40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Huomenta ihunaiset :)! Ensinnäkin, Glearblue, hassu sun miehes ku osti sun nimisen r-testin :LOL:. Totta on, ettei niitä ainakaan viiti negakiertoon tuhlata. Tosin tunnustan, että olen sellaisen joskus negaan tuskastuttuani ihan uhmalla pissinyt saadakseni sen käyttökelvottomaksi. Ärsyttäviä ku rapisevat laatikossa ja kiusaavat olemassaolollaan, että "Pissi nyt purkkiin, pissi!!" ja sit ku ruutuun tulee "ei raskaana", ei naurata pätkääkään ja rapinatkin ovat loppuneet :'(.

Oivikki Ihanaa, mahtavaa, upeeta :heart:! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Peukutan varpaillakin :kiss:.

Lilleriina Tiedän, ett unessa merkitykset ovat usein päinvastaisia ja unen itkukin tarkoittaa jotain ihan muuta, mutt toi mun uni oli niin todenmukainen, ett siinä ei ollut mitään enneunen kaltaista :). Ja sit toisekseen, kun mies tuli illalla kotiin, oli se suurin rakkaudellinen vaikutus unesta hiipunut jo :LOL:. Ts. ei pupusteltu, vaikka mies kulkikin taas vähän väliä ronklaamassa mun tisujani. Saunassa tarrasin ihan yht'äkkiä ja yllättäen hänen rinnuksiinsa kiinni niinkuin hän tekee minulle ja kysyin, ett "Onks kivaa?". Tietenkin se hänen mielestään oli. Viime viikolla tosin vähän häkelty ku lauteilla tarrasin kulkusiinsa kiinni yhtään varoittelematta, mutt ei valittanut. Noilla 'päällekäymisillä' olen vaan yrittänyt demonstroida, ett hänen tapansa lähestyä ei välttämättä ole mikään eroottisin, vaan tarttis tehdä jotain muuta.

Lilleriina: toi pupustelujen huvittaminen ja muut hankaluudet; Meillä toi koira on niin helkatin utelias ja läheisriippuvainen, että auta armias, jos koitat päästä "pikaselle" siltä salaa, niin yritykseksi jää!! Ollaan joskus meinattu käydä suihkussa silleen, ja eipä paljon himot herää, kun yhtäkkiä näkyy kylppärin oven alareunan alta kuono, ja kuuluu pientä vienoa nuuskutusta. Meillä siis vanha talo, ja kylppäri on saunan viekussa, ja siinä ovessa kai jonkinlainen "tuuletussysteemi"..(nimimerkillä; lähes rakennusinsinööri).. Samaten raapii ovea, jos kammariin yritämme livistää.. Ainut mahis "naipasta", näin suomeksi sanottuna on siis se, että koira houkutellaan meiän kuistille=ulkoeteiseen, joka siis lämmin, ja jätetään oven taakse!! Julmaa on juu, ja kyllähän toi aika hyvänä ehkäisykeinona tai halujen sammuttajana toimii..

Lilleriina :LOL:. Meillä sama juttu kissojen kanssa, ett jos pitää pupustella, niin minä mieluiten laittaisin katit toiseen huoneeseen. Miestä niiden läsnäolo ei haittaa yhtään, mutt mulla toimii kyllä lievästi sanottuna hidasteena. Tosin me ei taideta olla kovin montaa kertaa pupustellakaan noiden kattien aikana. Ihan pelottaa, ett kertojen laskemiseen riittäis yhden käden sormet ja kateilla ikää kuitenkin jo 8 kk :ashamed:.

OOAK Ei mitään hätää vaikkei kp9 vielä mitään viivaa o-testissä näkyisi, sillä sitten kun se alkaa vahvistua, vahvistuu nopeasti. Sit toisekseen, sulla on 4, tai oikeastaan vielä 3 päivää aikaa saada tasavahva viiva testiin, ett ovis tulisi optimaalisesti kp14. Ja jos siitä menee pidemmälle, ei haittaa, sillä ehtiipähän folli muhevoitua kunnolla :). Tsemppiä!

Ps. On sulla sitten ihana mies :heart:! Toivottavasti saat paritalonpuolikkaasi myötyä, ett helpottaa.

annekristiina Olet yhtä kokemusta rikkaampi. Tiedät yhden asian, jota et halua enää nähdä =).

