Heips tytsyt :wave:
12 tuntinen päivä koulun penkillä ja kuinka paljon tekstiä täällä luettavana olikaan
Aamukiireessä unohtui täysin mun viime öinen uneni, näin unta tästä ihanaisesta "olohuoneestamme"....joka olikin unessa meidän oikea olkkarimme....
unessa tulin koneelle ja huutelin täältä Ottista ja halusin siinä unessa tietää oliko Ottis plussannut...sitten kävelin sohvallemme ja huusin ääneen sieltä " Ottis, mikä on tilanne?" ja olin aika närkästynyt, kun Ottis ei tullut ja kertonut tilannetta... Luojan kiitos, etten oikeesti kävellyt unissani sohvalle Ottista huhuilemaan, siin ois ollu ukkokultani ihmeissään ja ehkä kolmiodraaman ainekset live-elämään
Pikkutirri Kiitos :kiss: äläkä nyt vielä lannistu, ei noi lämmötkään kaikkea kerro, ne kun on niin vaikutusherkkiä monelle tekijälle. Miehet ovat marsista
mutta kyllä kunnon mies lämpenee vauvan saadessaan..meillä samoin ukolla vaihtelee mielipiteet ja mitä pidemmälle yk:t lipee niin sen enemmän se onkin sit yhtäkkiä vastaan...luulen et se on joku itsesuojelurefleksi siltä toistuvalta pettymykseltä.."en ois halunnukkaan.."
mur-mur Toivottavasti saat luget
Oon käsittänyt että, primolut on vastaava kuin tuo mun syömä terolut eli ns. kemiallinen proge. Ja luget on käytössä lapsettomuushoidoissa just kiinnittymistä tukemaan ja luteaalivaihetta pidentämään. Valaise, jos oon väärässä. Mut en usko et primolut auttaa noihin sun nyt kokemiis loppukierron vaivoihin, päinvastoin voi vielä tehostaa niitä, mille kp:lle sulle muuten oli niintä primoluteja määrätty? Ja voit laittaa mut tuohon listalle..siis mitä tuo kirjainyhdistelmä tarkoittaakaan...siis kuitenkin ilmeisesti dpo lista..koska testaan kuitenkin himona..vaikkei usko ja toivo nyt kylässä ookkaan
siis oisko se sit dpo1, jos nyt aattelin et ovis oli eilen? Ja ihunan empaattinen oot mun mielestä myös :kiss: ja iso plussapuhuri sinne
Mafinka :hug: ja voimia sekä sinulle että rakkaallesi. Oireesi kyllä kuulostaa lupaavalta, en oo kyllä kuullut et terolutit aiheuttais nivuskipua, valitettavasti kaikkea muuta r-harhaa kylläkin, jos haluat, niin kannattaa lukea terolut-mimmien pinkkaa..siellä on myös allekirjoittaneen kaameat kokemukset ekasta tero-kierrosta 2 tbl:n vrk-annostuksella |O Isoot peukutukset täältä
Ottis No nythän mun uni toteutuu heti
Mikä on tilanne? Milloin testaat? Olet tervetullut myös sohvallemme sen kertomaan
Hystis Voi jessus, kun sait mun silmäni pullahtamaan päästä..
jäi se lorun L lukematta ensin..ja kerkesin jo ajatella et mikä ihmeen boogi täällä nyt on
Mutta kiitos lorusta :kiss: voi kunpa se toteutuis ja
pian!
Mä luin ja kirjoittelin niin pitkään, että uni karkas |O tää oviksen jälkeinen elämä on nyt aika tylsää, tai ehkä se johtuu siitä, etten tiedä toivoako vaiko en tuohon terojen aikana onnistuneeseen ovikseen...kun eilen luin nettitekstejä niin suurin osa oli kyllä niin, ettei terojen kanssa voi raskautua, jos ne aloittaa ennen/oviksen aikaan..no mähän oon niin helvetin monessa näihin liittyvissä asioissa jo ollut poikkeus, että jospa vaikka olisin nyttenkin..anteeks voimasana:ashamed:
Justis :wave: