40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Moikkelis! Pää niin pöhnässä, etten oikein osaa kommentoida erikseen kellekään. Mä 'parantelin' flunssaani eilen miehen tuomalla rommilla, mutt eipä tuo ainakaan parantunut vielä, joten tropit eivät olleet hyvät :). No joo.. en valita. Mies nyt jossain teillä tietymättömillä ja mä nautin kun ei tarvi yrittääkään puhua. Mattoja yritin jonkin aikaa kattien jäljestä oikoa, mutt totesin senkin toivottomaksi. On mokomilla virtaa ku pienessä kylässä :). Plussakasta ja ihanaa viikonloppua kaikille :heart:!
 
Tervehdys siskot! Lukemassa olen käynyt mutta jotenkin ei innostu kirjoittelemaan..olisko "pimeämasennus". Jatkuvastu väsyttää. Mulla dpo 7 clomikiertoon. Kahdessa edellisessä kierrossa ei edes lupaillut mitään :( . No ei kai sitä raskaaksi voi tulla joka kuukausi uudestaan ja uudestaan. Mulla on noi lutinukset eli testailen sitte aina "hyvissä" ajoin, ettei tule "tuhlattua" kallista lääkettä.

Sisko, joka on kaks vuotta nuormepi ilmotteli plussanneensa viime viikon lauantaina. Eivät olleet "viitsineet" käyttää ehkäisyä tai "unohtaneet" sen hyvin usein. Ja kun hän oli kuullut, että ei se yli 40 vuotiaalla niin helposti käy niin niin...
Ilonen kai sitä pitäs olla ja kohta varmaan osaan ollakkin mutta toivois sitä tärpin(ja pysyvän sellasen)käyvän täälläkin kun ihan yrittämällä yritetään..:headwall:
 
OTTIS jos sä et sitä troppia ottanu vaan riittävästi;) paranemisia sinne päin!!!

TETU68 tuttu tuo tunne mitä kerroit siskostasi, mä itse veljeni vaimolle viime kesänä sanoin että nyt kannattais tehdä se toinen vauva...2kk ja he odottavat, minä edelleenkään en...
Sinulle sitä pysyvää tärppiä toivon:heart: onnekasta tätä kiertoa!!!

Ompa täällä ollut hissua??? Viikonlopun vietossa ihanaiset ilmeisesti.

Plussa sätehiä kaikille!!!
 
Leppisaa launtai-iltaa:wave:!

Olin töissä eilis-illan ja het aamusta takasin; ei sinänsä harmita, kun pääsi ihmisten aikaan kotiin, ja oli muuteskin hyvä päivä, kun toinen myyjä toi erikseen mulle kiitokset joltain asiakkaalta =)! Toi on niin hienoa, että saapi joskus kiitoksia! Itsekin olen palveluammatin vuoksi oppinut siihen , että AINA, kun saan hyvää palvelua tai vieläkin parempaa, niin muistan kiittää, ja olen useasti laittanut kiitos-postia niin ihan perinteisen postikortin kuin myös sähköpostin kautta! Eläköön palaute, ja etenkin se positiivinen:flower:! Valittaminen on niin hitsin itsestäänselvää, mutta miksei myös voisi toisinpäin antaa palautetta! Taidankin heittää teille ihquille haasteen; kiitä yksi ihminen päivässä/vkossa/kuukaudessa, kun/jos olet palveluun tyytyväinen! Siitä tulee niin hyvä mieli itselle, ja varsinkin sille kiitosta/kehuja saavalle raskaan työn raatajalle:heart:.

AnneKristiina; voi apua sitä sun stringi/trikoo kokemusta.. Oisit vaan alkanut hyräilee tai kunnolla laulaa sitä Mikko Alatalon biisiä;"Rikoo on riskillä ruma":LOL:! Hyi hitsi, kun oikein kuvittelen tota näkyä, ja en kyllä vois nauramati katsella..

AnjaMarita; kaikki raajat pystyssä ja hengitystäkin pidättelen, että Sara? saisi nyt ihanaisen pikusisaruksen..

*mur-mur*; toi on niin tylsä juttu, että aina ei huvita, eikä ees joka kerta, varsinkin kun ois ihan hyvä sauma tärppiin! Mutta kait se on niinkin, että jos siitä "tykkäämisestä" tulee tavallaan pakkopullaa yrittämisen takia, niin ei voi aina hotsittaa..Ja sehän toki koskee sekä että, niin miestä kuin naistakin! Mutta toisaalta taas, tuommoinen relax-kierto tässä välissä voikin tehdä tosi hyvää, ainaskin omalle päälle:kiss:!

