40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta :)
Nyt tattinen ihmeissään ku eilen aamulla aikaisin tein nega testin ja vähän myöhemmin tuli lusikallinen verta ja ajattelin että menkat sieltä sitten tulivat mutta,mutta siihen ne sitten jäikin...
Olo on semmoinen "kumma"..etoo ja pää kipeä.Selkä kipee hurjan paljon ja välillä tuntuu että ois "munatki" kipeet mutta ei semmoisia normi menkka kipuja olleskaan.
pitänee ottaa ihan hissun kissun tässä muutama päivä ja ootella kiltisti jos täti kyläilis sittenkin.
Ressiä kyllä ollut LIIKAAAAAAA ja ressi kummasti jatkuu että onko se syynä että menkat myöhästyy mutta tuo pieni tiputtelu hieman on outoo:p
Noh pakkasta uhmaten kohta lähdettävä että pitäkää ihunaiset muksu päivä ja palataan astiaan :):heart:
 
Pikkutirri kiitos, tuota korvatulehdusta tässä vähän mietinkin, miten menee, kun atiobootti on nyt ohi ja alkaa taas näkyä tuota heräilemistä, melko pian nukahtamisen jälkeen tytöllä, mikä oli merkkinä tuosta tuleduksesta viimeksikin. No pitää toivoa parasta ja seurailla miten edistyy. Teidän tytöllähän on jo monet putket laitettu. Hyvä munishan siellä sinulla kasvaa ja vielä siellä "heikommalla" poulella, joten sehän oli hyvä uutinen :).

Mur-Mur
teillä toisaan pakkanen paukuttelee nurkkia. Täällä oli aamulla vain noin 11 astetta ja nyt olisi kaunis auringon paiste, mutta ulkolemaan ei voi vielä lähteä, ehkä otn kuitenkin tytön mukaan postilaatikolle

Tattinen
hus sille tädille.
 
Ottis
mur-mur Dpo 0:sta minä luteaalivaiheen lasken. Aiemmin kyselit, olenko pitänyt Hysteriaan yhteyttä. Täytyy tunnustaa, että vain ja ainoastaan ajatuksen tasolla eli monta kertaa on mieleen pyrähtänyt, että mitäköhän hänelle kuuluukaan, vaan en ole saanut aikaiseksi laiteltua mitään viestiä.

Onnea miehen kaatoon :heart:!

anjamarita Peukutuksia, ett simppaset olisivat teräviä ja hedelmöittäisivät munasolut. Onnea siirtoon :heart:!

Lilleriina Kyllähän meillä oli hauskaa niin mennessä kuin tullessakin. Linja-auton lämmitys ei vaan viimeisen päälle pelannut, sillä mennessä oli takaosassa liiankin lämmintä ja tullessa sai taas olla koko ajan takki päällä. Juttuseura oli kuitenkin hyvää ja lämmityskin keskimäärin kohillaan =).

Gb Vielä ei kannata kade olla, sillä matkaan tuntuu olevan ihan liian pitkä aika eli n. kolmen kuukauden päästä ollaan etelän lämmössä ja silloin on toivottavasti alkanut aurinko tehdä temppujaan jo täälläkin. Vappuviikonlopulle osuu reissu, joten toivoa sopii, ett se passaa miehelle kanssa.

Oikea veto tuo, ettet anna murkulle lupaa olla uinnista pois jos ei 'osaa' pukeutua lämpimästi näillä keleillä.

pikkutirri Kiitos kauniista toivotuksista :kiss:. Surku sun gyneuutisias :hug:. Kurjalta kuulostaa, vaan toivostahan ei koskaan kannata kokonaan luopua. Ei ennenkuin päättää ottaa ehkäisyn käyttöön, sillä sehän kuitenkin loppujen lopuks olis ihan viisasta, jos seksielämä kuitenkin suht' koht' normaalia =). Mutt mehän ei täällä kellekään ehkäisyä suositella ;).

Otahan nyt ja kampea se miehes vällyjen alle lämmittelemään muhevan follin kunniaksi ja tiedä vaikka olisit seuraava 'potilas' tuolla yrjöklubissa. Peukutuksia :heart:!
 
Ottis
Voi tattinen Pahoittelut tädin tulosta. :hug:.Minä ehdin täällä jo itekseni tuuletella ku se sun tätiretalees viipyili matkalla :'(. Voi ku olis nyt parempaa onnea tässä kierrossa :kiss::

Oivikki Korvakipu on julmaa ja varsinkin pienellä lapsella. Pikaista paranemista neitoselle :kiss:.
 
