40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Lilleriina - CB:n tavoin miekin mietin..onko kirjoittaminen siulle jotenhin luontaista?=)
..niin mukava on juttujasi lukea aina:kiss:..miulla esim. enämpi tuo sana halussa silleen livenä, en niinkään osaa raaputella tuntojani paperille tai esim. netissä naputella.
..ajatus kulkee muutoinhin nopsempaan kuin kerkeän kirjoittaa ja puhumallahin menee joskus "senat sakaisin":D

Ps. Koulussa yläasteella kun muut kirjoittivat asia aineita, sain mie luvan kirjoittaa satuja..

..tuijotin nimittäin vain sitä tyhjää A4 paperia kuin mykkä p***a..en sanaakaan siihen saanut aikaiseksi..mutta sitten kun lupa satuiluun tuli, kynä lensi ja teksi kielioppivirheitä täynnänsä tietty.(ei joutanna tarkistelemaan):whistle::D

Kait mie sellainen satutäti..tai ikuinen lapsi olen;)
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin..tänään Kp22/26-27..olen hikoillut kuin pieni sika ja ollut aikas kireä:vampire: Aamulla lämmöt 36.6 nousten iltapäivällä 37..ja nyt 37.3..

Pöksyihin pääsi melkein lorahtamaan pikkasen verta(WC käynnillä paperiin tummaa verta) ja siteen laiteltuani, siinä aivan pikku(n. 2x2cm) läntti sellaista punaruskeaa, makealle tuoksahtavaa..tuoksahti juuri sellaiselle, kuin ne miun km vuodot..:|

..ja miullahan ei tule mitään outoja vuotoja Kp22..tulee sitä vaal. punaista tuhrua pari päivää ennen kierron loppua(jos Luget ei käytössä) ja sekin yleensä kun kokeilee Kohdunnapukkaa tai iiiiiihan haaleasti papruun.

Kyllähän mie pari R-testiähin olen JO dipannut..harjoittelun vuoksi vaan - jäi viime kierrolta 5kpl.:p

..pitäiskö aamulla dipata?..jos lasken siitä meitin lemmiskelystä(mikäli hedelmöittyminen olisi ollut silloin-->seuraavana päivänä)..olisi huomenna sitten dpo8.

Eihän noilla David puikoilla mitään silloin vielä näkyiskään, ovat 20mIU/ml herkkyyttä..ja avattuani muuten ne pari, oli niissä tarkasti katottuna se viivan paikka haaleana, reunat harmaana - nytpähän senhin tiedän sitten.

..nimittäin..noissa toisissa David puikoissa - 25mIu/ml ei niitä miulle ole tullut.

Mutta..ei miulla ole kyllä tipan tippaa raskautunut olo..ja kyllähän mie sen jo tiedän, miltä se tuntuis..
 
Viimeksi muokattu:
Halibazuidaa täältä:wave:!

Wautsi wau, mahtavaa ail! Tarrasukkaa, liimaa ja onnenenkeleitä matkaa varjelemaan:heart:!

Wienna; hurjasti paljon tervetuloa! Tää on kyllä niin mahtava olkkari, ettei paremmasta väliä..

Ottis; kylläpä sua nyt tauti kiusaa, inhottavaa..tää taitaakin olla semmoinen viheliäinen tauti, että viikkotolkulla jurnuttaa ihmisessä kiinni, muttei älyä lähteä tai tulla! Siis lähtis hemmettiin, tai tulisi niin kunnolla päälle, jotta raaskis oikeesti ottaa levon kannalta, ja parantus sitte... Mutta hei, mehän voidaan vaikka alkaa myymään Wapuksi keikkoja Nylon Beatin nimellä; peruukit päähän vaan, ja äänestä ei kukaan huomaa mitään eroa:D! Haluutsä olla Erin vai Jonna?

Glearblue ja *mur-mur*; no heh, en kyl kirjoita miteskään ammatikseni, kiitos kuiteskin=)! Mä oon aina ollut kova tyttö kirjoittelemaan, ja tykkään leikitellä sanoilla ja runoilla ja riimittää! Joskus puoliksi leikilläni, vai olikohan se puoliksi tosissani, aattelinkin, jotta jos kouluttautuisin uuteen ammattiin, niin toivoisin pääseväni toimittajaksi! Ihan joko lehteen, tai vaikka radioon!! No juu, ehkei tämmönen honottava Nylon Beat kuulostas kivalta juontajalta, mutta oishan siinä semmonen plussa, ettei sentäs naamaa näkis kukaan:xmas:!

Mulla alkais kohta olee taas etanamainen olo, vana jää jälkeen, kun kuljen.. Tarttis tehdä jotakin...

Voi *mur-mur*; jospa sulla olisikin sellainen sala-ra(s)ka(u)s, josta et saakaan vihiä, kuin vasta juurikin ennen oletettua Tätiä?? Toivotaanhan niin??

Lapset huutelee peittelemään, ukko-kulta ei puhu mittään, taitanut jo luopua piparin saamisesta, mutta siitäkin huolimati, kaikille lempeitä unia ja sitkeitä siittiöitä:D!

Heipsut lähettää Lilleriina
 
Lilleriina - kauniitta unosia sinnehin..ja jos se mies vielä valveilla..sitä "piparia" meinaan, jos hänen antaisit maistella..:p

..ja tämä on vain taas tätä miun kuvittelua, että mukamas raskautunut..höpön pöpön ja huomenna lissee!:D
..ei se pääse minua enään yllättämään tällä ikää.

Nati nati kaikille yhteisesti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos listauksesta murmur
Ottis Kiitokset sinulle toivotuksistasi.
Wienna: Tervetuloa myös minun puolesta!

Tarrasukkia pienelle vauvan alulle ail

Jo nukahtelin sohvalle telkkua katsellessa. Ja nyt jo samoin tein mentävä sänkyyn. Niin tämän mummon on vaan tehtävä kun aamulla aikainen herätys. Eikä vaan jaksa, ei.

Hyvää yötä kaikille ja ihania vaavin uni kuvia.
 
Ail onnea kovasti!

Wienna tervetuloa mukaan joukkoon :wave:

I-K kiitos kysymästä, tänne meille kuuluu ihan hyvää. Tytto parani sitkeästä viruksestaa ja korvatulehduksesta. Ensi vkolla tutkitaan taas allergioita, josko jo alkaisi sietämään viljoja. Harrastuksina meillä on muskari ja jumppa.

Ihan oudosti joka sanan jälkeen tulee aaltomainen punainen alleviivaus, saa nähdä lähteekö tämä viesti eteenpäin ollenkaan.

Kaikille flunsan kanssa kamppaileville pikaista paranemista

RKTT:läisille ++++++ testeihin!!!!

Rominas milloin pääset kaupoille??? Täällä malttamaton :D jännäilee.
 
Pitkät tarinat äsken jo pistelin vaan kämmäsin jotain ni ne hävis..pöh..
Heipsaukset kumminkin täältä yö töistä:wave:

AILille tuhannesti onnea yllätyksestä!!! Sitä on liikkeellä..IHANAA!!!

ROMINAKSELLE peuk peuk jotta sielläkin ja meijen MURMURILLE ylläri onnea kans!!!

WIENNALLE tervettuloa tänne olkkariimme ja hatun nosto jos oot lukenu koko pinon!!! Itellä jos jää useampi päivä välistä ni ehtii jo tulla monta sivua tekstiä ja sit se on sellasta "kahlaamista" ja pakko on kumminki lukee...

IDA-KAROLIINALLE tervetuloa takaisin listoille!

LILLIKSELLE JA OTTIKSELLE(NylonBeateille):Dparanemisia!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mul oli mukamas äsken ihan kauheesti asiaa vaan nyt pää lyö tyhjää...tää on tätä yötyötä, no kohta hakee vimpot palat ja sit jo loppuis tää yö ja pääsee nukkuu, mikään ei muuten oo niin mukavaa kun yötyön jälkeen mennä nukkuu vielä miehestä lämpimään petiin vaikka hän onkin jo lähteny töihin..paitsi tietysti se kun viikonloppuna saa mennä miehen ja pienen tyttösen väliin nukkumaan ja nukahtaa siihen unituhinaan:heart:

Hienoa OIVIKKI että teijen pieni on jo parantunut siitä flunssasta ja kipusista korvista.