Ottis! Mä kans palellut edelleen, ja nyt kun tulin kotiin ja huomenna vapaa, niin nakkasin vähän tummaa rommia kuppiin, kuumaa vettä ja hunajaa, ja ihanasti sen naatiskelin viltin alla soffan nurkassa;)!

Mun ukkelin tipaton loppui, ja kivasti eilen vähän vihjaili, että jos vähän viiniä ja juustoja maisteltais viikonlopun kunniaksi:p! Olikin sitten käynyt kaupoilla, ja ostellut ihanan tuoksusia juustoja, viinirypäleitä ja patonkia, ja oikeen ootan, että päästään naatiskelemaan; tosin kuvioon toivottavasti kuuluu vähän muutakin:D! Mulla vaan on enää varmaan tunneista kiinni, että se perkuleen punanuttu/pitkänokka löytää meille.. Toivottavasti sillä on navigaattori edes sen verran pakkasen puolella, ettei ennen tän illan "lemmenhetkeä" löydä mun pöksyihin:xmas:!!
Pikkutirri; sulle aina erityistsempit, kun niin aina "jaksat" kelata kaikkea elämmää niin hienos syvällisesti! Sulla on kyllä toi työ semmonen, että siellä yön pimeydessä joudat liikaa miettimään KAIKKEA, ja sitten ne sun aatokset tupaa välillä menemään vähän suruisen puolelle:ashamed:! Koita olla reipas, ja uskoa ja luottaa siihen, että ihmeitä tapahtuu!! Ja sen lisäks; sä oot aivan mahtava ompelija!

PS. Näistä tummennuksistasaatte kiittää ja syyttää *mur-mur*:ia:whistle:!

Intohimoista iltaa, viriiliä viikonloppua ja suloista sunnuntaita!! Muistakaa äänestää..

Terpat kaikille Lilleriinalta:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Ihanaa LILLIS ja kiitos!!! sait mut niin hymyilemään :):):)
Ja kiitos kehuista ompelusten suhteen..mun sormet oikein syyhyäis päästä ompelemaan pieniä potkareita ka kaapit pursuaa ihania kankaita joita en raaski laittaa eteenpäin kun vielä sitä vaan toivoo...
...mulla muuten kirppispöytä ja viimeviikolla laitoin Liljan vaunut, sitterin, leikkimaton, itkuhälyyttimen ym vauvakamoja myyntiin..niin tää luopuminen vaan alkaa:(

Mutta kyllä te ystävät olette tärkeitä!!! Kiitokset tsempeistä!!!

Ja tosta mun pohdiskelusta...mun oli pakko "purkaa" itteäni vähän muuallakin kun täällä ja kun tuo blogi juttu ja "maailma" on mulle myös tosi tärkeä "kanava" niin mä aloin ihan urakalla laittamaan "omaa napaa" ylös eli perustin tähän vauvakaipuuseen oman blogin ja sen löytää googlettamalla vauvakaipuuta, sitä ompelu blogia kun lukee myös ystävät ja sukulaiset ni siks tää toinen ihan erillään ja uusin nimimerkein. Oikeestaan sen blogin piti olla sellanen "luopumis työkenttä" mut nyt mä huomaan taas toiveilevani ihan täysillä:D MURMURille tuosta blogista jo aiemmin vinkkasin ja nyt siis muillekin.

LILLERIINA viel..ihanan kuulonen ilta sulla tiedossa!!! Mäkin pääsen kohta töistä..jospa meilläkin kun isommat pois:D
 
Voihan *TIRRIKKÄ*; Ole hyvä vain, kiva jos pystyin edes vähän eloasi piristämään.. Sä oot ollut kyllä urhea, kun olet laittanut kaik myyntiin, mutta tiiätkös sen, että toi oli hyvä veto!! Heti kun myyt nuo tarpeelliset tavarat, niin usko pois; "tarttet uusia!!"! Toi on niin totta, kuin sekin, että jos odottamaasi busaa ei kuulu, sytytä tupakki ja avot, busa tulee:vampire:!! Kadehdin kyllä tavallaan teitä ehtiväisiä, kun jaksatte pitää blogia, ommella, tai käydä eri jumpissa, ja harrastaa kaikkea!! Mä oon kyllä ihan oikeesti laiska:(! Tai ainaskin omasta mielestä, kun palkkatyön lisäjksi saan justiinsa pyykit/astiat pestyä ja lapset ruokittua , mutta musta ei oo mitään extremee laittelemaan.. Ja mun extremeen kuuluis justiinsakin tommonen kirppisjuttu.. sillä meiän varastotilat kohta pakahtuu kaikkeen "tosi tärkeään" roinaan..

