskista mieleeni Hystis! Te varmaan ootte jotain sielunsiskoja jossain avaruuden helmassa, kun nytkin nuo sun tuntemukset ukkelistasi ja tunteistasi, kuulostaa niin kovasti sellaisilta, mitä Hysteria silloin joskus muinoin kertoi! Ootko itse miettinyt miten likellä ne aatokset välillä kulkee? Sun pitäs vaikka kutoa taas villasukat, ja laittaa postia Hystikselle.. Teillä varmaan ois ihan hirveästi asioita, jotka yhdistää teidän luonteita/eloanne! Mahtavan "täpäköitä" naisia molemmat, mutta jotain semmoista tähtipölyä teidän elonne yllä on, jota voi olla vain joskus, jonkun kanssa.. Nyt loppu Lilleltäkin sanat, mutta sä varmaan tiiät, mitä mä yritän sanoa??!

Meinas taas romaania pukata, mutta taidan jättää tämmöseksi pokkariksi vain..

Rauhaisaa eloa kaikillen, tulkaa pliis jutustelemaan!!

Lilleriina

• Tykkää
Reactions: Rominas ja Mafinka
Ninni69, olen todella pahoillani negasta. (jos osaisin tehdä halauksen niin tähän se tulisi!)

Lilleriinalla on ollut kyllä mukava aamunavaus, meillä ollaan aamulla niin unisia ettei moinen ole tullut edes mieleen.. Talletustili siis avattu!

ON; testasin illalla, oli puhdas nega. Olin kyllä turhan hätäinen, ei olisi kannattanut edes testata kun pissi oli rakossa ehkä kaksi tuntia, hölmö.
Tänään oli aamulla ja myös päivällä tuota kuvottavaa oloa. Uutena tullut huimausta ja ihan saamarinmoinen päänsärky! Maha on turvoksissa, farkut ei meinannut millään mennä kiinni. Tissit kipeät ja turpeat. Alakerta on koko ajan sen tuntuinen että on pissit housussa, pitää käydä tarkistamassa että joko tätiä näkyy.
Olen siis tukevasti valeraskaana! ;)

Glearblue ja Lilleriina: Jalkahoito meni mukavasti... HUOH!! Niko ( 3-v.) ihastui kosmetologin kahteen koiraan jotka tavattiin ihan ekaksi (meillä 2 itellä kans), ja sitten otettiin eväslaukku auki, josta löytyi pojan itse pakkaamat eväät ( persikkasose, mandariini ja päärynämehu), niiten kans sitten luiskahti melkein koko hoito ohi... Tosin vekara kävi veskissä ja totta kait vessasta kuului, että pyyhkiin... :D just kun se ihana hieronta oli alkamassa...
Joona,( 4kk ) aluksi oli suunnilleen 5 min rauhaa sitterissä ja sitte iski tissintarve... Sitte vaihdeltiin tisua, asentoa, kahtelutettiin peiliin jne... koko loppu hoito...

Kivasti siis meni... odotin kaaosta!! :LOL:
Tosin rentoutumisesta ei hajuakaan!! :LOL:

• Tykkää
Reactions: minttu2011
Tänään jäin saikulle loppuviikoksi..ihan on raihnainen oloinen nyt miulla:ashamed:

Punanuttua ei vielä näy, huomenna luulisin jos luteaalivaihe taas sen tutun 14vrk.

Rominas
- hywäisesti siulla reissu mennyt, toisella kertaa sitten ihan laatuajan kera yksikseis!:)

Ihana paljon kuulumisia tänne tullut! Oli mukava lukea, vaikka kaikkia en ehdi kommentoida.

Ninni pahoittelut, mutta nyt uuteen kiertoon paljon onnea.

Rominas voi harmi, että ei vielä ollut se r-testi +, mutta tosiaan sitten kahdenvkon päästä on! Aika reippaasti selvisit tuosta jalkahoidosta.

Wienna vielä kovasti peukutan sinun + .

AK reipasta harjottelua sinulla. Kiva, kun saa oman ohjelman ja ruokaojeita, vaikket niitä ehkä tarvitsekkaan.

Tänään oli vaunujen työntäminen tai vetämien ajoittain raskaampaa kuin lumityöt, tuntuu käsissä pitää venytellä hyvin tässä illalla.

Viimeksi muokattu:
Ottis
Gb Onnea follikkelin räjähdyksen ansiosta :heart:! Minä olen 161 cm pitkä, luulisin. Suurimman osan elämääni olen ollut laiha ku tikku ja sillä tämä 60 kg on mukamas niin kamala paino, vaikka realistisesti kattoen tiedän, ett olen suht' koht' soppeli näin. Silti se 56 kuulostas kivalta :).

Ninni69 Voi ei :'(, pahoittelut tädin johdosta :hug:. Että kehtaski katala tulla nyt sitten sinne :stick:.