Oivikin pienelle pikaista paranemista pöpöisen kourista:heart:

tattinen..miekin jo kerkesin, että..JOSPA..voi kurkuus, pahoitteluni:hug:

pikkutirri - noinhan se on, että tiedetäänhän me tärpin mahdolisuus(ainahin mie omani)..mutta kun sen kuulee lääkärin suusta..sattuuhan se:'(

Kuuleppa..toivotaan nyt kovasti, ett se siun kohdille vielä sattuis - se "pylläri":kiss:
..ja laitan siut vaikka heti listoille jos haluat!?:wave:


ON..sain tänään vahvan viivasen O-testiin - ei kuiteskaan vielä tasavahvaa.
..ke-to se pläjähtää, mutta toivottavasti vasta to..silloin olis Kp11..ja ovis sitten Kp12.

..sitten taas haaveksitaan - mikäli onnistuu pupuilut..sauna lämpeää ja jos poikasen ajoissa mammimaan, vois vaikka vähän "pöllyytellä" enimpiä seittejä..sieltä...:LOL:

Mie olen täällä harjoitellut lauleskelemaan tuota Erinin kipalettea, "vanha sydän" siinä ihuna irkku melodia, tykkään kovasti.=)
Lauantaina jos lähteis karaokea vähän miehen synttäreiden kunniaksi laulaa luikauttelemaan..
..miehet menee jäkispeliin ja me naiset karaokeen jo päivällä!:D

Mukavaista illan jatkoa ihunaiset ja niittä..
 
Viimeksi muokattu:
Terpat vaan taasen kaikille, tasapuolisesti:D!

Ja osanotto tädin yllättämille, on se vaan ehtiväinen, on se:mad:! Kohta varmaan muuten tännekin kurvaa! Nälänhätä vatsassani on ollutkin niin mahtava,ja
metrinen otsalla välillä keikkuupi, joten tulossa on..juu..

AnjaMaritalle nyt hirvittävästi paljon uskoa, toivoa ja rakkautta, sekä varpaita ja sormia ristissä( ei sentäs varmaan kantsi polvia kuiteskaan ristiin laittaa, täs pinos:xmas:), jotta tää on SE pakkasenpanema kuukausi, josta lähtee tulosta syntymään!! Lykkyä pyttyyn ja roimasti!!

*mur-mur*-han jo ehtiskin kertoa, mistä se "Sydän-ääniä"löytyypi; taisikin olla FST, kun kanavasurffailin, niin johan löytys sopivaa ohjelmaa..MÄ oon tosi huono katsomaan tellua, enkä esim.seuraa mitään sarjaakaan, mutta kyllä kummasti haistan kaikki synnytys-ja odotus-ohjelmat:vampire:!

Pikkutirrille ISO:kiss:! Se totuuden kuuleminen on kyllä karmeeta, mutta toisaalta taas; ei ne lääkäritkään mitään jumalia ole, tavallisia immeisiä vain..Ja jos oiskin vaikka valelääkäri?*vitsi, vitsi*, ja vähän tosi huonoon kohtaan:ashamed:! Mulla ei aina tää tilannetaju oo ihan hallussa.. Mutta tota kun sä pohdit, että te ette joteskin ole sopiva pari rakkaasi kanssa, niin siihen kyllä sanon, että "höröplöö":p! Etpäs ikinä, milloinkaan ,koskaan olisi saanut niin ihanaa tyttöstä, kuin Lilja, kenenkään muun kanssa!! Että näytät "närhenmunat" tommoselle aatokselle..

Ja sekin on niin totta, että tieto lisää tuskaa, ja kun uskaltautuu käymään lääkärissä ja pääsee kokeisiin, niin se on hirvittävä jännitysnäytelmä, mitä sieltä sanotaan, ja varsinkin KUINKA asioista puhutaan vastaanotolla! Kyllä niin monta idioottia lekuria on vastaan kävellyt tässä elossa, että vähintä mitä vois toivoa, olisi varmastikin se, että kaikki lääkikseen haluavat, joutuisivat väkistenkin johonkin "empatia"-kokeeseen! Jos ei löydy myötäelämisen kykyä, tai kykyä asettua hetkellisesti potilaan asemaan, niin heti karenssi ja kotiin kasvamaan! Eri asia on ajaa jotain rekkaa, tai roskisautoa, rakentaa taloja tai tehdä vaikka matemaattisia rakettitiede-laskelmia, ja silloin voi olla vähän "omissa oloissaan" ja jupista suu sisäänpäin omia aatoksiaan, mutta lääkäreiden ei pidä tommosia olla!! NIH, ja "UGH"- olen puhunut!
Mä tykkään *mur-mur* siitä Erinin "vanha nainen hunningolla"-kappaleesta! Musta se on niin hauska (ja jotenkin sen voi sisäistää, ehkä ;)varsinkin silloin, kun meiän nuorimmainen istuu takapenkillä autossa ja laulaa sitä :D! Mutta mutta.. nyt teen SUUREN paljastuksen; mun suuri rakkauteni :O on ollut jo pitemmän aikaa toi ihana Tuure ja sen vielä ihanampi bändi; Kaihon karavaani:heart::heart:! Oon käynyt muutamalla baarikeikalla, ja voi hyväinen aika, miten kaamos kaikkoaa pitkäksi aikaa sen jälkeen; levytkin on kohta niin puhkisoitettuja, että pitää ostaa uudet:)!