Me on vähän tekstailtu täs miehen kanssa (pientä esileikkiä, kun ei oikeen lasten kuullen voi aikatauluttaa...;), ja mulla on ihan kurkku kipeenä, kun mietin, että mitäs jos mä ehdottasin ihan pokkana "tjottailua"??? Juups, otin sen rommitotin joku aika sitten, että saakohan se mut puhumaan miehelle järkeä..(tai juurikin päinvastaista).. Itse kun aattelen niin, että JOS meille tapahtuis semmonen ihme vielä tässä iässä, niin ei ois mikään katastrofi, mutta mitähän mies sanoo, jos puhun näin?? Hänhän on aiemmin heitellyt ilmaan kevyitä ehdotuksia, mutta jos oikeesti sopis, että "suopi tulla", niin mitähän sittes?? No, en mieti enempää, käyn kohta juustojen (ja miehen :xmas: kimppuun) ja kahtellaan kuin käypi.. Herkkää iltaa sullekin Pikkutirrija kaikille muillekin ihanaisille!.. PS: Meinasin eka kirjottaa "Pikkuturri" ja rupes oikeen naurattaa, kun aattelin semmosta pikkukoiraa, joka hampaitaan näyttää:LOL:..

Lillis:wave:
 
Yön kähmyräinen moikkaus!:wave:

Mukavainen täällä oli mur-murilla ilta, kai muillahin meitin vierahilla.=)
..muut jo mammii ja kait miunhin täytyis venyä..kaffet sisko vielä keitteli meille vaille puolen yön ja maistuipa kuulkaas hywäiselle!
Paahdoin leipää ja viimoset kaffe tilkat sitten mustikka/vaniljatuorejuusto viinerin kera:p

Otin kuppendaalia aika hillitysti, eipä ole aamusella pää sitten pipi kun poikanen tulee kotio.;)

Nukkukaatte makoisat unukat ihunaiset:heart:
 
Iltapäivää kaikille :)
Tässä menny viikandi sisätiloissa ja on TYLSÄÄÄÄÄ :( pirun pakkanen kun loppus jo ja toinen piru nämä rättipäivät kun kestää 6-7 pvää ja ei pääse juoksee altaaseen:mad: jos huomenna ois vihdoinkin loppu ja vois muutakin kun öllöttää kotona.Peitotkin olleet ojennuksessa liian pitkäääään:( et menkat hus,hus hiiteen.
Rena peukutusta satasella että täti pysyy pois ja nega muuttuu plussaksi:heart:
AnjaMaritapeukutukset sinne myös:heart:
Toivottavasti monella oli intohimoinen viikandi ja peitot pöllysivät kunnolla;)
Äänestämässä käytiin ja iltasella sitten saapi jänskätä kummasta tulleepi Pressa meille:p
Jos taluttas ajankuluksi imuria. Muksua iltaa kaikille ja puh,puh puhureita:heart::heart:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Clearblue (41)..........kp3/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp5/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp5/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp6/22-28..........yk16(2km.)5/1.yht.
MrsBree (41)............kp8/28..............yk3.......3.yht.
bugsy (41)...............kp7/29-31..........yk4......................9.
Minttu2011 (43).......kp13/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp13/26-28.........yk2..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp16/28-30........yk14(6&8/2011)4/2yht.
Ninni-70 (41)...........kp16/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp20/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp21/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp21/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)..........kp22/25-26.........yk25......................1.
Saippa (41)..............kp30/26-28........yk6.......4./1.yht.
mariikka70 (41)........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35).kp?/?.................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri, Oivikki





pikkutirri (42).........
dpo4
anjamarita (43)......pp3
Saippa (41)............dpo20




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Tänään, klo. 21.45 Livillä: Tulin äidiksi 70-vuotiaana

Tulin äidiksi 70-vuotiaana. Sue Tollefsenia, Lauren Cohenia, Jan Wulfia ja Rajo Deviä yhdistää se, että he kaikki olivat ohittaneet vaihdevuosi-iän tullessaan raskaaksi. Heidän lapsihaaveidensa toteutumisen mahdollisti koeputkihedelmöitys. Naiset kertovat, miksi päätyivät tekemään lapsia tämänikäisinä ja mitä hyötyjä ja haittoja kypsän iän vanhemmuuteen liittyy. Dokumentti.


..ja TV1 maanantaina 6.2. klo 21.30 - 22.45

(YLE Areenassa 7 päivää)

Timo Haanpään dokumentti Hiljaa toivotut kertoo kahdesta tahattomasti lapsettomasta pariskunnasta.