LILLIS hei, lueskelin tuolta että olit poikasta armeijaan halaillu haikeena, mullahan nää isommat lapset on erosta asti asuneet puolet ajasta isällään, ensin viikko kerrallaan ja nyt viime vuosina 2 viikkoa, kyllä siinä on monikin kyynel vierähtäny kun sunnuntai iltana oon heitä isälleen vieny...nyt isompina se on kyllä helpompaa ja onhan meillä tää pieni kotona joka järjestää ohjelmaa ettei äidin aika käy pitkäksi. Nyt parin viikon päästä vanhin tulee "aikuisen ikään" ja mä saan mun isonpienen tytön ihan kokonaan kotiin:heart:

ON "tällä saralla" ei kummempaa..oottelen menkkoja tällä viikolla, mitään tuntemuksia ei ole ni en usko tälläkään kertaa raskautuneeni, testannu en ole enkä meinaakkaan, ollaan nyt RKTT viimeisen asti:)

Mä lähen jatkaa töitä. Hyvää huomenta teille!!!:):):)
 
Huomeneita naiset :)
Ail oikein paljon ONNEA:heart:ihana uutinen :)
Wienna tervetuloa mukaan meidän olkkariin:wave:
Täällä kärvistellään ovis kipujen kanssa ja eilen pitkästä aikaa uin niin nyt on paikat pirun kipeet auts :( pitänee varmaan pysyä vesijuoksussa niin ei tarvi joka askeleella kiljasta :)
Leikkauspäivä lähenee KÄÄK..22 pvä ollaan jo sairaala vaatteissa....toisaalta odotan leikkausta ja sitten kuitenkin pelko perseessä ihan satasella:p
Rominalle ja mur-mur:lle peukutusta hirveen paljon jos nyt se tärppi kävis:heart::heart:
Lilli ja ottis pikaista paranemista:heart:
Nyt jos alkais kiljuun pikku miestä ylös että keretään eskariin ajoissa.
Ihanaa ystävänpäivää jokaiselle tasapuolisesti:heart::heart::kiss:
 
Hyvää ystävänpäivää!
Lämpimät onnittelut kaikille raskautuneille, se unohtui edellisessä viestissä sanoa.
Toivottavasti perässä tullaan..
Kp on nyt 21/25-27, jänniä aikoja siis eletään vaikka melkein jo tekisi mieli toivosta luopua. Miksi se nyt tärppäisi kun ei ennenkään? Yirtystä kuitenkin jo neljä vuotta takana, välillä aktiivisemmin ja välillä sinnepäin.
Ensi kierrossa/seuraavassa alkaa sitten hoidot ja suoraan ivf kun tuota ikää on liikaa muihin hoitoihin, huhhuh. Mies on ihan varma että sittenhän se heti onnistuu kun hoidot alkaa, on kyllä liiankin positiivinen!
Tässä kierrossa kyllä onnistui peiton heilutus juuri oikeaan aikaan, eikä sillä tavalla ollut paineitakaan kuin yleensä.
Vähän on ollut hassuja oireita; viikko oviksesta alkoi uudelleen kivut, outo tunne tuossa keskivatsalla alhaalla ja nännit on kipeät. Mittasin eilen lämmönkin ja se oli 37! Yleensä jopa alle 36. Nyt on vasta dpo 9 eli en kyllä testaakaan vielä.
No, toivejattelua ettei tarvitsisi hoitoihin lähteä, kaikki oireet saa varmaan itselleen kun oikein niitä ajattelee..
 
ail
Hyvät ystävänpäivät kaikille ja iso kiitos onnitteluista.Kyllä sitä tulee rampattua vessassa ja tissit on kipeet.Tein tänä aamuna varmuuden vuoksi uuden erimerkkisen testin ja positiivinen sekin oli.Ihanaa kun voi teidän kanssa jakaa tämän kun en voi oikein kellekkään kertoa vielä.Ja kun tämä olisi jo viides lapsi meillä nii kyllä täällä pienessä kylässä kaikki katsoo kieroon.Mutta ette te ihunaiset!Kiitos kaikesta tuesta ja tsemppaamisesta.