Meinaa taas pahasti lipsahtaa omaan napaan, joten äkkiä suu poikki:x, ja lempeää iltaa jokaiselle!

Lilleriina
 
Pikkutirrille ISO:kiss:..Mutta tota kun sä pohdit, että te ette joteskin ole sopiva pari rakkaasi kanssa, niin siihen kyllä sanon, että "höröplöö":p! Etpäs ikinä, milloinkaan ,koskaan olisi saanut niin ihanaa tyttöstä, kuin Lilja, kenenkään muun kanssa!! Että näytät "närhenmunat" tommoselle aatokselle..

Olen juups ihan samaa mieltä Lilleriinan kera!:wave:

..Ja sekin on niin totta, että tieto lisää tuskaa, ja kun uskaltautuu käymään lääkärissä ja pääsee kokeisiin, niin se on hirvittävä jännitysnäytelmä, mitä sieltä sanotaan, ja varsinkin KUINKA asioista puhutaan vastaanotolla! Kyllä niin monta idioottia lekuria on vastaan kävellyt tässä elossa, että vähintä mitä vois toivoa, olisi varmastikin se, että kaikki lääkikseen haluavat, joutuisivat väkistenkin johonkin "empatia"-kokeeseen! Jos ei löydy myötäelämisen kykyä, tai kykyä asettua hetkellisesti potilaan asemaan, niin heti karenssi ja kotiin kasvamaan! Eri asia on ajaa jotain rekkaa, tai roskisautoa, rakentaa taloja tai tehdä vaikka matemaattisia rakettitiede-laskelmia, ja silloin voi olla vähän "omissa oloissaan" ja jupista suu sisäänpäin omia aatoksiaan, mutta lääkäreiden ei pidä tommosia olla!! NIH, ja "UGH"- olen puhunut!

Siis..AIVAN NAPPIIN TAAS!:)


Mä tykkään *mur-mur* siitä Erinin "vanha nainen hunningolla"-kappaleesta! Musta se on niin hauska (ja jotenkin sen voi sisäistää, ehkä ;)varsinkin silloin, kun meiän nuorimmainen istuu takapenkillä autossa ja laulaa sitä :D! Mutta mutta.. nyt teen SUUREN paljastuksen; mun suuri rakkauteni :O on ollut jo pitemmän aikaa toi ihana Tuure ja sen vielä ihanampi bändi; Kaihon karavaani:heart::heart:! Oon käynyt muutamalla baarikeikalla, ja voi hyväinen aika, miten kaamos kaikkoaa pitkäksi aikaa sen jälkeen; levytkin on kohta niin puhkisoitettuja, että pitää ostaa uudet:)!

Hei muuten - mie tykkevän Tuuresta myöskin!!!
..olishin ihuna livenä nähdä.


Meinaa taas pahasti lipsahtaa omaan napaan, joten äkkiä suu poikki:x, ja lempeää iltaa jokaiselle!

Älä sie Lilleriina olleskaan..täällä olkkarissamme saa turinoida nii-iin paljon kun jaksaapi!:kiss:

Lilleriina
.
 
Miusta on tullunna ihan saamaton!!!

..jotenhin vain en jaksanut..niitä lemmen leikkilöitä tänään(kään)..:ashamed:

Mielessä käy ja pikkasen hyräjää..vaan sitten ei kuiteskaan..on kyllä tosi, että miulla nuo Seronilit vie haluja..saan nähdä halujen eteen ihan vaivaa!
(täytyy siis saada itteni ihan ajatuksen kera syttymään asialle..)

..*huoksista taasen*..koetan nyt kuitenhin olla ottamati tästä stressiä, kun sitä muutoinhin jo pakkaa välillä ihan liiankin kanssa.

Jospa me sitten viikonlopulla ihan omiks iloiksemme(ei yrittämisen vuoksi)hieman tykättäis.:)

..huomenna työpäivä, joten kone sammuu***NYT!


Kauniitta unia, oman kultasein kuvia..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lilleriina Samma här :). Mä tykkään kans Tuure Kilpeläisestä ja Kaihon karavaani on yksi ihquista Valon pisaroita kipaleen kera =). Ja ajatelkaahan, en olis tajunnut alkaa mokomia kuunnella 'sillä silmällä', ellei mies olis aina laittanut radiota isommalle niiden soidessa ja kertonut niiden olevan hyviä. Olin kuvitellut, ettei mun ukkeli kuuntele laulun sanoja ollenkaan.