ON Mulle täti tuli tänään aamusta reippaasti ja ajattelinkin tänne heti kirjoitella muistiin, miten mun oletettu ovis toimii. Mullahan oli kp 7-8 eli la-su voimakkaimmat ovisoireet. Muistan kuitenkin ku tännekin kirjoittelin vielä keskiviikkona bonganneeni ovislimoja. Pitää siis muistaa, ett voimakkaimmista limoitteluista (kp7-8) mulla ovis tulee 3-4:n päivän päästä. Näin se on ollut ennenkin, sillä saman jutun huomasin jo silloin kauan kauan sitten ku aloin kiertoa tarkkailla. Ts. mun kroppani taitaa toimia silleen, ett parhaimmat limat ovat silloin kun pitäisi ns. pusseja tyhjennellä ja limottelut jo miltei ohi H-hetkellä. Nyt ovis oli kp12 tai kp11, sillä mullahan on saattanut vuoto viivästyä muutaman kierron ajan dpo15:sta aamuun. Huolestuttavaa, ett ovis tälleen varhaistuu :'(.

Ps. Jäin saikkulille, sillä viimen viikonhan mulla jo tauti teki tuloaan eikä toi viikonlopun reissaaminen varmaankaan tilannetta parantanut. Tällä viikolla en ole jaksanut kuin nippanappa työni tehdä, en mitään muuta, varsinkaan kotona ja nyt oli aamusta kurkku ja kaula + niska niin jäkissä päänsärystä puhumattakaan, ett ilmoitin pomolle jääväni kotiin. Ääni ei oikein kulje ja tuntuu ett koko kaulan alue jumittaa jos yrittää puhua. Puhetyöläinen kuitenkin olen ja ääni tärkein työväline, joten ihan viisasta varmaankin antaa sen levätä, vaikka ylläripylläri, mulla onkin vähän huono omatunto, ku en lähtenyt töihin =).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Pikaista paranemista! Kiitos tesmppauksesta. Minulla on keirto aika lyhyt, kuten jo ennen tyttökin. Toivon, että tässä kierrossa saan oviksen bongattua, kun se pitäisi saada näkymään tikussa siirto kierrossa. Aikaisemminkin mulla on käynnyt niin, että ovistikussa ensin testiviiva vahvistuu, mutta selvää + ei tule, vaan seuraavana päivänä alkaa jo haalistua. Täytyy vaikka tikutaa pari x päivässä, kun alkaa olla lähes yhtä vahvoja viivoja. Ensi kiertoon hankin, kyllä myös digitestin, jolla varmistella.

Tiedättekö kestävätkö digitestit pakkasta?? Nyt kun toi pakkanen paukkuu tuolla niin en halua testien menevän pilalle, jos niitä tilaisi postitse.

Annekristiina
oisi varmaan ollut naurussa pitelemistä tuossa tilanteessa vaikka en minäkään muiden jmppaa pukeutumista seuraile, tuossa ei vain oilisi voinnut olla huomaamatta.

Anjamaritan
kuulumisia jo odottelen....

+++ RKTT ;läisille !!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Heips =)

2 alkiota laitettiin, eivät kyllä olleet aivan priimoja mut katellaan. 2 jäi vielä kehittymään jos kehittyvät tarpeeks niin pakastetaan, mut ei kyllä olleet siitä kauheen toivekkaita. Nyt ne piinapäivät sit alkoivat eli RKTT listalle voi laittaa pp0
 
anjamarita jännää!!! Pitelen peukkuja :heart:

Täällä koen ensimmäistä kertaa elämässäni (muistaakseni ainakin) sen että tuhruttaa (kp10) välivuoto??? tai täti??? Mä olen ihan ulalla (ja peloissani)....
 
Oivikki - kyllä CB:n digitestit kestävät -20C asteen pakkasta..olikohan se jopa 3vko?
Halpatesti.fi sivustolta löysin sen tiedon.

anjamarita - Oi miten ihunaa!!!:heart::kiss::heart:
..miepä laitelen siut piinailemaan, kunhan listan päivittelen!=)

Ottis- lepoa&troppeja, paranemisia pian:kiss:



ON..niinhän siinä kävi, että Oili tuli ja mäni..

Sain eilen klo. 14.30 sen pikkasta vaille tasavahvat viivaset testiin(ilalla vahvemmat ja lämmöt ales hieman - 36.6C)..yöllä klo. 03.00 kovat ovis kivut..ja tänään lämmöt jo 36.9C

Tänään kympin dippauksessa viiva jo sel-ke-äs-ti haalennut.

Kyllä se on nakutettuna miulla siittä O-plussasta tuo 12h kun munarakkula puhkiaa..uskottava se on kun niin monesti tuo sama tapahtuma todettu.

Eli: Eilen olis ollunna se soppeli pupustelu aika..
Ysin-kympin välillä jos olis pupusteltu, olisi jäänyt simoille se "kapasitaatio aika" vielä hyvin(7h)..vaan tulipa huti kierto..miten se nyt harmittaahin:(..vaikka omahin vika kun vitkuttelin..ei vain tehnyt miel tarpeheksi lempiä..:ashamed:

Kapasitaatio:
Kapasitaatio on noin 7 tunnin mittainen tapahtuma, joka tapahtuu suurimmaksi osaksi naisen munanjohtimissa. Kapasitaation aikana siittiön solukalvosta, tuman kohdalla olevalta alueelta, poistuu glykoproteiinivaippa ja sytoplasman proteiineja
 
Viimeksi muokattu:
ANNEKRISTIINA: Heh tuota sun pumppikokemusta :D mä oon huomenna kans menossa pumppiin ja nyt täytynee tässä tapauksessa toivoa, ettemme käy samassa paikassa pumpissa :D

Jollekin (anteeksi ku en muista nikkiä) siirrettiin kaksi kyytiläistä mukaan. Onnea kovasti nyt matkaan, tuossa hommassa mä oon kokenut kyllä elämäni pahimmat vai pitäiskö tässä yhteydessä sanoa, että parhaimmat piinisajat. Eli pitkää piinispinnaa sinne!

Omaa napaa hiukan: täti jo hiukan näyttäytyi, joten digitesti saa jäädä rauhassa odottelemaan hamaan tulevaisuuteen, eipä tässä tartte arpoa enää kuis kävi. :( Huomenna siis varmaan on se kp.1.
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Anjamarita peukutan täällä kovasti, jotta tulee plussa pp päivien päätteeksi ja saatte pakkaseen vielä huuruneniä.

Mur-Mur kiitos teidosta, sinä se aina löydät =). Ensi keirrossa toivottavasti jo lisääntynyt valoinen aika alkaa vaikuttamanna ja paremmlla mielellä tuossa oviksen tienoilla olet.

OOAK joskus kai voi olla oviksen tienoilla tuhruvuotoa.

GB voi viipale sitä tätiä...
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Clearblue (41)..........kp1/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp3/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp3/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp4/22-28..........yk16(2km.)5/1.yht.
MrsBree (41)............kp6/28..............yk3.......3.yht.
bugsy (41)...............kp5/29-31..........yk4......................9.
Minttu2011 (43).......kp11/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp11/26-28.........yk2..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp14/28-30........yk14(6&8/2011)4/2yht.
Ninni-70 (41)...........kp14/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp18/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp19/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp19/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)..........kp20/25-26.........yk25......................1.
Saippa (41)..............kp30/26-28........yk6.......4./1.yht.
mariikka70 (41)........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35).kp?/?.................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri, Oivikki





pikkutirri (42).........
dpo2
anjamarita (43)......pp1
Saippa (41)............dpo18




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Vielähin suututtaa tuo oma saamattomuuteni kammeta saman vällyn alle mieheni kera:headwall:
..en tiedä mikä nyt maksaa?..jospa sitten viikonlopulla kun otetaan silleen "rentoisesti", se maistushin;)
(illasta "taikahuilua" silittelin jo hieman..hmmmm..:p)

Pitkästä aikaa kerta, jolloin en _oikiasti_ ovista halunnut sopivalla hetkellä hyödyntää(tai ehkä olisin jos olisin arvellut sen niin nopsaan joutuvan..)

Esim. viime vuoden kierroilla, ollut kyllä kovasti yritystä päällä ja n. 90% onnistunuthin - ainahin pupusteltu, se onko sitten ollut juuri se soppeli aika?..

