40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heipat kaikille!
Täällähän on lisää ihania uutisia, onnittelut Ballerina Bolerolle
Kyllähän tuo "luovuttaminen" todellakin saattaa auttaa. Monille käynyt niin ja itsellekin kävi yhden km jälkeen, kun ensin väkisin yritettiin vauvaa saada alulle, niin eihän se onnistunut. Mutta sitten heitin haaveilut ja naps, raskaana oltiin. Siis eihän se nyt ihan niin vaan naps mennyt, mutta ymmärrätte varmaan ajatuksen....

Ite en ole ajatellut oikeastaan enää pakonomaisesti tuota raskautumista, vaan niin se näköjään on, että kunhan vähän "löysää" päässä ajatuksia pakottavasta raskautumisesta, niin alkaa helpottamaan. Ja ajatuksiin mahtuu vähän muutakin.

Nyt olen tjot meiningillä, mutta saanhan silti keikkua listoilla :D

Kohta ollaan pian kaikki tuossa vaiheessa....



Muutenkin on ollut niin kiirettä, että aika vilahtaa vauhdilla. Mutta jossain pääkopan syvyyksissä on pieni haave vielä yhdestä vauvelista. Mutta se on siellä jossakin untuvissa nyt odottamassa sitä oikeaa hetkeä.

Pieni galluppi, eli montako päivää ennen ovista teille pukkaa limoja päälle? Kaikkihan me ollaan erilaisia, mutta on niin kiva vertailla näitä juttuja.....:LOL:

Mutta tätä odotellessa.....



Jaksuja kaikille!
 
MrsBree jaksuja sinne, toivotaan että ei ole mitään pahempaa. Kuitenkin voi olla kysta tai jotain harmitonta. Kuitenkin ei ole kauan ollut siellä, kun olisihan se näkynyt tuolla vauvaultrissa.
Hyvähän se on, että mahdollisimman aikasin huomataan.
 
Heippa Helmikuista iltaa kaikille :) Hienoja uutisia Ballerina Bolerolla :) Mrs Bree, voimia ja jaksamista.

Ei oo tullu kirjoteltua tänne, vaikka muutaman kerran olen käyny katsomassa kuulumisia. Omalta kohdaltani olen vauvahaaveet jättäny taakse, vaikka joka kerta kirpasee, kun näkee ihania vauvamassuja :). Kovasti vauvaa haluan, mutta en voi miestäkään patistaa väkisin peittojen heilutteluun, kun siitä ei sillon oikein mitään tuu, kun sitä yrittämällä yrittää. Elämä on muutenkin tuonut niin ison määrän stressiä ja huolia, että siinäkin on ihan olemista. En muista milloin olen itkenyt, mutta nämä stressiasiat ja huolet on pistänyt itkemään mikä on ihan hyvä juttu, siitä tulee helpottunut olo ainakinhetkeksi.. Onneksi on ystäviä joille voi puhua miltä tuntuu, sillä ilman asioitten puhumista, varmaan pää halkeais. Ei nämä asiat ylitse pääsemättömiä ole, mutta kun niitä on monta ja osa on vaikeita asioita. Olen joutunut kysymään itteltäni viime aikoina, että miks mun pitää aina olla se vahva ja kestää, missä on se terve itsekkyys mikä olis ihan hyväksi. Pitäisi taas opetella ei- sanan käyttö, mikä on ollut kateissa jo jonkin aikaa :D. Mutta optimistisuutta en ole vielä onneks kokonaan kadottanut. :)


Lähetän lempeän tuulen mukana miljoonia plussatuulia kaikille :heart:
 
Tiazza - Oikein ihanaa eloa siulle oman pesueesi kera.:kiss::heart:

Niinhän sitä laulussahin sanotaan jotta:.."ei kaikki haaveet aina toteen käy"..:|
..ja pikku hiljaksiin on miullahin se menossa jakeluun - taistoa olen kyllä itteni kera käynyt, olen niin huono luovuttamaan ollut tämän haaveen kanssa..

Ihuna kun siulla ystäviä, joille voit pettymystäsi ja pahaa mieltä puhua pois, mm. tämän vaavi haaveesta luopumisen vuoksi:)
..miun ystävät sitä ikäluokkaa, etteivät ole kuumeilleet piiiiitkään aikaan, lapsoset jo isoja..eivät oikein miun kuumeilua ole ymmärtäneet laisinkaan.:(

..ja siksi ihunat täällä olkkarissa olleethin miulle hyvin tärkeänä vertaistukena:kiss:

Nati nati alla tillsammans:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ballerina Bolero Hurrrrjan paljon ONNEA ylläri pylläristä:heart:
MrsBree Lähetän ison voimahalin:hug: ja paljon jaksuja :kiss:
Meinaa ovista pukata kipuiluna ja limoina mutta en siittä nyt paljon noteeraa kun leikkaus edessä ja ei tärppi odota missään muodossa tällä hetkellä.
Vesijuoksu purtattu tällä viikolla 3,5 kilsaa ja nyt levähdän tämän viikandin kun pitänee siivota ja kuurata kylpyhuone/sauna. Ilma on onneksi jo kohtuullinen että pikku poijaan kanssa voisi opetella hiihtämisen alkeet ettei eskarissa ois yhtä huutoa ja raivoa kun alkavat hiihtämään:)
Ei auta kun alkaa poijaalle laittaa aamupalaa ja sitten eskari kutsuu. Muksua päivää kaikille:heart:
 
Ottis
bugsy Mulla ovislimat ovat ns. parhaimmillaan, tai muhevimmillaan 3-4 päivää ennen ovista ja joskus limoittelut saattaa alkaa viikkoakin ennen. Ei niin hauska oireyhtymä ollenkaan =).

tattinen Kivoja talviulkopuuhasteluita sulle sinne eskarilaisen kanssa :).

Tiazza Toivottavasti elämä yllättää välillä jollain positiivisellakin pian :kiss:.

ON Ihme tauti mulla. Oikea korva tulehtunut, keuhkoista ei kuulu mitään mitä ei pitäiskään. Poskiontelot turpeat, mutt ei tulehtuneet ja aina vain yskittää ihan mahoton. Ihan pitää päästä pitää yskiessä kiinni, kun niin sattuu. Antibioottikuurin saan, kunhan lekuri ehtii sen kirjoittaa. Kipasen ennen neljää hakemaan. Huomenna en mene töihin vaan olen saikkulilla. Ei oikein siltä tunnu ku normaalisti olis muutenkin vapaapäivä :). Mutt jospa kuuri alkais purra ja parin päivän lepo tekis ihmeitä.
 
tattinen - mie en muistanutkaan aiemmin kommentoda tuota siun leikkaus ajankohtaa..(olikos se 20.2?)
Onnen pipanoita matkaan ja toivottavasti tärppi käy nopsaan sen johdosta.:heart:

Ottikselle
pikaista paranemista:heart: tauti pöpö, hus hus pois poikkeen ja pian..:stick:
 
Viimeksi muokattu:
Bugsy niin hauska tuo eka kuva :D. Limoista kyselit, minulla tässä kierossa liat alkoivat ilmetä samana päivänä kuin oli jo + ovis tikussa.

Ottikselle toivottavasti tuo kuuri auttaa pian.

Anjamarita
miten rktt aika kuluu? Koska sinulla on testi päivä?
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Clearblue (41)..........kp8/28...............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp10/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp10/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp11/22-28.........yk16(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp12/29-31.........yk4......................9.
MrsBree (41)............kp13/28.............yk3.......3.yht.
Minttu2011 (43).......kp18/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp18/26-28.........yk2..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp21/28-30........yk14(6&8/2011)4/2yht.
Ninni-70 (41)...........kp21/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp25/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp26/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp26/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)..........kp27/25-26.........yk25......................1.
Saippa (41)..............kp35/26-28.........yk6.......4./1.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri, Oivikki






Minttu2011 (43).....dpo2
pikkutirri (42).........
dpo8
anjamarita (43)......pp8
Saippa (41)............dpo22




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Rentoista viikonloppua ihanaisille!!!:heart:

..miepä laittelen hywät kaffet kohta tippumaan ja valmispullaset uunihin..vatkaan sinne väliin kermaa, hillosilmällä - Namis!:p
..asetun sitten nauttimaan ja kattomaan Voice of Finland ohjelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vitskuista..

Mie olen yrittänyt muistaa popsia: Foolihappoa, C-vitamiinia, sekä masun hyvinvointiin(ja alakerran)Maitohappobagteeria.

Nyt tänään tuli postissa: Gel'ee Royal Natura Media Oy - Gel itselleni..
..ja miehelle Maca kapseleita..https://www.hyvinvoinnin.fi/natures-way-maca-kapselit

Tuossa vielä tietoa teille ihunaisille, joille Maca ei ole tuttu:
SUPERFOODIT
mm. lyhyt pätkä:
Macaa käytetään impotenssiin, erktiohäiriöihin, lisäämään elinvoimaa, vaihdevuosiongelmiin lievittämään mielialavaihteluita ja kuumia aaltoja sekä helpottamaan limakalvojen kuivumisesta syntyviä ongelmia. Lisäksi macaa käytetään säännöllistämään kuukautiskiertoa, selkeyttämään mieltä, parantamaan muistia, helpottamaan masennusta ja parantamaan unenlaatua.

Vuonna 1961 tehdyn tutkimuksen mukaan maca lisäsi hedelmällisyyttä rotilla.
Tätä seurasivat tutkimukset hamstereilla, pässeillä, lehmillä ja lopulta ihmisillä (18). Esimerkiksi pässeillä macan todettiin lisäävän siemennesteen laatua ja määrää.
Osa vaikutuksesta perustuu varmasti macan korkeaan arginiinipitoisuuteen, jolla on kliinisesti todistettu olevan yhteys spermantuotannon lisääntymiseen. Vuonna 2002 tehdyissä 4 kuukautta kestäneissä ihmiskokeissa todettiin 1.5g-3g annostuksilla macan lisäävän seksuaalista halukkuutta ja sperman laatua aasialaisilla miehillä. Seksuaalinen halukkuus kasvoi 180%, jonka lisäksi suurimmalla osalla tutkimukseen osallistuneista miehistä mm. DHEA-tasot nousivat ja stressi väheni. Näiden tutkimusten valossa maca onkin vakiinnuttanut asemaansa seksuaalista halukkuutta ja lisääntymiskykyä parantavana superyrttinä ympäri maailmaa.


..ja Gel'ee Royalesta juttua:
Natura Media Oy - artikkelit - Gel

Pätkä:
Tutkimuksissa on todettu Kuningatarhyytelöstä seuraavaa:
1) Lisää hyönteisten ja nisäkkäiden elämää 30-200%
2 ) Kaksinkertaistaa kanojen muninnan
- vanhat kanat aloittivat muninnan uudellen

- vanhat kukot tulivat uudelleen lisääntymiskykyisiksi
3 ) Naisten hedelmöityskyky parani ja joidenkin hedelmöityskyky palautui vaihdevuosien jälkeen
Toimiskohan tämä näin naisillahin?:D
4) Impotenttien miesten hedelmöityskyky parani
5) Nuorentaa soluja aikaansaaden ne tuottamaan hyvinvointia lisääviä ja vanhenemista vastaan toimivia hormonaalisia aineita
6) Tutkimuksiin osallistuvat henkilöt ovat ilmoittaneet subjektiivisten hyvänolon tuntemusten ja tarmon lisääntyneen
7) Lisää ihon luonnollista sävyä ja jarruttaa ihon vanhenemismuutoksia
8) Helpottaa huolestuneisuutta ja pahantuulisuutta
9) Vahvistaa ja virkistää immuunijärjestelmää
10) Sisältää monimutkaisia aineyhdisteitä, jotka toimivat hypotalamuksen sisäeritysrauhasia säätelevien gonadotrooppisten hormonien tavoin, mikä virkistää sisäeriterauhasten toimintaa ja auttaa vakioimaan sekä naisten että miesten lisääntymisjärjestelmiä
11) Amerikan lääkelaitoksen (U. S. Food and Drug Administration) teettämä tutkimus osoitti, että se on bakteereja tappava ja sisältää bakteereita tuhoavia aineita (Staphylococcus aureus, Eschericia coli, Bacilus mettiens, Eberthella typhosa (lavantauti, salmonella), ym.
12) Virkistää vastasyntyneiden lasten kasvua , erityisesti keskosilla tai hypotrofiassa (vajaakasvuisuus)
13) Suotuisa vaikutus valtimonkovettumataudin hoidossa ja ehkäisyssä (ateroskleroosi ja arterioskleroosi)
14) Regeneroi eli uudistaa luun kasvua
15) Anabolinen vaikutus kudosten kasvuun
16) Auttaa haavojen ja tulehtuneiden rakkojen paranemisessa ja vähentää kipua
17) Lisää punaisten verisolujen ja immunisolujen määrä veressä
18) Nopeuttaa tulehdusten paranemista ja niihin liittyviä prosesseja
19) Vahvistaa elimistön syöpävastaisia prosesseja
20) Maksaa suojaava ja puhdistava vaikutus


Muita terapeuttisia vaikutuksia ovat mm:

- Ruokahalunsäätely
- Fyysisen tarmokkuuden ja energisyyden lisääntyminen
- Heikkojen ja väsyneiden silmien virkistyminen
- Parantaa elämänlaatua ja hyvinvointia raskauden ja menopaussin aikana
- Lisää nuorentavia prosesseja elimistössä
- Vähentää väsymystä
- Lieventää ja usein poistaa niveltulehduksen kipua
- Vahvistaa muistia ja aivojen toimintaa
- Vahvistaa heikentyneitä elintoimintoja
- Auttaa hermostoperäisissä ongelmissa, kuten parkinsonismissa
- Elvyttää rauhasia ja auttaa korjaaman rauhasperäisiä häiriöitä
- Vahvistaa hermostoa ja auttaa aivo- ja hermoperäisten ongelmien hoitamisessa
- Tasaa verensokeria (diabetes)
- Parantaa miesten hedelmällisyyttä
- Ehkäisee hormoniperäisiä rappeutumissairauksia



Jospa noista olisi apuja niissä lempimishommissa - antaisivat siis lisäpontta ja haluja lisäilisivät.;)
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)..........kp1/25-26..........yk26......................1.
Clearblue (41)..........kp9/28...............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp11/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp11/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp12/22-28.........yk16(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp13/29-31.........yk4......................9.
MrsBree (41)............kp14/28.............yk3.......3.yht.
Minttu2011 (43).......kp19/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp19/26-28.........yk2..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp22/28-30........yk14(6&8/2011)4/2yht.
Ninni-70 (41)...........kp22/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp26/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp27/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp27/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Saippa (41)..............kp36/26-28.........yk6.......4./1.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas






Minttu2011 (43).....dpo3
pikkutirri (42).........
dpo9
anjamarita (43)......pp9
Saippa (41)............dpo23




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Lauantaita kaikille!

Balleriina Bolerolle lämpimät onnittelut yllätyksestä!! :heart: Ihanaa!!!!!

On: Täällä E D E L L E E N tätiä odotellaan... Onkohan tosiaan niin että täysimetys on jonkin sorttinen ehkäisykeino, kun menkat ei ala, ei...

Eilen illalla tekaisin o-testin ja sain kaksi viivaa kyllä, joten taas jännätään että JOS se punatukka nyt tulis kylään...

Tuon testin kyllä tekaisin ihan sen takia, että aloin epäileen että etten vaan raskaana olis... (mullahan o-testi on aina näyttänyt raskauden!) ja kun r-testejä ei kaapissa ollut niin testasin sitte noilla. Pitäisi varmaan kipaista varmuuden varalta oikea testi ostaan.

Minut voisi Päivittäjä oikeastaan lisätä tuonne taustalijoihin.

Ihania plussaisia tuulosia ja plop plop kaikille!!
 
Ottis
Rominas Peukutuksia :heart:!

Joku kyseli ovislimoista. Mulla oli eilen ihan valtavat ovislimat ja silloin oli kp9. Nyt on alakerta jo kuiva kuin Saharan autiomaa. Ovis tullee kp12- 13.

ON Molemmat korvat enemmän ja vähemmän tukossa, joten on soppelin pehmonen olo. Mies oli kotipaikallaan lumihommissa ja tuli rähisten kotiin, että saan kuulema hommata ite puuni, kun en tullut sinne. Mun olis siis tautisena pitänyt (taas) lähteä hakemaan puita :stick:. Ja illallakin ku otin sidukan, nakutti etten ole sairas, kun juon. Herran jee, paljon joinkin ja sitten toiseks, mä olisin kyllä suonut itelleni edes hetkeks loivennusta tästä taudista.
 
Täällä yks "ruosteen raiskaama ja pakkasen panema" tervehtii:wave:!

Mä oon kans niin huonos hapes, jotta! Nenä tippuu kohta (no, ei välttämättä kauhea itkun aihe:D) ja hengittämisellekin pitää keksiä uusi reitti!! Töissä olin, ja nenäliina/servetti/ja käsipyyhe tuli kovasti tärkeäksi kaveriksi.. Se sitten näkyy, kun iho aivan riekaleina nenän lähistöllä... *auts*! Mä olin jo paremmassa hapessa flunssan osilta, mutta eilen oli meidän "kakkosen" sotilasvala Vekaranjärvellä, ja voi vid*u*, kun osaskin olla kylmä ilma!! Hienosti meni kaikki, ja rinta rottingilla pakkasessa seistiin, mutta koko kotimatkan aivastelin, ja ryystin nokkaani.. No, tää on vain FLUNSSAA, pitää olla tyytyväinen, jos ei kummempaa.

Rominasta nyt jännätään, josko oiskin ihka aito+!!!
Tiazzalle :hug:!

Voi Ottis; itkettäs jos ei naurattas! Tuo sun ukkokultas on kyllä niin omanlaisensa tyyppi, että sen takia sä varmaan sitä kuiteskin rakastat!! Se ei kyllä ihan aikuiseksi oo kasvanut, mutta onhan tommonen "PeterPan" joskus mukavampi vaihtoehto jonkun "Väinämöisen sijaan"... Parantele nyt itsesi kuiteskin kunnolla, kun ne jälkitaudit tuppaa olee kuiteskin aikas ikäviä.. Otahan tänään oikein rommitoti, niin että ukkelisi huomaa ja pane vaikka radiosta mielikanava "huutamaan", sit soitat siskolle ja lätiset puhelimessa ja nauraa käkätä kovaäänisesti, ja katso mitä tapahtuu!!! Anteeksi :ashamed:! Olin varmaan ilkeä, mutta kun välillä naisena ajattelen, jotta tota sun kollias pitää vähän möyhentää.. Elä suutu:heart:!

Mulla miekkosenikin kovassa taudissa, kävi jopa lekurissa, mutta TERVE on!! Ei mitään vikaa, vaikka viikon verran kuumeillut, yskää on kun keuhkotautisella ja tosi huonossa hapessa.. Mutta kun kerran on lekurin päätöksellä terve, niin arvatkaas vaan, meiän iltaohjelma?? Täti nosti helmansa ja lähti seuraavaan tapaamiseen..VAROITUS!! Täti on irti:attn:!! Mähän meen tekemään tuttavuutta vanhan, tutun kaverini kanssa:p!! Huijui.. Mihinköhän mä ton koiran yhytän..?

Euphonia ; tsemiä!!

KirsuTiina; teretulemast takasin, toivotan mä, joka oon ollut täällä noin viikon... Pidot paranee, jos väkimäärä suurenee...

Nyt tää lähtee tarkistaa ukkokkullan kuntoa, oliko lääkäri oikeassa... PSST! Eihän näin pikaseen menkkojen alkamisesta kuiteskaan mitään vois tradigaalia tapahtua???


Ihanata iltaa, palajan vielä jossakin kohtaa..Huomenna viimistään..Sitähän sä kysyit?:)

Lilleriina
 
Heissan taas,

mur-mur: Poikasten kanssa yksin, tai pitäskö sanoa kolmistaan, kotosalla oltu tänään, joten en, suomeksi sanoen, vihtinyt lähtä kaupoille... joten r-testittömiä ollaan edelleenkin. Ja en kyllä ihan rehellisesti sanoen usko, että plussan ärrään saisin, joten sekin vähensi haluja alkaa pakkaamaan poikia tamineisiin ja autoon.

Myönnän kyllä, että päässä pyörinyt ajatus kyllä koko päivän =) Mutta mahdollisuus on niiiiiin pieni että yritän olla hyyyyyyvin järkevä... :D

Pakko sitten tietenkin heti tunnustaa... kun mulla se koti-doppleri kerta on... niin pakkohan sitä oli IHAN PAKKO kokeilla... ihan vaan vähän... :LOL: Se siitä järkevyydestä!!! :LOL: Mahan murinaa ja lorinaa oli ilo kuunnella! :p Noh, sain kyllä jonkun viuh-viuh-viuh-äänenki kuulumaan mutta se kyllä varmaan mun oma virtaus... ehkä...Totta kait, sydän sykähti ja aloin miettiin että jospa... Hullulla halvat huvit!! :D
 

Yhteistyössä