40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Laihtumisesta ja lihomisesta; itte oon laihtunut ihan älyttömästi, varmaan 10 kiloa, sen jälkeen, kun tuon pojan sain. Mies sanoi just ykspäivä, että onpas sulla luiseva takamus. Olin ihan että 'no kiitti'. Olen aina kuvitellut, että mun peba on ihanan pyöreä ja kiinteä. Totuus tosiaan joskus kivistää... :kieh: Mutta siis tosiasia on, että välillä tuntuu, ettei ehdi syömään ja haukkaa vaan jotain ohimennen. Nameja ja muita herkkuja syön tosi harvoin. Olen enemmän sellainen leivänmussuttaja. Jääkaapissa täytyy olla aina myös täysi arsenaali erilaisia hedelmiä ja niitä tuleekin vedettyä kilotolkulla päivittäin. Yksi mistä pitäisi päästä eroon on limppareiden lipittäminen. Eli se on minun paha tapani, että tulee aina ostettua limukkaa ja juotua sitä melkein kuin vettä.


Minttu; 10 kilsan lenkkisi kuullostaa tosi tehokkaalta. Samoin kuin tauko alkosta!! :D
 
Ottis
mur-mur Kiitos :kiss:. Ihanaahan se olisi jos vielä kerran saisi tuntea sen totaalisen ihmetyksen ja hiljalleen hiipivän onnen. Ja kun se saisi kestää ihan sinne loppuun asti, ett pienen syliinsä saisi. Sitä itselleni toivon ja niin sinulle kuin kaikille muillekin tässä pinossa.

Kurja se tädin ketale jos vitkuttelee vaan, mutta :saint:, musta alkaa vähän tuntua noiden lämpöjen suhteen, että jos se lasku olikin sellainen dippi alaspäin ennenkuin alkaa pysytellä pidempään ylempänä :heart:. Voi ku niin oliski :saint:. Sulla ei siis nyt ole testejä? No voi höh, ku ei niitä taida enää ehtiä huomiselle tilatakaan.

Melkonen velmu tosiaankin se teidän nuori mies =). Hyvä hyvä!!

Niin pöhkö olin minä, ett tilasin lisää testejä, herkkiä sellasia. Ovat postiloorassa todennäköisesti maanantaina tai viimeistään tiistaina ja silloin varmasti herkillä jotain jo näkyisi jos on näkyäkseen.

Minttu2011 No jo se on kumma, että sulla vuotaa aina vain :'(. Ei ihme jos alkas vähän ottaa kupolista :mad:. Tsemppiä painon pudotukseen ja liikkumisen iloa. Kaljasta ja sidukoista tulee kyllä niin valtavan herkästi ylimääräisiä kaloreita, ett sitä ei arvaakaan. Melkein jos aikos lihomatta ottaa kupposta, pitäisi olla se päivä nälkälakossa, jonka iltana aikoo tissutella. Mutt musta ei siihen olis ku sitten viimeistään tekee mieli vähintäänkin pizzaa jos on ottanut sidukan tai pari.

Mutt nyt mä lähden keittämään kahvit. Taitaa olla matalapainetta ilmassa ku on vähän sellanen olo, ett alkaa pian päätä särkeä.
 
Ottis
Salme71 Onnellinen saat olla, ettei sulla ole jääneet raskauskilot lanteille lillumaan =). Mulla sama ongelma ton limsan kanssa. Jos ei jääkaapissa ole Lidlen Saskiaa jäähtymässä, varmasti nappaan lasillisen limsaa ja siinäpä niitä kaloreita on kans ja ihan turhia. Viime kesänä ku oli kovasti helteitä eikä jaksanut aina pelkkää vettä juoda, ostettiin jotain fun light'in mehutiivistettä ja lanrattiin sitä Saskiaan. Se oli hyvää ja helpompi juoda enemmän kun oli hiilihappoista.
 
