Molskis ja loiskis!
Tänään hirveeeeeeeeesti parempi päivä kuin eilen, kiitos kaikille lohtutsempeistä=)!
Eilinen kun meni aivan totaalisessa murjotustilassa, niin tänään sentäs lähdin lasten kanssa uimahalliin, etteivät ihan joudu ikävää ihmistä kattelemaan montaa päivää peräkkäin..
Ottis; toi(kin) on NIIN tuttua, että miehestä tulee pyhimys juurikin väärässä paikassa! Mun kultsuni tosi vähän käyttää alkomahoolia, mutta on sitten tiettyjä paikkoja, missä mä tykkäisin muutamat tuopposet ottaa, ja kas kummaa, hän sitten ei nyt otakaan! Juurikin kerran, kun sinne Tuuren baarikeikalle läksin, ja aattelin jotta Jees, siinä kuuntelen hyvää musaa ja otan pari olusta, ja mieshän halusi mukaan lähteä..mutta siinä vaiheessa, kun herra ilmoitti lähtevänsä KUSKIKSI mulle, niin jo oli piru irti
! Mitä helvatan kuskia mä tarviin, kun busa menee ovelta ovelle, ja keikka alkoi ysiltä ja loppui ennen puolta yötä! Ja kun mies ei siitä musasta edes tykkää, niin jos oisin joutunut sen huokailuja kuuntelemaan ja katsomaan kärsivää naamaa, niin se ois jo ollut mullekin liikaa..Ilmoitin siis aikasta nätsisti, jotta juu ja nej tack, meikä menee ihan issesseen ja niin menin, ja nautin:xmas:! Mutta noin yleisesti, jos kahestaan johonkin mennään, niin kyllä meillä on kivaa yhdessä:heart:!
(huomaatteko kuinka tää naisen mieli voi aikas nopsaan muuttua??:saint
Tiazzallelähetän "lehmänhermoja", ettei kantsi muiden pulinoista välittää..Anti olla vaan ne puheet, jotka ei oo mistään kotosin..Ainahan on joku, joka kuvittelee tietävänsä muiden asiat paremmin, ja yleensä sillä jollakin ois omissa asioissaan ihan tarpeeksi setvimistä, mutta kun kiinnostaa muiden asiat enämpi..Pyh! Juoruakkoja-ja ukkoja moiset, sylettää suorastaan:stick:.
Mafinka; sulla on joteskin niin hieno "tazzi" elämään! Olet kokenut paljon, ihanaa ja surullista, mutta sä olet niin kaunis ihminen jotenkin ajatuksisltasi, että susta tulee varmasti upea, kaunis morsian!Onnellisuutesi jotenkin paistaa kaikkien tekstiesikin läpi:heart:!
Toi hiilariton dietti on varmaan ihan hyvä juttu, jos siihen jaksaa perehtyä..Kuten taas eräät eivät.. Mulla tippui paino reilusti sen vuoden takaisen tragedian jälkeen, kun en pystynyt syömään..Tänä päivänä olen vain tosi tiukasti pysytellyt erossa leivästä (yhden palan aamusella annan luvan itseni syödä), ja mulla painoa nyt vähemmän kuin koskaan aikuisiälläni! Ennen ekaa lastani, ja mielestäni olin hoikka silloin, painoin 63 kg, ja tänään painan 58-59 kg..(Mulla ei oo vaakaa, lainaan vaan aina sopivan tilaisuuden tullen..), ja pituutta mulla on 170 cm.
Niinpäs, nyt tuli huoli, kuinka
Mrs Bree jakselee? Toivottavasti olet jo saanut lisää tietoa, ja varsinkin toivoa paremmasta epätietoiseen tilanteeseesi!
OOAK; Talokaupoista Onnenkukkia:flower:! Ja jospa siitä seuraisi kaikkea muutakin hyvää, ja saisit jo heittää hyvästit vanhalle, ja nauttia vain kaikesta positiivisesta,,*vink,vink*.. Pitäskö sitä mahastressiä vaikka puikkoon pissimällä lievittää
!
Tämmöset tuuloset tällä erää, kaikille ihanaisille mukavaa loppuviikkoa, huomennahan on jo TAAS perjantai!!! Viikot vilistää kauhiaa kyytiä, ja kevät tulla jolkottaa..Ihanaa=)
Lilleriina