Nyt sitten näin..jännä sinänsä, ei tartte dippailla mitään piiiiitkään aikaan..:eek:..:)


Nati nati ihunaiset, pysyköön se Huru-akka loitolla teistä:stick:..Raskaus-keijun++++++++pölyä tilalle laittelen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsun:wave:
Ja kiitos kaikille tsempeistä, halituksista ja pusuista!!!:)

LILLERIINA JA MURMUR tää lääkäri jolla mä kävin on sellanen kovin pidetty ja tykätty, kehuttu empaattiseksi ja kuuntelijaksi yms. MUTTA hällä taitaa itsellä olla kovin huonoja kokemuksia lapsettomuus hoidoista ym. asiaan liittyvästä, useaan otteeseen viittasi käynnin aikana itseensä ja omiin 10vuoden takaisiin hoitoihin joista ei apuja ja latas kyllä aika suoraan faktoja tiskiin..ja onhan se niin...kyllä mä uskon mutta toivon mä silti vielä sitä suurta ihmettä, eihän se tosiaan vaadi kun sen yhden priima munasolun joka hedelmöittyy, kiinnittyy jne. toivon mä..toivon silti vaik ei paljon mitään mahkuja ookkaan, mut se on jo iso asia et sieltä se munasolu/kk ylipäätään irtoaa..tai siis jotakuinkin kerta kuukauteen...

Juu.kyllä sä MURMUR voisit mut tuonne listoille heitellä, eli
pikkutirri(42) kp14/28-30 yk14 4/2yht. ja RKTT listalle dpo2

OAKKn talonmyynnille peukkuja ja tälle vauvautumis jutulle kans, ihana mies sinulla kun oli oikein pyöräänsäkin myymässä..:)

ja ANNEKRISTIINAlle kiitokset mehevistä nauruista:D mä varmaan oisin vaan kuolannu sitä stringipeppua siinä edessä...

LILLERIINA MURMUR ja OTTIS, tuosta eläinten uteliaisuudesta/käyttäytymisestä...meilläkän tää pikku cihu on aina tuossa viekussa kun telkkua katellaan ja jos lemmenleikkeihin ryhdytään mä nostan sen sohvalta alas ja se kiltisti kipsuttaa omaan petiin ja kun "homma"on hoidettu ja mies häippäsee pesulle kipsuttaa Pikku takaisin ja "pyytää" takas viekkuun:D tää siis on selvästi oppinu et silloin ei seuraa kaivata, mut sen jälkeen pääsee taas mamman kainaloon...
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
pikkutirri laiteltunna päälistalle&piinailemaan - Onnen pipanoita piinailuun:heart::)
..enkelin siivethin laittelen jos haluat?..kertoiletkos sitten ne km kuukaudet/vuodet, mikäli nekin haluisit näkyviin..
 
Viimeksi muokattu:
Tulin pikkutirrille toivottamaan kovasti onnea RKTT-listalle!! :heart: Kyllä se hyvä munasolu sieltä hyvinkin vielä löytyy - löytyi se mullakin, ja samanikäinen olen kuin sinä. Yhtälailla se hyvä solu voi löytyä luomukierrossa kuin hoitokierrossakin. Olisi voinut mullakin löytyä. Samat soluthan siellä on vartoilemassa, vaikka ne hoitokierrossa (ivf) sitten kypsytetäänkin eri tavalla. Kovasti nyt tsemppiä ja hedelmällisiä säteitä sinnepäin!! =) :kiss:

anjamaritalle paljon onnea hoitokiertoon ja malttia piinapäiviin! Toivottavasti nyt olisi kaikki kohdallaan ja alkiot riittävän hyviä. :heart: =)

t. putunen
 
Anjamaritalle onnea hoitokiertoon. Toivottavasti pikkuiset tarraavat lujasti kiinni :heart: Peukutukset myös muille RKTT-listalaisille.

Täällä alkoi sumuttelut. Jos kaikki etenee hyvin, niin piikitykset alkaa vajaan parin viikon päästä ja punktioon päästäisiin viikon 9 alussa.
 
Huomenta ihunaiset :)

Jänskää lukea noista sumutuksista ja punktiosta yms. Mä olen ihan pumpulissa kasvanut kun en ole moiseen tutustunut - no nyt on liian myöhäistä - ei 49v. vissiin muuta tarjota kun lämpimää kättä ja kiitos ja näkemiin :)

Sitä tulin tässä pyytämään että nyt kaikki peukut ja varpit pystyyn - välittäjä sanoi eilen että saisi mahdolisesti jopa kaksi tarjousta...ette usko miten mä toivon että näin olisi.

Pari tippaa tiputtelee vielä - mutta ovistestin viiva on hieman vahvistunut eilisestä....hmm...minun päässäni ne ei sovi yhteen.

Meilläkin koira on kovasti "osallistuvainen" petipuuhiin - raukka siltä suljetaan raakasti ovi nenän eestä ja parin raapimisen jälkeen se tietää ettei auta vaikka reijän raapisi oveen, se ei aukea... sitten se on kun maansa myyty kun oven avaa, tulee makkariin pää roikkuen alas :) tosi lutunen :D

Nyt jatkan jännäämistä - ihan pelottaa puhelimen pirahdus - entäs jos ei molemmat päättää ettei annakkaan tarjousta....
 
Ottis
anjamarita Onnea hurunenille, ett jaksaisivat jakaantua ja reippaasti kiinnittyä kanssa :heart:!

pikkutirri Onnekasta RKTT-aikaa :kiss::heart:!

Oivikki Onnea oviksen bongailuun =) :heart:!

mur-mur Harmitus, että jäi Oili hyödyntämättä :hug:. Tuo tunne on niiiin tuttu minulle. Ei saa ensin ite aikaiseksi, ett ryhtyisi lemmenpuuhiin ja sitten harmittaa, kun huomaa ovikseen olleen ja menneen. Varsinkin kun ja jos on kuitenkin yrittänyt ajoittaa puuhat silleen (vaikka hammasta purren), ett tulis pupusteltua oikeaan aikaan, on suru suuri kun Oili tuleekin nurkan takaa ja pääsee yllättämään :'(. Lemmekkäitä hetkiä teille viikonlopulle kuitenkin :heart:!

Gb Pahoittelut jos se täti nyt oikeasti tekee tuloaan :hug:. Mulla kuitenkin silloin, kun oli raskaana, olo menkkojen aikaan ja niiden puuttumista ihmetellessä, oli sellainen, ett punanuttu tulee justiinsa. Sidettäkin pidin 3 vrk ihan varuulta, vaan eipä siihen tippaakaan lirahtanut :). Jospa se sullakin olisi sellaista :heart:!

MrsBree Pahoittelut tädin tulosta, mutt kiva, ett se on jo selätetty ja uusi kierto jo noinkin pitkällä :). Onnea matkaan :heart:!

Euphonia Menestysekästä sumuttelua =) :heart:!

OOAK Täällä sormet ja varpaat peukutuksessa, ett saisit asunnon myytyä :). Onnea matkaan!

ON Eilen vedin 4 tunnin päikkärit ja tänään nukuin huonosti nukutun yön jälkeen kahteentoista. Miehellä alkoi jo toissailtana ääni madaltua ja viime yönä pihisi hänenkin nenänsä niin, ett jouduin jo tökätä ja vinkata, ett menis niistään nenänsä, ettei tarvi suun kautta hengitellä. Reppana ku tuli takas sänkyyn, kiitteli, koska hän ei olis muuten hoksannut, ett voi niistääkin =). Auton panin lämpenemään, sillä Apteekissa on pakko käydä ja alkaa olla tuvasta kiuivat puutkin niin vähissä, että puita on pakko hakea, vaikk olis elo kuin kurjaa, mutt kyllä mä henkiin jään :).
 
Täällä mie tänään kotosalla potilaan kera - pientä lämpöä ja flunssaahan se nyt poikaselle pukkasi: /..
..itselläni myöskin toistaitoinen oloinen..liekkö sama tauti nyt hivuttautumassa minuunhin::snotty:..

Taidan ihan siskoseni kera kotosalle huomenna jäädä, ei lasta voi kipiänä yökylään kaverille laittaa.
Lämmäytetään sauna ja syödään&juodaan hywäisesti;)..miehet menköön jäkis peliin ja sitten jonnehin iltaa viettämään.

Onneksi miulla nuo lauluvehkeet kotonahin, pääsee ittiään toteuttamaan!:D

Mukavaisen rentoista viikonloppua ihunaiset!:kiss:

..ja tuostapa vielä+++++++++++++:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Peukutuksia täältä niille joilla jännitys päällä.

Ai kun pisti naurattaan tuo juttu valkoisista housuista ja mustista stringeistä, näin jo sieluni silmin minkälainen mies siinä pomppi ja heilu housuineen :LOL:

Päivittäjä voi lisätä listalle

sarialeksandra (41)......kp3/35.............yk yli 1v.............2
 
GB no voi harmi, mutta onneksi sinulla oli jo rentoutus suunnitelmat tiedossa. Paljon onnea uuteen kiertoon.