Ottis - oliskohan täällähin matalapainetta ..vaiko tädin kuvatuksen tulon vitu***ta kun niin päähän jomottaa!!!:kieh:

Hmmmm..miekin mietin sitä mahdollista myöhäistä kiinnittymistä..olis täytynyt tapahtua vasta dpo11-12(koska ei näkynyt mitään aamupisusta dpo13)..aika myöhään kyllä..ja se taas ei tiedä yleensä hyvää..:ashamed:
En oikein vain jaksa uskoa siihen tärppiin, en millään ja kun ei ole oireitakaan - menkkajomotuksia/supistuksia masulla vain..tisutkaan ei enää arat.
..vaikka tietenkin sitä t o i v o o, niin kauan kun tätsyä ei kuulu ei näy..huoks
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Niinpä, mur-mur, ku sitä saiskin kaiken tapahtumaan, niin kuin tahtoo, niin meillähän olisi jo pikkuiset sylissä :). Mulla meni päänsäryn poikanen mukillisella kahvia. Harmi, että on pitänyt opetella siitäkin riippuvaiseksi :(.

Kattelin aikoja gynelleni ja vielä näyttää olevan haja-aikoja viikonlopullekin eli huomenna varaan ajan, jos ei tämä p*run vuoto ole siihen mennessä loppunut :mad:. Nyt näyttää rauhoittuneen, mutt saan nähdä kestääkö tätä iloa pitkään.
 
Ovistestiin tuli viiva. Nyt sitten vaan tulkinnanvaraista on enää se, onko plussa vai ei.. ihan ei samanvahvuinen ole kuin kontrolliviiva. Oikeaa puolta hieman aristaa ja turvotus pötsissä on ollut jo eilen aikamoinen... Katselen vielä, mitä Donnan testi tuumaa, eilen ei ainakaan tuumannut yhtään mitään.. : /
 
Hei, kiitos onnen toivotuksista! Koko päivän mieheltä jankannut, että oletkos varma että halutaan tätä : )) ja tulee olemaan raskaat pari vuotta vähintään. Kyllä se vakuuttelee, että haluaa vauvan myös.

Kuulostaa varmaan erikoiselta, mutta kerron kumminkin, me ei olla yritetty luomusta vauvaa nyt laisinkaan eli haluttiin suoraan hoitoon, kun alkiot ovat pari vuotta nuorempia eli ne eivät pakkasessa vanhene. Pelkään niin kovin, että tulisi sairas lapsi, ja haluan maksimoida että menisi hyvin. Myös hoito on ihanan tukevaa. Tosin siitä joutuu maksamaan 600 euroa. Ja sitten se todennäköisyys myös, että tulee ehkä helpommin raskaaksi. Mä olen pähkinyt tätä ivf-hoitoa, että jos oikein haluaisi maksimoida, niin kannattaisi jo nuorena laittaa munasoluja pakkaseen. Ei sitä koskaan tiedä, jos on lapsettomuuden kanssa ongelmia tulevaisuudessa. Tämä on aika moderni ajattelu, joka voi vähän hirvittää, mutta uskon että ne jotka tietävät lapsettomuushoidoista yms. voisivat ehkä allekirjoittaakin.

No aamulla ollaan sitten menossa - saas nähdä. Otetaan myös poika mukaan klinikalle.

Mukavaa ilta ja yötä kaikille!
 
Ottis
Whisky Peat Saattaapi se ei-niin-tasavahva viiva ihan ovista tarkoittaa ja jos jomottaakin munista sopivasti, niin se on selvä merkki, että siellä Oili jo ovelle kolkuttaa. Nyt vaan pupustelemaan ja paljon paljon onnea matkaan :heart:!

