Heipat kaikille!
Meillä oli tosi
kurja yö viime yö. Ensimmäistä kertaa meidän poika heräsi kesken yöunien joskus neljän maissa ja alkaoi itkemään. Ei rauhoittunut olleskaan, vaikka normaalisti tuttia vaan suuhun, niin uni tulee uudelleen. Nyt piti ottaa meidän väliin nukkumaan. Olen itse tosi herkkäuninen eikä nukkumisesta tullut sitten oikein enää mitään. Meillähän poika on nukkunut jo vajaan puolen vuoden ikäisenä omassa huoneessa eikä mitään ongelmia sen suhteen ole ilmennyt.
Olin aamulla ihan raato, kun olisi pitänyt oikeesti herätä. Onneksi sain nukkua pitempään, kun isänsä otti pojan ja lähtivät jonnekin ulos. Jotenkaan ei saa mitään aikaiseksi, kun väsyttää
ihan sairaasti.
No, ehkä tää tästä helpottaa. Aamukaffenkin vasta nyt join.
Ottis; Oletpa ollut
ahkera. Ihan kateeksi käy sinun puuhastelut pihamaalla. =) Varmasti kiva, kun on iso piha, missä voi purkaa stressiä lapion varressa tai sormet mullassa muuten vain.
Ninni69:lle
tsemppiä vauvahjahtiin! Noitten miesten kanssa saa välillä kyllä olla hmeissään. Minunkin mies on välillä aikamoinen töksäyttelijä, mutta olen vuosien varrella oppinut vähän tulkitsemaan hänen sanomisiaan.
Whisky Peat; Komppaan täysin eli nauti kesästä ja älä turhia murehdi.
Enemmän aurinkoa ja jätskiä, vähemmän tikutteluja!!
Mafinkalle; Kiitos sanoistasi! Kai se on tämä karjalainen iloluonteinen luonteenpiirre, mikä puskee läpi aina välillä. Sinulle kovasti toivon sitä
plussaa myös. Aivan ihanaa, että piakkoin pääset perheesi luokse lopullisesti. Varmasti on miehesi poikien kannalta ihan hirveän hyvä asia, että tulet miehen exvaimon kanssa hyvin toimeen. Se on juuri sitä kasvamista ja aikuisuutta, että pystyy ottamaan asiat asioina eikä juutu turhiin murheisiin ja mustasukkaisuuteen yms.
:heart:
Mintulle suuret halit! :hug::heart: Lapsen menettäminen on varmasti todella rankka paikka! En voi itse kuvitella mitään niin hirveää! Toivottavasti olet saanut lähipiiriltäsi apuja asian työstämiseen. Vaikka eihän siitä koskaan varmasti oikein selviä. Asian kanssa on vain pystyttävä elämään ja hyväksyttävä, että elämä antaa, elämä ottaa - meidän on vain mentävä mukana.
Halaus sinulle ja jaksamista! Itkeä saa ja pitää; se helpottaa. Olet tunteva, sydämellinen ihminen, jolla on lupa surra niin paljon kuin haluat. Jaksamista!
+++++Plussaa sinullekin toivon ja että pääsisit pian jännäilemään!
Tringalle vielä tsempitykset ja onnea RKTT-listalle 'pääsystä'. =) :heart::heart:
Mur-mur; Hyvä kumminkin, että tätsy ilmestyi paikalle. Sehän merkitsee aina uuden alkua sitten mahdolliselle jännäilyllekin.
Kaikille muillekin tasapuolisesti hyvää päivänjatkoja! Rupean tässä siivoskelemaan ennenkuin se miesväki saapuu paikalle taas sotkemaan uudelleen...
:kieh: