Ottis Mä ainakin ymmärrän, mitä sun päässäs pyörähti. Saattaa olla, et meil on molemmilla sit viimenen tosiyritys toi helmikuu..?!? Katotaan miten meidän käy.
Tiedätkös
Ottis, nää sun mulle kutomat villasukat on 10000 kertaa paremmat kuin ikinä koskaan omistamani. Ostin jouluna Tuomaan markkinoilta itelleni yhet villasukat ja miehelle kans. Ja molemmat on ensinnäkin niin surkeasti tehty, että alkoi purkaantua ekana käyttöpäivänä kahdesta kohtaa ja toisekseen, lanka jotenkin huopaantuu, vaikka ei ole huopalankaa. Ne meni ihan venyneiks ja rumiks jo viikossa.
Jos nää sun tekemät joskus kuluu, niin sitten multa tulee kyllä itku
;(.
Se kirja tosiaan saa mut nauramaan ääneen ja hymyilemään itsekseni. Yks päivä luin sitä tääl kotona itsekseni ja nauroin kuollakseni ääneen, mutta kun mies tuli kotiin, en enää osannutkaan nauraa ääneen, en oikeestaan edes hymyillä. Haluun olla kahdestaan sen kirjan kanssa. Mä, kirja ja koira. Ja välillä kutimet. Siin mu elämä tätä nykyä - toistaiseksi. Mut ehkä joskus vielä koittaa päivä, jolloin voi todeta olevansa ihan ok onnellinen, iloinen, positiivinen, tasapainoinen ja sydämessä rauha??? (Hahaa, taitaa olla mun kohdalla fiktio vaan, mut ainahan voin koittaa huijata itseäni!)
Mksi,
Ottis, se sun mies torjui sut aluksi? Eiks suhteen alussa yleensä olla ihan liimana toisissaan kiinni? Ihan varmana torjuminen jättää jälkensä, syvemmälle kuin usein ihmiset tajuavatkaan. Sun
ukkelikukkelipukkeli ei oo ehkä tajunnut nujertaneensa sun positiivisia tunteita ja viilentäneensä sun lämmintä sydäntä. Hitto! Mut sun lämpimän sydämen ympärillä on nyt vaan joku väliaikainen viileä kuori, joka ratketessaan hajoaa pois ja sitten oot vapaa :heart:. Näin mä ajattelen myös omalle sydämelleni käyneen ja käyvän! Ootan sitä aikaa, että oon vapaa! Itse asiassa oon usein hokenut ääneen itselleni, että haluan olla VAPAA! (En kylläkään oo ihan tarkkaan määritelly mitä vapaa tarkoittaa käytännössä, mutta haluan olla vapaa, hengittää vapaasti ja tuntea vapauden).
Miten te muut ihanat naiset, onko teillä vapaudenkaipuu? Ja mitä sellainen vapaus teistä tarkoittaa?
Ottis :hug:, :kiss:. Toiset huoneet, kuten keittiö, sauna, makuuhuone, työhuone, vessa ja kylpyhuone, vaatehuone, varasto ja puutarha ovat tärkeitä huoneita, mutta älä Ottis kuitenkaan kokonaan tätä olohuonetta jätä. Aina kun susta vähänkään tuntuu siltä, että olis jotain askaa mielessä, sydämessä ja päässä pyörimässä, niin tule heti tänne. :hug:. Ahaa, kissanpojat mielessäs pyörii
. Jos lähet matkalle tai pois jonnekin, niin onko sulla niille hoitopaikka/hoitaja? Miten pojun kans oli? Erityishalamus sulle :heart:.