40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Moikka naiset! Mulla on vaihteeks vähän kiirus, mutt pitihän tänne ehtiä taas kurkata ennenkuin lähden kokoukseen.

Uudi Kiitos muistamisesta :). Kiva, että sulla on pakkomielle tänne. Tsemppiä koiravanhukselle, ett jaksais elää pitkään ja hyvin ja onnellisena :saint:.

Putunen ja mur-mur Voimaa selivtä harmituspäivästä :hug::hug:.

Justiina Voi pihkuran sun lorottelujas :LOL:, mutt kyllä se haamulainen jotain jo on ja jäipä meille huomisaamuksikina jotain jännättävää. Plussatuulta :heart:.

Mafinka Ei se haittaa vaikka varhain testaa. Harjoitus tekee mestarin =). Plussatuulta sullekin :heart:. Ja odotellessa koiruuden kanssa pulkkamäkeen :).

Oliivitar Ihana taustakuva sulla, voi jee =).

Rominas Hirmusesti onnea ultraan :heart:. Me jännätään sun kanssas :heart:.

Mentävä taas, mutt palaan.. :wave:.

Niin juu, testasinhan minäkin tänä aamuna. Viivan paikka oli, jos mahdollista, selkeämpi kuin eilen, mutt en viittinyt alkaa siitä kuvaa ottaa. Nyt ku testiä kattoo siinä jotain viivan paikalla edelleenkin näkyy, mutt en saa väriä näkyviin, vaikka kuinka tuijottasin. Niin väsykin on, ettei oikein silmä zoomaa.

Minttu Kiitos. Kaksi lasta on edellisestä avioliitosta tyttö 24 ja poika 21. Nyk. miehen kanssa haluttiin yhtenen. Plussa jo tuli ja kuukautiset myöhässä, mutta sitten allkoi vuoto kuitenkin. Päätimme antaa olla sikseen minun terveyteni vuoksi. Herran kehotuksesta, olemme uskovia.:hug:

Ottis Kiitos. Koirapoika on jo 11 ja eläinlääk. mukaan elävät noin 12-13 vuotiaiksi. Katse oli jo vähän harmaantunut. :heart:

Ottis viivanpaikasta PLUSSAKSI puhu PUUUUUH:whistle::heart:

Niinhän siinä kävi, että en malttanut mieltäin - vaan dippasin..:ashamed:
Tuoreessa testissä jotain viivanpaikkaa olin muka näkevinäni..nyt kuivuttuaan, kirkkaassa valossa vain se valkoinen viivanen...huoks..onkohan sitä ihan pakko ittiään näin kiusata joka kierrollansa!!

Tilasin vain 2 testiä..joten, dippaan sen viimosen lauantaina dpo13(ihan varppina vasta silloin!!!!)

Ottis
Rominas Ihanaa :heart::kiss::hug:. Mä oon ihan sanaton ja pöllämystyneen onnellinen sun puolesta =).

mur-mur Kiitos :flower:. Ihan ajattelin samaa kuin sinä, että pitääkö sitä itseään kiusata ja päätin, että dippaan seuraavan kerran vasta maanantaina, jos sittenkään ja se sittenkin on jos on joitain oireita. Niitähän ei mulla ihme nippailuja lukuunottamatta ole ollut. Plussapuhureita sulle vielä :whistle::heart:

Vähän iski masis ku huomasin unohtaneeni niin eilen kuin tänä aamunakin ottaa Thyroxinin ja kortisonin :ashamed:. Ei varmaan tee hyvää jos jotain olisi tapahtumassakin. Mutt selvispä samalla syy tähän tolkuttomaan väsytykseen ja mm. eiliseen verensokereiden heittelemiseen. Nytkin on metkasti kylmä koko ajan ja samaan aikaan sormia kihelmöi. Yleensä jos jää tyroxiini kerran ottamatta, sen ei pitäis paljon tuntua, mutt mulla se tuntuu viimeistään iltapäivällä kahden aikaan. Kerran ku oltiin reissussa ja aamuksi ei ollut tabuja mukana, olin ihan sammua kahden aikaan päivällä. Eilen illalla menin jo ennen yhtätoista nukkumaan, kun ei millään pysynyt simmut auki ja sitä ei tod. tapahdu kolmea kertaa useammin vuodessa normaalioloissa ;).

Ottis
..ollaan me oikein sellaisia "ittensä kiduttajia"..:D
(siis dippailujen suhteen)

..ja..hävettää ihan kirjoitella..mie sen viimosenhin liuskatestin dippasin - viivanpaikan kera..:whistle:

Himmeä on viivanen, mut-ta hyvällä mielikuvituksella vielä höystettynä, se näkyy sopivassa kulmassa/valossa..

