Heipsulivei:wave:!
Pirskutin kylmältä tuo sää ruvennut tuntumaan, heti kun on yli 5-pakkas-astetta!! Liian lämpöseen tottunut, mutta selvittiinhän siitä viime talvestkin, vaikka mittarissa melkein numerot loppu pahimmillaan..:O
Olen monta päivää jo palellut ihan hirveästi, siis ihan sisätiloissa..ei kiva! Nenä vuotaa ja kurkussa kummaa limaketta, muttei kuume nouse, niin enpähän ala
sairastamaan..
OIVIKKI: toivottavasti tyttösesi pian tulee kuntoon; ikäviä nuo virustaudit ja tulehduskierteet.. Meillä tuolla nuorimmaisella todettiin astma n. vuosi sitten, ja oireet on pysyneet hyvin kurissa ylläpitolääkityksellä, mutta nyt huomasin, kun perjantaina oli joteskin niin raaka ilma, vaikke edes kova pakkanen, että on siitä lähtein vähän huonosti hengittänyt:'(.. Lisälääkityksellä mennään, ja toivotaan, ettei tartte osastohoitoon lähteä, tai edes päivystykseen..
TATTINEN: jaksuja ukkokullan kanssa! Joskus immeinen ei vain osaa kait päätään nollata kuin alkolla. Toivottavasti ei häijyksi kuiteskaan rupea? Ja varmasti hällä aivan kauhea morkkis, kun pistää korkin kiinni ja siitä tokenee.. Meillä mies viettää tipatonta!! Mua vaan oikeesti naurattaa, kun hän niin harvoin edes ottaa yhtään mitään; saunalonkun silloin tällöin, ja tosi harvoin muuteskaan misään käy "poikaporukalla", niin hää sit pitää tipattoman
! Hienoa tietysti, mutta tuntuukin siltä, että ne jotka vähiten tipatonta tarttee, niin siihen ryhtyy! Onkos teilä ystäväpiirissä kovasti tuttu tapa? Jokuhan palstalaisistakin sillä oli(sorry, kun niin huono nimimuisti vielä:ashamed
, ja hatunnosto sille!! Mä oon oluen ystävä, ja se kyllä pitää saunan päälle kippasta, oli sitten heinä-tai tammikuu! Voishan sitä tietty alkotontakin kokeilla, muta näin on menty..
GLEARBLUE: Paljon onnea päivänsankarille ja äiteelle lämpimiä ajatuksia; juhlien järjestäminen ja se ennakkostressi ei oo välttis kovin kivaa, mutta kun juhlat juhlittu, ja päivänsankari onnesta soikeena ja vieraat tyytyväisiä, niin silloin tulee ihan "voittajafiilis" itsellekin, eikös??:flower:
WP: Mä oon ton kofeiinin kanssa aika sujut; tartten kahvia aamukupillisen verran, mutten muuten, paitsi kylässä hyvässä seurassa! Mutta kyllä se vain koukuttava aine on, että jos se aamun kupilinen jääpi juomatta jostain syystä, niin mulle tulee päänsärky:|.. Tupakkia harjoittelin polttamaan joskus hurjassa nuoruudessani, mutta sekin oli aikas pitkälti semmosta baari-polttelua..(tosin silloin käytiin baarissakin melkein päivittäin
)..Mutta kun tuon miekkoseni tapasin, niin jäi tupakki siltä istumalta, kun hän ei polttanut! Ei tehnyt tiukkaa edes.. Joskus nykyään kyllä ajattelen pinnan palaessa, että voi "helvatan helvata, kun edes polttaisin, niin lähtisin tupakille justiinsa"!:kieh:
MINTTU: Sun tragedia on niin mittaamattoman suuri, etten osaa sanoa oikein mitään!! Uskomattoman rohkea ja vahva olet, kun noin reippaasti kerrot surustasi ja ajatuksistasi. Olet IHANA, toivon niin kovasti Teille, jos kelle; että vielä saisitte Pienen ihmeen:heart:! En voi mitenkään tuntea tuskasi määrää, mutta pienen hetken jouduin viime talvena elämään niin, etten tiennyt onko lapseni hengissä vaiko ei..Lapseni selvisi, ja oli 6 vrk;tta sairaalassa, mutta sen tilanteen koettuani, voin vain ihmetellä sun vahvuutta ja voimaa jatkaa omaa ja perheesi elämää ja uskoa ja luottaa tulevaan:kiss:!!
Toivottavasti Ottiksen viikonloppu siellä jossain meni loistavasti!! Tulehan olkkariin pikaiseen kertoo kuulumiset
!
*mur-mur*-in tavoin just yks päivä mietin, mitähan sille ihanaiselle Hystikselle kuuluu tänä pvänä?? Niin pitkään olen taustaillut, että hänenkin matkaansa tuli seurattua; upea aikuinen nainen, ja mahtava persoona!! Toivottavasti hälle elämä hymyilee tällä hetkellä
Olkkarissamme on aika hissua tällä hetkellä, jotta ihan *vink, vink*, tulkaahan tytöt tänne viettämään iltaa
opcorn:
Lilleriina