hämmentynyt ail
 
ail,
minulla ei ole yhtään lasta, mutta uskoisin että ilo jokaisesta toivotusta lapsesta on yhtä suuri! Lapsien lukumäärää ei ole missään määrätty, iloitse vaan omasta raskaudestasi vaikka muut kieroon katsoisivatkin.
Olen pohtinut sitä onko lapsettoman suru jokaisesta negasta samanlainen kuin heillä joilla on jo lapsia? Ehkä aiemmin lapsia saaneet surevat jopa enemmän koska tavallaan tietävät paremmin mitä menettävät?

Sekavia ajatuksia heti aamusta, huh!
Kohta poistun töihin ja netti menee kiinni, töissä ei voi surffailla..
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Helou, helou kaikille!

Ja Hyvää Ystävänpäivää kaikille!!!!

Kiva kun on taas uusia tullut mukaan!! ja ISOT onnittelut Aille!! Tämmöiset uutiset antaa aina uskoa, että meillä muillakin vanhuksilla olis mahdollisuuksia raskautua :)

Wienna- itsekin olen pohtinut tuota, että onko surulla eroja lapsettomien ja "lapsellisten" välillä. Itselläni ei ole lapsia (vielä ainakaan), mutta uskon, että suru ja pettymys ovat sama aina kun uusi kierto alkaa. Tosin oletattaisin, että kiitollisuus jo olemassa olevista lapsista vain kasvaa... mutta, loppujen lopuksihan me olemme kaikki erilaisia.. no. jopas tuli filosfisia pohdintoja tässä töiden keskellä..

Hauska muuten huomata, että monella meistä on lemmikkejä. Meilläkin pyörii yksi Westie tyttö tuossa jaloissa. Se on kyllä semmoinen lutupakkaus, ettei ole toista :)

ON- Ovis plussa paukahti tänä aamuna ja nyt pitäisi viekoitella se mies hommiin illalla. Onneksi on ystävänpäivä, niin on hyvä tekosyy :) Kun aloitettiin tää vauvaprojekti niin huomasin, että kun ilmoitin oviksesta niin tais miehelle tulla paineita ja monasti ei sitten peittojen heilutuksesta tullutkaan mitään, tai jos tuli niin tuntui, että se oli sellaista pakkopullaa.. Nyt on sovittu, että en kerro ajankohtaa...

Kysymys vielä paremmin tietäville- eilen alkoi ovistestiviiva voimistumaan, mutta oli selkä nega vielä illalla ja tänä aamuna tosi vahva plussa. Mies kerkes jo töihin lähteä ja ajattelinkin, että ilalla sitten. Huomenna itse lähden työmatkalle ja tulen vasta perjantaina takaisin. Eli jos tänään heiluu peitot niin osuisikohan se kohdille? Vai pitäisikö vielä huomenna aamunakin yrittää? Oon aina miettinyt tota ajoitusta.. jos se LH huippu onkin ollut jo ollut viime yönä, niin onkohan mahdollista, että tänä iltanakin onkin jo liian myöhä? Ja sitten kaikissa suosituksissa on että joka toinen päivä pitäisi sitä seksiä harrastaa, jotta simpat kerkeää taas koota voimansa... Huoh! On tämä sellaista salatiedettä, että joskus mietin, että on aikamoinen ihme, että ihmisiä on niinkin monta maapallon päällä :)
 
Testasin sittenkin ruokiksella ja tuloksena testiajan jälkeen kaikkien haamujen esi-isä.
Koskaan aiemmin en ole tuossa ruudussa nähnyt mitään, nyt siinä on juuri ja juuri silmin erottuva kapea viiva oikeassa kohdassa. Mikä vielä lasketaan haamuksi? Kaikki minkä silmällä erottaa?
Aivan pisti nyt jännittämään, mitenhän loppupäivä töissä sujuu?? =))
Pakko mennä takaisin jatkamaan töitä, mur.
 
Ottis
Wienna Tervetuloa joukkoon hurjaan :). Mä muistan ihan yhtälailla aikojen alussa ihmetelleeni, ett miten kukaan voikaan noin tädistään kirjoittaa, sillä mulla itsellä sattuu olemaan maailman ihanin täti, joka sais vaikka asua meillä, enkä pistäis pahakseni ollenkaan.
 
Ottis
Lilleriina Juu, tehdään niin. Mä aina sekoitan noi naiset, mutt voin olla se vaaleampi =). Tosin kävin tänään kampaajalla ja olen nyt punaverikkö, sillä edellisten raitojen päälle laitettiin ns. pigmentointi ja sävy on kuparinpunainen. Ihan kivaa piristystä :). Enkä meinannut kuin kerran tukehtua yskään pukilla maatessani. Ai niin juu ja mun ripset ja kulmat värjättiin kans. Töissä onneks sain yskittyä keuhkoista pahimmat limat pois sitä ennen. Ei ollut helppo juttu sekään ku lopulta jouduin oksentaa limaa. Mutt paranemaan päin olen. Sitä samaa toivon sinulle :kiss:.

Wienna Sinähän metkoja aikoja elät =). Onnea tikutteluun :heart:!

mur-mur Miten minä jotenkin käsitin, ettei teillä pupustelut osuneet kohilleen :confused:. Vaan olispa ihanaa jos olisikin osunut =) :kiss:.

ail Voin vain kuvitella kuinka täpinöissäsi oletkaan, mutt olen onnellinen puolestasi :heart:!

Rena Jos tänään onnistutte peittoja heiluttelemaan, on ajoitus täydellinen :heart:! Onnea miehen kaatoon. Ei kannata hänelle oviksesta vinkata mitään, vaan viettelet vain :kiss:. Ps. Minä paraskin sanoja, kun en laiskuuttani viiti miestä enää edes viekoitella. Ovis oli mulla varmaankin eilen enkä osaa edes harmitella, ett jäi hyödyntämättä.

tattinen Ajatella, että se leikkaus on kuitenkin pian jo elettyä elämää ja saat puhaltaa vauvahaaveet uusiin tuuliin.

ON Mulla oli se papa-aika alunperin huomenna aamulla, mutt sen tänään vielä vaihdoin iltapäivään töitten jälkeen ja tänään sit 4:n maissa sain kuulla, ett huomenna pitäis tehdä pitempi päivä töissä, joten ei mennyt ihan nappiin vaihto. Meillä on miespomo ja hänelle ei tainnut heti kirkastua mitä papa-näytteen otto tarkoittaa ku kyseli, kauanko siinä menee. Kerroin ettei kauaa, ett jos ajat pitää kutinsa homma on nips naps kymmenessä minuutissa ohi. Onneks pomo kuitenkin epäili onko musta tässä kunnossa tekemään extra-hommia, joten voin päästä kuin koira veräjästä.
 
Wienna - Wautsi wau, dippaileppa heti uusi testi kun kotio tulet ja laita meille kuvaa - vaikka tuolta kautta:Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images

Hui kun mie jännään puolestais!
Puuuuh täältä

Oliko siinä viivasessa häivähdys punaväriä!?


Ottis
- Juu, kyllähän mie sen vahvan viivasen O-testiin sain JO Kp11..mutta uudemman kerran(ei ihan nii-iin vahvan)Kp15 ja silloin pupusteltiin.:)

..ja eilenhän mie mainihinkin, jotta on vain sitä miun vilkasta mielikuvitusta tuo, jotta raskautettu olisin..kylläpä se punanuttu jo merkkejäävain antaa: Tuhrua KN:aa kokeillessa.
..vaan pääasia, jotta meillä oli miehekeen kera pitkilleen niin ihunaa:heart:

Uusille..(KN= Kohdunnapukka)
 
Viimeksi muokattu:
Rena - tänään ja huomen aamulla lemmiskelyjä..
..sitten vaan taas toivotaan:heart:

tattiselle myöskin onnekasta kiertoa ja talletteluja soppelisti!;):heart:

pikkutirri
....ja Puuuuh:heart:++++++++++:heart:

Mukavaa kun Oivikin tyttönenhin jo parantunut, pääsee leikkimään sinne muskariinkin sitten!:wave::heart:
 
Noista miun vuotosista..

Kylläpä se niin taitaa olla miulla, että tuhruilut alkaa jo 2-3vrk ennen varsinaista vuotoa - välillä ei tule mitään ja sitten taas papruun aavistus..nyt Kp23 ja kierto jäänee siihen 26..

Ihan ennen ekaa keskeytynyttä, ei tullut tuhruja, mutta 2010/2011 sitten alkoi tulemaan.

Vielä heinäkuussa 2010 oli miun Proge arvo raskautuessa 31.5..raskaus kuitenkin keskeytyi..myöhemmin 26.4.2011 proge oviksen jälkeen sitten enään 12.2

Alkaapi aina tuossa dpo10 kantturoilla lämpö sahailemaan, käyden hetken hyvinhin korkealla..laskien kuitenhin sitten tuonne 36.9 niin kuin nyt ollut tänään ja sieltä ei nouse enää.
Miun normi lämpö on aikas lähellä sitä, välillä: 36.7-36.9..

Eli..kun hedelmöittymista ei tapahdu, sen oikiasti tiedän jo noista lämmöistähin, se tapahtuu dpo10 aikoihin aika tarkasti.

Välillähän tuhruja ei tullut, vaikka Luget ei käytössä ja tärppi olikin sitten hetken verran..tai..tuhruja ei tullut ja epäilys raskaudesta, vaikka sitä testein en bongannut - muutoin vain tunne siitä ja oireitahin.
(ja ehkä jotain "epämääräistä" viivasta testiin)

Ihan pelkästä Progesteroni vajeestahin nuo tuhruilut voi johtua, koska i-ku-na EI niitä Lugeja käytettäessä kyllä tule.
..ei vaan jaksa joka kierrolla niitä käyttää..siis siltä varuilta, että jos tärppi sattuishin käymään..kun eihän tuo tunnu tärppi kestävän niilläkään, vikaa siis ihan muussa - ja tiedänhän mie, missä.."vanha kananen, mikä vanha kananen"..jne..jne:|
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää ystävänpäivä iltaa kaikille!:flower:

Tällä vkolla päästään tosiaan jo tytön kanssa harrastuksiin. Kyllä nuo lumityöt käy hyvin kuntoilusta, tuntuu nyt jo käsissä ja huomenna varmaan jo jaloissa =)

Wienna hamu on viiva, jossa ei ole punaväriä yhtään. Aikaisilla dpo/pp päivillä testatessa kannatta testi tehdä aamulla. Peukutukset sinulle, onhan sinulla testejä kotona???

Ottis
kiva, että pääsit kampaajalle rentoutumaan, taudista huolimatta.

Toivottavasi tuo lumisade tuo tulessaan oikean plussa sateen tähän pinoon ja nyt ensin RKTT porukalle!!
 
Ihanaista Ystävänpäivän-iltaa kaikille "fantsuille leideille" olkkarissamme:flower:!!

Jummijammi, mikä myrsky ulkona! Jos ois pienempi koira,tai sen emäntä, niin oltas varmaan siirrytty maata kiertävälle radalle alta aikayksikön, hyh!

Kaikille ihanaisille kiitoksia myötäelosta tämän taudin takia, mutta musta alkaakin jo tuntua, että positiiviset ajatuksenne ovat auttaneet, ja olo on jo aikasta paljon paree! Toivottavasti Jonnallakin=Ottis:LOL:! Niinhän mä vähän jo etukäteen funtsin, että sä taiat olla se vaaleempi..mä kun oon aikasta tumma, ja vanha..ja hunningolla..Vitsi, vitsi:xmas:!

Kiva kuulla, jotta Oivikin typykkä jo kanssa tautinsa selättänyt, ja voipi jatkaa harrastuksiaan! Ja äitikin saa sitten vähän paremmin levättyä, ja jaksaa kellistää rakastaankin sopivassa kohdin:whistle:!

Ail; peukutuksia edelleen ihanista testituloksista!!

Pikkutirri; huhhuh! Voin vain vähän aavistella, kuinka surkua sulla on ollut silloin, kun ekoja kertoja erosi jälkeen lapset menivät isälleen:'(! En tiiä, oonko joskus maininnutkin, että mä oon jonkintason läheisriippuvainen, varmaankin! MÄ en kerta kaikkiaan pysty olemaan rakkaimmistani (=mies ja lapset) erossa kuin sen muutaman hassun vuorokauden max. Me on aina silloin tällöin miehen kanssa suunniteltu jotain lemmenlomaa hääpäivän kunniaksi silleen pidennettynä vkonloppuna..Ja "kakan marjat", mulla tulee AINA pupu pöksyyn, kun ajattelen, että pilaan sitten meidän loman, kun ikävöin lapsia niin.. Viime kesänä olin tosiaan ekan kerran erossa koko perheestäni torstaista sunnuntaihin, kun olin systan kanssa siellä Himoksella..Ja se oli kyllä ihanaa ja hauskaa, mutten kuiteskaan taida enää tänä kesänä sinne lähteä;)! Noh, kaitpa kaikkeen tottuu, kun ei oo valinnanvaraa, ja olenhan mä jo ollut tosi reipas, kun esikkoni on asunut avoliitossa jo muutaman vuoden ja tokanskin vallan päästin armeijaan..:saint:!

Ja tästäpä aasinsilta Wiennan jutskaan; kukaanhan ei tietenkään voi toisen surun määrää tai ylipäänsä elämän vastoinkäymisten sietokykyä tietää, eikähän niitä voi oikeen vertaillakaan, mutta kyllä mä lapsellisena ihmisenä kuiteskin aattelin, jotta suurempi suru se jokakuinen pettymys on niillä, joilla ei ole sitä ensimmäistäkään lasta! Mä niin toivoisin, että jokainen teistä, joilla on suuri sydän ja halu saada vauva/lapsi, saisitte sen kokea! Mieluusti jäänkin itse sitä viimmosta vaille, jos vain joku teistä ekaa toivovista sen omansa voisi siten saada:heart:! Ihan täydestä sydämestäni toivotan jokaiselle sitä omaa +!! Ja ihan syliin asti tietysti!

Rena, Ystävänpäivän merkeissä nyt kumoat miehen vaakamamboon, ja vähän salsaatte siihen malliin, että vot:p!!

Jos jätin jonkun mainitsematta, niin suonette anteeksi; mä oon niin lahopää, ja nytkin yritän kirjoittaa ittelleni muistilistaa, mitä piti kommentoida ja kellekin..Mutta kaikille lämpöisiä ajatuksia!!

Ps. Anjamarita, mitäs kuuluu ja Minttu kans???


Lilleriina:wave:
 
ILOISTA YSTÄVÄNPÄIVÄN ILTAA KAIKILLE!

MUR-MUR: ensinnäkin kiitos sinulle ymmärtämisestä, aina ei jaksa tai jouda alkaa kommentoimaan, mutta silti tunnen, että saan tänne sanasen silloin tällöin heittää :) ja ehkä tämä on kiertoonki verrannollinen asia: piinisaikana veikkaan,että roikun täällä harva se päivä :D

RENA: Me mennään sit ihan samaa tahtia, minäkin plussasin tänä aamuna :) Saadaan piinistellä samaan tahtiin, siemeniä täälläkin kalastellaan kunhan noi muksut antaa siihen rauhan ts. käyvät unten maille.

WIENNA JA AIL: Onnittelut plussastanne! :) Todella ihania uutisia! Ja Wienna, ihan hyvin voit tuudittua siihen, että nyt tärppäsi jos se haamun antoi!

OMAA NAPAA: Testasin aamulla ovis plussan, näin ainakin uskon. Tosin olen miettinyt tuota, että testiviivan pitää olla yhtä vahva tai vahvempi mitä kontrolli viiva. No, yhtä paksu se viiva ei ole, mutta väriltään on testiviiva toisesta reunasta jopa tummempi mitä kontrolliviiva. Miten lie näitäkin tulkitaan? Töiden jälkeen tein vielä kotona testin, sekin näytti vielä olevan plussa, tai siis juuri tuollainen mitä aamunkin testi. Testinä mulla on se Prismasta ostettu Pregchek.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä !
 

Yhteistyössä