Ottis
Lilleriina Totta, Hystiksen ja mun ajatusmaailmoissa on paljon samaa, tai ainakin samat tuntee velloo suhteessa miehiin. Kieltämättä olen ajatellut muutamaan kertaan, ett pitäis hänelle sukat kutoa, mutt kun en ole saanut aikaiseksi, ett olisin tehnyt itellenikään toista valmiiksi, niin on jäänyt haaveeksi. Kutominen on mulle sellanen juttu, etten sitä hevin aloita ku tiedän ett se vie sitten kaiken ajan ja energian, kun en osaa lopettaa ja kutoisin aina vain.

Kiva, ett sait simppaset talleteltua ja päivässä on ollut muutenkin potkua. Mulla oli eilen tosi energinen päivä. Siivosin tuvassa, vaihdoin joulumatot pois ja heti sen jälkeen, kun oli palkinnut itteni pullakahveilla, lähdin luomaan lumia ja siinäpä sitä touhua olikin kahdeksi tunniksi. Mies ehti vähän tulla lopussa auttamaan. Muuten huomasin sit illalla, etten mä mikään eukkokulta ole, ku en löydä kuin negatiivista miehestä. Osasin oikein ajatella, ett ei hänelläkään ole helppoa ku tekee 12 h päiviä ja sit ku tulee kotiin, emännällä ei ole hyvää asiaa sanottavana. Silläpä sit illalla ku mies oli mennyt yöpuulle, kävin häntä halaamassa ja toivottamassa hyvää yötä. Jotenkin on repppana nykyään niin vaisu ja eksyneen oloinen. Autotallin rakentamista toissa viikolla kovasti suunnitteli, on hankkinut piirustukset ja kaikki eikä nyt sit ole siitäkään uskaltanut sanoa mitään ku varmaankin arvuuttelee hänkin, ett tuleeko tästä elosta sittenkään mitään. Jospa viikonloppu taas vähän tilannetta valaisisi. Ollaan molemmat viikolla sen verran sippejä töistä, ettei oikein ole energiaa alkaa suhdetta ruotimaan.

Wienna Pahoittelut negasta :hug:. Jospa se toinenkin viiva vielä testiin ilmaantuisi =) :heart:!

Ottis - sie olet aivan soppelin kokoinen=)(BMI)

Tullihan se punanuttu tännehin - tänään Kp26
..virallinen luteaalivaihe jäi kyllä 13 päivään(laskien: 3.2-15.2 vuoto päiväähän siihen ei oikiasti enään lasketa)

Mukavaista päivää itte kullekkin ihunaiselle:wave:..
..ja PLOP PLPOP++++++++

Viimeksi muokattu:
mur-mur Viittitkö taas tehdä sen mitä en ainakaan minä osaa ja kertoa että näen taas harhoja :D Enhän edes saannut bongattua ovistakaan :) Mutta kun sä tykkäät noita tikkuja tiirailla kuvista niin aattelin ilahduttaa (höpöhöpö - ihan on mulla oma lehmä ojassa :LOL: )

Tätsyä ootellaan tässä kylään - pitäisi tuossa viikonloppuna saapua.

Talokaupat tehdään maanantaina - ihanaa!!! - saa senkin sitten pois vaivaamasta mieltä :)
Mutta jos oikein tunnen exäni niin sitten se riita vasta alkaa... *valmistautuu henkisesti*

Olen lukassut kaikki läpi mutta nyt olen liian laiska kommentoimaan.

Mukavaa päivää kaikille ihunaisille!

OOAK - olet varmaanhin laitellut sen kuvasen tuohon pienenä..koskapa kun kopsasin sen kansiooni ja yritin suurennella, se meni aivan sameaksi..: /

Kovin on tuo testin tausta punainen..ehkä jotahin siinä näkyy testiviivasen kohdilla..vaikia sanoa kun en sitä tosiaan saanut suurenneltua niin, ettei olisi mennyt aivan sameaksi.

Onnistuisiko laitella uutta kuvaa?:wave:

Ps. Loppukiertoa kohdenhan LH nousee taas ja saattaa antaa erheellisiä viivasia testiin - toki sitten selkeä, vahvempi viivanen on ainahin 99% plussa!:heart:

Kuuleppa, mikäli siulla olisi jemmassa O-testejä, dippaappas sellainen..saa vähän hajua, olisiko LH:sta johtuvaa tuo "jokin" siinä testissä..vaiiiii, ihka oikea plussan alku-Iiiiiks!:eek:;)

Viimeksi muokattu:
mur-mur Minä päivystin ees taas kun halusin kuulla sun mielipiteen :)

Klikkaa kuvaa niin se aukee aijaassa isompana...riittääkö se koko?

Punasuus johtuu varmaan siitä että kuva on otettu 5 min. sisään siitä kun pissi siihen imeyty :D On mulla tietty tuo kuivakin tikku tallella

O-testin tulos: Onhan mulla niitä O-testejä vaikka ja huru :)
Dippasin ja vastaus on: järkyttävää se on melkein yhtä vahva kun kontrolliviiva!!!!!!

