40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
WP - hyviä juttuja olithin googlannut!:wave:
..miulle nuo hyvinkin tuttuja juttuja(tuli kuumeilun alussa ahmittua tietoa vallan kovasti)

OOAK - kyllähän se niin on, jotta liian aikainen ovis= munarakkulassa kehittymätön munasolu/tai ei laisinkaan..niin tark-kaa ja pienestä kiinni, se on tämä lisääntyminenhin..sitä ihan miettii, että miten voihin olla maan päällä niiin paljon kansaa?!

Meillä sellaista kaffetta kokeilussa kuin: Paulig "Watsa kahwi"
..ei a i v a n tavan kaffen veroista, mutta menettelee.

Itse juon sen 3 teema mukillista/vrk ja siks oikiastaan en ole siirtynyt kokonaan kofeiinittomaan kahviin.

Tupakoinnista..se kyllä nopeuttaa vaihdevuosien tulemista - paljon siittä olen lukenut.

GB - voi kurjake nega:vampire:..halitus:hug:
..vielä peukuttelen d=)b + puolesta!:heart:

Täällä pakkanen paukahteli -20 asteen voimalla!!!
..ja ensi viikolle lupailtu -32C..Käääks!!!:O

Meillä on tänään ruokana pitkilleen Lasagnea-maiskis!:p
..se ON kyllä niiiiin hywäistä.

..pitäähin dipata O-testi..palailen kohta..

((muoks))Dippailtu on ja viivanen vielä haalea - hywäinen juttu.=)
..tänään Kp7..

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).......kp6/27-29..........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp6/26-28..........yk2..(Km1992)4/1yht.
Ninni-70 (41)...........kp9/30?.............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp13/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp14/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp14/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)..........kp15/25-26.........yk25......................1.
Clearblue (41)..........kp24/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)..............kp25/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)...............kp28/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46)......kp28/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
MrsBree (41)............kp29/28.............yk2.......3.yht.
tattinen (41).............kp30/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra (40)...kp33/32-37........yk n.1v......................2.
mariikka70 (41)........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35).kp?/?.................yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri, Oivikki

Glearblue (41)........dpo11
Saippa (41)............dpo13
annekristiina (46)...dpo14
bugsy (41).............dpo15

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Heipsulivei:wave:!

Pirskutin kylmältä tuo sää ruvennut tuntumaan, heti kun on yli 5-pakkas-astetta!! Liian lämpöseen tottunut, mutta selvittiinhän siitä viime talvestkin, vaikka mittarissa melkein numerot loppu pahimmillaan..:O

Olen monta päivää jo palellut ihan hirveästi, siis ihan sisätiloissa..ei kiva! Nenä vuotaa ja kurkussa kummaa limaketta, muttei kuume nouse, niin enpähän ala
sairastamaan..

OIVIKKI: toivottavasti tyttösesi pian tulee kuntoon; ikäviä nuo virustaudit ja tulehduskierteet.. Meillä tuolla nuorimmaisella todettiin astma n. vuosi sitten, ja oireet on pysyneet hyvin kurissa ylläpitolääkityksellä, mutta nyt huomasin, kun perjantaina oli joteskin niin raaka ilma, vaikke edes kova pakkanen, että on siitä lähtein vähän huonosti hengittänyt:'(.. Lisälääkityksellä mennään, ja toivotaan, ettei tartte osastohoitoon lähteä, tai edes päivystykseen..

TATTINEN: jaksuja ukkokullan kanssa! Joskus immeinen ei vain osaa kait päätään nollata kuin alkolla. Toivottavasti ei häijyksi kuiteskaan rupea? Ja varmasti hällä aivan kauhea morkkis, kun pistää korkin kiinni ja siitä tokenee.. Meillä mies viettää tipatonta!! Mua vaan oikeesti naurattaa, kun hän niin harvoin edes ottaa yhtään mitään; saunalonkun silloin tällöin, ja tosi harvoin muuteskaan misään käy "poikaporukalla", niin hää sit pitää tipattoman:LOL:! Hienoa tietysti, mutta tuntuukin siltä, että ne jotka vähiten tipatonta tarttee, niin siihen ryhtyy! Onkos teilä ystäväpiirissä kovasti tuttu tapa? Jokuhan palstalaisistakin sillä oli(sorry, kun niin huono nimimuisti vielä:ashamed:), ja hatunnosto sille!! Mä oon oluen ystävä, ja se kyllä pitää saunan päälle kippasta, oli sitten heinä-tai tammikuu! Voishan sitä tietty alkotontakin kokeilla, muta näin on menty..

GLEARBLUE: Paljon onnea päivänsankarille ja äiteelle lämpimiä ajatuksia; juhlien järjestäminen ja se ennakkostressi ei oo välttis kovin kivaa, mutta kun juhlat juhlittu, ja päivänsankari onnesta soikeena ja vieraat tyytyväisiä, niin silloin tulee ihan "voittajafiilis" itsellekin, eikös??:flower:

WP: Mä oon ton kofeiinin kanssa aika sujut; tartten kahvia aamukupillisen verran, mutten muuten, paitsi kylässä hyvässä seurassa! Mutta kyllä se vain koukuttava aine on, että jos se aamun kupilinen jääpi juomatta jostain syystä, niin mulle tulee päänsärky:|.. Tupakkia harjoittelin polttamaan joskus hurjassa nuoruudessani, mutta sekin oli aikas pitkälti semmosta baari-polttelua..(tosin silloin käytiin baarissakin melkein päivittäin:LOL:)..Mutta kun tuon miekkoseni tapasin, niin jäi tupakki siltä istumalta, kun hän ei polttanut! Ei tehnyt tiukkaa edes.. Joskus nykyään kyllä ajattelen pinnan palaessa, että voi "helvatan helvata, kun edes polttaisin, niin lähtisin tupakille justiinsa"!:kieh:

MINTTU: Sun tragedia on niin mittaamattoman suuri, etten osaa sanoa oikein mitään!! Uskomattoman rohkea ja vahva olet, kun noin reippaasti kerrot surustasi ja ajatuksistasi. Olet IHANA, toivon niin kovasti Teille, jos kelle; että vielä saisitte Pienen ihmeen:heart:! En voi mitenkään tuntea tuskasi määrää, mutta pienen hetken jouduin viime talvena elämään niin, etten tiennyt onko lapseni hengissä vaiko ei..Lapseni selvisi, ja oli 6 vrk;tta sairaalassa, mutta sen tilanteen koettuani, voin vain ihmetellä sun vahvuutta ja voimaa jatkaa omaa ja perheesi elämää ja uskoa ja luottaa tulevaan:kiss:!!

Toivottavasti Ottiksen viikonloppu siellä jossain meni loistavasti!! Tulehan olkkariin pikaiseen kertoo kuulumiset:)!

*mur-mur*-in tavoin just yks päivä mietin, mitähan sille ihanaiselle Hystikselle kuuluu tänä pvänä?? Niin pitkään olen taustaillut, että hänenkin matkaansa tuli seurattua; upea aikuinen nainen, ja mahtava persoona!! Toivottavasti hälle elämä hymyilee tällä hetkellä:)

Olkkarissamme on aika hissua tällä hetkellä, jotta ihan *vink, vink*, tulkaahan tytöt tänne viettämään iltaa:popcorn:

Lilleriina

LILLERIINA: mä ainakin vietän tipatonta tammikuuta, tosin ei tuu kyllä muutoinkaan ihan päntiöinään juotua. Nyt on synttärit onnellisesti ohi, maaliskuussa sit taas uudestaan, sit huhtikuussa on kans vanhimman synttärit. Hän onneksi sitä viettää jo ihan omassa ystäväpiirissä, ei silleen äitiä rasita muutaku lompakon kautta :D

Me käytiin uimassa, melko touhua ku on kolme uimataidotonta mukana, onneksi tämä uusi mieheni on innokas kulkemaan kaikissa meidän touhuissa mukana - iso apu siis!

