40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oivikki ihuna..mie hieman korjailisin kun olen sen toisin käsittänyt - sen haamuisen:)

Haamu on miun mielestäni: haalea plussa:heart:
..ja se viivan paikka voi olla sitten: vaalea(valkoinen, juuri ja juuri taustastaan eroittuva) tai ihan vaalean harmaa..joskus aavistuksen violetin sävyinen.

Näin tuolla monessahin pinossa haamu koetaan(mm. plussa pinossa)..ja itse sen miellän myöskin noin.
..tokihan jokainen sitä saa kutsua ihan miksi haluaa=)
Haamu ehkä olishin sillä tapaa luonnekaampi, koska sehän sellainen valkoinen/vaal.harmaa?

Oliskohan se haamu nimitys haalealle plussalle siksi kun se on sellainen heikosti näkyvä, hyyyyyvin haalea, ehkä väreilevä, niin kuin se oikia haamuinenhin..uskotteko muuten niihin;)?..mie uskon - ainahin testeissä.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
juu ja laita vaan listalle, tosin siemeniä en ole vielä talletellut, mutta ihan sata varmasti niitä tänä iltana täällä sataa. Tuossa "selibaatti" aikana ku innostuttiin kuitenkin sekstaileen, niin mies oli kuitenki jämynä eikä päästänyt lastia liikenteeseen. Tuumas vaan, että tämä voi olla se oikea taktiikka, ovat niin kiukkusia ku niitä näin härnätty että menevät vaikka läpi harmaan kivenki :D Oikeita "angry spermia" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Renalle ja Glearbluelle ystävänpäivän kunniaksi ahkeraa peiton heilutusta! Kyllä ne miehet on varmasti myötämielisiä tänään.

Ottis ja mur-mur, teidän elämää tuli seurattua ketjun alusta saakka ja välillä piti kurkata tulevaisuuteen, on se luettuna sellaista jännitysnäytelmää ollut. Sydämestäni toivon teille (niinkuin tietysti kaikille muillekin!) plussatuulia!

Kiitos vaan onnitteluista, taidan itse uskoa plussaan vasta kun mahdollinen vauva on sylissä =)
Onpa mukavaa kun täällä voi kertoa tuntemuksistaan, muille kun en ole tästä tilanteesta kertonut. Mies on onneksi innolla mukana.

Ei ole tarkoitus saada kellekään pahaa mieltä näillä plussa-arvailuilla kun olen vasta mukaan tullut, meilläkin tosiaan takana jo neljä negatiivista vuotta..
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Wienna (40).............Kp21/25-27.........yk4v.............1.
Euphonia (40)..........kp5/25-26...........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....Kp5/26-31...........Yk1.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp12/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp14/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp14/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp15/22-28.........yk16(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp16/29-31.........yk4......................9.
MrsBree (41)............kp17/28.............yk3.......3.yht.
Minttu2011 (43).......kp22/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp22/26-28.........yk2..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp25/28-30........yk14(6&8/2011)4/2yht.
Ninni-70 (41)...........kp25/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp29/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp30/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp30/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Saippa (41)..............kp39/26-28........yk6.......4./1.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas






GlearBlue (41).......dpo-1
Minttu2011 (43)....dpo6
Wienna (40).........dpo9
pikkutirri (42).......
dpo12
anjamarita (43)....pp12




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Wienna ihuna - laitatkos kuvasen meille siittä haamuisesta..jookosta joohan?:)

Sitten kyselen: mikä testi ja kuinka paljon meni testiajan jälkeen kun viivanen ilmestyi?..oliko viivasessa siun mielestä väriä?


..mie olen sitten utelias immeisen laps:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Ainiin, ON; haamuviiva oli samanvärinen kuin kontrolliviiva, mutta paljon ohuempi ja hyvin, hyvin heikko.
Katsotaan uudestaan muutaman päivän päästä jos ei hermo petä aiemmin..
Minut voi lisätä RKTT-listalle?

Joku mainitsi lemmikeistä, meilläkin on tupa täynnä karvaisia kavereita! Mies jo sanoi että lisää tulee jos ei tärppää ikinä, mikäs siinä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Tänään pitäisi olla dpo 9, en edes testannut tässä kierrossa, mutta oireet olivat selvät. Peitto heilui juuri sopivasti edellisenä iltana.
Testi oli apteekista ostettu Predictor early tms. Apteekin oma odottaa vielä otollisempia hetkiä kaapissa!
 
aililleIhan hirveen kauheen hurjasti ONNEA ja tarrasukkia ja vaikka mitä muuta, että pikkuinen pysyy matkassa mukana !:heart:
Wienna:Tervetuola mukaan ja isosti onnea sinulle toivon !
Ottis:Paranemisia !!!
ON: täällä meikä ihan ihmeissään kun tätiä ei vieläkään näy ja kp 30 on jo lopuillaan... Raskaanakaan kun ei todellakaan voi olla tai sitten on joku myöhäisherännäinen siemen sisuksissa... Mutta nyt Hyvää yötä kaikille !
 