I h a n vaan sillä kun miusta nuo David liuskatestit on niiiiin inhottavan kapoisia, ei saa mitään selvää!!! (Lue näin= ei siis kunnolla tiiraus pintaa:p)..JA..huomenna ostan Prismalta pari noita Pregchek puikkotestiä.:)

..hullun hommaahan tämä..:saint:

Viimeksi muokattu:
Miulla on vielähin vatta ollut löysänä?..sitten nuo lämmöt oli aikas matalalla aamupäivästä 36.5C..tuossa kuuden pintaan sitten nousseet 37.3C..tisut arat(ei kihelmöi tai jomottele)..sellaista, pienen pientä "outoa" oloa alamasulla..

Tässä kaikki, mitä on!
..ja siltikin sitä vaan haaveksii..ja toiveksii:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Rominas :heart: Ihanaa :heart:

Minäpäs annoin kevättuulien tuivertaa hiukseni :) Käväsin kampaajalla ja laitoin kiharat monen vuoden jälkeen. Kampaaja uskoi kiharoiden jälleentulemiseen.... liekö lohdutti kun pitkät kutrini uhrasin :LOL:
Kotiin kun kerkesin olikin täällä kaksi poikaa kuumessa :( Surkuhupaisaa oli pikku-Mieheni kohdalla, kun otin hänet syliin mitatakseni kuumeen,niin toinen oli niiiiin tosissaan ja ähki yhtä kipeästi kuin Aikuinen Mies!!! Mutta pikkuiseni (9kk) ollessa kyseessä sydämeni meinasi pakahtua. Se on vissiin geeneihin kirjoitettu toi miesten sairastaminen... :rolleyes:

Ihanaa Mur-murin toiveilu ja haaveilu. Voi kunpa masussasi kasvaisi jotain ihan pientä ja ainutlaatuista. Aivan odottelen Ottiksen ja Mur-murin testituloksia. Niistä saa kummasti puhtia ja uskoa

Omassa navassa ei mitään kertomista... Jotain nippilee, mutta oletan sen olevan hiivan jälkimaininkeja. Huomasin suoran yhteyden ruokavalioon, joten turhaan syyttelin mieheni kelkkereitä. Laskiaisena söin herkkupullia limsan kera ja niin jo illalla alkoi levoton kävely : / Piimää ja piimää ja näemmä sokeriton ja hiivaton ruokavalio jonnin aikaa. Täytyy myös kokeilla sitä Mur-murin linkkivinkkiä, jos sillä saisi tasapainoon tuon ympäristön

Viimeksi muokattu:
mur-mur: josko siellä olisi joku pienen pieni... toiveksitaan varmaan kaikki niin tässä ketjussa.

Ottiskin siellä oireilee? d:)b

Entäs Justiina? d:rolleyes:b

Täällä on selvästi plussatuulet valloillaan, menette Mintun vanavedssä odottajien puolelle! Ihanaa!

Hei, mitäs nuo viivanpaikat on? Onko ne samoja kuin haamut vai onko aina joka tapauksessa viivanpaikka testissä oli tulos sitten nega tai plussa.

Minkälaisen jumppavehkeen Mafinka olet ostanut?

Rominas: ihanaa! :heart:

Mitä Hystikselle kuuluu?:heart: Onko koiraystäväisesi jo paremmassa kunnossa?

Voi Liiza Saatan niin kuvitella, mitä siellä läpikäyt :hug:. Voimia ja jaksamista sinulle toivon. :hug: :heart:

Pahoittelut :ashamed:, kun en ole ehtinyt tänne lainkaan. Hei vaan kaikille putunen, muumimamma, pikkutirri, Mami, oliivitar ja kaikki, kovin kaikkien kuulumisia odotin pääseväni lukemaan! Nyt on ihan sekaisin, kun luki pötköön kaikki. :D

on:Viikonloppu meni sen ystävättären entisessä kodissa pakkauspuuhissa ja alkuviikon illat mennyt muuttopuuhissa, ollaan käyty tarvikeostoksilla yhdessä, kun hällä ei ole autoa. Työpaikkansa kauta saipi sen asunnon näin nopeaan.

Sain monta ihanaa vaatetta ystävältäni, kun hän ei niitä kaikkia sitten enää halunnutkaan pitää. Nyt sitten toivon, etten kohta mahtuiskaan niihin... Kyllä täytyy sanoa, että oli sitten oma muutto tai toisen muutto, niin sitä tavaraa on ihan vaaaltavat määrät ihmisellä. Voi apua.

Minulla on ihan oma kierto tässä unohtunut, kun en ole nyt viittinyt näistä haaveista puhella, enkä oikein kerennyt ajatella. Mutta vatsaa nippailee siihen malliin, että taitaapi pian pyörähtää uusi kierto käyntiin.

Ensi viikko onkin lomaa, Ihanaa! En tiedä vielä, mennäänkö jonnekin vai nautiskellaanko kotosalla normaaliarkeen:ashamed: palaamisesta... :)

Mynteli onpa mukava kun yätävätärtäsi auttelit muuttopuuhissa..ja muutoinhin olet tukena:kiss:
..juu, tuo muutto ON iso urakka aina!

Viivanpaikasta..se on se testiviivanen, joka näkyy valkoisena/haalean harmaana määrätyssä valossa, on oikiastaan melkein joka testissä.(silmä harjaantuu katsomaan;))
Näkyy heti ennen käyttöä TAI viimeistään dippailun jälkeen!

..ärsyttäviä kyllä ovat ja en miekään niitä kuumeilun alussa osannut ettiä..nyt silmä löytää ne aina nopsaan!:O

Joillahin se viivanpaikka,(harmaa)onhin sitten dippallessa enteillyt tulevaa plussaa.:heart:

Oliivitar Onnea uusista kiharoista, kyllä uusi luukki vaan piristää kummasti!:wave:

Toivottelen täältä koneeni ääreltä kaikille ihanaisia, plussaisia unikuvia!!

Viimeksi muokattu:
Oliivitar: enpä huomannutkaan onnitella.
*Vilkaisee peiliin* ei tekis kampaaja pahaa tännekään... :O

Mur-mur: kiitos selvityksestä. Hyvä tietää tuokin viiva-asia nyt.

Hyvää yötä kaikille! Itse ei varmaan malta nukkua, kun nauttii nyt kun taas on vaan ihan oma poppoo saman katon alla. Ja huomenna vaan pitää sinniä ja sitten saa huilata joka tapauksessa.

Heips ihanaiset!!:kiss:

Eikös kukaan ole tänään vielä dippaillut??

Mie nukkua porskuttelein klo. 13.00 ja heräilin sellaiseen menkkajomotukseen seljässä, hieman alamahallahin tuntuu..että juuu, se siitä toiveesta sitten..

Pitänee kuitenskin tänään ja huomenna dipata, osaan sitten lopettaa nuo Luget.
..mitä niitä turhia sitten enään sitten laittelemaan, viimeikskin vuoto niillä viivästyi parisen päivää.: /

Ottis
Hupsista keikkaa :confused: ku on ollut hiljaista täällä. Töissä lukematta jääneet viestit kertaalleen luin, mutta kun sieltä ei pääse vastaamaan, luulin, että nyt olis tullut jo kovastikin juttua? Minne te kaikki olette menneet :'(? Minä ihan yssikseni täällä olkkarissa olen.

mur-mur Oletko jo päässyt uusia testejä shoppailemaan? Sulla näyttää jo vähän lupaavia oireita taas olleen :heart:. Ja minunkin täytyy nyt nöyränä tunnustaa, ett dippasinhan minä tänäkin aamuna, ja valkoisen viivanpaikan sain testiviivan kohdalle. Ei enää edes harmaa :(. Niinhän se on että viikon päästä hedelmöittymisestä hCG:n pitäisi olla jo 5-50 mIU/ml muistaakseni eli kohta pitäis alkaa erittäin herkällä testillä jotain näkyä jos on näkyäkseen. Minä ainakin olen ihan toivoni menettämässä ja uskon myös noihin testeihin, kun tuntuu melkein joka kerta jotain haamuttavan, mutt ei sitten kuitenkaan plussaksi muutu :(. En tarkoita toissapäiväistä testiä edes haamulaiseksi, vaan se puna-aavistus testissä oli selkeä merkki siitä, että testi oli susi :mad:.

Oliivitar Onnittelut uusista kiharoista =). Sulla pikkumies on siellä saanut tosimiehen geenit, kun osaa noin sujuvasti kipuilla. Miehillä on se taito hallussa totisesti. Meillä meinasi miehen kanssa olla eilen vänkää, kun hän vaati, että minä lähden kanssaan tekemään lumitöitä heti kun tulin töistä. Keitin kahvit ja join ne rauhassa ennenkuin lähdin ulos ja tämä vinoilee, että joinko koko pannullisen. Ok, ymmärrän, miehellä oli olkapää kipeänä, mutta mulla oli koko kroppa ku rautakanki. Eikä mua muutenkaan komennella :LOL:.

Eilen ihmettelin muuten, ettei kahdesta kortisonittomasta päivästä ollut mukamas pahempia oireita ja vasta nukkumaan mennessä oivalsin, ett varpaiden ja sormien nivelten kuumottelu oli just sitä itteään (=nivelreumaa) ja aamuyöstä heräsinkin voihkinaani, kun yritin vaihtaa asentoa. Oli alkanut kroppa vähän jämähtää. Lääkitys mulla siis auttaa, vaikkei sinä kovin usein edes ajattele :).

Mynteli Sinä olet ollut korvaamaton apu ja tuki ystävällesi. Tuollaisia ihmisiä maailma tarvitsee :kiss:.

Me lähdetään varmaan mökille tänään vaikken tahtoskaan, joten mua ei täällä hirmusesti viikonloppuna näy. Kännyllä yritän lukea ja kommentoida, kun tulee sopiva sauma. Toisaalta voin jäädä tänään kotiin, sillä miehelle jo eilen sanoin, ett tahdon vapaaillan hänestä. Ihmeellinen tullut kyllä mokomasta ku on koko ajan minussa kiinni. Välillä muistelen, ett noinhan mies ennen kissoja piteli sylissään ja niille höpötteli ja nyt kun ei ole kissoja, olen minä hänen ainoa kattinsa ja sylikissansa :). Kivaa perjantaita kaikille!! t. Ottispottis, joka varmasti vielä palaa linjoille ;).

Ottis
Voi mur-mur, ei saa olla täti tulossa, ei :headwall:. Ajetaan se huitsin Nevadaan :stick: ja toivotaan, ett noi jomottelut olisivat r-oireita :heart:.

Mun on taas lähdettävä palaveriin, mutt see ya :wave:!!

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp9/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp10/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp12/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp13/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp18/25..........yk33............2.
Mindy<3 (40)...............Kp19/28-30......yk1.............4
muumimamma-72 (38) kp19/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp21/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp21/26...........yk3................1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)................kp22/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp22/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp22/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp22/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp23/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp26/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp26/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp29/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp30/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp30/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp30/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp36/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Oliivitar (40).....................dpo5
muumimamma-72 (38).....dpo7
pikkutirri (41)...................dpo7
Mami-41(41)....................dpo7
Ottis (43).........................dpo8
sarppav (40)....................dpo12
mur-mur (45)...................dpo12
Mynteli (39)......................dpo14
*Justiina* (38)..................dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos päivityksestä :flower:. Vähän ollut hissua meillä täällä tänään :). Mutt taitaa olla yhteyksissäkin vikaa, sillä minä olen melkein tunnin ajan yrittänyt päästä tänne ja vihiroon onnisti.

Dippasinpa tuossa sitten päiväseltään palaverista tultuani r-testin (taas :mad:) ja sanonpahan vaan, että jo on kumma ku aina vaan tollasia leveitä haamulaisia pukkaa :(. Tuota kuvaa ku tarkasti kattoo niin viivan paikan rajat näkee hyvin selvästi ja ne on leveämmät kuin normaali viivanpaikka. Väriäkin olen nyt sitten taas näkevinäni enemmän kuin toissapäivänä.

Mietiskelin, ett oliskohan mur-mur niin, että meillä testit näyttäis vastapäiväpisusta jotain ku ollaan vähän yökyöpeleitä molemmat ja molemmilla kroppa päivällä vähän niinku aamuvireessä :LOL::

Ottis
ON Mies lähti ajamaan traktorilla mökille, ett auraa siellä pihan. Aikaa kuluu matkoihin noin puoltoista tuntia, joten mulla on täällä ihan tekemistä, ett saan ajan kulumaan siihen asti, ett häntä pitää lähteä hakemaan. Kun mies kaupassa eväitä mökille mietiskeli, kysyin, ett milloin hän sinne oikein on menossa ja vastaus oli: "Sitten kun sinusta tuntuu, että haluat mennä sinne.". Vähän epäilyttävän höveli toi mun ukkokultani ku nyt taas kaikki käy.

Ottis
No voi höh :ashamed:, ei ketään kotona :(. Pistin hulinaksi ja touhusin jos vaikka mitä ja nyt lähden käymään mökillä. Kiikutan matkan varrella olevaan Alkoon muutaman pullon, kun on jäänyt lomalta palauttamatta ja saatanpa ostaa itselleni jotain namijuomaa samalla :p.

Yhteistyössä