Hei vaan
ihunaiset kaikki! Valtavasti on tekstiä tänne tullu sitten eilisen illan...vai enkös mä eilenkin täällä ollu??..olin varmaan=) Kaikki tässä illan aikana luin läpi, mitä nyt saunassa välillä käyden ja
Taivaan tulet katsoen(loistava sarja kakkosella)mut mitään en nyt enää muka muista
...toisen ikkunan avasin ja jotain koitan tähän saada...pää vaan lyö niin tyhjää ja on vaan niiiiin paha mieli
:'(..useampaan kertaan oon kyyneliä tänään vierittäny ja äsken miehen olkaa vasten oikeen kunnolla...ihana mies minulla..tuntee myötätuntoa mun surussa, vaikka itse mielessään arvatenkin ajattelee että hyvä vaan...nimittäin siellä gynellä kun tänään olin, niin hän ultralla katsoi että kohdun limakalvon pitäisi tässä kierron vaiheessa olla jo jotakuinkin 8mm, vaan mulla se on n.3mm...
miksi se ei ole sen paksumpi???Eihän siihen voi edes mitään kiinnittyä???? Kertokaa nyt viisaammat mitä toi tarkottaa...muuten kaikki näytti lääkärin mielestä alakerrasta nähtynä ok...sovittiin että alkukierrosta meen johonkin
S-FSH Follikkelia stimuloiva h verikokeeseen ja loppukierrosta S-PROG Progesteroni verikokeeseen ja niiden tulosten tultua sitten hänelle uutta aikaa, ja teroluttia ei jatketa vaan nuo testit "puhtaasta" kierrosta...ja teroahan mä oon nyt tässä kierrossa syöny ja kuuri loppu eilen ja sekään ei ollu siis sitä limakalvoa paksuntanu
...muistilappunen mulla oli mukana vaan en mä muistanu sitä edes kaivella esiin...siitä lääkäristä mulla tuli kumminkin sellanen olo että nyt mä oon hoidossa ja jos mä vaan raskaudun niin oon hyvässä hoidossa senkin jälkeen...mähän nimenomaan varasin tälle lääkärille ajan siksi kun tätä on kehuttu ja tuolla lähi kaupungissa(Lahdessa) on yksityinen äitiysneuvola ja aattelin että jos raskaudun haluan käydä siellä ja tää lääkäri siis myös siellä...hyvin kertoi mahdollisista hoidoista raskausmyrkytyksen(ja niitten istukan blokkien) suhteen...mutta kyllähän mä näin sen lääkärin ilmeestä että syy raskausmyrkytykseen on
meissä, siis mussa ja mun rakkaassa...heti Liljan syntymän jälkeen lääkäri siellä sairaalassa selitti että meijen "kemiat" ei välttämättä ihan loksahda kohdalleen...kun mulla takana kumminkin eri miehen kanssa(eli exän) ne 2 ihan normaaliraskautta...kyllä vaan tuntuu niiiiiin väärältä että mies joka musta tuntu
väärältä ja kohteli mua narsistisesti onkin se "kemiallisesti" oikea ja
mun elämän mies jota mä rakastan enemmän kun ketään miestä koskaan onkin sitten se "kemiat ei osu kohdalleen"...ihankun tää koko meijen rakkaus ois väärää ja väärin tuolta
ylemmältä taholta:'(ja tää mulle rangaistus että kehtasinkin erota siitä exästä...kylläpä nyt taas tuli
omaa napaa ja PALJON...koittakaa kestää ystävät täällä olohuoneessa ja eihän näitä löpinöitä oo pakko jaksaa lukea vaan voi loikkia yli...kuulostaa varmaan kauhian sekavalle...pakko on vaan taas tästä ryhdistäytyä ja luottaa että se lääkäri löytäis keinot kasvattaa sitä limakalvoa ja muutenkin että ois ees mahdollista raskautua...vaikka...oonko mä ihan pimee, että mä haluisin vielä sen pienen vauvan vaikka mahollista ois sen raskausmyrkytyksen uusiutua???ei se lääkäri sitä ääneen sanonut mutta mä näin sen sen
ilmeestä..oikeesti..mä näin kun se kysyi että oliko isä sama tällä pienimmäisellä kun niillä teineillä ja olisiko isä nyt sama kun tällä pienellä:'(
Hystis, sen verran mä muistan noita teijen välisiä keskusteluja(
Ottiksen kanssa)et vaikka mä tietoisesti halusin ja
luojatietää yritin sitä exää rakastaa, niin ei se kyllä tahdonvoimallakaan onnistunut...jos toista kohtaan tuntee
ei yhtään mitään, tai negatiivisia vaan, niin en mä ainakaan enää rakastanu..en vaikka kuinka yritin ja olisin halunut...halaus sinulle:hug:ja totisesti sitä plussaa toivon sinulle..luomusti tai sillee toisin(mä en taaskaan muista mikä se olikaan se hoidon nimi..:ashamed
Mur-mur hyvä et sait ne luget..mullekin se lääkäri jotain niistä jutteli...voi kun ois sulla apuja siitä ja toivon sinullekin sitä isoa plussaa!!!
Ja niinku meille
kaikille sitä plussaa toivon!!!
Mä muuten huomasin tänään harrastavani suruun shoppaamista...jos joku syö suruun ni mä ostan ja
lahjon sillä tavalla itteäni..mukaan lähti
tuostanoin ohimennen vaan sellanen CupCaken takki ja housut ja erittän käytännöllisen vaaleanpunaisena
jotenkin mä aattelen että jos meille ei toista pientä suoda, niin mä tuhlaan tähän pieneen ihan kuinpaljon vaan ja ostan mitä vaan jos siltä tuntuu...fiksua...mut tulipahan jostain hyvämieli tänään...=)
Hyviä öitä kaikille ja ootte ihania jokaikinen ja tervetuloa Velmuliina!!!