Kiitos kamalasti sullekin
Mami41 :heart: Toivon kovin kovasti, ettei teidän tarvii ivf:ään ryhtyä, vaan että saatte vauvan ilman.
Sointu2010 Onnea vauvaplussaan ja miinusta vaakaan
.
Hei sinä
energiapommi-Mahdotontako! Äläs kuule heittele kirvehiä kaivoihin. Jos ei ole täti tullut, niin
++++ ! Mä puhkun ja puhisen sillä aikaa kun sä zumbailet spinningin kautta bodypumppiin ennenku lenkkeilet himaan ++++
.
Muumimamma-72 Jos sua askarruttaa, niin voithan sä käydä uudestaan torvitutkimuksessa. Mä olin vajaa puolisen vuotta sitten ja auki olivat. Vaikka joskus tieto lisää tuskaa, niin näissä asioissa tieto tuo usein helpotuksen.
mur-mur, tuo valoakin nopeampi linkkitietopankki laittoikin tietoa siitä. (Sä oot
mur-mur ihan mahdottoman uskomaton, ihan
ihme tyyppi :heart: )
Tää ei,
Muumimamma-72, ole ollenkaan järkiperäistä touhua tää lapsen tekemisen yrittäminen, sanoisin ennemminkin että
henkimaailman hommeleita, joten välttämättä ei ikinä saa
mitään järkevää tai hyväksyttävää selitystä että miksi ei onnaa. Ainakin sataviiskytmiljoonaa eri asiaa pitää olla just oikeessa paikassa just oikeaan aikaan ja asennossa, joten syy voi olla yhen palikan väärä kulma toiseen palikkaan nähden. Toivon kovasti, että
rouva muumimamman tuubat on auki ja että teidän palikat osuu ja loksahtaa kohdalleen pian! :heart:
Mur-mur juttelikin jo samaa, että selvää vastausta
Miksi ei? kysymykseen ei välttämättä koskaan saa, mutta mainitsi, että joka paikassa aina mainitaan tää ikä(vä) asia. Mä oon huhtikuussa 43 ja ajattelen
itsestäni, että oon vanha ja että
musta ei ikinä tule äitiä, mutta vaikka esim. sä
mur-mur oot vanhempi ku mä,
en silti millään pysty ajattelemaan, että
sä olis vanha ja että
sun mahikset olis siksi ohi. Ja sä
muumimamma-72 oot musta nuori vielä (et siis musta nuori, tai mistäs mä tiedän minkävärinen oot ja mitäs väliä sillä oliskaan, vaik olisit vaikka
turkoosi), ja plussaat myös ihan varmaan kohta +++!! Ihan oikeesti ajattelen, että
teillä muilla ikä
ei tule vastaan, mulla vaan. On niin paljon helpompaa ajatella muiden plussaamista +++ :heart:.
Olette kertakaikkiaan ihania te kaikki olohuoneen upeat osakkaat :heart:! Vihdoin ja viimein: Hyvää yötä ja kirpuille työtä kaikille teille, kaduille, kujille ja poluille toivoo tähän aikaan täysin tärähtänyt Hyttis |O