Tämä piinisaika taitaa alkaa kääntymään loppuaan. Ihmeen vähällä oon nyt tosiaan päässyt, en oo kauheesti oloja ja elojani tunnustellut. Ensi viikolla selviää miten tässä sit käy, mutta mitä netistä katsoin, niin kyllä siellä melko monta plussaa näyttäis tässä vaiheessa jo testeissä näkyvän.

Heipparallaa:)

Mä olen nykyään tukipuhelin, mietinkin josko oikein psykiatriksi lukisi, kuulemma ainesta olisi. Aika mennyt muiden huolien selvittelyssä, jos jonkinlaista parisuhdeongelmaa, onnellisia loppuja, tai apua vaikeisiin erotilanteisiin riitoineen...Joutunut vielä viran puolesta muutamaan asiaan puuttumaan, siitä seuraamukset tulollaan. Ei ole oikein ehtinyt mitään muuta, äitikin jo ihmetteli minne olen kadonnut, tyttären PK ssa, oli hyväksikäyttöepäily, mikä oli onneksi "vain" humalassa oleva työntekijä, mutta tiedote niin epämääräinen, että selvittelin joka tahon kautta-vedottiin salassapitosuojaan. Tiedän nämä, niiden kanssa töitäkin jo teen. Vastaukset sain, toimet sen mukaiset. Lumin käytös ihmetytti, öisin heräili, itki, ei isille halia, mikä johtui isin tehdessä illat töitä kotona, osoitti mieltään, mutta kaikki rupesi jo mietityttämään.

Siivousinto iski tänään, enteilee tädin tuloa, päivän myöhässä, normisti viikkoa ennen väriä tullut, nyt ei?

Rinnat arat, mutta johtunee pumppitunneista, missä käyn sen 6x/vko;). Pahaoloa pukkaa, ollut "yrjö" kylässä jokaisella vuorotellen, joten pyykkiä riittänyt. No, huomenna varmaan alkaa...:(.

Meillä alkaa töissä "hyvinvointi projekti", testit, fyysinen- ja henkine kunto, rasvaprosenttimittaukset, kirjallinen-ja suullinen haastattelu, yksityinen. Jos jollain paino-ongelmaa, alkoholiongelmaa, haluaa apua näihin, ruokavalioon tai liikkumiseen. Henkilökohtainen ohjelma kunkin oman tavoitteen ja halun mukaan. Sykevyötä pidetään viikko yötäpäivää kirjaten mitä milloinkin tehnyt, seksit, liikunnat sun muut:). Unenlaatu(mikäli nukkuu, mähän juuri en nuku), ruokapäiväkirja viikolta. Työpaikka maksaa, kuntosalikortit, tosin nyt jo on, mutta jos joku muuta haluaa, tai muualle kuin Satsiin. Puolen vuoden päästä palaute, kaikki siis henkilökohtaista, ei julkista. Mä himoliikkujana ja terveellisen elämän kannattajana oon ihan TÄPINÖISSÄNI:)!

Täällä taas paljon tapahtunut, onnea masuasukeille, voimia, tsemppiä kaikille tasapuolisesti. Anteeksi oma (.)suus, jotenkin nyt niin moneen suuntaan revennyt, luen kyllä, mutta kommentoinnit taas jää.

Hyvää alkavaa viikkoa, testaillaan, raskaudutaan-tuodaan paketti perille, toivoa ja uskoa kaikille:)!

Annekristiina ja hui viikko niin olen 47vee..Lumi 2.8kk on ihana, vielä kun seuraa saisi:)

Hei

Minulla raskausaikana jäi kahvi kokonaan eto se tuokskin niin pahasti, mutta nyt taasen teetä litkin ihan kuppi kaupalla päivässä. Joten jo siirtoon pääsen, niin taidan taasen kofeiinittomaksi heittäytyä. Tyttönen voi jo paremmin, mutta tuonne pakkaseen ei parane lähtä ulkoilemaan, josko sitten vko päästä lauhtuisi ja olisi toivottavasti tuo yskä ja nuha taittunut.

Lilleriina toivottavasti pienen astma helpottuu, minulla itsellä astma, mutta olen siihen sairastunut vasta näin aikuisena. Hurja kokemus sinulla lapsen kanssa viime talvena.

Annekristiina ihanalle kuulostaa tuo teidän kuntoilu projekti.

Minttu voimia.

+++++++ rikasta vkoa!!!!!

Täällä taasen yx huuhkaja valvoskeleepi..HuuuuHuuu:eek:

Torkahdin soffalle ja nyt sitten ei heti unukka tule..ja masukin kurnii*nälkääää*..ulkona pakkaknen 25C voimalla paukkaa, koirakin yöpisulla käyttäessäni, takajalkojaan nosteli kun kylmä kävi niin.
..jos vain ihan kaakaota ja leipää nyt mussuttais:popcorn:..Juuh, niin mie teen!

Plussakasta alkavaa viikkoa olkkariimme toivottelee.. *mur-mur*..

Viimeksi muokattu:
Huomenta :)
Nopsaa koneella..ylläri,pylläriä ei tullu eli kp1 tänään.
Oikein ihanata pakkaspäivää kaikille ja niitä puh......puhureita tietenkin :):heart::heart:
Nyt menoksi ja pipo syvälle päähän :p

Viimeksi muokattu:
Ottis
Ninni69 Toivottavasti vesijumppa piristi mieltä. Niin jääriähän me kaikki ollaan, ett ihan vasta viimeisen pakon edessä uskotaan, ettei enää onnaa, joten et ole yhtään erilainen 'nuori', vaan meitä on tässäkin junassa monta. Tsemppiä!!

mur-mur Onnistuikos lähestyä miestä silleen oikeaan tapaan, ettei tarvi maailman 7:ttä vaiko 8:tta ihmettä jäädä odottelemaan =)?

Noista limoista sen verran, ett omalta kohdaltani olen huomannu parhaiden limojen olevan hyvissä ajoin ennen ovista ja usein oviksen aikaan on paikat jo kuivat kuin Saharan autiomaa, vaan tarttis sitä varmaan siltikin ajoittaa ne pupuilut sinne hyville limoille.

Lilleriina :LOL:. Raskaana rieskasta =), hih, että sait mut nauramaan. Etana-ellin aikoihin kannattaa ne pupustelut tosiaankin ajoittaa, niinkuin murmurkin tuossa jo aiemmin kirjoitteli :).

Ottis
tattinen Tsemppiä ja jaksuja väsymyksen keskelle :hug:. Varmaankin happihyppely piristi. Kurja toi ukkelis tapa yrittää hoitaa huolet ja murheet juomalla, se kun on tosiasia, ett viina ei ole koskaan auttanut ratkaisemaan ongelmia. Vaan jos hän nyt sitten olis relannut ja paremmalla mielellä taas..

Minttu2011 Jaksuhalit sinullekin :hug:. Miehet on joskus uskomattomia tomppeleita ja niin tavattoman lyhytnäköisiä, ett sitä ei uskois ellei ite näkis. Yksin on rankkaa yrittää raskautua, tiedän sen kokemuksesta. Laita sinä siis ukkelis ruotuun ja kerro hänelle, ett tämä on hänenkin projektinsa. Luulis, ett miehiäkin alkaa jossain välissä ahdistaa, jos heitä käytetään vain siitokseen. Ei kai ne voi oikeasti ajatella, ett se (=paneminen) riittää??

OOAK Kyllä 12 päivän luteaalivaiheen pitäisi ainakin oppikirjoten mukaan riittää, mutt se normi on kai 14 päivää. Mulla luteaalivaihe on ollut aina se, paitsi nyt ehkä parissa viimeisessä kierrossa on venahtanut 15 päivän puolelle.

Gb Mulla menkat alkaa 14.-15. päivä oviksesta eli dpo0:sta.

Viimeksi muokattu:
Ottis
tattinen ja bugsy Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Että osas katala akka löytää teidät molemmat :'(. Parempaa onnea uuteen kiertoon!!

Lilleriina Kotiutunut olen. Ns. työreissussa oltiin eli työkavereiden kanssa koulutuksesta. Rankka reissu oli silleen, ett perjantaina matkustettiin 7 tuntia ja lauantaina takas toinen mokoma, bussilla. Etunsa tietty oli matkustustavassa, ett aikaa jutteluun jäi, mutt on noi vähän liian pitkiä matkoja. Ei ole ihme totisestikaan jos täältä minnekään lähtö tuntuu niin hankalalta ku sama minne aikois (lentäen tai merille) niin aina menee melkein päivä matkustaessa ennenkuin pääsee oikeasti aloittamaan matkaa :ashamed:. Perjantai-iltana kuitenkin otettiin kavereiden kanssa vähän napanteria ja syötiin hyvin. Nukkumaankin ehdittiin, joten ei mennyt ihan juhlimiseen koko homma. Eilinen meni ihan löllöillessä. En siis jaksanut yhtään mitään, en edes konetta avata.

Ottis
Niin juu, sitä piti vielä kertomani, ett tänään tsekkasin kalenterista miten menkat osuukaan suhteessa keväälle varattuun matkaan ja huomasin, että jos kierto pysyy normaalina, osuu matka soppelisti oviksen alle eli eka päivä perillä on muistaakseni kp6. Hyvä siis, ettei ole menkat matkalla riesana ja hyvä sekin, että silloin on pieni mahis saada piliä ruinaamatta, sillä meillä ainakin mieheen lämpö vaikuttaa silleen, ett hän haluaa pupustella :). Kauaskantoiset ovat minun suunnitelmani :LOL:. Mutt siinä on se hyvä puoli, ett näin en tule ressanneeksi lomaa edeltäviä kiertoja, vaan osaan jättää kaiken huolen ja stressin ns. korkeamman huomaan.

• Tykkää
Reactions: annekristiina
tattinen ja bugsy :hug:

Ottis ai että tuli matkakuume....voi kun pääsis joskus jonnekkin!

Täällä jo kp7 ja vieläkin tiputtelee - en tajua - se on nyt sitten taas sellaista vedensekaista verta, eli hurjan vaaleeta verta ja jotenkin vetistä - että mä olen hyvä selittämään :)...taitaa olla kroppa ihan sekaisin.
O-testin viiva oli aamulla onneksi edelleen yhtä hailakka kun eilen.

Kivaa iltaa kaikille :heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
OOAK Juu, mulla on matkakuume tasaseen, mutt nyt se iski niin pahana, että mieheltä 'varkain' tilasin matkan. Aion sitten maaliskuussa ojentaa synttärinään matkaliput miehen käteen.

Sä selitit tuon vuotos oikeastaan aika hyvin, sillä minä ainakin ymmärrän mitä tarkoitat, ku mulla oli vuoto viimeksi ihan samanlaista =). Kyllä se siitä loppuu ja ku seinään sitten heti kerrallaan. Oletkos muuten tarkistuttanut milloin viimeks mikä sun Hb on??

tattinen, bugsy halitus miulta:hug:
..akan kuvatus:vampire:..ois joutanut jääädä matkan varrelle!!!

Ottis
- siun matkais vaikutti onnistuneelta=)(ja en miekään tykkää monen tunteroisen istuskelusta autossa: /)
..ja hyväiset on suunnitelmat lomareissunhin varalle - kantaispa hedelmää:heart::)

..eli..siulla on siloin14vrk:n luteaalivaihe jos lasketaan siitä dpo1(mitä mie olen lukemaani ymmärtänyt, se lasketaan siittä..)
..jos lasket dpo0:sta..on se siten 15..

Miekin laskin viime kierolla ihan vahingossa väärin kun sain 15?!..Ihan kun en ois eräänhin kerran noitahin laskenut:D..miten lie nyt väärin sit..

Täällä aamusella pakkanen paukahteli -27C..laittelin poikasen koulu matkalle lämpimästi puettuna, kasvojen eteen ISON liinan, jotta ei käy raaka ilma henkeen..sen verta tuota koulumatkaa kuiteshin, n. 35-40min..ja aukeillapaikoilla käy tuuliainen.

Dippasinpa O-testinhin ja viivanen näkyy selvästi, ei kuiteskaan vielä vahva - tänään Kp8..

Ottis
..vielä en ole ollut halukas lemmiskelyihin..mies pik-ka-sen tainnu jo puuttehessa olla..;)..jos tänään..kyllähän tuo jo kutkutteleis..sieltä....kun tarkemmin ajattelee..:D..kattelaan, kuis käy..

Mukavaista päivää ihunasille!:kiss:

Viimeksi muokattu:
:wave: Moikat!!
Onpas täällä kovasti hissua ollut, kiva kuiteskin, että edes pikaseen käytte moikkaamassa=)!

Ottiksella ollut ihan mukavaa, jess! Mä en tykkää myöskään kauheasti siitä, että hirveän pitkä matka pitää tehdä, jotta pääsee perille, missä sitten ollaankin vain vuorokausi max.. Eri asia sitten ,jos on aikaa olla perilläkin ja varsinkin hauskassa seurassa matkantekokin voipi olla mukavaa: Me oltiin pikkusiskoni kanssa viime kesänä Iskelmäfestareilla, ja voi hyvät hyssykät sentäs, kuinka tuli naurettua, niin mennessä, tullessa kuin paikan päälläkin!Ajomatkaa sinnekin oli muutama tunti, muttei haitannut, kun niin oli hymy ja huumorinkukkaset herkässä! Kyllä nauraminen on niin yks elämänsuola, että:LOL:!

*mur-mur*:lla sitten selvät sävelet ilta ajatellen; seireeniä vaan esittämään ja loppu sujuu kuin tanssi, lycka till ja kosketelkaa toisianne;)!

Heipähei, AnneKristiina:wave:! Kovin olet energinen ja ehtiväinen immeinen, hattua nostaisin, jos sellaisen omistaisin!!! Lumi on kaunis nimi:heart:, ja tyttökin varmasti suloinen kuin mikä! Voin vähän aavistaa, miten hienoa ja ihanaa susta on olla myös tyttösen äiti, kun meillekin typy tuli kahden pojan jälkeen aikoinaan; vaaleanpunaista oli kaikki,(ilman silmälasejakin) ja röyhelöä, rimpsua yms.yms:cool:!!

Mulla toi perhanan flunssa vaan jurnii paikallaan; palelen edelleen, ja kurkku kipiä ja nuhaa pukkaa, mutta kun ei kuumetta, kait, ole, niin paskanmarjat, eihän tää mene ohikaan koskaan:stick:.

Eilen tuli sitten katsottua se "Sydänääniä"? Voi itku, mä ihan itkin liikutuksesta sitä synnytystä kattellessa, ja taas tää olo on niin vauvahaaveinen:ashamed:.. Ei pitäs yhtään kattella tommosta, ei se ainakaan järkeä päähäni tuo, ei..

En nyt romaania viitsi tänään(kin) kirjoittaa, vaan sen sijaan toivotan kaikille mahtavan upeaa ja positiivista tätä viikkoa:heart:

Lilleriina

• Tykkää
Reactions: annekristiina
Heipat :)

Halitus tädin yllättämille :(

Tänään oltiin siellä punktiossa ja 7 munasolua saatiin, nyt ne siellä laboratoriossa simojen kanssa ihmettelevät et pitäiskö jotain tapahtuu, toivottavasti simot ovat aktiivisia ja tulee monta pikku alkiota :D
Huomenna sais tiedustella onko yhtään alkanut jakautumaan, mut päätettiin odottaa torstaihin kun on se alkionsiirto niin sit kuullaan tulos. Kyllä taas vähän jännittää :)

Plussia piinailijoille, olkoon sitten ovis tai raskaus kysymyksessä ++++++++

ANJAMARITA: voi kuinka jännää aikaa elättekään! Onnea vaan mukaan nyt roppa kaupalla. Sattuiko punktio? Multa muutaman kerran kans soluja puktioitu ja kyllähän se joka kerta tuntuu vaikka kunnon mömmöt ovatki alla.

LILLERIINA: Ihanan kuulloista ohjelmaa olet kyllä katsonut. Miltä kanavalta moinen näkyy?

TÄTIKIN oli tullut kyläileen, pahoittelut siitä TATTISELLE JA BYGSYLLE ainakin.

OTTIS: täällä ollaan kateudesta sinisiä (johtuen kylmästä) kun pääsette lämpimään pian! Kuullostaa kyllä ihanalta ylläriltä, toivottavasti miehesi antaa arvoa sille!

MUR-MUR: sinä se illalla otat nokosia ja sit yöllä saat kukkua :D kannattaisko yrittää vaihtaa tyyliä hiukan? ;) Tosin jos se ei aamulla herätystä häiritse, niin sittenhän kaikki ok.

Täällä meillä teini pyytelee multa lappua jottei tartte huomenna mennä uimaan. No, flunssaa kuulemma pukkaa hällä päälle,kurkku hiukan kipeenä. Mutta nyt olin kyllä julma äiti ja en antanut armon käydä. Tytär nimittäin ei suostu laittamaan toppahousuja jalkaan vaan farkut jalassa pyöräilee pitkin kyliä vaikka pakkasta reilut -20 astetta! Kyllä pitäis uimahallissakin sit tareta!

omaa napaa: täti taitaa jo kolkutella, välillä vihloo niin tutun oloisesti. Mutta mitäpä sitä muuta tällä iällä vois odottaakaan :(

Tattiselle ja bugsylle onnea uuteen kiertoon!!

Anjamarita nyt peukutus, jotta monta hyvää alkiota saatte!

Ottis
tuo matka kuulostaa niiiin hyvälle :cool:

Glearblue toivottaan vielä kuitenkin sitä +, vaikka kyllähän sitä jo ittemme taidetaan tuntea...

Heipsaukset kaikille ihanille naisille!!! täältä yö töistä taas...:wave:

Taas vaan pikasesti tän sivun luin..pihalla oon kun lumiukko mutta onhan mulla tässä yötä aikaa(töiden lomassa) lueskella.

ANJAMARITALLA on jännät paikat!!! Onnea vaan ihan tuhannesti sinne jotta alkiot jakautuis ja kaikki menisi hyvin...ja se vauva kainaloon sitten 9kk päästä:heart:

TATTISELLE JA BUGSYLLE onnea uuteen kiertoon b:)d

Voi OTTIS, ihanaa, oot matkan varannu, toivon että miehesi sitä arvostaa ja teille tulee huippu matka..oikein hanimuuni:heart:

GLEARBLUE heh noita teinejä:D
ja meinaat että täti siellä kolkuttelee..ei kai..hus pois:stick: jospa ne tuntemukset oiskin SITÄ:)

LILLERIINALLE flunssasta paranemista ja mä oisin kyllä kans itkeny jos olisin ohjelmaa kattonu, muutenkin niin herkillä mennää nykyään ja vauvakaipuu on välillä ihan käsinkosketeltavaa:(

OOAK mulla tuo vuoto tuppaa olee toisinpäin, vuotoa 1vuorokausi:( ei hyvä..

MURMUR ihanainen, terkkuja sinne toiselle yökyöpelille, toivottavasti ilta"kutkuttelut" onnistui odotusten mukaan!!!

ANNEKRISTIINALLE ja muillekin RKTT listalaisille onnea roppakaupalla!!!

HuuuHuu..sanoo huuhkaja, joka täällä valvoskeleepi..:whistle::D

Enkä mie jaksanut kuiteskaan alkaa pelehtimään mieheni kera..kumma, vaikka mielhin ois hieman tehnynnä?..jospa huomenna sitten itteni viritteleisin, se kyllä rentouttaa kummasti - tuo "sänky jumppa":p

anjamaritalle monta vaavin alkua sinne toivon:heart::kiss:

CB - miullahan ei alkuviikosta ole aikaista menoa - vain poikasen kouluun laittelen:)
..keskiviikkona&perjantaina sitten taas työpäivät.

..ja tädille tuollaisia terkkuja..:stick:..ei tartte siun luo olleskaan saapuilla!

Tuossapa vielä linkki "sydänääniä" sarjaan:
Haku | YLE Areena | yle.fi

Lilleriinallako tautia pukkaa, kurjimus sentäis: /..pikaista toimumista "hivutus taudista":hug:

pikkutirri hyviä vointeja:kiss:

..nyt äkäseen kaapin kautta pehkuihin - Sweet dreams:heart:
(ulkona -30C!!!:O)

Viimeksi muokattu:
ONNILLE tuhannesti onnea ja tarroja ja vauvaa syliin asti:heart:

ja uusille tervetuloa minunkin puolestani!!!

OIVIKIN pienelle paranemista RSVstä ja toivottavasti korvatkin tulee kuntoon, meillä Lilja sai 4. putket viimeviikolla, samalla nappasivat kitarisat pois.

MINTULLE kovasti halitus rutistuksia:hug: ja WPlle terkkuja muuten vaan kuten kaikille muillekin joita en nyt muista mainita...

ON mitähän mulle kuuluu??? Vapaita oon vietelly mut nyt tää yö töissä, viimeviikolla kävin vyöhyketerapiassa ja nyt tänään toista kertaa, ompa kyllä perin kivuliasta hommaa, mutta jos se vaikka jollain tasolla auttais:Dtoivossa on hyvä elää...
Tänään olin kyllä gynelläkin ja aika karuahan tää on...oli sitä mieltä et hormoonit on jo kokeiltu eikä niistä apua ole, vanhat munasarjat ja ne mitä tuottaa ei enää niitä priimakuntoisia ole:( ainoana mahollisuutena piti luovutusmunasolu hoitoa(ja nää keskusteluthan meillä jo käytiin ja ei lähdetä)...tai sit vaan säkällä luomuna, joka kylläkin aika epätoden näköistä...huoh...itkuhan siinä tuli gynen jälkeen ja eniten mua satutti se tosiasia että se raskausmyrkytys(ja ennenaikaisuus) ois hyvin toden näköistä jos vielä raskautuisin(sama mies)...huoh...ihanku meijen rakkaus ois jollain tavoin väärää kun kerran "kemiat ei mee ihan yksiin", jotenkin mä oon tuudittautunu siihen et nää minidisperiinit mitä syön ni estäis sen, kuulema toiset "viisaat" sitämieltä et auttaa mut toiset sitä mieltä ettei mitään hyötyä...sanoi kuitenkin että voin syödä, mitään haittaakaan ei ole.

Jatkuu...
Nii...ja vaikka mä gynen jälkeen itkeä tihrustin olemattomia mahollisuuksiani ja kemioitten sopimattomuutta alko sitä kumminkin "kapinamieli" nostaa illanmittaan päätään, jopa siinä määrin että mietin pitäiskö mun pompata listoille taas:D itseasiassa, nyt kun mietin ni ei se gyne sanonnu mitään mitä mä en ois jo tienny!!! Ja positiivista oli että siellä oli 19mm folli vasemmalla puolella(jonka luulin jo ihan surkastuneeksi) ja limakalvokin riittävä, ei iso mutta kuulema ihan"mahdollinen" raskautumiseen, epäili että mahollisesti keskiviikkona irtoaa ja sanoi että jospa tästä se meijen pieni tulisikin:) meillä vaan mies kipeenä kuumeessa ja muistelen että joskus siitä ollu puhetta että vaikuttaa niihin siittiöihin, joten vaikka mä saisin miehen vaakamamboon kammettua ni oisko niistä mihinkään??? Voi kumpa ois kumminkii huomenna jo terveenä...

Nyt mä lopetan nää jorinat ja toivottelen teille hyviä huomenia, mulla muuten huomenna klo 11 hammaslääkäri joten kovin kauaa en nukkua aamulla saa..ihan hyvä toisaalta kun ei oo kun tää yks yö ni eipä siirry rytmi vaan pääsee hyvin normaaliin kiinni.

Yhteistyössä