Mafinka Olen pahoillani saamistasi uutisista
Komppaan tässä nyt muita, että tunteenpurkaukset on tarpeen, itku ja joskus raivokin. Onneksi sinulla on voimaa ja tukea antamassa rakkaasi
ja elämähän yllättää kun sitä vähiten odottaa :heart:
mur-mur Voisinko sanoa..onnittelut lugeista
Monellahan juuri ne ovat sen
the plussan tuonut ja todella toivon sitä myös sinulle :kiss: ...tuosta terolutista vielä sulle selvennän, että tosiaan mulla siis terot käytössä vain ovuloimattomilla kierroilla kun muuten kierto vois olla jotain 60 päivää
ja kun clomit mulle oviksen tuo niin niitä ei sit tarvita...ja nytkin ois siis tullut, mutta kun en malttanut odottaa....|O
Mami41 Kiitos toivotuksista :wave: Luin pariin kertaa tuosta sun vahvasta ovisviivasta ja ajattelin, etten enää osaa lukea tai en ymmärrä mitään ovistesteistä (eikä ois kyl ihmekkään tän päivän perusteella)
rauhaa piinailuun ja isoo plussapeukku
Ottis Kiitokset myös sinulle :heart: Vielähän se viiva kerkee siihen testiin piirtyä..tai teksti jos sulla on digitaalinen
Tuosta tuurista, sitä mulla ei tosiaan tunnu näillä yrityskierroilla olevan :headwall: mutta taas tästä opittiin..
ole kärsivällinen, odota ovisplussaa ja vasta sen jälkeen aloita terot
Mahdotontako Voi hitto sitä tätsyä :hug:
Sarppav Pahoittelut tädistä myös sinne ja pikaista paranemista :hug:
Putunen Onnittelut painonpudotuksesta :flower: eiks ookkin ihanaa kun vaatteet jotka ei ole mahtuneet/olleet liian sopivia
istuvat päälle? Itse oon tämmönen rokkari, joka käyttää aina farkkuja (okei, paitsi helteellä) ja mulla on niitä siis aikamoinen varasto, joista osa juuri näitä epäsopivia tai liian sopivia, no nyt oon ollut 2vkoa hiilarittomalla ja kolmet farkut istuvat nyt hyvin =) Tavoite tietysti ois et nekin vois myydä joskus huutiksessa liian suurina
Onpas ystävättärelläsi persoona miehenä
Mä en ihan heti tajuis kysellä, vaikka psykologiaa oonkin lukenut, vois olla suoraan hivenen äänelläni korotettu ja voimasanoilla painotettu kysymys ukolleni, jos tekis samaa :stick: Mut ei miehii tajuu aina sen enempää kuin ne meitäkään, mun ukollani ainakin ajoittain on aivan selvät menkat, vuoto vaan puuttuu
Sointu tais ihan aamupäivällä unohtuu toivotella rauhaa piinailuu ja isooo plussapuhuri :heart:+++
Ja sitten omaan napaan jälleen..mulla siis ovis todennäköisesti tänään, katselin FF:n chart gallerysta, että vain yksi oli plussanut, joka oli aloittanut proget ennen ovista, kaikki muut aloittaneet terolutit tai luget n. 2 päivää FF:n antamasta oviksesta..joten reisille meni : / Se mistä päättelen et ovis oli tänään, on se, että huomasin FF:stä etten ollutkaan tikuttanut enää ovista eilen, kuten sitten muistinkin, koska aloitin terot eilen aamulla. Ovistesti siis aamun tokasta pissasta oli plussa, päivällä haaleampi ja nyt illalla jo aivan haalu, kylläkin nähtävissä mut hienosti haaleneva setti nuo tämän päivän testit :kieh: Oviskipuja ollut koko päivän. nyt onkin vaan ongelmana noi terot, eilinen pupuilu oli ilmeisesti nappiin..ja nyt mua tietty viel harmittaa sekin etten testaillut eilen...kyllä mä oon mäntti..jatkan siis teroja, kävi miten kävi...
Nyt pitää lähtee kullan kanssa koiria pissittelemään..sitten kaadan sen vielä petiin..en oviksen takii vaan ihan muuten
Mukavaa illanjatkoa kaikille :wave:
Justis