mur-mur Kiitos :kiss:. Ihanaahan se olisi jos vielä kerran saisi tuntea sen totaalisen ihmetyksen ja hiljalleen hiipivän onnen. Ja kun se saisi kestää ihan sinne loppuun asti, ett pienen syliinsä saisi. Sitä itselleni toivon ja niin sinulle kuin kaikille muillekin tässä pinossa.
Kurja se tädin ketale jos vitkuttelee vaan, mutta :saint:, musta alkaa vähän tuntua noiden lämpöjen suhteen, että jos se lasku olikin sellainen dippi alaspäin ennenkuin alkaa pysytellä pidempään ylempänä :heart:. Voi ku niin oliski :saint:. Sulla ei siis nyt ole testejä? No voi höh, ku ei niitä taida enää ehtiä huomiselle tilatakaan.
Melkonen velmu tosiaankin se teidän nuori mies =). Hyvä hyvä!!
Niin pöhkö olin minä, ett tilasin lisää testejä, herkkiä sellasia. Ovat postiloorassa todennäköisesti maanantaina tai viimeistään tiistaina ja silloin varmasti herkillä jotain jo näkyisi jos on näkyäkseen.
Minttu2011 No jo se on kumma, että sulla vuotaa aina vain :'(. Ei ihme jos alkas vähän ottaa kupolista
. Tsemppiä painon pudotukseen ja liikkumisen iloa. Kaljasta ja sidukoista tulee kyllä niin valtavan herkästi ylimääräisiä kaloreita, ett sitä ei arvaakaan. Melkein jos aikos lihomatta ottaa kupposta, pitäisi olla se päivä nälkälakossa, jonka iltana aikoo tissutella. Mutt musta ei siihen olis ku sitten viimeistään tekee mieli vähintäänkin pizzaa jos on ottanut sidukan tai pari.
Mutt nyt mä lähden keittämään kahvit. Taitaa olla matalapainetta ilmassa ku on vähän sellanen olo, ett alkaa pian päätä särkeä.