Viimeksi muokattu:
Kyllä mie sen tavan suurennoksen tein klikkaamalla..vaan kun ei miun ikä näöllä näe enää noin kunnolla!!!!:O
..kyllä siinä jotahin on - miltä näyttää omaan silmääsi?=)

((muoks))
otappa siitä kuivasta testistä vielä kuva ja laittele näytille..Ok!?:wave:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: OOAK
Aijaa.com - 9581199.jpg

Tässä o-testi - eli jos oikein ymmärsin tämä kumoaa kaikkii r-testi tikussa mahdollisesti olevat "väripoikkeamat"...

muoks se ovistestin viiva tummu vielä tuostakin

Aijaa.com - 9581200.jpg

Koska kamera sano että lataa tai en suostu toimimaan niin laitoin isompana sen alkuperäisen r-testin tuonne aijaahin :) Olin pienentänyt sitä aikas paljon näköjään :)

LISÄYS Muistu muuten mieleen että viime kuussa tuo r-tikku teki kepposet mulle :) ja silloin testasin o-testin kanssa joka oli niin haamu että tiirailla sai että näki viivan :) Tuli vaan mieleen - mutta taitaa jokainen kuukausi olla omanlaisensa :)

Viimeksi muokattu:
OOAK - se on nyt siinä ja siinä(miun mielestäin)..reakoiko R-testi(ja tuohan vielä se herkkä 10?)nyt kuitenhin LH-hormoniin..

TAI
..voi olla, jotta tuo O-testi reagoi siksi kun LH on koholla myös raskautuessahin..onpas vaikiaa!:headwall:..:D

Tartteiskohan siun nyt huomenna aamusta dippailla, jospa se jo selventäis hiukan tilannetta.=)

Kovasti+++++++puuuuuuuh:whistle:sinne seuraavaan testiin:heart:

Viimeksi muokattu:
OOAK hui kuinka jännään, olen tuossa r-testissäkin näkevinäni punaista testiviivankin kohdalla. Minä en saannut suurennettua, kuinka te sen teette??

Wienna testasitko sinä tänä aamuna? Täällä malttamaton odottele :)

Mur-Mur onnea uuteen kiertoon.

Oivikki - napauta vain kuvaa hiirellä, silloin se suurenee jonkin verran!:wave:

Wienna, tosiaan - dippasitko tänään TOTT-päivänä!:wave:
..puuuuuuh++++++++
:whistle::heart:

Kiitos Oivikki, vaan taitaa *mur-mur* nyt koettaa ihan silleen lonkisti mennä näiden kiertojen kera..innostun vaan aina liikaa=)..

Viimeksi muokattu:
Moips! Mulla ollu vapaa päivä tänään joten empä oo koneella ollu ja viime yökin oli töissä niin kiirusta etten kerinny, nytkin nopeesti tulin vaan kurkkimaan ja päivittäjälle kertomaan että

mulla kp1 tänään(torstaina) huomenna perjantaina siis jo kp2

OOAK peukutukset sinulle!!!! ja Wiennalle!!! plussatkaa pliis!!! =)
Me kaikki muut tullaan sitten perässä!!!

Huomenia!

OAAKilla ihan selvät viivat testissä, eikun hommiin vaan! ;)
Harmitus pikkutirri... :(

Mulla meni eilinen nettikatveessa, olipa vieroitusoireita!
Testasin tänään aamulla, onneton testi oli jotenkin viallinen ja kontrolliviivakin oli haamu. Mies oli erottavinaan toisessakin ruudussa haamuntapaista, ehkä siinä hyvällä mielikuvituksella jotain olikin. Tämän testin pitäisi näyttää vasta oletettuna vuotopäivänä eli liian aikaista olikin tuolla testata. Nyt siis dpo 12(tai 13) ja normaalisti tätiä voisi odotella huomenna/ylihuomenna.
Pitää taas käydä apteekissa ja ostaa vielä sellainen herkempi testi huomisaamuksi.

Olo on kyllä sellainen että tuntuu raskaana olevalta, jotenkin olen melkein varma siitä! En ole kyllä koskaan ollut raskaana, mutta eipä tältäkään ole ennen tuntunut.
Katsellaan ja jännitetään!

Tässä on mennyt viikko ihan täpinöissä, mitenkähän sitä jaksaa piinailla kaksi viikkoa jos siihen ivf-hoitoon joutuu, huhuh! :)

Ottis
OOAK Kyllä tossa r-testissä jostain viivan paikalla näkyy. O-testi ei ole tarpeeksi vahva, ett se ainakaan Hcg:n nousuun reagoisi. Mun mielestä. Pitäis siis olla t-viivan joko yhtä tumma tai tummempi kuin -viiva. Peukutuksia :heart:!

Wienna Kivasti kirjoitettu, ett tuntuu kuin raskaana olisit. Jospa miehes ihan oikein haamulaista näki =). Onnea matkaan ja peukutuksia :heart:!

Yhteistyössä