Sain muuten viime yönä ns. herätyksen, kun näin erittäin todentuntuisen unen siitä, ett mun mies oli kuollut. Tapaa en enää muista, mutt sen muistan, ett tapahtuneesta jäi jäljelle vain miehen käsineet auton takapenkillä (missä ne eilen olivat ihan oikeasti). Menin unessa johonkin miesten kauppaan ja ovelle kävellessä muistin edellisen kerran miten olin siitä kulkenut miehen perässä ja ajattelin, että jos vain mieheni saisin takaisin, en enää välittäisi vaikka hän vähän äksyilisikin mm. kauppaan mennessä. Olin ihan pöhnässä ja meidän yhteiseloa muistellen uskalsin viimein kysyä mun veljeltä, että onko mun mies oikeasti kuollut. Vastaus oli kyllä ja parku unessa kamala. Ihan oikeasti pysähdyin ajattelemaan, että meidän pitää alkaa kerätä ja muistaa enemmän niitä hyviä muistoja, ettei toisen kuolema sitten tuntuisi niin kamalalta.

Kuolema-aihe uneen tuli varmaankin siitä ku viime vklna mies alkoi puhella siitä, ett hänen pitäisi tehdä kirjallinen testamentti minulle, ett jos hänelle sattuu jotain, ettei omaisuutensa sitten mene 'hunningolle'. Hänellähän ei muita omaisia ole kuin äitinsä ja veli. Eilen kateltiin myös mun henkivakuutusta, jossa edunsaajana on 'omaiset' ja siitä miehelle sanoinkin, ett jos mä kuolen ensin, saa hän varautua siihen, ett ilkeimmät mun sisaruksistani saattaisivat mun kuolemani jälkeen vaatia häneltä vaikka vuokraa jos asuu tässä talossa päivääkään ja pahimmillaan vuokraa ajalta, jonka hän on tässä jo asunut =). Talonhan olen kalliisti omakseni ostanut perikunnalta ja sen melkein maksanutkin, mutt silti välillä tuntuu kuin sisarukset edelleenkin kuvittelisivat, ett tämä on heidän kotinsa ja että heillä on jotain sanan valtaa mm. suhteessa mun mieheen. Mun isännyyttäni eivät ihme kyllä ole alkaneet kyseenalaistaa :LOL:.

Hupsistakeikkaa... kirjoittelinpa synkkiä :'(. Perintökysymykset nousseet pintaan myös, koska monikin lehti näyttää nyt vuoden vaihteessa nostaneen noi jutut esille.

Oli miten oli, mutt tänään kattelin kalenteria jo vähän sillä silmällä, että jospa nyt onnistuisi hyödyntää ystävän päivän tienoille osuvaa ovista, niin matkan aikaa tulisi täyteen jo rv 12. Hullu sitä ihminen on :headwall:. Ymmärtäis vain suosiolla luovuttaa eikä haaveille. Mutt en siltikään alan tikutella ovista tai mitään. Ohops.. Em. unesta tuli edelleen mieleen, ett siinä mielessäni surkuttelin, kun enää ei ole (miehen kuoltua) mitään mahista tulla hänestä raskaaksi ja se tuli varmaankin siitä ku miehellä olis tänä aamuna jöpsöttänyt ja hän siitä sanoikin, mutt kun tiesin, ett hänellä olis ollut herätys pian, en ajatukselle kovin lämmennyt. Joka tapauksessa, jos miestä tänään pupuiluttaisi, en vastaan pistäisi, sillä menkat alkaa viimeistään perjantaina ja kun en niiden aikaan halua pupuilla, olis nyt viimeiset hetket ja ainahan se puuha saansseja parantais seuraavaa ovista ajatellen.

Ja kun tässä nyt (yllätys yllätys!!) aloin lisääntymistä ajatella, tulikin mieleen mur-murin suunnitelmat eilisillalle =). Joten hirmusesti sulle, mur-mur, onnea oilin hyödyntämiseen ja piinailuunkin sitten :heart:!

(muoks.) Just huomasin,ettet mur-mur, sittenkään jaksanut lämmetä lemmenleikeille. Ymmärrän ton hyvin. Ei sitä itekään saa aina vaihdetta päälle silloin kuin tarttis. Sama se on kai miehillä, ett kun käsketään kello kourassa pupustella, ettei se sitten nappaakaan. Meidän pitäis jotenkin onnistua huijaamaan itseämmekin niin, ettei muistettas miks niitä juttuja pitääkään harrastaa :). Tsemppiä siis edelleen ja tuplaten nyt :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa taas ihunille!! :heart:
Minä vapaata viettelen ja sängyssä makaan läppäri sylissä. Mulla nyt toinen kone kun sen vanhan mikä oli miehen käytössä mies kiukuspäissään paiskasi lauantai-iltana tuusan nuuskaksi:mad:
Ja sitte sillä on se kone mitä mie käytin ja mulla nyt pojan läppäri lainassa... toki hän ei tätä käytä usein kuin ulkomökissä viikonloppuisin että voin aika paljon pitää tätä..

No clomit tuli syötyä siis ja sitte jos ens viikolla ovis tulis niin koitetaan nyt ilman sitä lääkärin ultrausta.. Jos ei nappaa niin ajattelimme unohtaa koko hoidot.. tulee luomuna jos tulee.. Olemme aika hemmetin ahtaalla rahallisesti ja ei ole kyl nyt varaa ylimääräisiin menoihin. Laskuja tippuu solkenaan postista ja on vaan joka kuukausi koitettava selvitä niistä!
:mad:Meinasin saada hepulin kun tuli huomautus tänään ettei tv-lupaa ole maksettu! On kyl aina pyritty hoitamaan laskut ajallaan mut kumpikaan ei ollut edes nähnyt k.o.laskua enkä sitä löytänyt... Mihin lie posti vienyt.. Ja tänään laskupinoa penkoessani löysin kateissa niinikään olleen hammaslääkärilaskun..mies oli epähuomiossa laittanut sen maksettujen pinoon! Nyt sit kituutetaan 2 viikkoa ennenku tulee tili... Tuo tv- maksu oli 130 euroa. Olis sillä käynyt monta kertaa kaupassa... :kieh:

Kiitos LILLERIINA MYÖTÄTUNNOSTASI JA OTTIS JA MUR MUR TSEMPIT UKKOJEN KAATOON!!!!!! :heart:
Meidänkin pitäis varmaan välillä miehen pusseja tyhjennellä.. viikonloppuna kun ois sit jotain tapahduttava.. maanantaina kp 14 jolloin oletettu ovis olisi..

PAHOITTELUT TÄDISTÄ TATTISELLE JA ONNEA ALKIONSIIRTOON ANJAMARITALLE!

Nyt päivänokosille ja illanjatkoa ihunille!!!!!!:heart:
 
Ottis
Minttu2011 Pahoittelut ahtaasta rahatilanteesta :hug:. Onneks teillä noita koneita piisaa, ettei tullut katastrofia, vaikka miehes yhden tuusannuuskasikin. Mun ukkelini ku kesällä särki mun koneen, mä tilasin välittömästi uuden hänen piikkiinsä. Oppipahan, ett mun kamojani ei paiskota.

Minä kävin tänään hammaslääkärissä ja taas sain reilun 40 laskun. Sen maksoin heti pois ja kännylaskun kans ku se erääntyy kuun puolivälissä ja tuppaa unohtumaan ja ärsyttää sitten ne 5:sen huomautuskulut :mad:. Mulla tekee tiukkaa nyt, ett saan kerättyä maaliskuulle matkarahat kasaan ja tekis jo mieli velj'pojalle huomauttaa maksamattomista veloista, sillä mun ei oikeasti tarvis pahasti pihistellä jos hän vain hoitelisi velkansa. Vaan on mies sitä sorttia, ettei ihan heti maksa. Muistaa kyllä, mutt ei reppana sit kehtaa edes naamaansa näyttää tilipäivän tienoilla, kun ei saa mitään maksettua. Mutt oon ajatellut sen niin, ett olen kuitenkin elämässäni saanut niin paljon apua, ett nyt on mun vuoro vähän kärvistellä, vaikkei hän koskaan maksais penniäkään.

Onnea teille viikonlopun pupusteluihin, minttu2011 :heart:! Mulla noi 'huolet' on edessä vasta parin viikon päästä, vaikkei se pahaa tekis jos miehen pusseja sais vähän tyhjenneltyä H-hetkeä odotellessa.
 
Kellä täti siellä riesana, niin tänne saa suosiolla lähettää tulemaan. Mä en jaksa tätä nippailua enää! Ovella ryökäle vaan kolkuttelee, tulkoot sit kylään kunnolla! Keitän vaikka kahvetkin sille kehvelille! Viimeyönä yksi lapsista näki painajaista, valvoin ja rauhottelin sit tovin ja kun nukkumaan ois takaisin päässyt, niin eiköhän menkkakivut taas iskeneet siihen malliin ettei unikaan tullut :( Eli täti ottais ja tulis sit ihan reilusti, niin sais näkemiinkin taas sanoa.

Raha-asioiden kanssa täällä jotkut kamppailee - ne on tylsiä :( Mä kans tokaisin, että en enää senttiäkään laita mihinkään typeriin testeihin. No mies sit oli tänään ostanut ihan miltei mun nikin nimisen digitaalisen testin. Hassu mies, mutta mä sanoin, etten viitsi sitä tuhlata nega kiertoon, viikonloppunahan mä jo yhden negan testasin, sen jälkeen en oo tikkuihin koskenut. Tosin perjantaina ajattelin muutaman siiderin ottaa, jos siihen meneessä ei se täti-punainen oo jostain syystä uskaltanut tulla, niin kait se on sit perjantai aamuna testattava. Ihan varmuuden vuoksi. Mutta anteeksi tämä oma napaisuus, tympii ku näin vanhanakin vielä saa tuta näistä menkkakivuista ja vieläpä vuorokausi tolkulla!

Nyt lähden hakemaan tytärtä jumpasta :) Moikka naiset!
 
Anjamaritalle huomiselle paljon onnea matkaan.

GB
toivottavasti tulee sinun testille käyttöä jo ylihuomenna d:)b

Ottis kyllä noi perintö- ja vakuutusasiat kannattaa hoitaa pois niin ei tarvitse niitä miettiä.

Mur-mur toivottavasti mieli vähän parempi tänään sinulla.

Omaa napaa, kävin siellä klinikalla lääkärillä. Tutki ja ihan ok kaikki, jännittin vähän etukäteen, kun sektiolla tyttö synti reilu vuosi sitten. Tässä keirrossa jo tikuttelen ovista ja sitten jo ensi kiertoon, jos halua voidaan tehdä se siirto, jos alkio selviää sulatuksesta. Onneksi tyttö on täänän voinut paremmin, mutta en kuitenkaan vielä sen kanssa uskalla ulkoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Morienttes :wave:!

Tulipa tuosta *mur-mur*;in jutskasta mieleen, toi pupustelujen huvittaminen ja muut hankaluudet; Meillä toi koira on niin helkatin utelias ja läheisriippuvainen, että auta armias, jos koitat päästä "pikaselle" siltä salaa, niin yritykseksi jää!! Ollaan joskus meinattu käydä suihkussa silleen, ja eipä paljon himot herää, kun yhtäkkiä näkyy kylppärin oven alareunan alta kuono, ja kuuluu pientä vienoa nuuskutusta. Meillä siis vanha talo, ja kylppäri on saunan viekussa, ja siinä ovessa kai jonkinlainen "tuuletussysteemi"..(nimimerkillä; lähes rakennusinsinööri:whistle:).. Samaten raapii ovea, jos kammariin yritämme livistää.. Ainut mahis "naipasta", näin suomeksi sanottuna on siis se, että koira houkutellaan meiän kuistille=ulkoeteiseen, joka siis lämmin, ja jätetään oven taakse!! Julmaa on juu, ja kyllähän toi aika hyvänä ehkäisykeinona tai halujen sammuttajana toimii:confused:..

Mähän en siis osaa tän tietsikan kanssa sellasiakaan yksinkertaisia toimia, kuin mustentaa nimimerkkejä tai tehdä jotakin sellasta, jotta samalla kun kirjoitan, niin voisin nähdä muiden tekstejä.. Minäkö TyHmÄ??:attn:.. Siksi siis kirjoitan vain vähän isommilla kirjaimilla nimimerkit, jos asiaa joillekin tietyille, ja muuteskin kirjotan itelleni ensin avainsanat paperille, josta sitten pienen alkavan dementian oireillessa kirjoitan asiat,jotka noista sanoista tulee mieleen!! Tää on vähän tämmönen köyhän naisen muistipeli:D!

OTTIS; kaamea uni, mutta oothan kuullut, että kuolema unessa tietää hyvää..Jossakin jopa väitetään, että häitä!! APUA, mitäs jos sun mörrikkä sua kosii?:heart:
Noi perintöasiat on kyllä niin kanssa vihoviimisiä juttuja, joita harvemmin ihan sovussa selvitellään ja vielähän asiat vaikeutuu, jos monta tyyppiä samasta asiasta keskustelee ja itse päähenkilöltä ei paljon enää neuvoja kysellä:|! Mun mummi kuoli vuonna 2002, eikä vieläkään tähän päivään mennessä perikunta, jossa 8 osallista (1, jolla uskottu henkilö)ole saanut maita ja mantuja jaettua, kun aina tulee uusi näkökulma asiaan!! Toi juttu ei varmasti tule valmiiksi edes silloin, kun kaikki perikunnasta ovat kuolleet, vaan varmaan seuraavakin sukupolvi jatkaa samaa sotaa! Mä oonkin aina aatellu, jotta kantsii käyttää kaikki varansa eläessä, eikä säilöä sukanvarteen..(no juu, ai mitkä varat :LOL:).

MINTTU; jos on perintöasiat pirullisia, niin eipä noi rahavaikeudet paljon mukavampia ole! Mullakin usein niin, jotta tili tuli ja meni laskuihin, ja ketuttaa, mutta sitten yritän aatella, että kiva kun riitti niihin laskuihin!! Oikeesti oon perkuleen pessimisti, ettei kukaan, mutta toi jos on vaan rahasta kyse, niin panee aika nöyräksi.. Mistähän sitä vois saada ylimäärästä pätäkkää, kun en muista lototakaan??Mä kans teen vain 30 tuntista työviikkoa, enkä kyllä enempää haluiskaan/jaksaiskaan/joten jatkuva rahapula on niin tuttua, ja välillä pistää vihaksi, kun toiset laittaa niin jonninjoutaviin jutskiin rahoja, joille itse keksis miljoona parempaa käyttökohdetta.. Koitetaan kuiteskin aatella, että ollaan henkisesti rikkaita :saint:!

GLEARBLUE! Toi on ihan selvästi hyvä enne; kun pissit lähes kaima-digiin, niin ei voi muuta näyttää kuin hymynaamaa=)=)

No hups, miten mä taas onnistuin.. Saiskohan tän tekstin menee jonkun supistajan tai leikkurin kautta, jotta ei niin kaameen pitkältä näyttäs? No, lukekaa nopeaan tai hyppikää yli, niin siinähän se:p!

Mahtavaa pakkas-iltaa, katselkaa kuun siltaa!
Kun näette tähdenlennon, esitän sille toiveen hennon,
Vauvoja pinoon paljon suo, plussia kaikkiin tikkuihin tuo,
onni olkoon omanamme, tyyni olo sielussamme:heart:

Lilleriina
 
Moikkelis!


Meinaspa käydä hassusti kun en(mukamas)ole kerinnyt teitä kurkkimaan tänne olkkariin!;)

Lilleriina
..nytpä annan siule pikkuisen oppitunnin, miten saat tekstin boldattua(vahvennettua/tummennettua)..jookosta joo?:wave:

Olikohan siulla pöytäkone?..en nyt muista..mutta kummiskin, toimi näin:

Hiirulaisen vasenta painiketta pidät alhaalla sen sanan kohdalla, jonka haluat vahventaa ja vedät sen sanan yli, jotta se tummenee(painike alhaalla.)
..sitten etit tuolta ylä laatikon vasemmasta reunasta tuon ISON B kirjaimen - napautat sitä ja Voila, se on siinä!=)

Sana tai teksti näkyy tummempana muuta tekstiä kun vaikka ensin painat tuota "muotoile&esikatsele" laatikosta.

Eli: maalaus hiiren vasemmalla(painike alhaalla)ja sitten napautat tuota ISOA B-kirjainta!


..ja arvaas..onko meitin koiruli kans kärkkymässä heti samaan huoneeseen kun vaan meinataanhin/aletaanhin lempiä?!:D
..miun pitää lahjoa se jollahin herkulla, joka kestää syödä piiiiitkääään!:LOL:
..sitten kun tulen makkarsista, hää nakottaa olkkarin soffalla maata, jossa EI to-del-la-kaan saa olla..Juuuh:whistle:;)


Tänään dipattu 2 O-testiä: Päivällä&illasta ja pikkistä vaille on saman vahvuiset viivaset..iltanen kyllä aika tasavahva..mutta, luulenpa, jotta huomenna on sitten tasavahva/vahvempi tuo testiviivanen.

Kävin jo "pikku" pesuilla ja mieshin tuli suihkusta..hmmm..sellaiset olis suunnitelmat miulla, jotta: miehen pussukan tyhjennykset tälle iltaa edessä!:p

..nyt mie meen..:cool:
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Äkkiä pussien tyhjennykseen, hopi hopi ja tää olkoon se onnenkerta, kun se hyväinen munasolu kohtaa sen innokkaan ja reippaan uimarin, ja tuloksena++=) ja ennenkaikkea :heart:!

Lillis

PS: mä koklasin sitä neuvoa, katotaan kuin mun kävi:rolleyes:
 
Lilleriina - ollos hywäinen, kiva kun osasit!:kiss:

..mutta..mie jäinhin nyt vain lehelle soittelemaan:(..mies painui rätti poikki väsynä punkan pohjalle..hieman jo näin arvelinhin käyvän kun näin miehen väsyn töistä tullessaan..olisinhan mie sen "synttärilahjan" hälle mieluusti antanut..

Jotenhin kuiteshin luulen, että ovis sattuu huomiselle - lämmöt jo dippas ales..

Avalla synnytys ohjelma, meen kattoo sitä nyt ja haaveilen: jospa uusi päivä toisi uudet kujeet.:)
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

annekristiina(46)......kp1/26.............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp2/22-28.........yk16(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp3/29-31.........yk4......................9.
Minttu2011 (43).......kp9/27-29..........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp9/26-28..........yk2..(Km1992)4/1yht.
Ninni-70 (41)...........kp12/30?.............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp16/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp17/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp17/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)..........kp18/25-26.........yk25......................1.
Clearblue (41)..........kp27/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)..............kp28/26-28........yk6.......4./1.yht.
MrsBree (41)............kp32/28.............yk2.......3.yht.
sarialeksandra (40)...kp36/32-37........yk n.1v......................2.
mariikka70 (41)........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35).kp?/?.................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri, Oivikki





Glearblue (41)........dpo14
Saippa (41)............dpo16
annekristiina (46)...dpo17




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
kuittaa oman osansa listasta :)

Mä olen täällä kiukkupussina - O-testin viiva se vaan on haalee....mahtaako tässä kuussa edes tulla ovista?
Tuntuu kauheelta - nielen tässä kyyneleitä - nytkö se sitten on oikeasti ohi...

Jotakin positiivista: Huomena sitä paritalonpuolikasta on tulossa joku jo toistamiseen katsomaan - ja toinenkin kiinnostunut on ilmoittautunut - se olisi kyllä niin uskomaton helpotus jos se menisi.

Ukkokultakin oli tossa jo laittanut Harrikkansa myyntiin (minun tietämättäni) onneksi kysyin (ihan leikillä heitin että no mikä nyt on, ihan kun olisit myymässä suuren unelmasi - Harrikkasi) ja sain sen ottamaan sen pois myynnistä - kiukutti kun en halua että se myy unelmiaan minun raha-ahdinkoni takia.

Jos vaikka jatkaisin kiukuttelua täällä tolle huovutettavalle koiralle, siihen on kuulkaa hyvä purkaa höyryjä kun neulalla takoo tuhansia kertoja jotta saan kovaksi - ja välillä sormeen - niin kyllä siinä raha ja muut huolet unohtuvat hetkeksi :)
 
Päivän huipennus!

Pumppitunnille pään tyhjennykseen:( muut päät tyhjentynee itsekseen)

Edessäni" pumppaa "hihattomaan puolitoppiin sekä valkoisiin läpinäkyviin trikoisiin pukeutut "mies", vaalea siili, paksu kultavitja kaulassa. En yleensä kiinnitä huomiota muiden pukeutumiseen mutta...

Pumppitunti alkaa, tämä tyyppi on suoraan mun edessä, ja voi kiesus, sillä on mustat stringit niitten trikoitten alla. Meinaan purskahtaa nauruun, päivän kokemusten jälkeen itkukin jo lähellä, painot meinää kyykätessä tipahtaa lattialle, on sentään 40 kiloa niskassa seuraavaa kuutta kyykkäysminuuttia varten. En kyllä selviä tämän tyypin stringiperseestä seuraavaa tuntia nenäni edessä, ekaa kertaa siirrän lautani painoineen metrin verran sivuun. Mitään näin iljettävää en ole nähnyt, mies valkoisissa trikoissa, mustat stringit alta paistaen. Huh!

(.) Hanat aukesi, se siitä, en tosi tärpin noin vain odottanut käyvä, kirpaiseehan tuo toki, mutta uutta putkeen naiset!

Pakko oli kopsata toi mun facesta teille piristykseksi, mulla sen verran muutoin rankka päivä, toi sai sentään jotain aikaiseksi, mielentilaani..;)!

Nyt luen kaikki, huolella.

Tsemppiä kaikille:)


Anne
 
Viimeksi muokattu:
OOAK - älähän ihunainen vielä luovuta:hug:..tiedäkkö, se "Oili" on vaan välistä karussa meillä jokaisella - ja ihan ikään kattomati!

Voi, kunpa se paritalonne puolikas nyt tosiaan menisi kaupaksi, peukuttelen sille! d=)b

Ihuna mies siulla siellä..:heart::)

annekristiina
- Yäks..Yäääks..ja vielä kerran..YÄÄÄÄKS!
..kauhean ällöltä kuullosti tuo "trikoo mies"..:O..woe mahoton:D

Kurja kurja tätikö sinne siun luo kerkesi:vampire:..olen pahoillani:hug:
..tulevalle kiertoa:heart::heart::heart:

Taidan tälle iltaa/yötä jo konehen sammutella, niin selkään juimii jo oviksen tulo:$(Kp11)
..join siidukan ja ihan kuin ois noussunna päähän!:p..ihan pöpperö oloinen..


Nati nati ihunaiset..kovasti :heart:+++++++++:heart::wave: odottelen teille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
..vielä..olis pikku toive ihunaisille..

Mikäli uusi kierto alkaa vuodolla, ilmoitteletteko vaikka näin:

Maija meikäläinen Kp1/28

..en niin millään(sokia pöllö)meinaa hoksata tuolta kirjoitustenne joukosta jos ei ole kirkkain värein ilmoa laiteltu.

Nythin oli edellinen päivitys 29.1 ennen 1.2 keskiviikon päivitystä - ei siis päivittäin listaa päivitelty.
Vaikka päivittäin usiasti olkarissa käynhin, ne vaan helposti nuo Kp ilmonne jää huomaamati.

Kiitos kaunis jo edeltä ihunat:kiss:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä