Oliivitar Kamala varmasti ollut siskosi tilanne, mutta hän onneksi toipuu. Mun sisko kuoli aneurysmaan 29-vuotiaana ja tuntuu, ettei siitä ole vieläkään täysin selvinnyt, niin yllättäin se kaikki tuli. Voimia teille kaikille, että jaksatte pitää toisistanne huolta :kiss:.
Salme71 En minäkään sua mitenkään yllytä testaamaan, mutt olishan se kiva nähdä plussa sun tikussas :heart:.
Salme71 ja
mur-mur Muistelitte plussauksianne. Minä plussasin toissakesänä huvipuistossa. Oltiin ystävän kanssa lähdetty ihan vaan aikaa tappamaan ja kun matkalla kerroin menkkojen olevan 2 päivää myöhässä, sain hänestä tukea Apteekkiin, josta ostin kaksi r-testiä (merkkiä en muista). Pissahätä oli siinä vaiheessa jo melkoinen ja eka laite johon mentiin olikin vessa. Kun puikkoon pissasin, ehdin sen nippanappa lattialle laittaa, kun siihen jo piirtyi toinenkin vahva viiva. Niinpä käsi täristen tulin kopista ulos ja annoin sen ystävälleni, että hän vahvistaisi mitä minä siinä näin. Oli se uskomaton tunne
. Kun sen vielä saisi joskus kokea :heart:.
Ninni69 Kiitos voimahalista :kiss: Kevään mittaanhan meidän tilanne miehen kanssa on huomattavasti helpottunut. Näin jälkeenpäin kun kattelee, niin ihmettelen itsekin, että viime syksystä selvisin ehjin nahoin. Se oli kamalaa aikaa, mutt onneks olen saanut itteäni vähän niskasta kiinni, enkä ole enää sellainen nössö, joka alistuu. Mieskin on sen huomannut, eikä enää haaskaa energiaansa siihen, ett yrittäisi saada mua tossun alle tai toimimaan tahtonsa mukaan.
Mulle tuli kiva ylläri tänään postista. Olin autuaasti jo unohtanut, ett tein viime viikolla systerille pienen kuvakirjan meidän Portugalin reissusta ja tilasin samalla itselleni samanlaisen. Tosikiva muisto, kun siinä ei ole pelkkiä kuvia, vaan tekstiä just soppelisti.
ON Aamun testiä kun kattelen, niin ei hirmusesti tarvis mielikuvitusta lisää, ett siinä voisi olla viivaa näkevinään. Viivan paikka se kuitenkin vain on, sillä väriä en saa siihen tulemaan =). Vuotoa on edelleen. Aamulla tuli pyyhkiessä paperiin ihan veriklöntti ja luulin jo oikeiden menkkojen alkaneen, mutt nyt tulee taas enää vain pyyhkiessä tuhrua. Ja maha on turvoksissa ku potkupallo ja alavatsaa kiristää. Voisin siis hyvinkin kuvitella olevani raskaana ja hirmusesti tekis jo mieli kääntää ajan ratasta eteenpäin. Olisi järkevää skipata huomisaamun dippaus, mutt melko varma olen, etten kuitenkaan malta. Pitää nyt kattoa kuinka väsynyt aamulla herätessä olenkaan.
Mies on tulossa tänään kotiin. Ihan kivalta tuntuu ajatus nyt
. Kai tässä on jo vähän kypsytty.