ON Voi mun pyllyparkaani, kun on taas ihan vaippaihottumalla :'(. En tosin kattonut, mutt arvelisin näin :|. Päivällä hain kaupasta extraohuita libressen pikkuhousunsuojia, ettei niin hautoontuisi pylly, mutt ei näy auttavan :ashamed:. Suihkusta tultuani sipasin Betadinea. Jospa se pikkasen veis pahinta kirvelyä pois : /. Ihan näillä sekunneilla tulee kuluneeksi 2 vrk tuhruttelun alkamisesta eli jos tämä on ns. normaalia ovisvuotoa, pitäisi sen koht puoliin loppua :confused:. Suihkussa kuitenkin viel tuhrua sormen päähän tuli :mad:.
 
Ottis
mur-mur Toivottavasti se takakireä oloinen helpottaa. Ollapa sulla siellä jääkylmä raikas sidukkaa, niin se vois pikkasen olosta lievittää.

Kauniita unosia kaikille! t. Ottispottis
 
Tringa Onnea huomiselle :heart:

Bugsy aivan "loistavia" tilanteita sinulla siellä, en ole siis ainut... Tuon tuosta lapset kuvaavat puhelimillansa toisiansa ja hirvityksekseni kuulen taustalta mamman alituisen länkytyksen: kun yksin pitää, minunko se pitää jne.. Kyllä se pysäyttää miettimään arjen kulkua. Me olemme sellainen räiskähtelevä perhe, mekastamme, riitelemme, mutta aina halaamme ja suukottelemme jälkikäteen. Toivottavasti meidän naapuri tietää sen myös :ashamed: ... Tuossa 100m päässä asuu vanhempi pariskunta, jonka katras on jo poismuuttanut. Vanha rouva käy tässä kahvittelemassa toisinaan ja tuo lapsille karkkia ja leivonnaisia. Ilonkyyneleet silmissä hän :hug: sanoo, kuinka ihanaa on, kun naapurista kuulu elämisen ääniä... Juuuuuh Kyllä tuolla pihalla on äänijänteitäkin venytetty :D


Nämä sivut ovat kyllä nyt muuttuneet? Eiköstä vain? Facebook-linkkejä ja tykkää-nappeja :confused: Nöpsöhän se taisi jo niillä leikkiäkin :LOL:


Tähän pitää vielä lisätä:
Joskus ammoisina aikoina oli muka joku testi, siis varmaan leikkimielinen siis, että jos pysyy kynä tissin alla, niin on riipputissit.

Mutta sitä en tiedä miksi sellaisia sanotaan, kun pysyy koko kynäkotelo siellä tissin alla peitossa
Silloin kun olin vielä töissä, pieni- ja terhakasrintaisena, työtoverini tuumasi, että tosinaisen tunnistaa, kun hänellä pysyy tissien alla ei kynää, vaan värityskirja ja kymmenen tussin pakkaus. Minä silloin, että mitä tuo nyt tollain... Nyt taidankin mennä lasten tarvikkeille kokeilemaan, joko minut hyväksytään tosinaisiin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ninni69
Voi Ottis Siun pyllyäsi :( Oletko kokeillut ostaa sinkkivoidetta tahi kokeillut pestäviä siteitä? Itse kärsin herkästä ihosta ja nuo minulla ainakin toimii. Lisäksi Meän pikkumies ainaskin tykkää kun puhaltelee punehtuneita palleroisia... Siinä olisikin kollillesi tänään iltapuhteita ;)

Taitaapi se isompiki köriläs puhaltelusta tykätä :D



Ja kiitoksia kaikille niin minun kuin siskonikin puolesta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat Saattaapi se ei-niin-tasavahva viiva ihan ovista tarkoittaa ja jos jomottaakin munista sopivasti, niin se on selvä merkki, että siellä Oili jo ovelle kolkuttaa. Nyt vaan pupustelemaan ja paljon paljon onnea matkaan :heart:!