Heipskukkuu kaikille:)

Ihanaista Ystävänpäivä yötä, näin viime tinkaan:)

Onnea masuasukeille, tsemppiä tikutteluun ja tarraa, liimaa tarvitseville.

Sairasteleville paranemisia ja kaikille kaikkea hyvää!

Oi, Mur-Mur, josko nyt, olisi kyllä ihunaa:)!!!!

(.) Viikko meni sängyn pohjalla, mygoplasma, Noroviirus ja korvatulehdus-kerralla.
Ovis olisi ovella, tuntemuksineni, mieskulta kipiänä, saa nähdä hyödynnetäänkö.
Eilen tuli 47 täyteen, ei tunnu missään;).

Tänään kävin Pumppitunnilla, huh. Ohjaaja ihmetteli mihin olin kadonnut, viikkoon ei ollut nähnyt. Sanoin tekeväni kevyesti, tunnin jälkeen sanoi, tekniikka puhdas, muta kevyestä erimieltä. Kuulemma suurimmat painot kuin kellään muulla, edes itsellään. No, joka lihas kipee, normaalisti käyn sen 6xvko, ei kipeydy, ei hyötyä, mutta olo kyllä hyvä. Siihen judot päälle.
Meillä alkaa hyvinvointiprojekti perjantaina, lihaskuntokartoitus, keho analyysi, sykemittari viikon yötä, päivää. Ruokapäiväkirja viikolta, samoin mitämilloinkin teet.

Mä oon ihan täpinöissäni, odotan kovasti. Kuka mitäkin haluaa, saa henkilökohtaisen liikuntaohjelman, ravitsemustietoa painonpudotukseen, jos ongelmana alkoholi, tai stresi yms.

Mulla vain stressiä pukkaa, josko sen sais hallintaan, tärppi kävisi:)

Kaikki luin, kommentointi aina yhtä hataraa, menee asiat nimineen sekaisin, mutta jokainen olette yhtä arvokkaita ja sydämestäni toivon omaa pikku nyyttiä:)

Anne ja Lumi-Maria 2,9v
 
Täällähän on WIENNALLA jännät paikat..onnea tuhannesti, oishan se ihanaa jos tuliskin yllätys noin pitkän yritys ajan jälkeen juuri ennen IVF hoitoja:heart:Äläkä huoli että täällä kukaan mieltä pahoittaisi vaikka vasta oletkin tullu, sinullakin jo pitkä yritys taival takana ni se luo vaan uskoa itse kullekkin se muiden plussautuminen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
AASANNEKRISTIINA ihanan reipas ja energinen olet vaikka vielä toipilas..stressitöntä kevättä sinulle:heart:

Mä täällä taas yökyöpelöin..viikko sitten varasin itelleni ja Liljalle matkan etelän lämpöön tuonne huhtikuun loppuun, sellanen reilu 2kk ois taas aikaa päästä "timmiin" rantsu kuntoon, jotenkin tuo paino aina tuppaa nousemaan talven aikana??? onneks ei nyt sentään ihan mahottomia mutta viime kesään nähden sellanen 5kg kumminkin tullu lisää, kumpa niistä ees jokusen sais pois. Mites OTTIS, muistelen että aika samoilla mentiin viime kesänä painon suhteen, onko sulle talvella tullu lisää?
Mulle oli tänne iltavuorolainen jättäny ystävän päivän kunniaksi konvehti rasian, yhen söin ja siitäkin oli pakko:D punnita ja laskee hiilarit, siis aatelkaa että tuossa yhessä pienessä konvehdissa on hiilareita lähes saman verran kun eskimo puikossa!!!?? Juu ja sit tuolla jääkaapissa on kuulema kakkuakin..empä taida tänäyönä jääkaappia aukoa..pahus noita työkavereita kun tuommosia houkutuksia jättävät:x
 
Annekristiinahan on oikea supernainen, wau!

Painoa pitäisi minunkin pudottaa, luulin jo etteivät huoli hoitoihinkaan kun on vähän tuota massaa kertynyt..;( Ilmeisesti ei kuitenkaan liikaa kun kukaan ei siitä huomauttanut. Karppaamalla paino pysyy kurissa, mutta pudotakseen vaatisi vielä reilusti lisää liikuntaa ja kaloreidenkin rajoitusta.

On; tämä lahopää unohti aamulla testata ennen vessareissua! Katsotaan siis joko illalla tai huomisaamuna. Olossa uutta sen verran että aamukahvi alkoi kuvottaa ihan tosissaan.
Kuvaa en testistä saa, minulla on vain kännykkäkamera enkä osaa siitä edes kuvia siirtää, olen vähän huono näissä teknisissä hommissa ;)
 
Huomenia!

R-testi testattu ja ei siihen mitään kahta palkkia ilmaantunut. Olisi se kyllä aikamoinen ihme ollut ja tuurin tynkää pukannu! Mutta toivoahan aina saa!! :)

Siispä uskomme että ovis sitten olisi oikeasti kolkutellut o-testin näytössä. :) Noh, jahti alkoi sitten saunan merkeissä :D mutta ne "vesipedot" taisivat päästä liikenteeseen liian myöhään...: /

Tänään lähtee tämä tyttöntyllerö jalkahoitoon... Tosin joudun pojat ottaan mukaan kun lapsenvahdin lapsenlapset sairastuneet ja tulleet hoitoon mummulle... saapas nähdä miten 3 vuotiaan poikasen ja 4 kk vanhan vaavin kans käy kauneushoitolassa.. meinaa vähän jännittää!

Ihanaista päivää kaikille!:flower:
 
Rominas..Pläääh, no voihan: /..
..mutta nyt sitten sitä ekaa, uutta yritystä peliin!!!:wave::heart:

..ja tule hehkein jarpahin sieltä hoitolasta kotio:heart: - on kuule kepoiset jalat siulla sitten!=)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur- joo, laita mutkin sinne listoille (tosin missasin eilisen listan, mutta sitten kun tulee seuraava niin sinne voi mut heittää..) Tuossa tämän päivän tiedot:

Rena (40)... KP 11/21-23... YK 3 (lasken viime joulukuun keseknmenosta), KM 12/11 ja ensimmäinen haaveissa..

RKKT listalle: DPOt on nyt siis 0 tai 1, riippuen tulkinnasta. Sain eilen aamulla vahvan ovis plussan ja tuli ihan mega munisrepäisyt illalla joskus kymmenen aikaan, eli oletan, että olisis munarakkula silloin ampaissut vauhtiin.. tai sitten oli vaan ilmaa vatsassa :)

Wienna- toivottavasti se haamu olisi sitä itteään!! Eikä sillä tietenkään ole väliä kuinka vähän aikaa olet täällä ollut. Jokainen plussa on ilon aihe!!

Rominas- voihan pöh!

Ottis ja Lilleriina- Yrittäkäähän nyt parantua!! Ei se Nylon Beat nyt niin hyvä ollut, että pitäisi tribute bändi laittaa kasaan :)

GB- ompas hauskaa, että samoissa mennään, ei tarvii yksin jänskättää :)

Hauskaa päivää kaikille!!!
 
Ottis
Oivikki Kiitos :). Tosiaankin teki hyvää käydä kampaajalla. Jo uusi luukki tekee kutaa =). Ihania harrastushetkiä sulle tyttösen kanssa :kiss:. Mä loin myös eilen lumia, mutt otin lunkisti ja sen verran siihen alkaa jo tottua, ettei enää edes kädet kipeydy. Ihan hyvä vaan, kun ei näin talvella tule muuta tehtyä ulkona.

Lilleriina Meillä taitaa tämä sairastelu kulkea ns. käsi kädessä, sillä vaikka mulla onkin vielä vähän turpea olo, korvat lukossa ja äänikin matalana, on tauti jo taittumassa ja suorastaan hurja määrä energiaa ja ennen kaikkea iloa. Mahtavaa, kun on saanut olla töissä eikä ole ihan puhki kotiin tullessa. Olin vähällä alkaa siivoilla tuvassa, mutt päätin istahtaa hetkeks alas ja antaa kohtauksen mennä ohi, sillä lunta tulee siihen malliin, ett on kuitenkin tärkeämpää lähteä lumitöihin. Sinnekään ei nyt hirmunen hinku kuitenkaan ole ku päivän valoakin riittää ihan kivasti :saint:.

Gb Onnea oviksen bongaamisesta. Jos toinen laita on yhtä tumma ku kontrolliviiva, se yleensä jo riittää o-plussaan. Nyt vaan tallettelemaan :heart: ja onnea matkaan :kiss:.

ON Kävin siellä papa-kokeessa tänään, näytteet otettiin kolmesta kohtaa, kohdunsuulta, emättimestä ja mistä lie. Ihana oli neuvolan täti ja jutteli pehmosia koko ajan, ettei päässyt edes hirvittämään jalkojen levittäminen. Kaikki näytti kuulema ihan hyvältä, joten sekin on plussaa tälle päivälle.
 
Ottis
Wienna Kuva olis tosiaankin kiva siitä sun haamulaisestasi, vaikka kyllä me uskotaan ihan sanaankin :). Peukkuja :heart:!

Kiitos kauniista sanoistasi :kiss:. Ne lämmittää kummasti. Meillä on nyt suhteessa sellanen metka suvantovaihe menossa. Illalla aloin ihan oikeasti jo pikkasen ihmetellä, kun ukko tyytyy niin kiltisti nukkumaan yksin alakerrassa, kun mä olen tän sairasteluni ajan yskän vuoksi nukkunut yläkerrassa, ett mies saa nukuttua, ku hän kuitenkin nousee aikaisin töihin. Jotenkin tuli sellanen olo, ett tässä ollaan oikeasti kuin veli ja sisko, ei mitään painetta seksiin eikä muuhunkaan. Mieshän oli lauantaina yksin bilettämässä ja kertoi tanssineensakin. Yritin kaivaa itsestäni pikkasen mustasukkaisuutta esiin, mutt huonolla tuloksella, sillä ihan ekana totesin vaan itselleni, ett minäpä hänet matkaan lähetin, joten jos mies teki tyhmyyksiä, niin en voi ihan syyttömänä itteäni pitää. Totuus kuitenkin on, ett suhteessa tuohon mieheen ja nimenomaan seksiin, mä olen ihan kylmä ja tunteeton ja se vähän huolestuttaa mua, ett tätäkö mun elämä on, ett elän suhteessa, jossa ei ole mitään nautintoa. Ei tällä hetkellä kyllä kriisejäkään, mutt aika tylsää on.

Ninni69 Kiitos :kiss:. Olo alkaa olla ainakin toiveikas lopullisen paranemisen suhteen, jos ei muuta =). Peukutuksia myöhäisherännäisen puolesta :heart:! Voihan olla, ett ovis on siirtynyt. Milloin ajattelit testata?

Pikkutirri Mähän painoin keväällä ennen Portugalin reissua 57.2 kg muistaakseni :) ja siihen on tullut talven aikana painoa sen verran lisää, ett nyt taitaa puntari näyttää tasan 60 kiloa. Ihan kamala luku, mutt nyt ainakin tuntuu masu pienemmältä kuin vaikkapa pari viikkoa sitten, kiitos sitkeän yskimisen =). Flunssa on sen verran vienyt ruokahaluja ja varsinkin naposteluhaluja, ett päätinkin pitää nyt tästä terveemmästä linjasta kiinni, ett pääsisin edes tohon aiemmin mainitsemaani painoon ennen viikkoa 17 ku lähdetään ukon kanssa lomalle. 56 kg olis mulle sellanen soppeli paino, joka tuntuis ajatuksenakin hyvältä.

Meillä on myös ollut kiusauksia tarjolla töissä tällä viikolla, mutt olen ajatellut, ett töissä saan napostella, kunhan maltan olla ostamatta herkkuja kotiin.

Rena Onnekasta RKTT-aikaa :heart:! Ja juu, kovaa vauhtia parannutaan Lilliksen kanssa :).

Rominas No voi pöh :(, ettet sitten ollutkaan raskaana. Mutt ovisplussa on melkein yhtä hyvä juttu, sillä siitähän ei ole raskauden toteamiseen kuin 2 viikkoa. Mä laskin sormin, ett sulla olis nyt dpo4, jos sulla oli perjantaina viivaset. Ovis siis lauantaina ja sunnuntaina dpo1, ma dpo2, ti dpo3 ja ke dpo4. Pupustelut on varmaankin hoideltu kotiin sopivasti, joten niistä ei tarvi surra. Onnea matkaan :heart:!
 
OTTIS: Kuinka pitkä sä ootkaan? Tuli vaan mieleen tuosta sinun painokeskustelusta. Minä olen kans yrittänyt laskea painoa, sillä olen pari kertaa raskautunutkin kun oon eka laihduttanut. Olen saanut noin pari kiloa alas, hidasta tää on ja motivaatio hiukan hukassa kuitenkin, vaikka se vauva vois olla vielä tästä palkintona. Itse havittelen,että paino alkaisi viitosella, mutta nyt se taitaa olla jotain 64 kilon paikkeilla ja pitkä olen 164cm. Mutta ikää kun tulee lisää niin ei painokaan kovin helpolla keikahda alaspäin, sen olen huomannut.

NINNI: Voi harmi tädin tulosta :( mutta uutta kiertoa pukkaa päälle vaan!

ROMINAS: Miten sun jalkahoito onnistuikaan? Melko haastavan seuran oot mukaasi ottanut :D mä en edes yrittäis moista näitten kanssa.

Oma Napa: kipuili heti aamusta, alavatsaa niin juili, sanoisin, että miltein pystyin tuntemaan kuinka sisuksissani follekkeli räjähti :D
 

Yhteistyössä