Matti ja Marjaana sekä Heli ja Toni joutuvat kohteliaasti kieltäytymään muiden ihmisten avunantotarjouksista lapsentekotalkoisiin.

Apua haetaan hedelmöityshoidoista, henkistä tukea puolisolta ja lainaa pankista, jotta toive omasta lapsesta toteutuisi.

Dokumentti nostaa esiin lapsettomuuden aiheuttamia haasteita parisuhteelle ja osapuolten eri rooleja hedelmöityshoitojen aikana.


Vaikea kertoa muille

Muille ihmisille on vaikea kertoa asiasta, joten ajatus omasta lapsesta muuttuu hiljaiseksi toiveeksi, jonka toteutumiselle ei ole takeita.

Lapsettomuus koskettaa monia: joka viides pariskunta kohtaa tahattoman lapsettomuuden, asiantuntijoiden mukaan tulevaisuudessa jopa joka neljäs pariskunta.

Monille pareille useatkaan lapsettomuushoidot eivät tuota toivottua lopputulosta, ja joka viides hoidot aloittaneista pareista jää ilmanbiologista lasta.
 
Viimeksi muokattu:
Pöh, sieltähän se täti sitten tänne hiipi melkein 2 päivää myöhässä. Kerkes jo vähän innostua.. Pah, sanon minä! Nyt ei muuta kuin unta palloon ja kohti seuraavaa kiertoa...

Kovast onnea ja plussia teille muille tähän kiertoon!!
 
Rena harmitus tädistä ja parempaa onna alkaneeseen kiertoon!!!

Lillis minulla on sama tunne, että en ole todellakaan tuota ehtivää tyyppiä. Vaikka olen kotona en kerkiä mitään ihmeemmin muuta kuin hoitaa hiukan kotia lapsen hoidon lisäksi ja en ole nyt edes töissä vaan hoitovapaalla!!!

Tänään kävin ekan kerran pitkään aikaan ulkona tytön kanssa, kun kävin äänestämässä. Vieläkin tyttö vähän korisee nukkuessaan, mutta muuten jo voi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lilleriina Niin tunteella taas juttuasi luin, että en todellakaan huomannut kirjoitusvirheen kirjoitusvirhettä ja yleensä olen kuitenkin aikamoinen bongari. Ainakin omasta tekstistä löydän virheet ja täälläkin usein jo tekstin lähetettyäni, mutt en viiti aina alkaa niitä korjata. Siis, älä virheistä huoli, vaan anna jutun tulla vaan :).

Pikkutirri Tsemppiä vauvankaipuuseen :heart:! Sama tauti meillä kaikilla täällä :).

Lilleriina ja pikkutirri Ehkä mun rommitroppailut eivät osuneet ihan kohilleen, sillä tauti päällä edelleen, vain muostoaan on muuttanut. Ts. Kurkku ei ole enää niin kipeä, mutt yskittää ihan kamalasti :'(. Töissä tänään kuitenkin jo olin, ihan oman nuppini vuoksi, sillä elo yksin neljän seinän sisällä ei ole kovin virikkeellistä ja hullukshan tässä tulee jos ei muista ihmisiä näe kuin toisinaan ton ärmätin miehen. Toisinaan tulee siis siitä, että mies on toisinaan ärmätti, ei niin ett häntä vain toisinaan näkisin :). Eilisen presidentinvaali tais ottaa miehen luonnolle, ku hänen suosikkinsa ei päässyt toiselle kierrokselle ja illan sitten mökötti ku mä seurasin vaalilähetystä.

Rena pahoitellut tädin tulosta :hug:. Parempaa onnea tähän kiertoon :heart:!

Tattinen Pakkaset hellittäneet ainakin meillä, vaan eipä ole keli kummosempi nytkään. Ts. ei tee mieli mennä ulos ku niin pyryttää. Melkein tässä jo taas paukkupakkasia odottelis =).

mur-mur Kiva, että ilta oli mukava ja yömyöhällä sait vielä hyväiset kaffetkin :). Huomasin ton mainostamasi dokumentin, mutt enpä vaan saanut aikaiseksi kattoa. Taisi tulla jotain muuta joltain toiselta kanavalta :). Mutt.. tulla äidiksi 70:nä ei välttämättä ole enää kovin vastuullista toimintaa :(.

Oivikki Kiva, että olette jo päässeet pikkuisen kanssa vähän ulkoilemaankin ja tuli samalla täytetty kansalaisoikeus :).
 
Ottis - kyllähän tuo kutsu juuri sitä tarkoittaa - papa koetta.:)

Minullahin varmaan nyt keväällä/kesällä taas tulee kutsu siihen papa kontrolliin - viimeiks kävin 8/2011

Kyllä miulla on aina tähän aikaan kiertoa tuo mahdoton "unukka tauti"..voisin vain nukkua, nukkua ja nukkua..

Ovis todellahin oli, lämmöt nousi Torstain O+:sta 36.9--> 37.2 lauantaina.
..nyt onhin jännä kuullostella kroppaa kun tietää, e t t e i tärppi ole voinut käydä..vielä ei ole ollut mitään sellaista R-oireeksi luettavaa.;)

Kattelaan seuraavalle kiertoa jos se paremmin lempi miullehin maistuis.=)

Nytpä siitä onhin aikaa 1kk kun viimeiks oltiin silleen:whistle:
..ja näin iltapäivästä ihan p***o unia!
..illasta on pakko saada ja antaa!:D


Plussaista päivän jatkoa ihunille!
 
Viimeksi muokattu:
Mie täällä hieman ihmeissäni..

Dippasin O-testin kun ajattelin sitä lemmiskely haluani ja niitä p***o uniani - nehän miulla liittyneet ovikseen yleensä..(suurentuu napauttamalla kuvaa)

..viiva alkoi vahvistumaan heti ja 15min. jälkeen tuollainen..ei ole O+ mutta dippasin sen vahvan torstaisen O-plussan jälkeen 2 aivan hailulkaista viivaa?..ja nyt noin vahvan 1.5h rakossa olleeseen lirukkaan..hmmm..

En oikein jaksa uskoa ovikseenkaan kun lämmöt JO nousi..voisikohan olla toinen ovis yritys?..mutta eihän se kait tule jos kertaalleen jo oli?..vai miten se nyt meni?..tällä ikää kyllä epäilen vahvasti.

Ei miulla ole tuollaisia enää tullut eka O-plussan jälkeen dpo4..dippaillut nimittäin olen!;)

Vahva viivanen siis Kp11 - nyt Kp15..pakkohan se on lempiä tänään!
..on nimittäin ovis ollut Kp15-16 ja tärppi silloin käynnynnä aiemmin..(vaikka ei kestänytkään)

Ps. Nyt dippauksesta vajaa 30min(se testin max. tulkitsemisaika) ja viiva pikkasen vielä vahvistunut..
..voihan nämä viivaset olla jo siittä premenopaussista johtuvaahin..tiedä näitä nyt sitten..: /
 
Viimeksi muokattu:
Vastausta netin ihmeellisestä maailmasta etsin..

..ja kyllä se niin on, jotta ovis voi tapahtua jopa parikin kertaa, mutta ei kovin montaa tuntia ole siinä välissä, n. 24h

Tai
..ovis on yrittänyt miulla tapahtua(torstai)..ja kroppa ei ole siinä onnistunut..nyt sitten olisi uusi yriys.
..ihmetten vaan noita lämpöjä, niihin olen yleensä voinut luottaa..

Loppu pätelmäni: Oli mikä oli se viivanen..tänään mie lemmiskelen mieheni kera:p:heart:
..(mies jo tämän tietää ja odottaahin kovasti;))
 
Viimeksi muokattu:
Ottis, mie tuosta ohjelmasta jo eilen ihunia muistuttelinhin=)

Onneksi sen näkee Yle Areenaltakin, jos sattuu samaan saumaan meitin lemmiskelyjen kanssa;)
..juups ja tulee 11.2 lauantaina uusintahin töllöstä!

Sauna on päällä ja kohta menen kylpee ropsauttamaan..poikanen aikaiseen tänään aa aaseen ja sitten meillä onhin sitä "laatuaikaa" miehen kera..
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Clearblue (41)..........kp4/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp6/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp6/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp7/22-28..........yk16(2km.)5/1.yht.
MrsBree (41)............kp9/28..............yk3.......3.yht.
bugsy (41)...............kp8/29-31..........yk4......................9.
Minttu2011 (43).......kp14/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp14/26-28.........yk2..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp17/28-30........yk14(6&8/2011)4/2yht.
Ninni-70 (41)...........kp17/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp21/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp22/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp22/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)..........kp23/25-26.........yk25......................1.
Saippa (41)..............kp31/26-28........yk6.......4./1.yht.
mariikka70 (41)........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35).kp?/?.................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri, Oivikki





pikkutirri (42).........
dpo5
anjamarita (43)......pp4
Saippa (41)............dpo21




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 

Yhteistyössä