Mafinka Kiitos :hug::sta ja :hug: sulle taas takaisin. Mustaa valkoisella on rankka lukea, kun se on nin
mustaa valkoisella. Mutta siltikään se ei tarkoita että olis kiveen kirjoitettu. Koita Mafinka jaksaa uskoa vielä, jos ei plussaa nyt tällä kiekalla, niin ensi kierroksella :heart:
Kiitos sullekin
Putunen :hug:. Minäkin olen ennen aloittanut ovisbongailut about kp9-10, mutta tällä kiekalla ei vaan ollut dippailufiilistä aiemmin, eikä ole nytkään sitä fiilistä, vaikka velvollisuudesta olenkin dipannut. Tänäänkin, kp16 taas nega. En tosiaan taida ovuloida enää. (Aina ennen oon hymynaaman saanut!) Ja nyt ei mitään. Voikohan oma pää saada ovuloimattomuudenkin aikaiseksi, meinaan kun olen niiiiiin negatiivisesti latautunut kaikella tavalla? Putunen vielä, mulla on limat aina tulleet ennen ovista, ja kun hymynaama on pärähtänyt tikkuun, on limatkin menneen talven lumia, siis limoja. Sulla voi siis ihan todannäköisesti tulla se oili just passelisti kun miehen kanssa tapaatte
.
Sointu2010 Mä en edes tiennyt että IVF/ICSIä voi tehdä luomukiertoon
. Tai oon kuullut kyllä, mutten tajua miten se tapahtuu. Tarkoittaako se sitä, että kun naisella kypsyy normaalisti luomusti yksi munasolu, niin se sitten punktioidaan ja pannaan lasimaljaan simojen kanssa hedelmöittymään? Siis että sitten on sen yhden munasolun varassa? Mulle ei lekuri oo koskaan ees ehdottanut luomu-IVF/ICSI:ä vaan aina on ollu piikitykset, irrotuspiikki, punktio, lasimaljahedelmöitys (mulla ICSI) ja sitten siirto ja Luget testiin asti. Ja mitä ne Clomit siis onkaan taas? Kiitos piristyskukista
, :heart:.
Tulin taas ajatelleeksi, että meitä täysin lapsettomia on täällä vaan neljä. Kaikki neljä on parisuhteessa, kaksi meistä on hyvässä sellaisessa (Mafinka
ja Sointu2010?), yksi semi-hyvässä (Ottis) ja yksi ei koe olevansa parisuhteessa henkisesti eikä oikein fyysisestikään (mä). Tulin vaan taas ajatelleeksi tätä asiaa, koska tunnen olevani ihan irrallinen otus, joka vaan ajelehtii merellä kaarnalastun päällä tietämättä mihin suuntaan pitäis alkaa kauhoa, kun missään päin ei näy mannerta eikä mitään kiinnekohtaa. Ja siis mitenkään en tarkoita vähätellä kenenkään muun tilannetta, toivottavasti kukaan ei sellaista luule. Enkä mylskään ajattele, että primaari lapsettomuus olisi sekundaarista mitenkään vaikeampi,
jokaisen elämä ja tilanne on niin uniikki. Omanapaisesti itseäni ja eloani nyt vaan pähkäilen ja muiden tilanteita omaani heijastan ja peilaan. Tämän olohuoneen ja teidän avulla ja tuella on niin suuri merkitys tässä elon ja olon pähkimisessä.
Mur-mur Kiitos taas päivityksestä :flower:. Samperi niitä sun kummia lämpöjä. Jos se täti on tullakseen, niin tulis sitten jo, ettei sun tarttis oottaa ja oottaa, että pässet uuteen Luge-plussa-kiertoon.
Pikkutirri Ihana sinun blogi, miten ihmeessä ehdit kirjoitella sinne ja tänne, kaiken tekemisesi ohessa? Oot sie ihme tyyppi :heart:. Ja ihan totta, tuun kirveellä kaivamaan sen sun syyllisyyden pois. Tai jospa kalauttaisin sillä kirvehen hamarapäällä (onks se hamara vai humara?) sitä tyyppiä (kuka sitten onkin), joka sen syyllisyyden sinuun on iskostanut. Tuntuu niin pahalta kun pystyn melkein tuntemaan sinun syyllisyydentuntosi, tunnen kuinka se kaihertaa ja nakertaa, vaikka päälle ei näkyiskään koko ajan. Iso halaus sulle vielä!
Justis ystäväiseni, ei yhtään mitiä anteeksipyyntelyitä, joohan Justis :heart:! Tilastot on mun mielestä vain ja ainoastaan numeroita ja vaikka mulla sen testin tulos olikin vain 4,2% (toisella kerralla vain 3%), niin silti oon menossa siihen hoitoon. Oon kertonut tän jutun varmaan täällä aiemminkin, mutta kerron uudestaan. Mun lapsettomuusgyne kertoi, että sillä oli viime vuonna hoidossa tilastopoikkeuspariskunta. Naiselle tuli piikityksistä huolimatta yksi ainoa munasolu, joka punktioitiin ja todettiin, että siinä oli solu sisällä (eli oli käyttökelpoinenen). Se yksi ainoa munasolu hedelmöittyi alkioksi. Se alkio lähti jakaantumaan. Ja se saatiin siirrettyä. Ja se alkio kiinnittyi ja nainen testasi plussan. Se yksi ainoa munasolu oli siis läpäissyt monta onnistumista=tilastollista poikkeamaa jo siinä vaiheessa. Mutta ei siinä vielä kaikki: se yhdestä ainoasta munasolusta lähtöisin oleva alkio jakaantui ja tuloksena oli tälle pariskunnalle kaksoset! Ja tämn minulle kertoi mun lääkäri, joka sanoi että tilastot on tilastoja mutta aina on niitä, jotka ovat tilaston ulkopuolella, kuten tämä ihmepariskunta. Niin että Justis, älä masennu prosenteista, äläkä anteekspyytele sitä että ne masentavat. Mä en omaa onnetonta prosenttiosuuttani sure, kun en numeroista mitään ymmärrä ja ajattelen, ettei ne ENNUSTA sitä mitä tuleman pitää. Saitko imuroitua ja pölyt ja pahan mielen pois pyyhittyä?