ON Voi mun pyllyparkaani, kun on taas ihan vaippaihottumalla :'(. En tosin kattonut, mutt arvelisin näin :|. Päivällä hain kaupasta extraohuita libressen pikkuhousunsuojia, ettei niin hautoontuisi pylly, mutt ei näy auttavan :ashamed:. Suihkusta tultuani sipasin Betadinea. Jospa se pikkasen veis pahinta kirvelyä pois : /. Ihan näillä sekunneilla tulee kuluneeksi 2 vrk tuhruttelun alkamisesta eli jos tämä on ns. normaalia ovisvuotoa, pitäisi sen koht puoliin loppua :confused:. Suihkussa kuitenkin viel tuhrua sormen päähän tuli :mad:.
Kuukautiskuppi on loistava! Muuhun et enää vaihda.
 
Ottis En tiennytkään siskosi kohtalosta :'( Toisesta luopuminen käy niin voimille. :hug: Jouduin luopumaan äidistäni ollessani 26-vuotias. Kun taivas värjääntyy liilan väriseksi sanommekin siskoni kanssa, että äiti lähettää meille terveisiä. Rakkaamme asuvat aina sydämissämme :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat - tiedän tunteen:hug:
..tuo kaikki dippailu ja ittensä kytistely on niiiiin vi**n hanurista kyllä välistä, jaksuja:kiss:

Ottis kun miulla hikoaa tisun aluiset melkeinpä rikki, laittelen niihin vauvatalkkia - hyvin auttaa.
..kopaiseppa pyllyynhin(häpäreihin?)..sinne peppuseenhan sitä vaavillehin laitellaan.:)
..ja Hei - ilmakylvyt tekee nannaa!!!;)

HUOM! Auttaa myös hyvin kovasti hikoileviin kainaloihin!
(varsinkin kevyesti tuoksuva talkki)

Kotimaisissa Vuokkoset siteissä, on sellaisia Cotton(puuvilla) pintaisia - kannattaa kokeilla!:wave:
Vuokkoset Cotton | Vuokkoset
Tai Soft..
Vuokkoset Soft | Vuokkoset

..ja tuosta miun raskauden jälkeisestä masennuksesta - olen siitä kyllä jo aiemmin kirjoitellut tänne..voi olla, että sie et täällä vielä silloin kuumeillut?..

Tisuloista vielä..kun kaverit juuri tuosta "kynätestistä" aikoinaan juttelivat, mie tuumasin: "Miulla pysyy roikottimien alla vaikka kerrostalo!!..:D


Sweet Dreams ihunaiset:heart:
(kiitos Oliivitar hyv Yön toivotuksista:heart: ja uskonpa, että se naapurin täti tykkää teidän pesueesta ihka oikiasti:))

Ps. Koko ajan tuntuu, että täti tulee..ei vaan näy?..helvata sentäis:vampire:
 
Viimeksi muokattu:
HÖH! Ei ainakaan pregnyl näy enää eli siis nega! Kertokaa mihin liuskatestiin EI tulisi sitä viivanpaikka?? Haluan,et liuska on puhdas nega jos on.Kun sitä kuitenkin juoksee tuijottelemassa sitä tikkua pitkin päivää sen v****n viivanpaikan takia:headwall:
..ja tiedän..testiajan jälkeen ei saa tuijotella,mutta kun harmaa viivanpaikka ylleensä ilmaantuu just ennen ajan loppumista.Ja tiedän myös sen et se on nega,kun siinä ei ole väriä.
Marketin testillä (oiskohan se nyt pregchek tai jotain) testasin nyt.

Elikkäs tänään on pp7-9 välillä jotain!! Imettimet kipiänä,mutta kn oli tullut omalle paikalleen ja lämpöjä on turhe mittailla koska luget vaikuttaa siihen.
Eipä silti et uskoisinkaan tähän onnistumiseen mut aion ottaa irti kaiken näistä viimeisistä mahdollisuuksista ennen kuin joudun hyvästit sanomaan vauvahaaveille.. :(
 

Yhteistyössä