Pikkutirri
kyllä sinulla mahdollisuuksia on. Oliko lääkäri lapsettomuuslääkäri? Kyllähän se hedelmällisyys laskee yli 40 v nopeasti, mutta kuitenkin myös yli 40 tulevat raskaaksi hoidoilla tai ilman. Ja suositellaanhan meille ehkäisyäkin, jos ei toivo raskautta =)

OOAK peukutukset asunnon myynnin onnistumiseksi!!

saria onnea alkaneeseen kiertoon!!

Mur-Mur pikaista paranemista, minulla myös alkoi nuha. Mukavaa iltaa!

Ottis kiitos, vielä ei ollut yhtään vahvistunut viivaset testissä, jospa jo huomenna.

Euponia hirmusti onnea alkaneeseen hoitokertaan kaikkii vaiheisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Heipsus:wave: kaikille ihanille naisille täältä töistä...lähtihän se pomo vihdoin ja viimein:ashamed:hänen täällä ollessa ei oikein viitti "nettailla", normisti tekee pelkkää päivää mut nyt näillä pakkasilla paljon ongelmia ja oli täällä koko eilisen illankin..ja kun ongelmia ni se tarkottaa et mulla ei niitä hommia sitten juurikaan ole kun linjat seisoo.. Ärsyttävää olla sen näkönen ettei täällä vaan lorvita vaikka töitä ei oikeesti oo..PAH!!!

MURMUR kiitokset listoille laittamisesta, voishan ne siivet sinne laittaa..onhan se sellanen muisto itselle..vaikkakin ei niin kiva...kuukaudethan oli kesä ja elokuu viime vuonna.
Kovasti paranemisia poikaselle
 
mariikka70, Barbarella, nooraneeamaria, Zillian - Hei te kadonneet ihunaiset..HuuHuu, missä oletta???!!!:wave:

Mie listaa ensi viikolla siivoilen ja laittelen teitit tuonne kadonneisin lampahiin..ei ole mitään kuulunut pitkilleen teistä..:|

Listalle heti kyllä laittelen takaisin kun hihkaisette vaan!=)


Mie taidan ottaa tähän flunssan poikaseen(tulollaan on miullahin)punkkua glögillä.;)ja alan leipomis puuhiin, huomenna juhlitaan miehen synttäreitä ja jotahin tarjottavaa olis oltava.


Rentoista Illan köllykkätä itte kullekin - JiiiHaaaa!!!:D

..härre gyyyd!!!..aivan kuin mie..vaikka tuo ratsailla oleva, onhin mies!
(samanmoiset roikottimet ja masukka..woe mahoton sentäis..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Juu..nyt kotona ja saunassakin jo käyty..
Toi edellinen viesti mulla karkas ennen aikojaan kun töissä pikkukoneella kirjottelin mut sit ei ollu enää aikaa käydä lisäilee..
Murmurille oli vielä tarkoitus laittaa paranemisia itsellesikin ja harmitukset että ovis pääsi livahtamaan..musta tuntuu että mulla tulee kans melko nopeesti plussan perään, nytkään en tiedä kerkeskö tiistaiset simpat ajoissa, mut kyllä siel ehkä ois pitän edellisiä viel olla:D

Ottikselle paranemisia kans..kuin myös miehelleen. Ja kiitokset onnentoivotuksista:kiss:

Anjamaritalle kaikki peukkuset pystyssä hoitokiertoon:heart: ja myös Euphonialle onnea alkavaan hoito kiertoon!!!

Ja Putuselle ja Oivikille kiitokset tsempeistä!!! Putunen ihanaa masunkasvatteluaikaa sinulle:heart:eek:ot niin kultainen!!! Ja Oivikille tärppi onnea!!!

GBlle harmitukset sen punanutun tulosta ja onnea uuteen kiertoon...ja uuteen kiertoon onnea myös MrsBreelle ja Sarialeksandralle:heart:

OOAK täälläkin peukut ja varpit pistyssä!!!

Vielä terkkuja Minttu ja Ninnit ja Tattinen ja Mafinka ja ihan kaikki!!!


Mitähän kuuluu Tetu68:lle??? On mielessä usein kun niitä tärppejä oli niin usein...Toivottavasti odottaisi jo...

Ja mitähän kuuluu ihanalle Hysterialle???Terkkuja sinne jonnekkin vaikka vaan ihan "ajatuksen tasolla" lähettelen jos ei enää täällä käy.

Ihanaa viikonloppua kaikille!!!
, mulla iltavuorot jatkuu viikonlopun yli...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä