Morienttes :wave:!
Tulipa tuosta *mur-mur*;in jutskasta mieleen, toi pupustelujen huvittaminen ja muut hankaluudet; Meillä toi koira on niin helkatin utelias ja läheisriippuvainen, että auta armias, jos koitat päästä "pikaselle" siltä salaa, niin yritykseksi jää!! Ollaan joskus meinattu käydä suihkussa silleen, ja eipä paljon himot herää, kun yhtäkkiä näkyy kylppärin oven alareunan alta kuono, ja kuuluu pientä vienoa nuuskutusta. Meillä siis vanha talo, ja kylppäri on saunan viekussa, ja siinä ovessa kai jonkinlainen "tuuletussysteemi"..(nimimerkillä; lähes rakennusinsinööri
).. Samaten raapii ovea, jos kammariin yritämme livistää.. Ainut mahis "naipasta", näin suomeksi sanottuna on siis se, että koira houkutellaan meiän kuistille=ulkoeteiseen, joka siis lämmin, ja jätetään oven taakse!! Julmaa on juu, ja kyllähän toi aika hyvänä ehkäisykeinona tai halujen sammuttajana toimii
..
Mähän en siis osaa tän tietsikan kanssa sellasiakaan yksinkertaisia toimia, kuin mustentaa nimimerkkejä tai tehdä jotakin sellasta, jotta samalla kun kirjoitan, niin voisin nähdä muiden tekstejä.. Minäkö TyHmÄ??:attn:.. Siksi siis kirjoitan vain vähän isommilla kirjaimilla nimimerkit, jos asiaa joillekin tietyille, ja muuteskin kirjotan itelleni ensin avainsanat paperille, josta sitten pienen alkavan dementian oireillessa kirjoitan asiat,jotka noista sanoista tulee mieleen!! Tää on vähän tämmönen köyhän naisen muistipeli
!
OTTIS; kaamea uni, mutta oothan kuullut, että kuolema unessa tietää hyvää..Jossakin jopa väitetään, että häitä!! APUA, mitäs jos sun mörrikkä sua kosii?:heart:
Noi perintöasiat on kyllä niin kanssa vihoviimisiä juttuja, joita harvemmin ihan sovussa selvitellään ja vielähän asiat vaikeutuu, jos monta tyyppiä samasta asiasta keskustelee ja itse päähenkilöltä ei paljon enää neuvoja kysellä:|! Mun mummi kuoli vuonna 2002, eikä vieläkään tähän päivään mennessä perikunta, jossa 8 osallista (1, jolla uskottu henkilö)ole saanut maita ja mantuja jaettua, kun aina tulee uusi näkökulma asiaan!! Toi juttu ei varmasti tule valmiiksi edes silloin, kun kaikki perikunnasta ovat kuolleet, vaan varmaan seuraavakin sukupolvi jatkaa samaa sotaa! Mä oonkin aina aatellu, jotta kantsii käyttää kaikki varansa eläessä, eikä säilöä sukanvarteen..(no juu, ai mitkä varat
).
MINTTU; jos on perintöasiat pirullisia, niin eipä noi rahavaikeudet paljon mukavampia ole! Mullakin usein niin, jotta tili tuli ja meni laskuihin, ja ketuttaa, mutta sitten yritän aatella, että kiva kun riitti niihin laskuihin!! Oikeesti oon perkuleen pessimisti, ettei kukaan, mutta toi jos on vaan rahasta kyse, niin panee aika nöyräksi.. Mistähän sitä vois saada ylimäärästä pätäkkää, kun en muista lototakaan??Mä kans teen vain 30 tuntista työviikkoa, enkä kyllä enempää haluiskaan/jaksaiskaan/joten jatkuva rahapula on niin tuttua, ja välillä pistää vihaksi, kun toiset laittaa niin jonninjoutaviin jutskiin rahoja, joille itse keksis miljoona parempaa käyttökohdetta.. Koitetaan kuiteskin aatella, että ollaan henkisesti rikkaita :saint:!
GLEARBLUE! Toi on ihan selvästi hyvä enne; kun pissit lähes kaima-digiin, niin ei voi muuta näyttää kuin hymynaamaa=)=)
No hups, miten mä taas onnistuin.. Saiskohan tän tekstin menee jonkun supistajan tai leikkurin kautta, jotta ei niin kaameen pitkältä näyttäs? No, lukekaa nopeaan tai hyppikää yli, niin siinähän se
!
Mahtavaa pakkas-iltaa, katselkaa kuun siltaa!
Kun näette tähdenlennon, esitän sille toiveen hennon,
Vauvoja pinoon paljon suo, plussia kaikkiin tikkuihin tuo,
onni olkoon omanamme, tyyni olo sielussamme:heart:
Lilleriina